Jump to content
Alexander Andrusenko

Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

Recommended Posts

Siis kui teised jõudu kasvatavad, langetan mina endiselt kaalu. Täna hommikul ees 102,5, esimesed 10 kilo läinud ehk pool planeeritavast :) Eks nüüd hakkabki see raskem osa.

Viimased kaks nädalat on järsult vähenud kukkumine, 400g nädalas, enne oli üle kilo. Täna raske rind tulekul, eks näis mis seal numbrid teevad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis kui teised jõudu kasvatavad, langetan mina endiselt kaalu. Täna hommikul ees 102,5, esimesed 10 kilo läinud ehk pool planeeritavast :) Eks nüüd hakkabki see raskem osa.

Viimased kaks nädalat on järsult vähenud kukkumine, 400g nädalas, enne oli üle kilo. Täna raske rind tulekul, eks näis mis seal numbrid teevad.

No ei võta -93 kg!? Tegelt ka? :)

Sel juhul ei tunne Sind enam ära!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd on tempo järsult aeglustnud ja aprillis EMV-ks ei jõua 93 ja ei ole ka plaaninud. Tahaks hiljemalt Jaanipäevaks jõuda.

Hetkel ütleb vaist, õigemini matemaatika ja loogika, et 93ga ei jää ma rahule. See kuu on olnud palju pidustusi ja tuleb veel, lootsin märtsiks olla alla 100, siis hetkel ei julge seda enam planeerida.

Eks süües kasvab ka isu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis kui teised jõudu kasvatavad, langetan mina endiselt kaalu. Täna hommikul ees 102,5, esimesed 10 kilo läinud ehk pool planeeritavast :) Eks nüüd hakkabki see raskem osa.

Viimased kaks nädalat on järsult vähenud kukkumine, 400g nädalas, enne oli üle kilo. Täna raske rind tulekul, eks näis mis seal numbrid teevad.

Tarmo jõuab mulle järgi varsti, mul on kaal 96.0 praegu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõusaali juttudele veidi ka pilti välitrennist. Olen siin mõned korrad märkinud, et teen korralikult ka aeroobset. Kui jõudu ei tee, siis reeglina 1h, muidu 30-40min. Täna plaanis 7 kilomeetrine Kakumäe ring, õues mõnus päike ja +3,5 kraadi. Teel oli veel veidi lund ja jääd, õnneks ei kukkunud.

Jalutamise keskmine kiirus tuli 7,5 km/h, vahel mõni sörgib samas tempos minu kõrval :)

Panin telefonis taustaks Spotifys mängima lemmik mussi ja tempot jälgima Endomondo. Viimase appi tädi vahepeal rääkis, kui kaugel ma olen ja mis oli viimase kilomeetri aeg. Tundub, et sirge peal kõnnin 10sek kiiremini, kui kurvides ja 10 sek aeglasemalt, kui tõusu võtan :D

post-18803-0-92354100-1424271866_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

EM-iks valmistumine käib hetkel täie hooga, täna siis oli kavas raske kükk, läks täitsa korralikult, nurisema ei pea, aga ise ei olnud just tehnilise poolega rahul, ei suutnud teha nii nagu oleks soovinud.

Lisan video ka tänasest kükist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna kaalul uus number 101.9

Viimased 3 nädalat on olnud pidevad üritused ja kukkumine olnud tagasihoidlikum.

Panen pildid üles oma igapäevasest toitumisest

-Hommikusöök kodus 7.30: neljaviljapuder kookoseõli ja vadakuga ning kõrvale kohvi piima ja palmisuhkruga

post-18803-0-07158800-1424677196_thumb.j

-Tüüpiline lõunasöök väljas 11.30

post-18803-0-84152200-1424677273_thumb.j

-Peale trenni 14.30 sheik, 60g valku ja 40g maltot. Ei hakanud pilti tegema sheikerist :)

-Tüüpiline eine peale trenni väljas 16.00, India või Hiina toit

post-18803-0-24760900-1424677417_thumb.j

post-18803-0-48537300-1424677457_thumb.j

-Õhtuoode 18.00, võileib praetud sardelliga :) ja/või võileivatort tuunikalaga. Üldiselt söön sõbra toodud suituvorsti.

post-18803-0-07969200-1424677603_thumb.j

-Õhtul eelistan rohkem liha, eine kodus 19.30

post-18803-0-49549700-1424677536_thumb.j

-Ja viimane söök on 22.00 maitsestamata kohupiim 250g + õli 20g. Hetkel kanepiseemneõli, pidi tervislikum olema, kui eelmine kalamaksaõli. Pilt jäi tegemata.

Piltidel ka näha, et toidu kõrvale joon vaid hommikul kohvi ja India chillise kanakastme kõrvale piima, muidu pealejooki reeglina ei ole.

Kaloraaž tuleb +3000, kulutan ca 4000.

Lähtun põhimõttest, söön siis ja nii palju kui tunnen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näljased kultursitid vaatavad ja imestavad ja tunnevad kaasa "dieedilolevatele" jõutõstjatele..... :D

Hetkel ei kurda jah :)

Laura soovitas lisada ka patustamise pilte ;)

Jäätisega Brownie, seepärast pidin see nädal piirduma 600g kaotusega

post-18803-0-40974100-1424681849_thumb.j

Ja nii kaua, kui sellise toitumisega kaal kukub, taon rauda edasi.

Ott, mis Sul tuleb offseasonil ja ettevalmistsusperioodil kaloraazid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näljased kultursitid vaatavad ja imestavad ja tunnevad kaasa "dieedilolevatele" jõutõstjatele..... :D

Ma ka vaatan ja imestan. Eelmine kord, kui Tarmo oma söökide pilte näitas, siis Laura tegin nalja, et alessil tõuseb kaal juba nende piltide vaatamisest. Järgmine hommik oligi +300g, kuigi toitumine oli 100% range!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul on ikka viimaste nädalate aeroobne maht ka tõusnud, 1 tund praktiliselt iga päev.

Leian, et aeroobne "silub" päeval söödut, viimased 3 nädalat pidu peo otsa. Liikuma peab, siis saab ka rohkem toitu nautida. 1 tund jalutamist on ca 500kcal, aga süüa võib poole rohkem.

Olen pidanud päevikut, suht tüütu ja palju aega kulus sellele, ei viitsi enam :) ning liikuva eluviisiga ei viitsi tassida kaasas karpe ja topsikuid.

Ja ega mu toit päris suvaline ikka pole ka. Olen aastate jooksul palju eksperimenteerinud. Üritan mõista, mis, mida ja kuidas mõjub. Näiteks, õhtuoode võileivatort ja võiku. India toit käib riisiga kiirelt läbi, jõuad koju ja kõht on tühi. Võtadki kapist proua tehtud võileiavtordi, mis tehtud Leiburi Röstist, tuunikalast, hapukoorest ja tomat-kurgist. Öelge üks asi, mis siin halb on!? Kõrvale rukkileib praetud sardelliga, olen nõus, et see viimane asi kehva valik, aga vahel võib, muidu sink või sõbra toodud suitsuvorst.

Vürtsikas India toit ka hea, palun neil tavaliselt chillit juurde panna. Chilli turgutab ja kiirendab seedimist.

Või siis hommikul kohvi ja pudru. Valget suhkrut ei kasuta toidus, kohvi sisse läheb kookospalmisuhkur, selle GI indeks on paraktiselt sama, mis paljukiidetud tartal. Pudru sisse segan kooskoseõli 15g, vadakut 20g, putru ennast 60g, piim 50g, siis kokku annab see 450kcal, millest rasva 19g, valku 22g, süsikat 46g ja kiudaineid 9g. Päeva teine pool rohkem valku ja vähem süsikat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul on ikka viimaste nädalate aeroobne maht ka tõusnud, 1 tund praktiliselt iga päev.

Leian, et aeroobne "silub" päeval söödut, viimased 3 nädalat pidu peo otsa. Liikuma peab, siis saab ka rohkem toitu nautida. 1 tund jalutamist on ca 500kcal, aga süüa võib poole rohkem.

Olen pidanud päevikut, suht tüütu ja palju aega kulus sellele, ei viitsi enam :) ning liikuva eluviisiga ei viitsi tassida kaasas karpe ja topsikuid.

Ja ega mu toit päris suvaline ikka pole ka. Olen aastate jooksul palju eksperimenteerinud. Üritan mõista, mis, mida ja kuidas mõjub. Näiteks, õhtuoode võileivatort ja võiku. India toit käib riisiga kiirelt läbi, jõuad koju ja kõht on tühi. Võtadki kapist proua tehtud võileiavtordi, mis tehtud Leiburi Röstist, tuunikalast, hapukoorest ja tomat-kurgist. Öelge üks asi, mis siin halb on!? Kõrvale rukkileib praetud sardelliga, olen nõus, et see viimane asi kehva valik, aga vahel võib, muidu sink või sõbra toodud suitsuvorst.

Vürtsikas India toit ka hea, palun neil tavaliselt chillit juurde panna. Chilli turgutab ja kiirendab seedimist.

Või siis hommikul kohvi ja pudru. Valget suhkrut ei kasuta toidus, kohvi sisse läheb kookospalmisuhkur, selle GI indeks on paraktiselt sama, mis paljukiidetud tartal. Pudru sisse segan kooskoseõli 15g, vadakut 20g, putru ennast 60g, piim 50g, siis kokku annab see 450kcal, millest rasva 19g, valku 22g, süsikat 46g ja kiudaineid 9g. Päeva teine pool rohkem valku ja vähem süsikat.

Suhkur on praktiliselt igas roas, mida sa kohvikus tellid. Kui on marineeritud liha, siis suure tõenäosusega sisaldab marinaad suhkrut. Kastmes on kindlasti suhkur. Enamasti ka salatites.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enda tegemistest võin nii palju kirjutada, et vigastasin hantlitega õlga tehes rannet esmaspäeval - käis raks läbi hantleid alla lastes. Röntgen näitas, et luumurdu õnneks ei ole, aga hetkel suruda ei saa. Teisipäeval käisin veel haige käega võistlustel. Hommikul ärgates oli valu nii ränk, et ei saanud sokke jalga. Võtsin siis 4 tbl ibuprofeeni ja sain natukenegi kätt liigutada. Täna valutab vähem, loodan, et järgmine nädal saan juba suruda. See nädalavahetus on mul 2-päevane kirbutamise EMV. Teisipäeval saime meeskonnaga esikoha, loodame, et EMV-l esineme ka vähemalt sama hästi. Kaal on täna 96.3 ikka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, pole natuke aega kirjutanud kuna vahepeal natuke probleeme olnud. Aga nüüd siis täna kirjutan mis võistlustel juhtus. Sain siis uuesti eesti absoluut meistriks noortes ja enda üllatuseks tegin ka Aimar Kuusnõmmele pähe 83 kaalu klassis :D , aga seda selle pärast , et Aimar võistles ilma varustuseta. Kükk oli 250, surumine 152.5 ja tõmme 230.Võistlusega jäin üldiselt rahule. Täna väga palju ei kirjuta aga selle nädala jooksul siis üritan oma mõteid koguda ja kirjutada mis enne võistlusi ja võistlustel täpselt toimus, täna juba väsinud pärast kahete päeva järest ringi sebimisest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×