Jump to content
Alexander Andrusenko

Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

Recommended Posts

EM-iks valmistumine käib hetkel täie hooga, täna siis oli kavas raske kükk, läks täitsa korralikult, nurisema ei pea, aga ise ei olnud just tehnilise poolega rahul, ei suutnud teha nii nagu oleks soovinud.

Lisan video ka tänasest kükist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna kaalul uus number 101.9

Viimased 3 nädalat on olnud pidevad üritused ja kukkumine olnud tagasihoidlikum.

Panen pildid üles oma igapäevasest toitumisest

-Hommikusöök kodus 7.30: neljaviljapuder kookoseõli ja vadakuga ning kõrvale kohvi piima ja palmisuhkruga

post-18803-0-07158800-1424677196_thumb.j

-Tüüpiline lõunasöök väljas 11.30

post-18803-0-84152200-1424677273_thumb.j

-Peale trenni 14.30 sheik, 60g valku ja 40g maltot. Ei hakanud pilti tegema sheikerist :)

-Tüüpiline eine peale trenni väljas 16.00, India või Hiina toit

post-18803-0-24760900-1424677417_thumb.j

post-18803-0-48537300-1424677457_thumb.j

-Õhtuoode 18.00, võileib praetud sardelliga :) ja/või võileivatort tuunikalaga. Üldiselt söön sõbra toodud suituvorsti.

post-18803-0-07969200-1424677603_thumb.j

-Õhtul eelistan rohkem liha, eine kodus 19.30

post-18803-0-49549700-1424677536_thumb.j

-Ja viimane söök on 22.00 maitsestamata kohupiim 250g + õli 20g. Hetkel kanepiseemneõli, pidi tervislikum olema, kui eelmine kalamaksaõli. Pilt jäi tegemata.

Piltidel ka näha, et toidu kõrvale joon vaid hommikul kohvi ja India chillise kanakastme kõrvale piima, muidu pealejooki reeglina ei ole.

Kaloraaž tuleb +3000, kulutan ca 4000.

Lähtun põhimõttest, söön siis ja nii palju kui tunnen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näljased kultursitid vaatavad ja imestavad ja tunnevad kaasa "dieedilolevatele" jõutõstjatele..... :D

Hetkel ei kurda jah :)

Laura soovitas lisada ka patustamise pilte ;)

Jäätisega Brownie, seepärast pidin see nädal piirduma 600g kaotusega

post-18803-0-40974100-1424681849_thumb.j

Ja nii kaua, kui sellise toitumisega kaal kukub, taon rauda edasi.

Ott, mis Sul tuleb offseasonil ja ettevalmistsusperioodil kaloraazid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näljased kultursitid vaatavad ja imestavad ja tunnevad kaasa "dieedilolevatele" jõutõstjatele..... :D

Ma ka vaatan ja imestan. Eelmine kord, kui Tarmo oma söökide pilte näitas, siis Laura tegin nalja, et alessil tõuseb kaal juba nende piltide vaatamisest. Järgmine hommik oligi +300g, kuigi toitumine oli 100% range!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul on ikka viimaste nädalate aeroobne maht ka tõusnud, 1 tund praktiliselt iga päev.

Leian, et aeroobne "silub" päeval söödut, viimased 3 nädalat pidu peo otsa. Liikuma peab, siis saab ka rohkem toitu nautida. 1 tund jalutamist on ca 500kcal, aga süüa võib poole rohkem.

Olen pidanud päevikut, suht tüütu ja palju aega kulus sellele, ei viitsi enam :) ning liikuva eluviisiga ei viitsi tassida kaasas karpe ja topsikuid.

Ja ega mu toit päris suvaline ikka pole ka. Olen aastate jooksul palju eksperimenteerinud. Üritan mõista, mis, mida ja kuidas mõjub. Näiteks, õhtuoode võileivatort ja võiku. India toit käib riisiga kiirelt läbi, jõuad koju ja kõht on tühi. Võtadki kapist proua tehtud võileiavtordi, mis tehtud Leiburi Röstist, tuunikalast, hapukoorest ja tomat-kurgist. Öelge üks asi, mis siin halb on!? Kõrvale rukkileib praetud sardelliga, olen nõus, et see viimane asi kehva valik, aga vahel võib, muidu sink või sõbra toodud suitsuvorst.

Vürtsikas India toit ka hea, palun neil tavaliselt chillit juurde panna. Chilli turgutab ja kiirendab seedimist.

Või siis hommikul kohvi ja pudru. Valget suhkrut ei kasuta toidus, kohvi sisse läheb kookospalmisuhkur, selle GI indeks on paraktiselt sama, mis paljukiidetud tartal. Pudru sisse segan kooskoseõli 15g, vadakut 20g, putru ennast 60g, piim 50g, siis kokku annab see 450kcal, millest rasva 19g, valku 22g, süsikat 46g ja kiudaineid 9g. Päeva teine pool rohkem valku ja vähem süsikat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul on ikka viimaste nädalate aeroobne maht ka tõusnud, 1 tund praktiliselt iga päev.

Leian, et aeroobne "silub" päeval söödut, viimased 3 nädalat pidu peo otsa. Liikuma peab, siis saab ka rohkem toitu nautida. 1 tund jalutamist on ca 500kcal, aga süüa võib poole rohkem.

Olen pidanud päevikut, suht tüütu ja palju aega kulus sellele, ei viitsi enam :) ning liikuva eluviisiga ei viitsi tassida kaasas karpe ja topsikuid.

Ja ega mu toit päris suvaline ikka pole ka. Olen aastate jooksul palju eksperimenteerinud. Üritan mõista, mis, mida ja kuidas mõjub. Näiteks, õhtuoode võileivatort ja võiku. India toit käib riisiga kiirelt läbi, jõuad koju ja kõht on tühi. Võtadki kapist proua tehtud võileiavtordi, mis tehtud Leiburi Röstist, tuunikalast, hapukoorest ja tomat-kurgist. Öelge üks asi, mis siin halb on!? Kõrvale rukkileib praetud sardelliga, olen nõus, et see viimane asi kehva valik, aga vahel võib, muidu sink või sõbra toodud suitsuvorst.

Vürtsikas India toit ka hea, palun neil tavaliselt chillit juurde panna. Chilli turgutab ja kiirendab seedimist.

Või siis hommikul kohvi ja pudru. Valget suhkrut ei kasuta toidus, kohvi sisse läheb kookospalmisuhkur, selle GI indeks on paraktiselt sama, mis paljukiidetud tartal. Pudru sisse segan kooskoseõli 15g, vadakut 20g, putru ennast 60g, piim 50g, siis kokku annab see 450kcal, millest rasva 19g, valku 22g, süsikat 46g ja kiudaineid 9g. Päeva teine pool rohkem valku ja vähem süsikat.

Suhkur on praktiliselt igas roas, mida sa kohvikus tellid. Kui on marineeritud liha, siis suure tõenäosusega sisaldab marinaad suhkrut. Kastmes on kindlasti suhkur. Enamasti ka salatites.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enda tegemistest võin nii palju kirjutada, et vigastasin hantlitega õlga tehes rannet esmaspäeval - käis raks läbi hantleid alla lastes. Röntgen näitas, et luumurdu õnneks ei ole, aga hetkel suruda ei saa. Teisipäeval käisin veel haige käega võistlustel. Hommikul ärgates oli valu nii ränk, et ei saanud sokke jalga. Võtsin siis 4 tbl ibuprofeeni ja sain natukenegi kätt liigutada. Täna valutab vähem, loodan, et järgmine nädal saan juba suruda. See nädalavahetus on mul 2-päevane kirbutamise EMV. Teisipäeval saime meeskonnaga esikoha, loodame, et EMV-l esineme ka vähemalt sama hästi. Kaal on täna 96.3 ikka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale oma viimaste toidu piltide eksponeerimist on kaalu langemine pidurdunud. 2 nädalat tagasi oli 101,9, nädal tagasi 101,5 ja nüüd 101,4, st viimasel nädalal kukkumist vaid 100g. Viimane kuu on olnud üks tähistamine teise otsa, nüüd tuleb 4 nädalat pausi. Sellest nädalast lisandus menüüsse veel kreatiin, eks näis, mis nüüd toimuma hakkab.

Nädalavahetusel tegin debüüdi kohtunikuna, oli hea lihtne grupp. Nagu Terasmaa öelnud, siis midagi kripeldama ei jäänud. Suuri poisse vähe keerulisem hinnata. Publikus istuda ja kommenteerida on muidugi kordades lihtsam :D

Saali kõrvalt teen ka korralikult aeroobset, kiirkõndi. Olen telefonis ühendanud pulsivöö Endomondoga, mõistab rohkem optimaalset tempot. Sellega olen nüüd veidi ka eksperimenteerinud, jalutamine kolmel erineval kiirusel. Esimene variant oli kõige aeglasem, keskmine kiirus 6,9km/h ja pulss 116, teisel juhul 7,2km/h ja pulss 123 ning kolmas 7,6km/h ja pulss 136. Esimesel juhul ei olnud finišeerides väsimust tunda, higistanud ca 900g. Teisel oli tunda, et nagu oleks miskit teinud ja higistanud veidi üle kilo. Siis kolmas võttis päris läbi ning higistab ca 1400g.

Edaspidi üritangi hoida tempot max 7km/h

Lisan ka pildi sellest eksperimendist:

post-18803-0-30232100-1426110403_thumb.j

Panen ka oma kiireima Kakumäe ringi pildi, keskmine kiirus 7,7km/h, kiireim kilomeeter 8,0 km/h. Kahjuks jäi pulsivöö peale panemata. See viimane pole enam tõesti jalutamine :)

post-18803-0-01876400-1426110852_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen jäänud oma kaalu langetamisega seisma, pendeldan 101,2-102,5. Esmalt olen suutnud omale põhjustada ületreeningu aeroobsega, tahe on liiga suur ja teine põhjus valmistumine EMV lamades surumises. Ja nagu mu varasemad kogemused on olnud, siis kahte ei saa, pead valima ühe. Laura ja Samakamees ennustasid mu võistluskaaluks +104, siis viimasega sai lausa sõlmitud kihlvedu 50 euri peale, 104kg on siis piiriks.

Kui eelmisel nädalal oli surumisega seis päris hapu, siis täna on "back in business". Numbritest rääkida hetkel veel vara. Küll aga lisan pildi peale särgitrenni, juba TRIIBUTAB :)

post-18803-0-03829400-1426874203_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere, tere!

Pole ammu kribanud!

Täna sai jälle särki tehtud ja peab ütlema, et raske oli, aga asja sai!

Lisan ka natuke videomaterjali!

Eks näis, mis 18 aprill saama hakkab :)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea trenn täna Hjalmari poolt!

Kõik mis kangile pandi, see ülesse ka lendas. Visuaalselt ei olnud see 300 2-selt pakult ka mingi piir veel!

Loodan väga, et realiseerid ennast 18.04 Kundas!

Mõned Revali poisid võistlevad ka Ungaris EM-l. Homme peaks võistlema noorem Külaviir (kaasas Andres) ja ülehomme Karl (kaasas Samakas).

Edu ja head närvi teile seal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõne reaga Ungaris võistlemise emotsioonidest. Ungarlased pakkusid tervituseks selle üllatuse, et lennujaamas polnud vastas tellitud transfeeri. Sarnaseid üllatusi korraldajate poolt tuli juurde veel omajagu. Lennujaamast sai ette võetud rongidega seiklemine, hotelli jõudsime kella 22ks, sinna reisi pikkuseks tuli seega ca 12 tundi.

Võistlemisele paneks hindeks 5-, kuna arvestades vigastust ja seetõttu viimasel 1,5 kuul suht vähest treenimist sai antud seisus kükkis ja tõmbes välja pigistatud maksimum, surumises jäi see tegemata.

Kükkis oli mul väike kartus, kuna trennis algraskust tehes 235 üles ei läinud, kuid tehtud 245 oli ainult 5kg isiklikust vähem. Hoidmaks vigastatud jalga sai see võistlusele eelnenud 1,5 kuud trennides tehtud kükki ja tõmmet varasemast rohkem seljaga, see oli seljale harjumatu ja tegi selja tundlikuks.

Võistluse kükkikatsed tegid selja hellaks. Selle nahka läks ka esimene tõmme, kuna mängu tuli alalhoidlikkus. Teisel katsel seda enam lubada ei saanud ja tuli lihtsalt teha. Kuna sellega tuli ära tõmbe esikoht, siis viimane katse tuli juba puhtalt emotsioonidelt. 242,5 on ka ühtlasi uus isiklik (eelmine oli 230) ja ka Eesti rekord. Ainus koht kus tervis lubas riskida oli surumine ja seda me läksime ka tegema. Hüpe 12,5kg oli liiga suur, kahjuks seekord ei õnnestunud. Samas tegemata 5 või 10 lisakilo poleks koond kohta tõstnud.

Kõike kokku võttes oleme rahul. Enda jaoks oli esmakordne täiskohaga abistaja roll. Ma ei tea kas arvan valesti, kuid võistelda on oluliselt lihtsam kui abistaja olla. Järgmine päev olin laip, olen veel seda ka täna ja kehakaalust on 4kg nagu niuhti läinud :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olgu öeldud, et kihlvedu Samakamehega võitsin mina, kaal võistlustel 102.5, tema ennustas +104. Lisaks oli veel mitu väiksemat teemat, nii et koguvõit oli 100EUR.

Nagu juba mainitud, oli nädalavahetusel võistlused EMV lamades surumises, mis osutusid Revalile väga edukateks. Avatud klassis võideti 8sast 5 kulda. Meie pärl Siim Rast üllatas oma 302,5 surumisega! Tiimide arvestuses olime järgmisest TÜ ASK-st üle 64 wilksiga, 558 v 622. Absoluudi esikolmik olid kõik Revalist, Siim, Kaido ja mina. Ei tule meelde, et sellist asja varem olnud oleks.

Ettevalmistus võistlusteks algas tegelikult juba detsembris. Siis küll passiivsemalt, aga täna tulemust analüüsides, väga õigel hetkel. Paari kuuga võtsin pallasti vähemaks 10kg, järgnevad 2 kuud hoidsin seda. Jõunäitajad kukkusid kõige rohkem jaanuaris, päris masendav oli. Algne plaan oli suruda 230, kuigi mõni ennustas isegi max 220. Kaalu seistes muutusid jõunäitajad trenn trennilt paremaks ja nii tekkis juba mõte teha uuesti 250. Senine isiklik rekord -105 oli 235kg aastast 2011, Austrias. Kodutöö konkurentsist näitas ainukeseks Hjalmarit. Viimastes trennides sai vangerdatud veidi särkidega ja nii jäi nädal enne võistlusi lahtiseks mu algraskus.

Mõni päev enne võistlusi suutsin veel haigeks jääda, nii et kolmapäev ja neljapäev lihased valutasid.

Võistluspäeval oli enestunne hea, aga unine. Lausa magasin kaalumise ja soojenduse vahel. Soojendusel oli kang norm, aga särgiga väga raske, jäin isegi pakult surumisel 240kilosele kangile alla. Kuna tradisooniliselt on mul kõik segane enne võistlusi, ei hakanud riskima kindla teise koha pärast ja võtsin alraskuse 235 peale. Teadsin, et Hjalmar läheb ees ära ja pean jälgima tagant tulevat Mummu ja Rausi.

Kuna algraskus tuli väga raskelt alla, ei suutnud säilitada pinget, oli selle surumine veel raskem ja ei saanud päris täpselt aru, mis on selle päeva max. Järgmine raskus 240kg oli tandemi Mumm-Raus ees teise koha kindlustamine, katse ise palju parem. Viimaseks läksin püüdma esimest kohta, 252,5kg. Kolm meest panid mul särgi kinni, korralik keskendumine ja TEHTUD! Eks see oli üllatus ka endale, poisid panid mulle selle tembu eest uue nime, HU_AR!

Eelmise aasta EMV surusin 10kg raskemana 260kg, siis mõte liigub järgmised 10kg maha võtta ja teha ka 93s hea tulemus. Kui numbrid liiguvad samamoodi, peaks järgmine aasta tegema 93s 245kg ehk õnnestub see juba sügisel :D . Samas ei tea palju jäi haigestumise taha ;)

Suured tänud Reval Teamile, abistamise ja kaasaelamise eest! Jälle oli Karl see mees, kes oskas ja teadis, mis mul vaja teha ja kus olla ning Samakas, kes oskab sind õigel ajal närvi ajada! :D

Suured tänud treener Kaidole, kes uskus siis, kui põhjust polnud!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan ka väikse kokkuvõtte EMV-st. Juba etterutatesvõib öelda, et oli hea võistlus, kuigi sportlasena tahad alati rohkem, siis tuleb rahul olla sellega mis on, aga põhiline on siiski järgmistel võistlustel veel paremat tulemust näidata.

Kui rääkida lühidalt ettevalmistusest, siis see oli/on suunatud suurel määral RAW jõutõstmisele, aga kuna ma olen koguaeg särki osanud küllaltki hästi kasutada, siis tavaliselt kaasneb baasjõu kasvuga ka areng varustuse puhul. Nii ka seekord, sest raw surumise rekordi suutsin Tsehhis viia 227,5kg-ni mis on juba päris korralik tulemus, siis sisimas lootsin ja ootasin, et ka särgiga surumine õnnestub. Särki tegin 2x ennem võistlust, esimene trenn mis sai tehtud 5 päeva peale EM-i oli vaat, et parem kui viimane trenn ennem võistlust, aga võin öelda, et trennis ma tegelikult 300+kg rinnalt surunud ei olegi, seega enda jaoks sai kinnitust jällegi tõsiasi, et võistlustel õnnestub enda trenni tulemust tihti ületada.

Kui võistlusest endast rääkida, siis soojenduse tegime natuke liiga kiiresti, ehk siis viimase lavataguse katse ja esimese võistluskatse vahele jäi umbes 20min. Soojendus läks iseenesest hästi, aga alati sellise pika ootamisega hakkad mõtlema, et kas algraskus on täna ikka kerge ja äkki oleks pidanud midagi muutma jne. Ühesõnaga oli 20min korraliku praadimist, mis lõppes sellega, et 292,5kg pole kunagi nii kerge olnud kui nüüd võistlustel. Järgmise katse raskus oli juba ammu paigas, ehk siis igaljuhul tuleb minna suruma uut nr-it, lisaks oli oluline, et selle katsega suudaks kindlustada abs esikohta, sest Kaidoga võis vahe olla 22,5kg, siis oli tulemus minukasuks, väiksema vahe puhul oleks Kaido võitnud.

Teine katse ja 302,5kg oli korralik pingutus, eks suuremalt osalt oli asi kinni peas, aga õnneks suutsin ennast ikkagi sellel hetkel maksimaalselt realiseerida ja selle ühe raske koha mis tekkis ületada.

Viimaseks katseks valisin 305kg, aga kuna eelnevad kaks katset olid võtnud just keskendumisejõu ja lisaks ka teadmine, et kõik mis sellelt võistlustel võtta andis on käes, siis väga raske on ennast motiveerida viimaseks katseks.

Võistlusega jäin ise väga rahule, sest ABS tiitel oli asi mida ma olen alati tahtnud, lisaks kehakaalu kuld ja juba eespool Tarmo poolt mainitud meeskondlik võit.

Aga selle võistlusega veel hooaeg ei lõppenud, juba laupäeval sõidame Tallinna võistkonnaga Soome, et kaitsta oma tiitlit Tallinn-Helisingi-Stockholm kolmelinna võistlusel, kuigi sellel aastal läheb see väga väga raskeks, sest naisi kahjuks tiimis pole, aga kuna arvestus käib nii, et nii meeste kui naiste tulemused liidetakse, siis paraku on võit küllaltki teoreetiline, aga kaotame me ei lähe ja anname endast parima.

Lisaks kolmelinna võistlusele on veel jäänud kevadhooja kulminatsiooniks Raw MM Salos. Selle võistlusega seoses on mõningad ideed ja mõtted, aga las nad esialgu jäägu enda teada ja vaatame kas õnnestub ka midagi neist täita.

Lõpetuseks tahan tänada kõiki kes on mind toetanud ja pöialt hoidnud, ilma teieta oleks väga keeruline kõike seda saavutada olnud.

Lisaks panen ka video rekordkatsest, oli üks pagana emotsionaalne värk :)

Edited by Siim Rast
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen ka väikese kokkuvõtte võistlustest.

Üldjoontes tuleb enda võistlusega rahule jääda, ilmselt päris tipp jäi realiseerimata aga midagi peab jääma ka järgmiseks korraks.

Siimu 302,5 üle on ka väga hea meel. Ta oli ilmselt selleks ka varem valmis, aga nüüd tuli see välja kõige õigemas kohas.

Siim on ka aumees, rääkisime kunagi 2,5 aastat tagasi, et 300,5 oleks natukene piinlik suruda... Ta oli nõus ja ütles, et kui teeb, siis ikka 302,5kg.

Mees sõnast!

Tänan väga ka korraldajaid SK Sporkundast eesotsas K.Vahesaluga. Väga ladus võistlus, kvaliteetne korraldus.

Tänan ka Fitness.ee-d, kes pani abs kaalu praimatele välja auhinnad!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×