Jump to content
Alexander Andrusenko

Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

Recommended Posts

Laura, kas selliste jalgade asetusega(varbad üsna välja keeratud ja põlved ei liigu kükkides varvastega ühes suunas) on ikka mugav kükkida ja ei vääna põlvi?

On mugav ja ei vääna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Välk surus täna oma ebardi "tagumik maast lahti" tehnikaga 130kilo :D

Endal on 80 prossa kava käsil ja täna oli 145 4x4. Tagumik loomulikult iga jummala korduse ajal lennus, aga kuna ma panin maxiks ka oma tagumiks õhus tulemuse, siis ei saagi muud siit tahta. Terve suvi on olnud pm seisak ja kohati ka langus surumises. Eelkõige sellepärast, et suvel treenisin kükki millegipärast prioriteedina. Hetkel kükivorm langeb ja surumine jälle tõusuteel :D Nii et Ott, varsti võid valida koha ja aja ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Välk surus täna oma ebardi "tagumik maast lahti" tehnikaga 130kilo :D

Endal on 80 prossa kava käsil ja täna oli 145 4x4. Tagumik loomulikult iga jummala korduse ajal lennus, aga kuna ma panin maxiks ka oma tagumiks õhus tulemuse, siis ei saagi muud siit tahta. Terve suvi on olnud pm seisak ja kohati ka langus surumises. Eelkõige sellepärast, et suvel treenisin kükki millegipärast prioriteedina. Hetkel kükivorm langeb ja surumine jälle tõusuteel :D Nii et Ott, varsti võid valida koha ja aja ;):D

Mul homme surumine, ole kohal Revalis ja saad tunda "nõrga kulturisti" kahjurõõmu.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin õunakooki ning mõtlesin, et panen ka selle retsepti üles. Originaali leidsin interneti avarustest, aga mugavdasin seda sportlastele sobilikumaks ;)

Vaja läheb:

  • kooritud ja viilutatud õunad 800g
  • Cook-Bake-Cake proteiinipulber 60g
  • suhkur 25g (2 spl)
  • vanilisuhkur 2g (1 tl)
  • küpsetuspulber 4g (2 tl)
  • või 5g
  • muna 3tk c170g
  • õli 40g (3 spl)
  • piim 100g
  • kaneel
  • sool 0,25tl

Määri 24 cm läbimõõduga koogivormi põhi ja servad võiga. Kuumuta ahi 200 kraadini.
Sega proteiinijahu, suhkur, küpsetuspulber, sool ja vanillisuhkur. Lisa omavahel segatud muna, õli ja piim. Koori õunad, eemalda südamik ja viiluta. Sega õunaviilud taina hulka ning vala segu koogivormi. Küpseta ahju keskosas umbes 40 minutit. Jahuta vormis 10 minutit ja serveeri.

Toitumisalane teave kogu koogi kohta:

  • Kaloreid: 1399.8 Kcal
  • Rasva: 65.75 g.
  • Valku: 71.45 g.
  • Süsivesikuid: 112.8 g.
  • Kiudaineid: 16 g.

post-20384-0-77298400-1378573889_thumb.j

Kuna kook tuli suhkru vähesuse tõttu väga hapukas, siis sobis ideaalselt sooja piruka kõrvale ka magus jäätis :P

post-20384-0-21791900-1378573913_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annan endast ka märku jälle, eluvaim on sees ja töö käib.

Sellel nädalal 2 rasket trenni tehtud, teisipäeval kükk ja täna surumine. Teisipäeval tegin üle pika pika aja jälle sidemetega kükki, oli väga harjumatu ja tehniliselt oli keeruline jälle sideme tööle pihta saada, aga küll asja toimima saab ei hullu.

Raskuse poolest väga kõrgele ei läinud, tegin 280x4x5.

Täna siis raske surumine, 80% kava eelviimane nädal, mis tähendas 100%x2x2, ehk siis 220x2x2, kahjuks teises seerias suutsin teha ainult 1x aga ei hullu. Raw vorm on hetkel kindlasti parim mis kunagi olnud, loodetavasti kandub see edasi ka särgiga surumisele, järgmine nädal annab selelle vastuse, sest siis panen esimest korda selle tsükli jooksul särgi selga.

Toidulisad on hetkel samad, ehk siis hommikul ja õhtul kreatiin, ennem trenni shock, trenni ajal EAA ning peale trenni HPR+hera80+dextro.

Tänasest surumisest siis video ka, esimese seeria esimene kordus videos poolikult, sest Tim tahtis pilti hoopis teha :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valmistamistuhinat on tunda, oma asi kas võistlusteni vastu ka peab.Kes peab, seda võib õnnitleda veel lisaks.
Sel nädalal algas siis eraldi valmistumine juba Eesti juuniorite kolmevõistlusele jõutõstmises. Sestap proovisin täna veidi jõutõmmet, et kombata piire.
Tegin soojaks 10x20, ja siis veidi tõsisemalt 5x75/105/110/115/120 ja 4x125-lõpus oli juba tehnika väga kole.
Jubedalt ennastki häirib enda jõutõmbe tehnika, et ei saa korralikult alt tõustud ja selg tõmbamisel pooles varres.
Septembri algupoolel sai arendatud ka kükki läbi Smolovi 3 nädalat. Pole varem proovinud, tuli märgatavalt juurde, kuid see-eest võttis ka omajagu läbi ja langetas surumist. Kükis sain ilusa RAW 100kg kirja, rohkem ei hakanud proovima.
Väga rahul võib olla ka RAW surumisega, hetkel aina tõuseb, annaks siis surumissärk ka veel juurde. :D

Aga jah, käisin täna orienteerumas, sain veel kogemust juurde kui peaksin Teid kunagi otsima tulema. Õhtul tuli kergem trenn otsa.

http://www.youtube.com/watch?v=_I9dtCW_3Hk

http://www.youtube.com/watch?v=du9KvFA-Tu8

Edited by eliviielo
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

kes su treener on ?

Ametlikku treenerit ei ole, olen iseenda treener, vean end trenni ja sunnin isegi kõige "jõuetumatel" päevadel end takka. Seetõttu on mul endaga kerge, et Elil on metsikult tahtejõudu. Puudu jääkski siis abi ja teadmised, et kompott oleks täielik.

Aga kuna võistlen SK Reval Sport all, siis tiimiliikmed abistavad tehnikaga ning kui endal nõu puudu, küsin ja uurin ise.

Kuna jõutõstmine mul alles noor ala, siis abi ja soovitused teadjatelt on oodatud.

Meie pealik härra Kaido Leesmann teeb kavasid, minu prioritas on seda jälgida.

Ega treenergi tee paha, aga see omamoodi ettevõtmine, kust seda leida ja kes üldse viitsiks oma aega minu peale raisata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väheke trenni juttu ka vahelduseks, täna siis tegin kükki kummide ja sidemetega, sain vajaliku raskustunnetust mis on ennem trikooga tegemist väga oluline. Reedel siis panen esimest korda ka särgi selga, eks ole näha mis sealt tuleb, loodetavasti midagi ilusat, aga ei taha ära sõnuda.

Tänasest kükist üks video ka.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise olen nüüd usinasti puginud nädal aega, et saaks särgitrennidest natuke rohkemat surutud, aaaaaga ei midagi :D Kaal on juba stabiilne 90, aga särgiga trennid endiselt ebaõnnestuvad. Kang on käes megaraske ja kiirus on 0. Tänu sellele on raskused ka megahädised ja kohati jääb mulje, et tulemus võib tulla kehvem kui kevadel... Täna oli 80% kava eelviimane nädal siis ja pidin tegema oma tagumik lahti maksimumiga 2x2. Esimene kordus mõlemas seerias oli suhteliselt mõnus ja isegi kergema poolsem, teine aga korralik vägistamine. Tehtud ta õnneks sai. Särgist ma ei viitsi midaig kirjutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nii uus nädal on alanud ja ehk see läheb paremini kui eelmise nädala lõpp, sest reedesest surumisest pole mitte midagi positiivset rääkida ning enda jaoks olen selle juba ära unustanud, sest siis läks kõik valesti mis minna sai, aga eks vigadest õpitakse.

Nädalavahetusel puhkasin seekord täielikult, sain ennast kenasti välja puhata, et sellel nädalal jälle edasiminekut näidata. Eile tegin selga, ning üle tüki aja otustasin, et teen täiesti tavalist jõutõmmet vahelduseks muudele tõmbe versioonidele. Mingeid ootusi ma endale ei seadnud vaid tahtsin lihtsalt hea tundega teha, et trennist positiivset emotsiooni jälle saada. Emotsiooni kohapealt ei pidanud pettuma, sest uus rekord teeb alati rõõmu. Panen siis tõmbe viimasest seeriast ka video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenn käib täies hoos. Täna sai tehtud siniste kummidega kastile kükki. Videos ka 147,5kgx6. Mõõtsime ära ka, palju need kummid all ja üleval kergemaks kangi teevad: üleval -20kg ja all -70kg. Nii et tegelik tööseeriate raskus oli ikka päris pisike :D

(NB! Filmis see sama peenikese häälega poiss, aga täna ta ei julgenud enam häält teha :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üle tüki aja sai jälle natuke jõutõmmet tehtud. Alustasin maast laialt ning peale seda puuris alustelt ja kummidega.

Videos ka üks seeria 140kgx6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, võtan kokku ka laupäevase EMV lamades surumises.

Lõpuks suutsin teha ära ka kaaluklassi vahetuse ning võistlesin -72kg. Aega võttis, aga asja sai :D

Surumise trennid läksid enne võistlust päris hästi ja stabiilselt. Veel viimane trenn tuli planeeritav algraskus 95kg ja teine katse väga veenvalt. Eemärgiks oli siis teha teise katsega uus Eesti rekord surudes vähemalt 100,5kg (vajadusel ka rohkem sõltuvalt konkurentidest).

Kaalumisel oli mu kaal vaid 71,15kg, Sõin küll paar päeva enne võistlust korralikult, aga ikkagi kaal kukkus viimase ööga palju.

Nähes teiste algraskusi oli selge, et iga absoluudi koha eest tuleb võidelda ning valida katsed targalt. Algraskuse järgi oleks mul olnud kõige suuremad wilksid, siis kohe Eli ja kolmandana Johanna. Teades, et suure tõenäosusega tuleb Elil teine katse -63kg uus rekord 90,5kg, pean teiseks katseks panema peale 101,5kg.

Aga esimene surumise ring oli ikka paras draama küll :D Keegi meist kolmest ei saanud algraskust kirja. Mina surusin viimasena (sain raskuse üles, aga korraks vajus kang tagasi), kui katselt tulin oli närv kergelt must. Artur küsis, mis teeme, otsustasime et paneme teiseks katseks uue rekordi 100,5kg, kuna teised jätsid oma raskused samaks, siis oleks mul ära surudes hea kontroll olemas.

Teisel ringil said kõik kirja oma katsed.Kolmandal ringil surus esimesena Eli, kes ei saanud kirja, siis läks Johanna teda püüdma ning sai absis teise koha. Kuna Eli ära ei surunud, oli mu võit kindel ning otsustasin minna isiklikku wilksi suruma, selleks tellisin 102,0kg, mis oleks ühtlasi olnud ka üle 100 wilksi. Kang oli käes väga kerge, aga kahjuks tuli tagumik korraks lahti ning kirja ei saanud.

Mu tunded selle võistluse kohta on natuke segased. Olen väga rõõmus küll, kuna sain esimest korda EMV absoluudi võidu, aga natuke ikka kripeldab, et sain ainult ühe katse kirja, kuigi tean, et oleksin olnud võimeline rohkem suruma. Tore oli ka see, et võrreldes eelmise aastaga on tase päris palju tõusnud, loodetavasti juba lähiajal tuleb uusi liikmeid 100kg klubisse juurde ;)

Ahjaa, sellist pingelangust ma ei taha enam kunagi tunda, mis oli peale 2. katse kirjasaamist, 5 minutit värisesin ja üleni oli kananahk peal :D

Suured tänusõnad ka Fitness.ee toetusele, Reval-Spordile ning Revali teamile :)

Pilt naiste absoluudist ka koos mu karmi treeneriga :D

post-20384-0-93163200-1381774202_thumb.j

Täna sai testitud ka Revali veekeskust, no ikka väga lux värk, nüüd ei tohiks enam taastumisega küll probleeme olla :D

Edited by LauraL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tore oli ka see, et võrreldes eelmise aastaga on tase päris palju tõusnud, loodetavasti juba lähiajal tuleb uusi liikmeid 100kg klubisse juurde ;)

Ma siin omas mullis mõtlesin juba kaalukategooria peale :o, siis sain aru, et kang hoopis.. :D Tublid olite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma siin omas mullis mõtlesin juba kaalukategooria peale :o, siis sain aru, et kang hoopis.. :D Tublid olite!

Vot see oleks vaatepilt :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×