Jump to content
Alexander Andrusenko

Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

Recommended Posts

Aga väga kena video Otilt. Siim, Sa oled muideks väga tubli:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kardan, et homme trennis kõik üritavad mingi hetk põlvitades püsti saada, iseasi kas see ka õnnestub nagu õppevideos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siinjuures tulebki võtta eeskujuks Siimu võimas hüpe - justkui Välek-Vibulane, osavalt ja kiiresti:) Siiski tõesti, usun, et trikki on päris keeruline sooritada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui keegi ennast seda harjutust tehes liiga hästi tunneb, siis arvestage Siimu kehakaalu, mis on ligi 180.

Igatahes mina olin meeldivalt üllatunud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harjutus on hea tõesti. Olen proovind ja kerge ta ei ole tõesti, kuigi kaalun Siimust kõige otsesemas mõttes poole vähem. Mitte, et ma nüüd kellegi moraali tahaks alla viia, aga tekkis huvi, mis raskustega seda spetsiaalselt treeninud mehed teevad, siis leidsin ikka suht müstilisi videosi. Näiteks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

On kuhu püüelda. Täna Kaido lihtsalt ütles, et proovi. Mõtlesin, et mis see siis ära pole, kang selga ja põlvili, esimene kord ei tulnud midagi välja :D, aga hakkasin vaikselt ilma kangita proovima, kui ilma sain tehtud, siis mõtlesin, et proovin kangiga ka ja õnnestuski kohe. See on puhtalt harjutamise värk, aga peale hüppeid on küll jalg väga kerge ja tahaks kuhugi kõrgele hüpata :D . Lisan selle harjutuse kindlasti endale kavasse ja üritan ka raskust juurde panna.

80kg kangiga seda teha on ikka päris karm, see on üks mis kindel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah tüüpi vaadates ei kujutaks ettegi ,ta millegi sellisega hakkama saaks. Kuid Siimu saavutust see kindlasti ei vähenda, sest Siim oli ise see 100 kilo raskem, nii et tulemus enam vähem sama.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revali teamile üks vähe lõbusam jõuharjutus.

Kõigepealt tuleb jõusaalist üks ilus tüdruk leida ja asi selgeks teha, siis juba hiljem suvel randa ja tüdrukute südameid võitma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revali teamile üks vähe lõbusam jõuharjutus.

Kõigepealt tuleb jõusaalist üks ilus tüdruk leida ja asi selgeks teha, siis juba hiljem suvel randa ja tüdrukute südameid võitma

No see on ju puhtalt Tarmo Pärna rida! Täitsa tema harjutus :)

Ma kujutan ette, et ta praegu Indias midagi sellist teebki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole see - 80 kg kulturismis ka enam mägede taga, teeme jälle vahetust mõned kulturistid tulevad tõstma ja mõned jõutõstjad vinnutame jällegi ära... :D

Nii vähe seda liha mul ka pole:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revali teamile üks vähe lõbusam jõuharjutus.

Kõigepealt tuleb jõusaalist üks ilus tüdruk leida ja asi selgeks teha, siis juba hiljem suvel randa ja tüdrukute südameid võitma

Ütleme nii, et ma ei viitsi isegi soojendusek snii lihtsaid harjutusi teha:

post-388-0-11619900-1328897786.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle videos oleva naisterahvaga harjutus on moodsamas keeles funktsionaalne treening... :D omal ajal tegid seda Lurich ja Hackensmith , kes viisid raskuse ühele käele ja nemad kruvisid veel midagi maast järele.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan nüüd väheke pikemalt oma hetke tegemistest. Treeningud on sujunud üldiselt hästi, kükis ja surumises vorm paraneb, jõutõmbes on hoopis vastupidine seis, ei teagi nagu mis toimub. Aga see selleks hetkel.

Võistlen siis EMV-l 25. märts ja see on ka hetkel kevade põhivõistlus, kogu rõhk on sinna suunatud ja tahaks oma sügisesed plaanid ikka ära täita. Kava on 9 nädalane, ehk siis alustasin 4 nädalat tagasi jõutsükliga. Küki programm on praegu selline, et trikooga teen ainult 2 trenni, et hoida värskust, sest olen täheldanud, et liiga palju trikood ei ole hästi mõjunud ja seega on ka väiksed muutused sisse viidud, loodetavasti need ka õigustavad ennast.

Surumises kasutan vana head 80% kava, pole seda nüüd üle 1 aasta teinud ja igakord kui seda teinud olen oma tulemusi suutnud edukalt edasi viia. Särgiga teen viimased 2 nädalat, et särgi tunnetus tagasi saada, sellest peaks piisama.

Jõutõmbes olen teinud erinevaid variatsioone ja ühel nädalal jätsin üldse tõmbe vahele ja tegin hoopis raskelt good morningut, et keha natuke puhata saaks tõmbest. Jõutõmbes teen arvatavasti trikooga samuti 2-3 trenni ja loodan oma tehnika nendega paika saada.

Toidulisadest kasutan hetkel kreatiini, HT-R, vitamiine ja mineraale ning BCAA. Siin kohal suured tänud Fitness.ee-le.

Tänane viimane surumise tööseeria eelnevalt oli 5 sama raskuse ja kordustega seeriat juba alla tehtud.

Edited by Siim Rast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli jälle jõutõmbe päev ja tahan väita veekord seda, et kaalu on võimalik langetada mõistlikult ja õigesti toitudes ka ilma jõudu kaotamata- tegin täna 220ga päris korraliku varuga 10x (5 oleks vast veel jõudnud). Natuke üle aasta tagasi kehakaalus 140+ poleks ma rohkem küll sellise varuga suutnud. Praegu on kehakaal 105 juures.

Samas olen praegu väga s.....s seisus juba enam kui 0,5 aastat kestnud õla vigastuse pärast. Ortopeed soovitas operatsiooni kui ainuvõimalikku teed vigastusest lahti saamiseks. Juurde käis aga väide, et peale operatsiooni on jõutõstja karjäär läbi. Seepärast ka lükkan edasi operatsioonile minemist lootes imele (kui ma õigesti aru sain, on rangluu otsa tekkinud mingi liigluu või mingi muu võõrkeha), aga vasaku õla nukk on küll ikka korralikult väljas (nagu poleks trapetsit olemaski) :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli jälle jõutõmbe päev ja tahan väita veekord seda, et kaalu on võimalik langetada mõistlikult ja õigesti toitudes ka ilma jõudu kaotamata- tegin täna 220ga päris korraliku varuga 10x (5 oleks vast veel jõudnud). Natuke üle aasta tagasi kehakaalus 140+ poleks ma rohkem küll sellise varuga suutnud. Praegu on kehakaal 105 juures.

Samas olen praegu väga s.....s seisus juba enam kui 0,5 aastat kestnud õla vigastuse pärast. Ortopeed soovitas operatsiooni kui ainuvõimalikku teed vigastusest lahti saamiseks. Juurde käis aga väide, et peale operatsiooni on jõutõstja karjäär läbi. Seepärast ka lükkan edasi operatsioonile minemist lootes imele (kui ma õigesti aru sain, on rangluu otsa tekkinud mingi liigluu või mingi muu võõrkeha), aga vasaku õla nukk on küll ikka korralikult väljas (nagu poleks trapetsit olemaski) :-).

Minu mäletamist mööda sa 140 sena ei teinudki kükki ega surumist korralikult, vaid keskendusid surumisele....usun ,et kui oleksid treeninud, siis küll sa oleksid tõmmanud ka, kuid väide, et mõistlikult kaalu maha võttes ei kaotata väga palju jõus on küll tõsi.

Kirjutan nüüd väheke pikemalt oma hetke tegemistest. Treeningud on sujunud üldiselt hästi, kükis ja surumises vorm paraneb, jõutõmbes on hoopis vastupidine seis, ei teagi nagu mis toimub. Aga see selleks hetkel.

Võistlen siis EMV-l 25. märts ja see on ka hetkel kevade põhivõistlus, kogu rõhk on sinna suunatud ja tahaks oma sügisesed plaanid ikka ära täita. Kava on 9 nädalane, ehk siis alustasin 4 nädalat tagasi jõutsükliga. Küki programm on praegu selline, et trikooga teen ainult 2 trenni, et hoida värskust, sest olen täheldanud, et liiga palju trikood ei ole hästi mõjunud ja seega on ka väiksed muutused sisse viidud, loodetavasti need ka õigustavad ennast.

Surumises kasutan vana head 80% kava, pole seda nüüd üle 1 aasta teinud ja igakord kui seda teinud olen oma tulemusi suutnud edukalt edasi viia. Särgiga teen viimased 2 nädalat, et särgi tunnetus tagasi saada, sellest peaks piisama.

Jõutõmbes olen teinud erinevaid variatsioone ja ühel nädalal jätsin üldse tõmbe vahele ja tegin hoopis raskelt good morningut, et keha natuke puhata saaks tõmbest. Jõutõmbes teen arvatavasti trikooga samuti 2-3 trenni ja loodan oma tehnika nendega paika saada.

Toidulisadest kasutan hetkel kreatiini, HT-R, vitamiine ja mineraale ning BCAA. Siin kohal suured tänud Fitness.ee-le.

Tänane viimane surumise tööseeria eelnevalt oli 5 sama raskuse ja kordustega seeriat juba alla tehtud.

Surumises on sul küll korralik pura sees kui 5x6 160kg nii kergelt tuleb, 200 ei tohiks sellise vormi juures midagi keerulist olla ilma särgita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott, Sa vist õhtul uniseks jäänud, Renku kohta mõtlesid vistet ei teinud kükki ja tümmet korralikult ning Siim tegi 6x6 ;)

Aga igaljuhul Siim paugutab surumises küll korralikult! Tahaks näha mis numbrid seekord ahjus küpsevad!

Minu mäletamist mööda sa 140 sena ei teinudki kükki ega surumist korralikult, vaid keskendusid surumisele....usun ,et kui oleksid treeninud, siis küll sa oleksid tõmmanud ka, kuid väide, et mõistlikult kaalu maha võttes ei kaotata väga palju jõus on küll tõsi.

Surumises on sul küll korralik pura sees kui 5x6 160kg nii kergelt tuleb, 200 ei tohiks sellise vormi juures midagi keerulist olla ilma särgita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen enda puhul märganud, et JT oli tunduvalt parem kui kaalusin 109. Kõht lihtsalt ei seganud :) ja teravus oli ka palju parem.

Kükis olen samuti näinud, et kaalukaotusega (rasva mahavõtmise arvelt) numbrid enam-vähem säilivad. Paljudel.

Aga surumises palun näidake mulle meest, kes võtab 10-15 kilo alla ja tema max säilib või läheb paremaks?!!

Olen teinud statistikat Eesti ja maailma tippmeestest ning tendents on ikka sinnapoole, et raskused kukuvad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Siimu 6x6 tähendab kuni 200, mitte rohkem.

Minu kohta jah, tõesti ei teinud 2008.a alates kükki ja jõutõmmet võistlustel kahel põhjusel- solvumine kohtunikesse (aga võimalik, et saan sellest 5-6 aastaga üle). Praegu on 2012.

Kunagi ammu pidas mind Silbaum esimeseks 350 kükkijaks, aga ma ei täitnud neid lootusi oma kangekaelsuse tõttu :-) (ja solvumise tõttu kohtunikesse).

Samas on 3-võistlus on ikka mu mõtetes., sest praegu ei ole selja valusid olnud, kuigi pole ka suuri raskusi näppinud.

OTT Renkule: Minu mäletamist mööda sa 140 sena ei teinudki kükki ega surumist korralikult, vaid keskendusid surumisele....usun ,et kui oleksid treeninud, siis küll sa oleksid tõmmanud ka, kuid väide, et mõistlikult kaalu maha võttes ei kaotata väga palju jõus on küll tõsi.

Rene: Sru Ott, midagi läks puusse, saad ise parandada :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renku,

Ilmselt räägid sa aastast 2009, kui sa räägid oma kükist!

Jah, 2009 oli esimene aasta kus küki sügavust võeti EMV-l nii nagu väljaspool Eestit.

See oli EJTL poolt teadlik samm, et viia kohtunike tegevus vastavusse rahvusvahelise standardiga.

12 meest said kükis nullid, nende seas paljud nö autoriteedid.

Kuid ma ei näe siin põhjust solvumiseks. Väga paljud seal nulli saanud sportlastest hindasid oma treeningmeetodid ümber ja ma ei mäleta, et nad hiljem oleksid nulli saanud kükis.

Ma saan aru, et paljud jooksid siis ringi oma kaameratega ja üritasid leida õigust. Kuid kui vähemalt 2 kohtunikku 3-st hindasid katse ebasobivaks, siis midagi pidi ju viga olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli kirjaviga pidasin silmas tõmmet ja kükki ja te saite sellest ka õigesti aru. Eks neid kõrguse solvumisi olen ise ka näinud, isegi sinnamaale, kus kodanik Nekrassov läks Arnoldile kätega kallale mingi aasta EMV kus tema kükki kohtunikud ära ei lugenud. Mis sest, et Arnold ei olnud üldse kohtunik.... :D vaid sel ajal EJTL president. Hiljem käidi küll vabandamas, kuid sel ajal olid sõbrad ka jumal teab mida söönud, et oma tundeid ei suudetud vaka all hoida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×