Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Kindlasti ei pannud ma seda video üles, tehnika õppimiseks, lihtsalt vahepeal on vaja hoida raskemat kangi käes, et tekkiks raskustunnetus ja peale seda võtad maha 30 kilo ja võid teha juba väga korraliku tehnikaga. See on sama nagu vahepeal visata keha abiga üles suurem raskus biitsepsile, et hiljem võttes sealt paarkümmend kilo maha saad teha juba hoopis teise tehnikaga. Niikaua kui see triitsepsid valusaks võtab - ja võttis ka viimane kord, jätkan ma oma missiooni... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ka minu silmale tundub Oti pr. surumine veidi omamoodi.

Samas, kui lihase liikumist vaadata, siis ilmselgelt saab siiski kõige rohkem koormust triitseps.

Kui nüüd veel võrrelda hullude kollidega, kes paljud kuidagi inertsi pealt lihtsalt jõnksutavad, siis pigem Oti iskupärane pikk ja sujuv liikumine.

Siin võib tegemist olla pr. surumise ja kitsalt surumise hübriidiga, kus saavad kaks head harjutust omavahel kokku ja võivad anda veel parema lõpptulemuse, kui eraldi. Kuid see on juba spekulatsioon ja muidu teada ei saa, kui ise järgi ei proovi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ka minu silmale tundub Oti pr. surumine veidi omamoodi.

Samas, kui lihase liikumist vaadata, siis ilmselgelt saab siiski kõige rohkem koormust triitseps.

Kui nüüd veel võrrelda hullude kollidega, kes paljud kuidagi inertsi pealt lihtsalt jõnksutavad, siis pigem Oti iskupärane pikk ja sujuv liikumine.

Siin võib tegemist olla pr. surumise ja kitsalt surumise hübriidiga, kus saavad kaks head harjutust omavahel kokku ja võivad anda veel parema lõpptulemuse, kui eraldi. Kuid see on juba spekulatsioon ja muidu teada ei saa, kui ise järgi ei proovi:)

Proovige ja andke tagasisidet, sest nagu ütlesin ,siis kui triitseps ei töötaks, siis ta järgmisel päeval valusaks ei jääks....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovige ja andke tagasisidet, sest nagu ütlesin ,siis kui triitseps ei töötaks, siis ta järgmisel päeval valusaks ei jääks....

proovisin seda tehnikat aga tundub et põhiidee on sellise liigutuse puhul siiski see et saab kasutada märkimisväärselt suuremat raskust. Prantsuse surumist nö puhtalt tehes nagu kellegi härra video pealt siit näha oli ei tea kas keegi teeks seda 100+ kg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane trenn, tegin siis rinda ja õlga. Kuna parem rinnalihase kinnitus andis tunda, siis erilisi ootusi ei olnud ja tegin nö töö käigus mis sai. Tegin soojaks jooksin kõigepealt 3 km, ja siis kergelt 60kg - kohe oli tunda,et kang on väga kerge, edasi 100kg/12, siis 120/5 (pausiga rinnal), 130kg/2, 140/1, 150/1,160/1 - kõik võistlus surumised rinnal pausiga. 160 ei olnud tänane maksimum ,lihtsalt et mitte vigastust tõsisemaks teha, siis loobusin edasistest katsetest, et võistlustel paugutada. Peale seda tegin hoidmisi, et raskustunnetus paraneks: 220kg/20sek, 240/20, 250kg/20 sek - nii palju ei ole ma proovinud, üldse oli see teine kord raskust üle 200 kilo käes hoida, sest oma treeningutes ma selliseid hoidmisi ei tee, kuid paistab et mõjuvad päris hästi. Edasi siis erinevad surumised küll kaldpingil ja trenazööridel.

Midagi tehniliselt siis puhtamat. Tänud Revali jõutõsteteamile Laura ja Timmu.

Video siis 150 kg

video 160kg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga korralik surumine :) Jõudu ja jaksu!

Tänud, jõudu läheb küll hädasti vaja... ;) Eriti loodan ,selle lisa lähinädalatel, kuigi dieedi tingimustes oleks iga kilo säiliminiegi suur kordaminek eks tuleb päev enne tõstmist korralik laadimine teha, et võistluspäeval pura sees oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sümpaatsed videod. Midagi uut minu silmadele, kangi hoid. Pole kunagi kohanud ega ise proovinud midagi sellist. Siit saab alati nippe tundub :)

Nagu mainisin, et kui tehnika on olemas, siis hakkab nippe ka tulema nagu Vändrast saelaudu.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennäe Õpilane Taru hommikul Terevisioonis rääkimas Noosroostöö (just nii oli ta tekst kirjutatud nime alla) selgitamas kuidas Eesti noored käituvad ja mil moel vaba aega veedavad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennäe Õpilane Taru hommikul Terevisioonis rääkimas Noosroostöö (just nii oli ta tekst kirjutatud nime alla) selgitamas kuidas Eesti noored käituvad ja mil moel vaba aega veedavad.

Juhtusin ka seda vaatama ja mul on tunne, et osalesin ka ise selles uuringus. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surumises ei loeta teinekord päris korralikke katseid ära, kui kuskilt miskit nihkub.

Ma vaatasin, et puusast veidi võbeleb surumise ajal. Ma ei ole kindel, et selle pärast ära ei loeta, kuid valmis peab olema selleks)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surumises ei loeta teinekord päris korralikke katseid ära, kui kuskilt miskit nihkub.

Ma vaatasin, et puusast veidi võbeleb surumise ajal. Ma ei ole kindel, et selle pärast ära ei loeta, kuid valmis peab olema selleks)

Tuharalihas läheb pingesse ja see tekitab selle, samas see lahti pingi küljest ei tule - eks kohtunikud on pädevamad ütleme, kuid minuteada kui ei fikseerita, et tagumik tõusis täiesti pingilt, siis see võbelus takistuseks ei saa....Aga valmis olen selleks, et ei võbeleks, mitte et ei loetaks.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile filmisime sisse siis võimlaiku uue ala Atlheltic fitnessis (nö Gym variandiks - mitte võistlusteks), mida siis üle maailma hakatakse propageerima, kas see saab just see olema, seda veel ei tea, kuid see on nö katsetus -sest gym varinadis on maailmas kohti kus sõudeergomeetreid ei ole ja selleks püütakse leida lahendust, mis võiks nö seda vastupidavusosa asendada minimaalsete vahenditega ja esialgu võiks see olla stepilaud.

Proovisime esialgu 1 min - kuna olin juba alla jooksnud 6 km ja kangitrenni teinud, siis see 1 min -pidi ikka pingutama, samas vastupidavuseks saab hakata seda nimetama kui tulb hüpata vähemalt 2 min.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna õige pea sean sammud siis Revalisse kus kõigepealt treenin ise, täna siis selga ja peale seda vaatan poiste vormid üle. Proovin ka jõutõmmet natuke raskemat vaatame kuidas tuleb ja eks aparaat on ka kaasas, seega võib oodata õhtupoole jällegi treeningu ja poseerimisalast materiali loota. Püsige lainel... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane seljatrenn, alustasin siis kerge jooksuga tegin 2 km soojenduseks. Peale seda esimese asjana jõutõmme, proovisin sumo - stiilis ja alustasin kergelt ülesminekut 70/5, 120/5, 160/1, 190/1, 220/1, 230/1, 240/1, 230/1 . Ütleme nii ,et esmärki ei täitnud, täna oleks 250kg tõenäoliselt üle jõu käinud, juba soojenduse aeg tundsin ,et reie siseosad (poolkõõlus ja poolkilelihas) ei ole täiesti jalapäevast ära taastunud ja ilma kangitagi alla minnes oli selline väsimus sees. Siim ja treener Kaido õpetasid mis suutsid, kuid täna ei olnud lihtsalt minu päev, tundisn et õhtuks olin päris kutu. Oli ka 5 trennipäev jutti ja koormusi olen nädalast nädalasse tõstnud, samas toiduga tagasi hoidnud ja nii oligi hommikused numbrid 91,4 kilo. Eks peab laskma puhata ja selga olen eriti treeninud lisaks, st. et jalapäeval saab stabiilselt kükiga mahvi ja lisaks olen hakanud tegema good morningut ja eraldi siis seljapäeval alaseljaharjutused ja viimased kolm nädalat ka iga nädal tõmme - mida tavaliselt ma kunagi ni tihti ei tee.

Enne võistlus ma nüüd rohkem tõmmet punnima ei hakka ja lasen taastuda ja loodan ,selle ja ka tehnika parandamise arvelt natuke lisa saada , see 250 oleks tulemus milega rahule jääksin.

Kuid siin tänased katsed 220kg (üritasin kiirusega panna, kuid nö mitte kõige parem sooritus)

230 proovisin oma tavapärase tehnikaga alt seistes asendist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmine kord proovi selle uue IPF kangiga, muidu äkki võistlustel ehmud, et nii kare on :P. Aga muidu see tunne on mõnus, kui trennis oled pidanud sileda kangiga tegema ja siis võistlustel ainult tõmbad - ei pea haardele mõtlemagi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmine kord proovi selle uue IPF kangiga, muidu äkki võistlustel ehmud, et nii kare on :P. Aga muidu see tunne on mõnus, kui trennis oled pidanud sileda kangiga tegema ja siis võistlustel ainult tõmbad - ei pea haardele mõtlemagi :D

Mulle juba öeldi, et küll kang on parem ja põrand on parem ja üldse pidavat kang ise maast lahti hüppama võistlustel.... :D Aga täna nagu öelda, segasid halval tantsijal munad ka... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuharalihas läheb pingesse ja see tekitab selle, samas see lahti pingi küljest ei tule - eks kohtunikud on pädevamad ütleme, kuid minuteada kui ei fikseerita, et tagumik tõusis täiesti pingilt, siis see võbelus takistuseks ei saa....Aga valmis olen selleks, et ei võbeleks, mitte et ei loetaks.. :D

Surumise katsed olid mõlemad määrustepärased. Aga nagu rääkisime täna ka trennis tuleks pinget rohkem sees hoida, siis oleks tulemus veelgi suurem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vb tõesti kitsalt saad sa ennast paremini realiseerida. Praegu kaob laialt see asend ära ja selg tuleb kohe sisse.

Aga ma usun, et reserv on juba ainuüksi korraliku põranda ja õige kangi pealt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vb tõesti kitsalt saad sa ennast paremini realiseerida. Praegu kaob laialt see asend ära ja selg tuleb kohe sisse.

Aga ma usun, et reserv on juba ainuüksi korraliku põranda ja õige kangi pealt!

Tead eelmine kord kui keerasin jalad veel rohkem väljapoole, ei tundnud ma selga üldse ja tõmbasin rohkem jala pealt ja ütlesingi pelae seda, et ma ei saa aru, kus seal see selg töötab, täna keerasin jalad natuke sissepool ka Siimu soovitusel, kuid siis tundsin, et tehnika lagunes ja kangutasin seljaga, nii et praegugi kange, õnneks ei midagi hullu, tookord tõmbasin veel peale seda kui olin juba kitsalt alla tõmmanud ja ei pannud vöödki peale 230 juures. Seega usun, et seal on minu jaoks reservi, sest just seda hantliga harjutust teen ka hästi väljapööratud jalgadega. Nüüd peab laskma seljal taastuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Töönädal läbi ja enamus asju mis sai plaanitud need ka tehtud said. Selge, et ega töö kunagi otsa ei saa ja selelst ei tohi lasta endal stressi tekkida, sest muidu lihased ei kasva... :D . Eks need tööasjad on ka nii, et kustutad tuld pidevalt, st. tegeled asjadega mida enam kuhugi edasi lükata ei saa, kuid niimoodi saab enamus asju vähemalt tehtud.

Trennist tegin puhkepäeva, sest 5 päeva jutti sai juba müratud, kuigi eile õhtul olin päris väsinud ja selg kange jõutõmbest, täna oli siiski juba trenni isu, mis on hea märk ,sest ületreeningu puhul see soov puudub. Käisin lihtsalt Revalis saunas - väga mõnus 3 tiiru soe, külm ja lihased muutuvad jälle pehmeks.

Homme peaks mulle külla saabuma sportlane Lätist, nimelt sealne kulturismiliit palus minu abi, et aitaksin nende juunioril poseerimist õpetada, sest kohapealses IFBB liigas hetkel märkimisväärseid tegelasi ei ole ja seega on vaja abi väljast otsida. Olen varem käinud ka sealsetele treeneritele jõusaalialast koolitust tegemas ja võtsin seekordse palve ka vastu - mis seal ikka, muidu kardan ,et Mikk sõidab juuniorites nagu teerulliga üle, peab aitama mõne võrdväärse konkurendi kasvatada... :D

Pühapäeval siis järjekordne ühistreening Team Kiivikas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×