Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Siin siis järjekrordne trennivideo biitsepsitrennist, see tehtud peale selga ja viimane seeria proovisin panna siis paki põhja ja veel lisaraskuse ka. Pikka seeriat ei tee, kuid teha jõuab.... :D Tegelikult enamus trenne teen kätele suht hea tunnetusega, kuid vahet peab raskusega ka ehmatama. ;) Rohkem proovingi teha üle scottpingi või siis analoogse trenazööri, kus käed on alusel fikseeritud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli vaatamata sellele, et on puhkepäev, hoopis pikk trenni ja tööpäev. Kuna nädala sees ei ole just palju vaba aega, siis enamus õpilaste ülevaatusi toimub just nädalavahetusel ja siis on päev ütleme nii ,et sisustatud. Täna tegin ise käe ja õlatrenni, all vaatamiseks ka videolõik järgmisest harjutusest, neid sai veel videosse võetud ja tasapisi lisan videodele ka õpetussõnu, mida järgida siis erinevate harjutuste puhul tuleks - täidab nagu õppevideo rolli ka. ;) Peale oma trenni kohtusin siis kahe uue Team Kiivikas liikmega ka - eks õige pea teen ka nende tutvustused ära. Teamiga liitumise vastu on huvi üha suurenenud ja eks jõudumööda proovin inimesi aidata (selge, et vastava koostööleppe alusel - lihtsalt fanatismist olen selle Teamivedamise ära lõpetanud, sest 10 aastat panin sinna ikka üksjagu aega ja tulemus oli see, et vähemalt pooled osalised on tänaseks kadunud asjade nimekirjas... ;) ). Eks kellel huvi on, see mind juba ise üles leiab ja küll siis asjad läbi arutame, mid, kuidas ja kui palju... ;)

Ploki alla surumine seistes ja ohoo - triitsepsipoiss natuke isegi offseasonil triibutab kaal seejuures enne trenni 90,3 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedakorda võtsin linti minuarust ühe väga hea biitsepsiharjutuse. Ise kutsun seda trossidega topeltbiitsepsiks - kuna sarnaneb ju täpselt topeltbiitsepsi poosi sissevõtmisega võistlustel. Räägin videos juurde, kuidas mina seda teen ja mida tuleb selle harjutuse puhul tähele panna ja jälgida. Oleme ausad, et enamus so vast 90 % keda näen seda harjutust tegemas, teevad seda minuarvates mitte nii effektiivselt kui võiks teha. Ehk saate siit videost paremini aru, kuidas see harjutus paremini võiks toimida. Head vaatamist! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane harjutus, mida videos ette näitan on harkkükk hantliga. Väga hea harjutus reie siseosa ja tuhara arendamisel , selle asemele, et naised palju aega kokku - lahku trenazööre koormavad, piisaks täiesti selle harjutuse programmi sisse toomisest. Oluline, et põlved liiguksid välja, see eeldab ka puusade lahtiolekut ja sügavus paralleeli põrandaga. Head vaatamist, kui videod sulle meeldivad telli endale teamkiivikas kanal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päeva alustame täna sellise harjutusega nagu ületõmbed plokiga (pullover - kuid seda ploki versioonis), pean tunnistama, et ei ole seda versiooni palju saalides tegemas nääinud, seega ehk hea vaheldus ka neile, kes tavaliselt seda head harjutust teevad kas hantli või kangiga. Kui kellegil täna selja või rinnatrenn plaanis, siis see harjutus on just teile mõeldud... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tegin jõusaali näidistrenni kõige ebaharilikumas kohas üldse kus võimalik on - krematooriumis! Väga positiivne kollektiiv ja suure sooviga oma elustiili muuta! Lisaks tehti majas ekskursioon.... :D Selles suhtes oli huvitav, et surm teema millele igapäevaselt ei mõtle ja mis on ju elu üks osa ja igapäevaselt meid ümbritseb, olgu see lihtsalt vanuseline lahkumine siit ilmast või õnnetused ja sõda - selle peale ei mõtle, kui see otse sind ei puuduta ja siis sa lähed keskkonda, kus inimesed igapäevaselt sellega toimetavad. Tekkib kahtepidi mõtteid, kuid vaadates seda kollektiivi, positiivsed ja rõõmust pakatavad inimesed, siis tundub, et inimene harjub kõigega ja selge, et keegi peab seda tööd ka tegema. ;)

12552597_1046962875374876_88779254996588

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane jõusaaliharjutus tuleb rinnalihastele ja selleks on Hoisti trenazööril surumine istudes. Loomulikult võib see olla mõni teine analoogne trenazöör, eri firmadel nad liiguvad lihtsalt natuke erinevalt. Harjutuse plussiks on pidev pinge lihastes ja ühtlane liigutuse trajektoor. Kui soovid saada teavitust oma mailile uue video postitusest, siis telli endale teamkiivikas kanal! Head vaatamist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane päeva harjutus on lamades prantsuse surumine plokiga. Hea harjutus vahelduseks kangiga tegemisele, sest lihases on pidev pinge sees. Rohkem õppevideosid leite meie youtube kanalil teamkiivikas - kui meeldib, telli! Head vaatamist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 päevane mikrotsükkel jälle tehtud ja trennid sujuvad ilusasti. Kaal tasapisi tõuseb , palju ei ole olnudki plaanis tõsta ja nii on hommikused numbrid seal 89 vahest ka rohkem ja päeavased 90 - 90,5 kilo. Jõudu on (teen praegu just sellist pumpavat superseeriatega trenni ja sellepärast ei ole max numbreid teinud, lihtsalt et mitte ka vigastada ja anda natuke liigestele rahu, kuid kindlasti veebruaris on plaan uuesti kangile korralikud raskused ka panna). Nädalavahetus on ees, homme trenni vaba päev, kuid see eest on uued Teami liikmed kes vaja üle vaadata ja plaanid teha. Järest usui - ja uusi inimesi liitub, selge et osa peavad teatud põhjustel ka loobuma, kuid tegelen nendega, kes on valmis ise ka oma arengusse panustama ja selge, et kõigiga ei jõuagi tegeleda.

Siin ka üks hetkevormi pilt - ütleme, nii et selle pealt saab teha väga korraliku asja.... :D

12524187_1048345818569915_22790407430413

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane päeva harjutus tuleb õlalihastele - täpsemalt õla keskosale kinesio masinal plokiga lendamine. Kui soovid jookvalt saada teavitusi uute videote kohta, telli endale teamkiivikas kanal! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui võib uurida, siis kuidas hetkel (kaalu tõstmise/hoidmise perioodil) treeningtsükkel välja näeb ning ta milline dieediperioodil välja näeb? Mõtlen treeningpäevade ja puhkepäevade suhtes nädala lõikes.

Dieediperioodi kohta huvitab ka see, kuidas/kuhu kõige targemini ning paremini paigutada kardiot kui seda peaks olema vaja lisada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui võib uurida, siis kuidas hetkel (kaalu tõstmise/hoidmise perioodil) treeningtsükkel välja näeb ning ta milline dieediperioodil välja näeb? Mõtlen treeningpäevade ja puhkepäevade suhtes nädala lõikes.

Dieediperioodi kohta huvitab ka see, kuidas/kuhu kõige targemini ning paremini paigutada kardiot kui seda peaks olema vaja lisada.

Tsau, et mitte ennast siin tühjaks rääkida, siis mul on tulemas vähemalt kaks seminari veebruari kuus koos Egle Eller Nabiga kus me neid teemasid käsitleme. Kes veel ei ole võistlenud, kuidas alustada ja siis edasi juba Master Class, kus räägin täpsemalt kogu ettevalmistusperioodi planeerimisest nii toitumise kui trenni võtmes lõpetades sellega kuidas kardiot ja jõusaali edukalt kombineerida - selles osas on ka palju müra, kuid ma ole aastatega proovinud kõikvõimalike variante ja olen leidnud enda arvets optimaalse lahenduse. Esimene seminar on juba 13 veebruar Tallinnas ja teine 12 märts samuti Tallinnas (eeldatavasti Arigato spordiklubis), usun et lähipäevil kui mitte täna tuleb välja juba täpsem info nii päevakava, sisu kui maksumuse osas (tegemist on nädalavahetusega, seega usun ,et paljudele sobilik ka väljastpoolt tulles).

Ma ei ole aastaid teinud seminare (jätame välja treenerikoolituse - kuid see on selline baasõpe - kuid sedakorda läheme juba otse võistlusspordi kallale ja usun ,et tulevad põnevad loengud, sest kogemustepagas on selline, et "ülepagas".... :D . Seega hoidke silmad ja kõrvad lahti ja tuleg seminarile.

Tänane päeva harjutus tuleb säärtelihastele - kes ei ole veel jõudnud teamkiivikas kanalit tellida, tehke seda juba täna ja minu sportlaseleht facebookis facebook.com/ottkiivikas77 ootab ka meeldivaks lisamist ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Head sõbrad üle tüki aja korraldan Eestis seminari ja suur rõõm on seda teha koos Egle Eller Nabiga! All kirjaledus, keda seminarile ootame ja jätkuseminar Master Class toimub täpselt kuu hiljem. Jaanuari lõpuni soodushinnaga registreerimine!

Bikini Fitness & Men’s Physique ABC

Seminar Bikini Fitness & Men’s Physique ABC on kõigile, kes huvituvad bikiinifitnessi või men's physique spordialast kas harrastajana või võistlejana.

Kui oled huvitatud sportlikust ja tervislikust eluviisist ning sooviksid oma treeninguid viia uuele tasemele, kuulata oma ala spetsialiste ning tutvuda teiste ala harrastajatega, siis see seminar on just sulle!

13. veebruaril toimub Tallinnas toimuval Bikini Fitness & Men’s Physique ABC seminar, kus IFBB bikiinifitnessi PRO Egle Eller-Nabi ja Eesti 17-kordse kulturismi absoluutse meistri Ott Kiivikase juhendamisel võimalik tutvuda bikiinifitnessi ja men's physique aladega, kriteeriumitega, läbida spetsiifiline treening tipptreenerite juhendamisel ning saada kasulikke teadmisi toitumise vallas. Päev, mille jooksul on võimalik omastada teadmisi, mis on olulised bikiinifitnessis ja men's physiques võistlemiseks!

Seminarile on oodatud bikiinifitnessi ja men's physique ala harrastajad, algajad, samuti ka edasijõudnud sportlased, treenerid ja huvilised. Oodatud on kõik, ka huvilised, kes pole võistlemisest huvitatud.

Tule kogu teadmisi oma ala spetsialistidelt ja kohtume seminaril Bikini Fitness & Men’s Physique ABC!

Koolitajad: Egle Eller-Nabi ja Ott Kiivikas
Toimumisaeg: 13. veebruar 2016 kell 10.00 - 17.00 Tallinnas
Korraldaja: Eesti Kulturismi ja Fitnessi Liit

Ajakava:
10.00 - 10.15 sissejuhatus
10.15 - 10.45 Motivatsiooniloeng, Ott Kiivikase ja Egle Eller-Nabi edulugu
10.45 - 11.30 bikiinifitnessi ja men's physique spordialade tutvustus ja kujunemine, kriteeriumid läbi kohtunike silmade ning kuidas alustada
11.30 - 12.30 treeningu põhialused bikiinifitnessi ja men's physiquest lähtuvalt
12.30 - 13.30 lõunapaus
13.30 - 14.15 toitumise põhialused bikiinifitnessi ja men's physiquest lähtuvalt
14.14 - 17.00 praktika: bikiinifitnessi ja men's physique treening
Seminar annab 8 täiendkoolitustundi

Bikini Fitness poseerimine

Koolitaja: IFBB PRO Egle Eller-Nabi
Toimumisaeg: 13. veebruar 2016 kell 17.30 - 19.30 Tallinnas
3 täiendkoolitustundi

Praktilise poseerimisseminar on suunatud bikiinifitnessi sportlastele, eriti "Bikini Fitness & Men’s Physique ABC" osalejale, kes soovivad õppida ja praktiseerida bikiinifitnessi poseerimist. Seminari juhendab IFBB bikiinifitnessi PRO Egle Eller-Nabi.

Maksumus:
Bikini Fitness & Men’s Physique ABC
Hind kuni 31. jaanuar 54.00€
Täishind: 67.00€

Bikini Fitness poseerimine
Bikini Fitness & Men’s Physique ABC osalejale: 20€
Täishind: 35.00€

post-22-0-72452900-1453406811_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoo, vahva üritus tulemas :) Kindlasti kasulik ja praktiline seminar nii võistlejatele kui ka lihtsalt jõutreeningutega harrastajatele, saab ju parimate käest õppida :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rõhutan omalt poolt, et sinna võivad tulla ka inimesed, kes eh kisegi ei plaani otseselt kas Bikinis või Physiques lavale tulla. Olgu öeldud, et paljud põhialused ja asjad on kõikidel neil aladel sarnased (pean silmas nii toitumist kui ka trenni), erienvused hakkavad suuresti sisse tulema võistlusriietuses ja poseerimises - kuid palju juttu on muud aladega (kulturism, klassika, bodyfitness) sarnane. Ka motivatsioon ja meie kujunemise lugu pakituna on usun ,et motiveeriv kuulda, sest tihti arvatakse ,et edukatel inimestel on kogu aeg "kuldlusikas" suus olnud, tegelikult selgub, et nad on tihti alustanud sealt, kus paljud täna on ja arvavad, et ei ole võimalik sealt välja saada....eh ksaate mõtteid kuidas oma otsuseid suunata ja selge, et ka kogemustepagas on meeletu, mida edasi anda ja mis tuleb ükskõik mis võistlusalal kasuks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänase shoppingu tagajärg on pildil. Uued Fasti valgujoogid ja Nix ja Nax batoonid -mõlemad on superhea maitsega, seda NIX pähklikreemi oma sööd nagu tavašokolaadi... :D Snickers ;). šokolaadi valgujook on ka puhas magustoit ja hea makrode suhe ka seal 50 valku ja pool süsikaid...tavaliselt on süsikate osakaal suurem olnud, kuid mulle sobib selline variant vahepealaks paremini.

12573912_1053119694759194_83891323029384

Synergy proovin ära peale tänast trenni - neid saab praegu ostuga kauba peale! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar kuud on trennis korralikult rassitud ja olen proovinud uusi trennimetoodikaid, mida varem teinud ei ole. Minu staazi juures ei ole mõtet enam istuda ühe ja sama süsteemi juures ja see loob omakorda ka trennimõttes tegevusvabaduse, mida siis praegu ka ka kasutan. Kaalu olen tasapisi lisanud ja olengi leidnud, et offseasoni ideaalkaal on minujaoks mitte üle 92 kilo - siis läheb järsku pilt udusemaks, kuid selline 90 - 92 vahemik on igati ideaalne stardipositsioon eelolevaks võistlushooajaks ja siit on lihtne vormi teha - võib isegi öelda, et sügisel alustasin hooaega udusema vormiga kui praegu on - seda päris kindlasti.

Muus osas on tööd nii et ka nädalvahetused raban - varsti puhkus ka ja enne seda eab jõudma, lahtised otsad ära teha. Team Kiivikasega liitub ka iga nädal mõni uus sportlane ja täna tuleb samuti uus mees ülevaatusele Sten - tema tutvustes teen lähipäevil. Toitumis ja trenniplaane ja ka personaaltrenne on ka viimasel ajal tellitud (eks neid on ka varem ,kuid ma olen tavaliselt need edasi suunanud neile, kelle põhitöö on treeneritöö, kuid nüüd olen ise ka mõned teha võtnud ja nädalavahetuseti seda ka teen):

Pilt siis selline, ilma pumpamata 91,5 kilo

12651159_1057244584346705_47119968782567

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi there fat man :D;)
What other shows you are doing this year besides Sweden GP and Europeans?

Hope to see u doing the Ben Weider legacy gup in Finland in fall :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi there fat man :D;)

What other shows you are doing this year besides Sweden GP and Europeans?

Hope to see u doing the Ben Weider legacy gup in Finland in fall :)

Thanks for good words! :D Not desided yet - there will be Estonian Cup and Baltic Match 30.04 so same day - final contest will be beginning june Mr. Olympia amateur , so I will check what contest or how much energy I have to take some more contest ,as there is already 5 contest confirmed.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale väikest taastavat tsüklit panen uuesti gaasipedaali peale ja nüüd algab viimane ettevalmistusetapp EM -ks ja Mr. Olymiaks. Kuna eile tunne oli hea ja viimasest rinnatrennist oli ikka jupp aega möödas alustasin surumistega, kõigepealt kaldpink, seal selline seeria: 50/12, 80/10, 100/10, 115/8, 130/6 peale seda lamades surumine kang: 70/10, 100/10, 120/8, 140/5 (kordus jäi sisse ka), Edasi kaldpink vabaraskus (trennazöör): 50/12, 80/10, 100/8, 120/6, 140/4 (140 pole seal enda mäletamistmööda kunagi veel teinudki), edasi Hoist trenazöör surumine, see on meil väljakujunenud võistluses Jõutõstjatega ja seal siis plokk põhja ja kui palju kordusi tuleb, absoluutne rekord nagu hiljem selgus on 26 kordust ja minu oma varasem parim 14 kordust. Kuna alla sai ka üksjagu tehtud, siis vaatamata sellele proovisin konkurentsi pakkuda Jõutõstjatele (mehed, kes siis 300+ ka suruvad).... :D ja see katse sai ka videosse võetud, ütleme, nii et ei ole paha... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 17 pole üldse paha, kulturisti kohta ;)

Vaatame, äkki siin ülehomme joonistamame ka midagi, 3-nda harjutusena.

Reeglid on siis järgmised:

1.plokk põhja

2.käed lukustada (kulturistid võivad kasutada küünarnuki kaitseid)

3.rekordi parandus lubatud 1x kaupa

Hetkel: Kaido-26, Hjalmar-24, Siim-20 (tegi offseasonil nalja pärast, max-i ei proovinud), vanem Külaviir-18, Ott-17, Samakas-13

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 17 pole üldse paha, kulturisti kohta ;)

Vaatame, äkki siin ülehomme joonistamame ka midagi, 3-nda harjutusena.

Reeglid on siis järgmised:

1.plokk põhja

2.käed lukustada (kulturistid võivad kasutada küünarnuki kaitseid)

3.rekordi parandus lubatud 1x kaupa

Hetkel: Kaido-26, Hjalmar-24, Siim-20 (tegi offseasonil nalja pärast, max-i ei proovinud), vanem Külaviir-18, Ott-17, Samakas-13

Lukustamine tähendab lõpus lausa seisatust või nö lihtsalt käte sirgeks lükkamist, seda on muidugi videos raske pärast näha....Seisatusega muidugi tuleb minul kohe vähem kordusi.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×