Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Kirjutan ka vahepeal mõned read, täna toimus siis suurem ülevaatus, nii uued algajad, siis need kes juba mõned korrad käinud ja ka edasijõudnud, kes lavalaudedel juba korduvalt käinud. Otsustasin ka oma hetkevormi jäädvustada, sest muidu ei taju ise ka mis suunas muutused toimuvad. Tundub, et asjad siiski liiguvad õiges suunas eks lõpliku hinnangu saab anda siis kui võistlusvorm käes ja näeb palju sealt alles jälle jääb, kuid selge, et kui tahata näidata kasvõi mingisugustki edasiminekut, peaks satardipositsioon olema juba parem kui varem (vähemasti sama kaalu juures). Tänase seisuga oli päevane kaal 93 kilo hommikul madalam, kuid keskmine kaal on 5 kilo raskem kui MM 2013. Selge, et täna ei ole ka võistlusvorm, kuid usun ,et 5 kilo siit enam maha vedama ei pea, et tippvormis olla, kuid eks paistab. Kui saaksin olla seal 89 tippvormiga, siis peaks ka üldpakett olema jälle parem -elame,näeme.

Suuremahuline trenn tuleb ära teha hooajaväliselt ja enne võistlusi ei ole vaja sellisel juhul enam juurde kütta.

Kui võtta aluseks EM kus on kindel plaan medalijagamises kaasa rääkida, siis on tegemist 15 weeks out vormiga.

post-22-0-37606800-1391364209_thumb.jpg

post-22-0-76736100-1391364236_thumb.jpg

post-22-0-63439500-1391364241_thumb.jpg

post-22-0-96517600-1391364263_thumb.jpg

post-22-0-12723400-1391364276_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan ka üle mitme aja. Viimasel ajal on tööpäevad olnud nii tihedad, et kui õhtul koju jõuan ,siis tihti ei viitsi enam arvutit lahti tehagi, sest päev otsa saab nagunii selle taga veedetud. Olen saanud teha trenne erinevates saalides kuna käesoleval nädalal tegin ka kolm toidulisandite tegusteerimist, mis kattusid ka trennipäevadega, siis vahelduse mõttes teengi samas trenni kus presentatsiooni teen. Nii sai sel nädalal tehtud Zelluloosis, Scala Fitnessis ja Tartu Arcticus ja täna käisin spetsiaalset Spartas ja eile Revalis (seega 5 erinevas saalis, pole paha... ;) ). Kõigis neis saalides sain teha korraliku trenni ja tavaliselt kasutan igas saalis selliseid seadmeid mida Revalis, kus põhiliselt treenin teha ei saa, seda eelkõige mitmekesisuse huvides ja tavaliselt annab see ka järgmistel päevadel tunda. Selge,et igal saalil on omad plussid ja miinused, kuid suures plaanis on ikka üle Eesti väga head treeningtingimused.

Järgmisel nädalal on samuti kolm degustatsiooni esmaspäeval Meritonis, teisipäeval Golden Clubis ja kolmapäeval Viimsi Spordis. Trennipäev on Meritonis, seega esmaspäeval kes päeval seal treenib võib mind seal trennis kohata ja õhtuses plokis kostitan Fasti toodetega nagu ikka. Täna kusjuures võtsin üle jupi aja Workout Shocki ja laksas küll enne trenni (ilm oli udune ja enesetunne sama, seega kulus marjaks ära). Esmaspäeval lisaks osalen Endla lasteaias laste Olümpiamängude avamisel (mängin nö ROK presidenti Bachi... :D ).

Õige pea loodan välja panna ka Reval Cupi võistlusjuhendi, loodan et osavõtt tuleb rekordiline, vaadates kui palju uusi sportlasi valmistub kevadeks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mehed lihtsalt ei tunnista, et iga väike puudutus juba valus on, vaid kannatavad selle ära.

Sellega meenus kohe üks asi: Kumb on valusam - kas sünnitamine või löök munadesse?

Vastus on, et löök munadesse. Sest kui naine sünnitab, siis tahab veel lapsi, aga kui mees saab munadesse, siis ta ei taha enam mitte kunagi sinna saada. :)

Kui uurida sellist huvitavat raamatut nagu SAS-i ENESEKAITSE siis löök munadesse võib lõppeda 3 moodi

1 moodus LÖÖD ÕRNALT ON VALUS

2 moodus LÖÖD VALUSALT ON VALUS JA SU RIIST EI PRUUGI ENAM TÜKK AEGA VUNGATA

3 moodus LÖÖD VÄGA VALUSALT ON NII VALUS ET AJU KAITSEB ENNAST ISE JA TEEB RESTARDI. ISEASI KAS SA PÄRAST KA ELULOOM OLED ON JUBA SINU ASI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna treenisin koduklubis Revalis jalgu ja vahelduseks lähenesin natuke tavapärasest teistsuguselt. Otsustasin ,et teen pikemaid seeriaid vahelduseks ja alustasin jalapressist: Mõtelsin ,et teen 4-5 seeriat igas 30 kordust ja raskus 200kg (kasutasin vana jalapressi ja ütleme, et see on ca 45 % max raskusest, muudel pressidel panen ca 100 kilo rohkem, siis on sama raskustunnetus). Hakkasin otsast minema ja tegin kokku 10 seeriat igas 30 kordust, see on siis 300 kordust 200 kiloga, mis kokku 60 tonni ainult ühte harjutust.... :D . Jalad läksid täis muidugi nagu õhupallid.... :D peale seda oli jalg juba nii küpse, et tegin 5 seeriat sirutusi kuidagi otsa ja ette rohkem ei teinudki esiosale, lisas tagaosa ja säär, kuid jalg sai kokkuvõttes korraliku paugu, näis mis homme ja eelkõige ülehomme saab... ;)

Vahepeal käisin Jimmit (ehk siis Suur Siim) ka julgestamast müras seal kükke 300 - 350 kiloga... :o .

Enne tegelesime Nataliaga õpilaste ülevaatusega ja bikiinirivi venib iga korraga pikemaks täna oli algajaid juba 9 tüdrukut rivis. Lisas vaatasime Johanna vabakava.

Õige pea ka ülevaatusepildid Team Kiivikas teemasse. Aga homme ootan juba Meritoni degustatsioonile kõiki huvilisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käisin siis üle pika aja massazis kuna pikka aega tunnen, et alaseljas on pinged sees. Massazirulliga neid enam välja ei saa ja nii seadsin sammud juba oma vana abimehe Siim Altossaare poole, kes mu selja jälle õigesse asendisse tagasi tõmbas (nagu selgus jalad olid eri pikkusega ja vaagen viltu - kuid mis viltu see uuesti.... :D ). Pinged olid väga sees ja pärast oli ikka supertunne kui asjad jälle omale kohale paika said. Plaanin vähemalt paari nädala tagant jälle korra hakata massöri juures käima, sest päris ilma tippsporid ikka ei saa.

Homsest lähen siis uuesti trenni lõhkuma ja näis kuidas paikatõmmatud keha laseb uuel treeningtsüklil koormust lisada. Ega siin pikalt aega ei ole esimesed võistlused ca 65 päeva pärast, seega varsti tuleb ka maha hakata võtma.

Muus osas on jätkuvalt võtmesõna degusteerimised eri klubides ja sel nädalal oli neid samuti kolm: Meritonis - seal tegin ka trenni,lisaks Golden Clubis ja täna Viimsi Spordis. Kõigil olemas korraliud trennitingimused ja rahvast jagub hetkel küll vist igasse jõusaali.

Mõned pildid degustatsioonidelt

Goldenis

post-22-0-70138000-1392235218_thumb.jpg

Meritonis (Victoria äib mul abiks)

post-22-0-18433900-1392235229_thumb.jpg

Järgmisel nädalal oleme siis järgmistes klubides:

17.02. esmaspäev - Reval Sport (Ott)

17.02 esmaspäev - My Fitness Viru (Victoria)

18.02. teisipäev - Sparta (Ott)

20.02. neljapäev - My Fitness Solaris (Victoria)

Kõigil algus kell 17.00 ja lõpp 19.30

Olgu öeldud, et Fitshop.ee ja ka muljalt Fitshopidest saab alates tänasest uuesti kombosid osta, sest vahepeal pikalt otsas olnud dextro on tagasi ja kombod on taas aktiivsed (poodidesse peaks jõudma lähipäevil ,veebis kohe saadaval).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna tundsin, et aeg on vahelduseks jälle raskused kätte võtta ja nagu iga süsteem nii ka see pumpav trenn ennast mingist hetkest ammendab. Eilne kiropraktiku juures käik andis täna ka oluliselt paremini seljale koormust anda ja oli selline hea tugev tunne sees ja otsustasin ,et vahelduseks proovin jälle püramiididega toimetada.

Muidugi uskumatult raskeks on kang jäänud, õigemini hantlid, proovisin teise harjutusena ühe käega hantli tõmmet ja 100 kilone oli nagu tinatükk raske.... :D ega ta ongi raske olnud, kuid paremal hetkel sai siin 100kiloga 20 korduseline seeria tehtud täna raskelt 6 korduselised seeriad.... :( , kuid usun ,et see on aja küsimus kui pura taastub. T -kangiga piirdusin 4 harjutuses 120 kiloga, kuid seal selge varu. Ülatõmme Cybexil kuni 180kiloni (parematel päevadel 230...)

Muus osas hommikupooliku veetsin hambaarstil ja nüüd on kihvad terved, pärsi hea tunne kui kiksid korda saab.

Homme plaanis tugevam jalapäev, vaatame mis seal saab (kui saan numbrid üles eks siis hakkan videosid ka panema, kuid praegu pole midagi filmida... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna paugutasin siis jalgu ja enesegi üllatuseks ei olnud raskustunnetus väga ära läinud. Nii alustasin tavalisest raw kükist ja läksin välja 160/5 viimases seerias, seal ka varu (selg oli ebakindel ja eelkõige sellepärast ei hakanud esimese korra kohta rohkem panema), lasin kangi asendit ka natuke allapoole õlatagaosa peale, sest muidu kükin kang trapetsil ja siis surub liigselt lülisambale ja vigastuse oht on suurem.

Teise harjutusena tegin hackki, see on mu üks trumpharjutustest olnud ja ei olnud üle 160 seal juba ca 5 kuud peale pannudki. Täna läksin üles 90/8, 120/6, 150/6, 180/5 ja 200/5 viimases ka varu veel. See oli päris hea üllatus, sest ei uskkunud, et üle 180 seal praegu panna suudan ,kuid kohe korralik algus, põlved pidasid ja kuna hackis töötab just jalg põhiliselt, siis jala jõud on praegu päris hea. Max parim on olnud raw 230/5, ei imesta kui suudan korrata seda või miks mitte ka õige pea üle teha.

Otsa veel jalapress vana masin ,see mis raskelt liigub läksin välja kuni 400/8 ja seal ka kerge varu.

Päeval käisin tööasjus Pärnus ja algne plaan oli ka Kimberi klubis treenida, kuid läks kiireks ja tulime linna ehk siis mõni teine kord.

Soovin oma sõpradele ilusat sõbrapäeva ja olge ikka sõbrad edasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pealkiri on intrigeeriv, kuid nii ta on.... :D .Täna tegin siis rinda, õlga ja triitsa ja panin üle tüki aja ka midagi kangile, seeria selline 70/10, 90/10, 110/8, 130/6, 140/5 kõik varu ja 150/4 (viimane kordus natuke aidati, kuid 3 ise ehk kordus rohkem kui Imrel.... :D ), mul 200 plaane ei ole ja kahjuks ei saanud videosse, sest ei osanud ise arvata, et täna 150 üldse välja lähen ,kuid kang tundus kerge ja nii ta läks. Peale seda veel kaldpinki tavaline kang 90/8, 100/6, 110/6, 120/5, 130/4 . Mis on üllatav, et ei ole suure raskusega pikka aega teinud, kuid rinnal on parimate päevadega vahe maks 10 kilo, mis on protsentuaalselt veel vähem, st. et selline baasjõud ei kao pumpava trenniga ka ära. Suurem vahe oli ainult seljal, seal oli raskuste vahe suurem ,kuid jalal ja rinnal on see väiksem.

Nüüd on keha valus nagu oleks kaigastega löödud, ikka teistsugune trenn ja mõjub nii nagu poleks trenni teinud varem. ;) Homme taastun ja vaatan õpilased üle ehk jõuab ka veekeskusesse taastusprotseduuridele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pealkiri on intrigeeriv, kuid nii ta on.... :D .Täna tegin siis rinda, õlga ja triitsa ja panin üle tüki aja ka midagi kangile, seeria selline 70/10, 90/10, 110/8, 130/6, 140/5 kõik varu ja 150/4 (viimane kordus natuke aidati, kuid 3 ise ehk kordus rohkem kui Imrel.... :D ), mul 200 plaane ei ole ja kahjuks ei saanud videosse, sest ei osanud ise arvata, et täna 150 üldse välja lähen ,kuid kang tundus kerge ja nii ta läks. Peale seda veel kaldpinki tavaline kang 90/8, 100/6, 110/6, 120/5, 130/4 . Mis on üllatav, et ei ole suure raskusega pikka aega teinud, kuid rinnal on parimate päevadega vahe maks 10 kilo, mis on protsentuaalselt veel vähem, st. et selline baasjõud ei kao pumpava trenniga ka ära. Suurem vahe oli ainult seljal, seal oli raskuste vahe suurem ,kuid jalal ja rinnal on see väiksem.

Nüüd on keha valus nagu oleks kaigastega löödud, ikka teistsugune trenn ja mõjub nii nagu poleks trenni teinud varem. ;) Homme taastun ja vaatan õpilased üle ehk jõuab ka veekeskusesse taastusprotseduuridele.

Halehandro käis külas! :P Ma ei ole lihtsalt oma tänast videot üles riputanud kuna unustasin telefoni spordiklubisse :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepeal tegin siis trennis taastava tsükli ja täna alustasin uut lammutavat tsüklit ja tunne oli juba parem kui esimesel raskel seljatrennil.

Nii tegin täna kõigepealt 6 seeriat lõuatõmbamist (0-20 kg lisaraskust 10 - 5 kordust seerias)

2) Hantli tõmme (eelmine kord oli sajakilone tinaraske, täna oli juba natuke kergem kui nii võib 100 kilose hantli kohta öelda... :D ) tegin 62kg/10, 100/8, 100/8, 100/8 (+3 kordust seerias võrreldes eelmise korraga)

3) Cybexil ülatõmme kitsas vabaraskus

100/12, 130/8, 160/6, 190/5 (väikse varuga +10 kilo eelmise korraga)

4) T -kang

75/10, 100/8, 115/8, 130/8 (varu ja +10 kilo ja kaks kordust rohkem)

lisaks õlatagaosa trenazööril , trapetsit smithil kuni 207kg/5 ja biitsa seistes 55kg/5

Aeroobset tegin 70 min. jäin vaatama laskesuusatamist ja põnev teatevõistlus oli ja möödaminnes tuli pikem aeroobne osa üle tüki aja eks see laseb rohkem süüa ka. ;)

Homme tugevam jalapäev ja loodetavasti saame videoklipiga tervitada Imret taasiseseisvuspäeval.... :D rinnapäev just sünnipäeval ja 150/4 ei tohiks loodetavasti probleeme valmistada.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile tegin siis tugevama jalapäev ja numbrid tõusid jällegi (alguse asi ja reorditeni on veel minna).

Kükk raw - 70/10, 100/8, 120/8, 150/6, 170/5 (kerge ei olnud kuid midagi jäi sisse ka kuid +10 kilo eelmise trenniga)

Hack - 100/8, 140/6, 180/6, 210/5 (+10 kilo)

jalapress kuni 390 kg 6 (viimases harjutuses tundsin, et toss on väljas)

lisaks ben johnson, säärtele ja aeroobset 35 min.

Päeval olin suht uimane ja enne trenni panin laksu Workout Shocki ja lõi pildi teravamaks.

Siin üle tüki aja ka üks trennivideo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lõikasin kokku ka ühe huvitava video Maroko MM -st. mul olid jäänud need videolõigud telefoni ja lõikasin kokku sellise ülevaate MM finaalisõidust ja vahepealsest skandaalist -100kg eelvõistlusel.

Head vaatamist!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaua ristmiku ületamine aega võttis? Mingeid liiklusreguleerijaid ei sebitud selleks ürituseks?

Edited by janarL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaua ristmiku ületamine aega võttis? Mingeid liiklusreguleerijaid ei sebitud selleks ürituseks?

Kogu see sõit kestis 1 tund ja 20 min st. et ainuüksi ristmikul olime ca 45 min....päike pani lagipäeva keskpäeval ,ukrainlased olid uimased nagu porikärbsed, neil polnud mütse ka peas, ise käisin puu all varjus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea on Vabariigi aastapäeva kostitada just alltoodud videotervitusega ja seda eriti Imrele! Kallis Imre, ilusat Vabariigi aastapäeva! :D

Mis siin ikka jutustada video räägib rohkem kui 1000 sõna.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Darth Vader viskab kindaga noort Skywalkerit"- pane uus pealkiri!

Sry Ott, aga hea võidab alati :D

Aga hea tulemus, sellise sooritusega võidaksid ka oma teist suurt konkurenti, Samakameest ;)

Edited by tarmop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praegu surumine jan üllatavalt hea kahe raskema trenniga olen jõudnud sinna kus eelmisel aastal terve aasta punnimisega....tubli Käberlinski.... :D . Asi on eelkõige selles, et olen saanud laiema haardega uuesti suruda, enne kui mäletate tegin sisuliselt kitsa haardega surumist ja selge, et seda ei jõua sama raskusega teha kui normaalse laia haardega. Loodame, et kinnitused vastu peavad, siis usun ,et siit võib enne võistlust oma tipptulemuse lähedane surumisvorm tulla. Parim katse peas olema 150 x 8 oma ajal, kuid see jääb aastate taha 160 x 5 on ka tehtud kunagi. Aga asjaosalise enda kommentaari tahaks ka kuulda... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praegu surumine jan üllatavalt hea kahe raskema trenniga olen jõudnud sinna kus eelmisel aastal terve aasta punnimisega....tubli Käberlinski.... :D . Asi on eelkõige selles, et olen saanud laiema haardega uuesti suruda, enne kui mäletate tegin sisuliselt kitsa haardega surumist ja selge, et seda ei jõua sama raskusega teha kui normaalse laia haardega. Loodame, et kinnitused vastu peavad, siis usun ,et siit võib enne võistlust oma tipptulemuse lähedane surumisvorm tulla. Parim katse peas olema 150 x 8 oma ajal, kuid see jääb aastate taha 160 x 5 on ka tehtud kunagi. Aga asjaosalise enda kommentaari tahaks ka kuulda... :D

No mis siin ikka kommenteerida. Tore, et Otil on tekkinud motivatsiooni vanemate ilusate härradega midagi võidu teha. :D Tuleb tunnistada, et mul läheb nüüd natuke aega, et see tulemus kinni püüda- eelmise nädala lõpus olin haige ja vasaku käe tricepsiga ka toimusid kummalised lood. Püüdsin siis eile teha sellise näo, et midagi ei ole ära jäänud, aga minu uhke sooritus pärast bodypumpi ebaõnnestus täielikult- ei olnud energiat ja korralikku tunnet. Nüüd on motivatsiooni ja nagu facebookis juba kirjutasin, kui kuidagi ei saa, siis puusade tõstmisega saab kohe kindlasti oluliselt paremini. Homme hakkan proovima. Kaal ka juba üle 90 kg ja surumiseks sobib ideaalselt. :) Head Vabariigi Aastapäeva jätku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×