Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Spordiala on sama, aga inimesed on erinevad. Ideaalne inimene on ainult anatoomia atlases, ülejäänud on kõik miksitud erineva töövõimega siseorganitest, lihastest, närvisüsteemist jne. Näit. peensoole pikkus varieerub 4,6 kuni 9,8 m -ni Wikipedia andmetel.

http://en.wikipedia....Small_intestine

Maomahla eritub ööpäevas 2-3 liitrit. Nö pisiasjad, aga sellest sõltubki kogu tervik.

Ei väidagi ,et kõik toimib ühtemoodi ja et kõik peaksidki tegema ühtemoodi nagu elu on näidanud võib teha 100 eri moodi ja lõpptulemuses ei kajastu see erienvus kuidagi, mis aga erineb on see,kuidas me ennast kogu protsessi vältel tunneme. Just see 99 ja nüüd siis 100 võistlus ongi eelkõige mind ennast ka õpetanud leidma moodust kus ma ennast valdavalt protsessi vältel hästi tunnen. Kui ma teilt küsin kumba variandi te valite kui lõpptulemuses ei ole vahet kas pidevalt kehv enestunne või hea, siis kumba te valite? Nüüd te ütlete, et teistpidi äärmuslikult, et kui on kogu aeg hea enesetunne, siis ei saa vormi ollagi (ma ei väida, et kogu aeg on lust ja lillepidu, vaid enamus protsessi ajast on normaalne enestunne). Ma olen piisavalt näidanud, et oskan ka vormi teha - kuid aastaid tagasi oli enesetunne kordades hullem kui nüüd, aga see oskus on tulnud analüüsimisest iga perioodi järel ja oskusest teha vajadusel ja ka julgusest teha nö normaalselt ja teistmoodi kui enamus kulturiste teeb (tavaliselt tehakse suht ühtemoodi ja need nö ettevalmistusmudelid antakse ka põlvest - põlve edasi julgemata muuta.) Halb enesetunne on organimi signaal, et midagi on viltu, kuid meil tihti puudub julgeus seda tunnistada ja teha vajalikud korrektiivid.

Ausalt öeldes, ei oskaksi ma sel teemal midagi öelda, kui ei oleks pidanud seda 20 aastat läbi tegema. Üks asi on lugeda teine asi on praktikas läbi teha ja need on totaalselt eri asjad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kulturismis on see enesepiinamine ikka väga levinud. Pidevalt käib see "hardcore" elustiili propageerimine - aga mida see tegelikult tähendab? Laval thongides poseerimine - on see tõesti nii hardcore? Nälgimine ja kuiva maitsetu toidu sisse pressimine - see ongi hardcore? :D

Arvan, et nii mõnigi peaks seda ala veidi rõõmsamates toonides vaatama, siis usun, et on ka lõpptulemus parem. Nagu Ott öelnud on siis vormi saab mitut moodi teha, seega miks valida kõige ebamugav viis? Ilmselgelt kohe paugust parima meetodi otsa komistavad väheselt aga on jäänud mulje, et selle asemel, et üritada ettevalmistust sujuvamaks, mõnusamaks teha - üritavad paljud vastupidi kõike raskemaks teha. :D - A'la loogika, et kui enne oli nii raske ja tulemus see ja see, siis nüüd ajame veel hullemaks ja kurat küll siis peab ka tulemus tulema. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei väidagi ,et kõik toimib ühtemoodi ja et kõik peaksidki tegema ühtemoodi nagu elu on näidanud võib teha 100 eri moodi ja lõpptulemuses ei kajastu see erienvus kuidagi, mis aga erineb on see,kuidas me ennast kogu protsessi vältel tunneme.

Ausalt öeldes, ei oskaksi ma sel teemal midagi öelda, kui ei oleks pidanud seda 20 aastat läbi tegema. Üks asi on lugeda teine asi on praktikas läbi teha ja need on totaalselt eri asjad.

Picasso võib maalida nii parema kui ka vasaku käega ja ikka peetakse seda kunstiks.

Kui annet ei ole, siis sa võid ju koos Picassoga tema liigutusi pintsliga jäljendada aga paraku tulemus kunsti alla ei kvalifitseeru. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik see pahameel, halb olla jne hakkab pihta ikka inimese enda suhtumises. Ott on väga hea suhtleja ja laia silmaringiga, ellu suhtumine on positiivne, ajakirjaski oli pealkiri "Maailma õnnelikum mees" :D . Temale eksisteerib peale kulturismi veel teisedki spordialad, pigem küsiks, kus teda kaasaelamas ei näe.

Täna oli mees platsis koos tütrega. Pea igal jõutõste võistlusel on mees kohal omasid või häid tulemusi toetamas. Kahjuks ta suht ainuke kulturismi esindaja, keda olen näinud JT vaatamas, küll aga, paljud jõutõstjad käivad kulturiste või muid spordialasid vaatamas.

Aga, pole kordagi ühtki jõutõstjat kuulnud/näinud avalikult halamas, kuidas peale igat trenni käed ja reied lõhki, kuid peale võistlusi ajakirjanduses feimi ei saa ja üldse on elu nii raske :D

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panen lihtsalt pildi, et te minu juttu paremini mõistaksite.... :D Tänan ja tavapärane hommikusöök, selle vahega, et tavapäeval on kaks sellist leiba singi ja juustuga, täna panin kolm ,sest kaal oli veelgi kukkunud ja lihtsalt peab kütust lisama, et lihastega mitte hüvasti jätta.

Leibadel kasutan Põltsamaa kanget sinepit - annab koos singiga erksama maitse.

7 vijahelbeid on seal kausis kuivainena ca 120 -140gr. peal Taluvõi ca 30 - 40gr.

Kaks XL Hiidmuna.

Kanafileesinki ca 50 gr.

Hollandi leibjuust.ca 70 gr.

Kogu toit on maitsestatud aroomisoola, sidrunipipra ja prantsuse ürdiseguga.

post-22-0-29703500-1367047122.jpg

Nagu sa juba oma loenguski ütlesid - kaloril ja kaloril on suur vahe

Ja maitseainetega on alati hea ekperimenteerida. Olen ma alati mõelnud, et pooled kulturistid on maailma parimad kokad. Teavad täpselt mida nad sööma peavad kui palju nad sööma peavad, millal nad seda sööma peavad ja kuidas nad seda valmistama peavad. Ise süüa tehes tead sa täpselt, mida ja kui palju sinu toit midagi sisaldab.

Ei ole mina paremat putru leidnud kui Haljase 7-viljapuder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatasin ka Delfis su loengu ära. Väga hea oli, avaldan kiitust.

Seda ma ei teadnudki, et kreatiin mõjub glükolüütiliste lihaskiudude "esindajale" 10-20x paremini kui oksüdatiivsete lihaskiudude "esindajale". Selle jutu põhjal sain veel rohkem tunnustust, et olen punaste lihaskiudude esindaja :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud, hea kui see üldine toitumise teadmine ja arusaamine jõuaks just muude spordilade esindjateni, seega levitage seda omas ringkonnas. Enamus spordialadel on lihtsalt tavatoitumisest teadmised suht 0 lähedased ja kurb, et ka treenerid ei tea suht midagi....Me võime siin omavahel vaielda ja erimeelsustel olla, kuid suures plaanis saavad kõik toitumise tähtsusest aru, mujal kahjuks see nii ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna saanud innustust jõutõstjate suurtest saavutustest tegin ise rind õlg ja triits.

Alustasin neg. kaldega surumisest ja tul iselline seeria 100/12, 120/11, 140/6, 155/3 (vaadates et 5 kilo kaalu on kadunud, siis jõudu on kadunud umbes sama palju stardipositsioonilt, selle kohta ei ole paha):

Kaldpink kangi surumine vaba kang: 70/15, 100/10, 120/5, 135/4 (viim kordus väikse abiga), siin samuti jõud suht ok.

Edasi nii trenazööridel surumisi istudes kui kaldpink, samuti õlasurumisi ja lendamisi ja lõppu rööbaspuudel surumisi läksin nii 25kg/8, 45/5, 65/4 4/5 peaaegu 5 kordust, seega ka seal jõud suht ok. siin ka video sellest seeriast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei väidagi ,et kõik toimib ühtemoodi ja et kõik peaksidki tegema ühtemoodi nagu elu on näidanud võib teha 100 eri moodi ja lõpptulemuses ei kajastu see erienvus kuidagi, mis aga erineb on see,kuidas me ennast kogu protsessi vältel tunneme.

Tänud, hea kui see üldine toitumise teadmine ja arusaamine jõuaks just muude spordilade esindjateni, seega levitage seda omas ringkonnas. Enamus spordialadel on lihtsalt tavatoitumisest teadmised suht 0 lähedased ja kurb, et ka treenerid ei tea suht midagi....Me võime siin omavahel vaielda ja erimeelsustel olla, kuid suures plaanis saavad kõik toitumise tähtsusest aru, mujal kahjuks see nii ei ole.

Nendes kahes postituses ongi vastus.

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik see pahameel, halb olla jne hakkab pihta ikka inimese enda suhtumises. Ott on väga hea suhtleja ja laia silmaringiga, ellu suhtumine on positiivne, ajakirjaski oli pealkiri "Maailma õnnelikum mees" :D . Temale eksisteerib peale kulturismi veel teisedki spordialad, pigem küsiks, kus teda kaasaelamas ei näe.

Täna oli mees platsis koos tütrega. Pea igal jõutõste võistlusel on mees kohal omasid või häid tulemusi toetamas. Kahjuks ta suht ainuke kulturismi esindaja, keda olen näinud JT vaatamas, küll aga, paljud jõutõstjad käivad kulturiste või muid spordialasid vaatamas.

Aga, pole kordagi ühtki jõutõstjat kuulnud/näinud avalikult halamas, kuidas peale igat trenni käed ja reied lõhki, kuid peale võistlusi ajakirjanduses feimi ei saa ja üldse on elu nii raske :D

Ott on tõesti väga mitmekülgne spordimees. Suvises FitCampis näitas kõigil spordialadel peaaegu kõige paremat tulemust. Näiteks kettaheites oli tema soorituse tehniline pool kohalike treenerite sõnul nagu õpikust võetud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott on tõesti väga mitmekülgne spordimees. Suvises FitCampis näitas kõigil spordialadel peaaegu kõige paremat tulemust. Näiteks kettaheites oli tema soorituse tehniline pool kohalike treenerite sõnul nagu õpikust võetud ;)

See tuleb sellest, et ma olen kõikidele Kanteri võitudele teleri ees kaasa elanud.... :D .Tegelikult rohkem sellest, et lapsena sai tegeletud väga mitmete eri spordialadega ja sealt tegelikult sain kaasa kordinatsiooni, painduvuse, täpsuse ja muud füsioloogilised omadused, mida erinevad spordialad arendavad. Kui oleks hakanud kohe ainult kangi sikutama oleks tüüpiline jõusaalikoll... :D Kes ümber pööramiseks ei pea mitte ainult pead pöörama aga ka tervet keha... :D . Minu soovitus teile, kellel on omal lapsed on - andke neile võimalus tegeleda erinevate spordialadega ja alles hilisemas eas juba suunata ühe konkreetse spordiala arendamisele - see mitte ei anna ainult silmaringile laiust, vaid ka omakorda mitmekesistab erialatreeninguid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga põnev kuulamine oli delfi videolt.

Laen selle video ka endale, et lisada dvd plaadi kogusse. Jagasin samuti ka feisspuukis ,sest paljud tutvus ringkonnas ei tea toitumise ja trenni koosseisu.

...ja aina küsitakse mida ma mugin koguaeg ning siis kui räägin miks ja mida on vastuseks mingi segane podin sest nad ei saa aru. :D

Oleksin väga huvitatud sellistest seminaridest kus sa räägid toitumisest ja treenimisest. Kust ma saaksin jälgida kus ja millal sa tarka juttu puhud ? :rolleyes:...mitte et ma oleks informeerimata vaid lihtsalt meeldiv seminar ja enese täiendus ei teeks paha ;) . vb mõni tuttav on samuti huvitatud. Kindlasti oleks ka Tartu kandis palju publikut aga vaevalt siia kanti tulemas oled :unsure:

Igaljuhul mina olen FÄNN. ;) ...krt su feisspuuki sõbra list on ka umbes :D

Päikest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga põnev kuulamine oli delfi videolt.

Laen selle video ka endale, et lisada dvd plaadi kogusse. Jagasin samuti ka feisspuukis ,sest paljud tutvus ringkonnas ei tea toitumise ja trenni koosseisu.

...ja aina küsitakse mida ma mugin koguaeg ning siis kui räägin miks ja mida on vastuseks mingi segane podin sest nad ei saa aru. :D

Oleksin väga huvitatud sellistest seminaridest kus sa räägid toitumisest ja treenimisest. Kust ma saaksin jälgida kus ja millal sa tarka juttu puhud ? :rolleyes:...mitte et ma oleks informeerimata vaid lihtsalt meeldiv seminar ja enese täiendus ei teeks paha ;) . vb mõni tuttav on samuti huvitatud. Kindlasti oleks ka Tartu kandis palju publikut aga vaevalt siia kanti tulemas oled :unsure:

Igaljuhul mina olen FÄNN. ;) ...krt su feisspuuki sõbra list on ka umbes :D

Päikest!

Tänud, ma teen loenguid seal kus nö tellimus tuleb ja vastavalt sellele, mida kuulda tahetakse, on nö softim loeng "Tervislik eluviis" , seda teen valdavalt kontoritöötajatele eri firmades. Siis juba spetsiifilisemad loengud nii treeningu kui toitumise kohta - need siis valdavalt juba neile, kellel on baasteadmised olemas. Olen teinud ka motivatsiooniloenguid ja ka näiteks spetsiaaltreeningud eriüksusele. Rääkimata siis juba kulturismi kas praktilisest treeningseminarist või spetsiifilisemast teooriakoolitusest.

Facebook on 5000 ammu täis ja on ootelist, kuna otsast pudeneb neid tundmatuid fänne ära, siis hea meelega aendan ,need inimestega, keda ise tunnen või kellega on mingi kontakt kas töö või hobidest lähtuv, seega võid sõnumi saata postkasti ja kui näen ,et seal jälle müni otsast ära pudeneb saan sinu listi lisada.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nendes kahes postituses ongi vastus.

Ülevalt poolt :

" iseküsimus on loomulikult kuidas erinevad inimesed seda stressiseisundit taluvad. Mõned taluvad kergemini, mõned raskemini. Loomulikult sõltub stressi talumine dieediperioodil pisikestest lisanüanssidest...moraalne tugi (lähedased, kogukond, ühiskond)...treeningu taustsüsteem (partneri olemasolu, keskkond)"

Usun veelgi olulisema olevat. Seni kuni kõik on 'ilus', ei osata sellele täheleapnu pöörata, veel vähem ennast asetada situatsiooni.

Aga loeng-seda oli tõesti hea kuulata.

Edited by Marxengel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nendes kahes postituses ongi vastus.

Nendes kahes postituses on vastus vaid sellisel eeldusel, kui ollakse rahul halva enesetundega vormi tegemisel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii täna siis järjekordne vormikontroll ja pilt siis selline kaal 89,4kg ja pildid nagu ikka külmalt ilma pumpamata ja lihtsalt nö tänavalt sisse astudes ja riided maha visates. Tundub, et võisilma ja singi - juustu leibadega saab ka vormi teha... ;)

post-22-0-55667200-1367175372.jpg

post-22-0-59217400-1367175377.jpg

post-22-0-30269600-1367175387.jpg

post-22-0-41443300-1367175393.jpg

post-22-0-51702100-1367175399.jpg

post-22-0-70805800-1367175409.jpg

post-22-0-17609500-1367175419.jpg

post-22-0-37635700-1367175427.jpg

post-22-0-61112100-1367175436.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilus Ott! :D Mäletan ikka hetke kui kaalule astusid ja 9000 ees oli :D Nii, et kõvasti oled ikka alla võtnud haha

Ütleme nii et Morsa stardikaalust oleme juba allpool.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oskab keegi tark öelda , et miks HT-R muutus HPR-iks ning hind tõusis 2.40€ võrra ja kogus läks 200 g võrra vähemaks ??

Glutamiini ja kreatiini on ka nüüd uues tootes vähem. Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oskab keegi tark öelda , et miks HT-R muutus HPR-iks ning hind tõusis 2.40€ võrra ja kogus läks 200 g võrra vähemaks ??

bag_of_money.png

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepeal on ilmunu Soome uus kulturismiajakiri Muscle PRO ja andsin sinna ka mõni aeg tagasi intervjuu ja nädalapäevad tagasi saadeti mulle see koju.

post-22-0-09230500-1367252811.jpg

post-22-0-98830800-1367252817.jpg

post-22-0-72737400-1367252830.jpg

post-22-0-01807800-1367252836.jpg

Tänases "Nelli Teatajas " on samuti pildiülevaade Balti Matchist.

post-22-0-38382200-1367252885.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glutamiini ja kreatiini on ka nüüd uues tootes vähem.

No aga mis mõte sellel on ? Miks kogus vähem on ja kas ta on siis HT-r ist parem ?

Edited by SanderLopatin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×