Jump to content
Ott Kiivikas

Ott Kiivikas Fast Team - Tere tulemast Veteranide Spordiliitu", uued "Oti" tootesarja tooted ja Team Kiivikas laieneb!

Recommended Posts

Kipub olema nii ,et kui trennis on vaiksem periood, siis ei ole nagu millestki kirjutada.... :D Kolme päevane taastav tsükkel on läbi ja täna täitsa trennivaba päev, seda selleks et järgmised kolm päeva jällegi lammutada ja püüda teha uusi rekordeid. Ega see pidu kaua ei kesta, sest ka järgmisest nädalast on plaan alustada dieeti sügiseseks MM -ks, mis sedakorda toimub Equadoris. Kindlasti on plaan ka teha vormipildid, et siis aeg ajalt hakata neid uuendama, et oleks näha kuhu liigume. Kaalunumbrid hetkel hommikul 92-92,5 ja õhtul 93,5 - 94 vahel, seega mitte liiga priske ja loodan ,et ettevalmistus ei kujune seeläbi eriti raskeks, sest stardipositsiooni hindan heaks.

Loodan, et homme on põhjust panna väja mõned uued videod trennis kordasaadetuga. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edu dieedi alustamisel! Pidin ise augusti keskelt MMiks dieeti alustama, aga kaal kukkus kohe 1 kg võrra kui abikaasa suure tulemuse tegi :rolleyes: Siiani jäänud samaks :) Ei teagi millest selline kaalu kukkumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 kg on nagu öeldakse korra peldikus käia... :D . Kuid abikaasa tulemus on igati teretulnud, loodan et su võistlussõidud saavad nüüd sõidetud kuhu plaanid.... ;) ja sügisel on tema kord sulle siis kaasa elada, loodame et ta vähemalt EMV saali vaatama tuleb ehk siis mõistab paremini, et sa ka spordiga tegeled.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott, kui kysida tohib, siis palju sul voistlustevaheline rasvaprotsent on ja mis su saare ymbermoot on?

Tekkis huvi selliste asjade vastu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott, kui kysida tohib, siis palju sul voistlustevaheline rasvaprotsent on ja mis su saare ymbermoot on?

Tekkis huvi selliste asjade vastu.

Seda milline see visuaalselt on selle kaalu juures mida ülal kirutasin näeme õige pea, kuid ega ma tihti ei ole hooajaväliselt seda % käinud mõõtmas, saan tugineda mõnedel mõõtmiskordadel saadud infole ja see on olnu 7-10% vahel offseason.

Sääre ümbermõõt, sõltub kuidas mõõta kui lihtsalt sirgelt püsti seistes mõõta siis on olnud 45-47 cm tuuris, sõltuvalt siis kehakaalust. Kui aga istudes, nö tõused pöiale ja säär kontraheerub, siis kui ma õigesti mäletan , siis isegi vist 52 cm kõige rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 kg on nagu öeldakse korra peldikus käia... :D . Kuid abikaasa tulemus on igati teretulnud, loodan et su võistlussõidud saavad nüüd sõidetud kuhu plaanid.... ;) ja sügisel on tema kord sulle siis kaasa elada, loodame et ta vähemalt EMV saali vaatama tuleb ehk siis mõistab paremini, et sa ka spordiga tegeled.... :D

Hetkel tõesti plaanis esialgu MM ja ka Arnold Classic :rolleyes: Ja loodan ka ise, et abikaasa esimest korda jõuab ka minu võistlustele. Aga kui seda ei juhtu, siis on palju fänne ikka :D ja küll ma kodus selgeks teen mis spordiga tegelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa, päevad ei ole vennad nagu öeldakse. Eile pidin siis tegema tugevama jala, kuid terve päeva olin kuidagi uimane ja unine ja oli kohe tunne, et trennist asja ei saa ja nii ka läks nagu öeldakse sisetunne ei peta. Tegin korraliku soojenduse 3 km jooksu ja hakkasin kükkima, läksin välja kuni 160 kg - kuid alla minnes tunned, et ei viitsi tõusta.... :D Ja sellist kangiga võitluse tunnet ei ole, ei hakanudki rohkem peale panema ja lõpetasin jalatrenni. Olen varem ka nii teinud kui minekut ei ole ja teinud järgmine päev ja üldjuhul on siis korralik trenn tulnud. Et mitte niisama ära minna, tegin pikemalt kõhtu ja jooksin veel peale 3 km seega kokku 6 km, et mingigi trennimoodi asja kokku saaks.

Õhtul laadisin Talleggi kanapelmeenidega, sõin pea kaks 350gr pakki korraga ära... :D oli hea suutäis... ;) Öösel magasin ka nagu kott 10 tundi, seega loodetavasti tuleb täna parem trenn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leidisin eastlabs.biz lehelt ühe vanema video MM 2005, Shanghais sain seal 10.koha -90kg, selles videos käib läbi ka praegune nimekas proff Roelly Winklaar - kes seal videos, veel inimese moodi välja näeb.... :D

#!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leidisin eastlabs.biz lehelt ühe vanema video MM 2005, Shanghais sain seal 10.koha -90kg, selles videos käib läbi ka praegune nimekas proff Roelly Winklaar - kes seal videos, veel inimese moodi välja näeb.... :D

#!

palju see Roelly praegu siis kaalub?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah sõbrad on seda Roellit lavalgi võidetud.... :D ei saanud ta tookord 15 sekka poolfinaali, katis oli vist kui ma õigesti mäletan 24 matsi. Samas videos vilksab läbi ka teine nimekas proff Robert Pietrokowitz, tema oli ka amatöörides tegija, sel võistlusel oli 3. see oli üldse tema esimene MM amatöörina ja üldse esimene võistlus, hiljem tuli siis ka absoluutseks maailmameistriks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kogemused, kogemused ja veelkord kogemused oleks tänase trenn võtmesõna. Eile kirjutasin ,et olin kutu ja ei olnud minekut, väike laadimine õhtul, pokaal veini närvisüsteemi rahustamiseks juurde, 10 tundi und ja siis lammutama.... :D

Kohe päeval oli tunne, et täna tuleb, enne trenni panin veel igaks juhuks ka workout shocki sisse ja siis oli juba terve trenni minemise tee selline tunne, et andke mulle kangi,.... :D

Täna tegin jooksu asemel soojenduseks ratast 15 min ja peale seda kükkima, kohe soojenduse aeg tundsin ,et jalad on hoopis teises seisus kui päev varem... ;)

1) Kükk kang turjal

70kg/10, 100/8, 120/6, 140/6, 160/6, 180/12!!! kõik raw. mis on ka uus rekord

2) Rinnaltkükk

70/10, 100/6, 120/5, 140/3, 165/1, 170/1 samuti raw uus rekord

3) Lockout

320/3, 365/3, 405kg/3 - see oli ikka hull pingutus ja selline tunne, et käsivartelt viskab liha luude küljest lahti.... :D

Peale seda veel ben Johnson ja säärtele istudes + ratast 20 min.,

Ühesõnaga supertrenn ja enesetunne. Loodan, et need soovitused aitavad nooremaid mehi, kes käivad trennis ja isegi halva enesetunde puhul ei raatsi trenni pooleli jätta. Ise tegin ka nii, kuid nüüd on asi teistmoodi ja näete, et toimib.

post-22-0-83576100-1344712955.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motivatsioon järgmiseks jalatrenniks olemas, aitäh sulle :) Vaata, et sa oma lülid üleval korrusel seljapingil uuesti lahti venitad :D

Palun!

Väike soovitus sulle, vaadates su trenniblogi - see sarnaneb Kirbu omaga, pingutuse müttes ja arusaamast taastavast päevast.... :D

Kui sul on taastav päev, siis ära pane raskust iga kord juurde, muidu jookseb sul süsteem kinni, keregel taastaval päeval ma absoluutselt ei vaata mis kangile löheb, lihtsalt teen varuga, st et närvisüsteem peab saama taastatud, vastasel juhul jookseb juhe kiirelt kokku. Seega laamenda sel päeval kui on jõu osa, muu trenn peab olema nauding ja lihtsalt hea tunnetusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaatan, et oled sellised asjad sisse võtnud nagu surumises raske kangi kätel hoidmine ja kükis lockout? on see kellegi soovitus või enda algatus? mida see juurde annab peale vahelduse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaatan, et oled sellised asjad sisse võtnud nagu surumises raske kangi kätel hoidmine ja kükis lockout? on see kellegi soovitus või enda algatus? mida see juurde annab peale vahelduse?

Küllap ta varsti -93 mehi ikka jõutõstmises kummitama tuleb, mis muud üle ju jääb :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaatan, et oled sellised asjad sisse võtnud nagu surumises raske kangi kätel hoidmine ja kükis lockout? on see kellegi soovitus või enda algatus? mida see juurde annab peale vahelduse?

Eks need nö jõutõstjatelt pärit harjutused aitavad kaasa eriti parema raskustunnetuse saamiseks ja sealt ka ehk mõne jõunäitaja paranemise, mis on ka kulturismis siiski eesmärk, et tõsta suuremaid raskuseid ja sealt jääb ka lootus, et ehk see siis tuleb suurema lihasmassi arvelt. Enamus kulturiste on ka tähele kindlasti pannud, et võime sooritada pika seeria mingi x raskusega, pannes sinna paarkümmend kilo juurde kukub näitaja märgatavalt ja seda eelkõige sellepärast, et puudub raskustunnetus, me ei ole sellist raskust varem kas turjal või kätel hoidnud ja keha jaoks on see midagi uut ja sealt tavaliselt kukub see jõu osa järsult, vaatamata sellele et raskus mida lisasime ei olnudki midagi erilist.

Seega hoides seal 400 kilo turjal, siis nii psühholoogiliselt kui raskustunnetuslikult ei ole pärast probleem hoida turjal 200 kilo ja see ei tundu enam nii raske. Üksinda nii lühike liigutus nagu lockout ei annagi kohe migagi juurde, kuid valdavalt kaasab töösse palju motoorseid ühikuid ja mõjutab tugevalt kesknärvisüsteemi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küllap ta varsti -93 mehi ikka jõutõstmises kummitama tuleb, mis muud üle ju jääb :D.

Kolmevõistlust ei ole plaanis niipea teha, kuid ära iial ütle iial... :D Mingi ilma särgita surumise võiks kaasa teha, kui selline võistlus kavas oleks... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks need nö jõutõstjatelt pärit harjutused aitavad kaasa eriti parema raskustunnetuse saamiseks ja sealt ka ehk mõne jõunäitaja paranemise, mis on ka kulturismis siiski eesmärk, et tõsta suuremaid raskuseid ja sealt jääb ka lootus, et ehk see siis tuleb suurema lihasmassi arvelt. Enamus kulturiste on ka tähele kindlasti pannud, et võime sooritada pika seeria mingi x raskusega, pannes sinna paarkümmend kilo juurde kukub näitaja märgatavalt ja seda eelkõige sellepärast, et puudub raskustunnetus, me ei ole sellist raskust varem kas turjal või kätel hoidnud ja keha jaoks on see midagi uut ja sealt tavaliselt kukub see jõu osa järsult, vaatamata sellele et raskus mida lisasime ei olnudki midagi erilist.

Seega hoides seal 400 kilo turjal, siis nii psühholoogiliselt kui raskustunnetuslikult ei ole pärast probleem hoida turjal 200 kilo ja see ei tundu enam nii raske. Üksinda nii lühike liigutus nagu lockout ei annagi kohe migagi juurde, kuid valdavalt kaasab töösse palju motoorseid ühikuid ja mõjutab tugevalt kesknärvisüsteemi.

Ma vaidleks siin veidi vastu, oma näite varal.

Küsimus on millist kordustearvu treenid pikemat aega. Ehk kui ma kevadel võtsin kaalust alla, siis olid 4 kuud kordused 8-10. 150ga suutsin x8 vabalt ära teha ( räägin rinnalt surumisest), aga kui hakkasin raskusi tõstma, siis esimesel nädalal jäin lausa 170kg alla. Nüüd olen mitu nädalat püramiidis üles liikunud ja täna tuleb 170x5(6) ;) . Täna ma suudan ennustada mis on hetke max teatud korduste juures mingi x raskuse kangiga. Sa Ott oled tõenäoliselt võimeline 150x10 tegema, koefitsenti 0,033 kasutades saame teha tehte 150+10x150x0,033, mis teeks su max raskuse 200 juurde. Usun et kui teeksid vähemalt 2 kuud kordusid 5-6 või lausa 4, siis püramiidis iganädalaselt liikutes teed sa 170x6 ära ka ja ehk ka 200 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vaidleks siin veidi vastu, oma näite varal.

Küsimus on millist kordustearvu treenid pikemat aega. Ehk kui ma kevadel võtsin kaalust alla, siis olid 4 kuud kordused 8-10. 150ga suutsin x8 vabalt ära teha ( räägin rinnalt surumisest), aga kui hakkasin raskusi tõstma, siis esimesel nädalal jäin lausa 170kg alla. Nüüd olen mitu nädalat püramiidis üles liikunud ja täna tuleb 170x5(6) ;) . Täna ma suudan ennustada mis on hetke max teatud korduste juures mingi x raskuse kangiga. Sa Ott oled tõenäoliselt võimeline 150x10 tegema, koefitsenti 0,033 kasutades saame teha tehte 150+10x150x0,033, mis teeks su max raskuse 200 juurde. Usun et kui teeksid vähemalt 2 kuud kordusid 5-6 või lausa 4, siis püramiidis iganädalaselt liikutes teed sa 170x6 ära ka ja ehk ka 200 ;)

Millele sa vastu vaidled..... :D Ma räägin ju sama juttu.... :D et kulturist suudab reeglina teha 8 - 12 kordust arvestatatava raskusega näiteks kükk või tõmme 200 kiloga, lisame sinna 220 või 230 ja siis näeme, et tuleb heal juhul paar kordust kui sedagi. Jõutõstja teeb 200 x 5, lisab 50 kilo ja teeb ikka oma korduse ära ja paneb veel edasi. Selge, et 1 krodused ei ole parim moodus max. tulemust lisada kõige parem on ka minuarust olnud 5x5 ja sealt edasi 3x3 mida te ka ise valdavalt teinud olete. need raskuste hoidmised on hoopis teine muusika ja nö abiharjutused, kuid neil on kindlasti oma koht. Päris huvitav tunne on peale 260 sirgetel kätel hoidmise panna peale 170 - see tundub kerge.... ;) Ehk just seda tunnet ongi vaja tekitada.

Miks ma ei treeni pikemalt 5-6 kordustega, sest mahu mõttes jääb seda kulturismitreeninguks väheseks, seega kombineerime seda pikkade seeriatega ja siis on ka tulemus pool sellest mida jõutõstjad saavad seda pidevalt järgides. 150 -ga ei tee ma 10 kuidagi, hea juhul hetkel 5 kordust. Nii et sealt see 172,5 - 175 ongi see tulemus mida sealt pealt suruda saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peab ka vist need kanapelmeenid ära proovima ;)

Ütleme nii ,et investeering tasub ennast kiirelt ära.... ;) Minul väljendus see järgmisel päeval kükirekordites.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi pole raskuse tunnetuses vaid korduste arvus. Sa võid ju teha lockout 400kg-ga 3 või 15, siis jah, emotsionaalselt viid lati kõrgemale aga harjutuse sooritamises muutust pole. Lõppude surumised või -kükkimised treenivad soorituse lõppfaasi, seda kohta, kus varustus töötab minimaalselt. RAW jõunäitajaid see väga ei tõsta.

Kulturistidel x4-6 tõesti väga pointi teha enne võistlusi pole, ka x1 ;) , aga 3-6 kuud varem nagu oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi pole raskuse tunnetuses vaid korduste arvus. Sa võid ju teha lockout 400kg-ga 3 või 15, siis jah, emotsionaalselt viid lati kõrgemale aga harjutuse sooritamises muutust pole. Lõppude surumised või -kükkimised treenivad soorituse lõppfaasi, seda kohta, kus varustus töötab minimaalselt. RAW jõunäitajaid see väga ei tõsta.

Kulturistidel x4-6 tõesti väga pointi teha enne võistlusi pole, ka x1 ;) , aga 3-6 kuud varem nagu oleks.

Emotsionaalselt viiakse latt kõrgemale ehk säästetakse rohkem kesknärvisüsteemi ;) (vähemalt oma kogemuse põhjal küll)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×