Jump to content

Recommended Posts

tegin eile trenni gunnariga koos,sama trenni tgei raiks ka aga ta alustas ainult 1 harjutusena kükist,muu sama.

meil esimene oli jalapress,tegin 400kg kaks 8sast seeriat,pluss veels eal 250,300,350 kgraskustega.siiis smithil 1 jalaga kükk,teine pingil,vist oli 80kg viimane seeria,ei läinud rohkem edasi,ja nelipealihasele veel ette sirutused plokil istudes.

siis 2pealihasele tegin hantlitega ette kummardused ja kõhuli trenazõõril vaheldumisi jalgadega lisaks.

siis kõht

lisanditest eile hera80,htr,prode90 ja promix

kaal ka juba tasapisi hakkab langema,tasapisi hakkan piirama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tegin eile trenni gunnariga koos,sama trenni tgei raiks ka aga ta alustas ainult 1 harjutusena kükist,muu sama.

meil esimene oli jalapress,tegin 400kg kaks 8sast seeriat,pluss veels eal 250,300,350 kgraskustega.siiis smithil 1 jalaga kükk,teine pingil,vist oli 80kg viimane seeria,ei läinud rohkem edasi,ja nelipealihasele veel ette sirutused plokil istudes.

siis 2pealihasele tegin hantlitega ette kummardused ja kõhuli trenazõõril vaheldumisi jalgadega lisaks.

siis kõht

lisanditest eile hera80,htr,prode90 ja promix

kaal ka juba tasapisi hakkab langema,tasapisi hakkan piirama.

ära selle kaalulangetamisega jama, pärast lihas terav nagu zilett :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eks ma püüan jh mitte head vormi teha sügiseks :):D:) ääkki kogemata veel võidan ka kuskil midagi :D

täna tegin õla trenni.

alustasin istudes smithil surumisega.läksin ülesse kuni tegin 5x 80kg

siis kõljele lend 1 hantliga

siis ettetõsted eest 2 hantlit korraga

siis veel tagumisele osale trenazõõril

trapets ja säärele tegin 2 harjutust

lõppu veel rippes jalage tõsted 6kg hantel lisaraskuseks

seekord tuleb 3 trenni järjest kuna pean ühe trenni ette ära tegema ,sest laupäeval suund Otepääle juba :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist kõikse rahvale, käes jälle on reede, kuigi tööl venis küll nagu oleks esmaspäev.

Sai siis jälle väike trenn mahapeetud, nüüd juba tuli 6 jutti päris karm tunne sees , lõpuks saab ka homme puhata , sõidan lõuna-eesti suguvõsa kokkutulekule, kuigi ühtegi inimest sealpoolsest suguvõsast ei tunne, nii et tuleb väike puhkus mida ongi taastumiseks vaja, kuigi elu kopp on ees juba iga hommik kell 6 ärkamisest siis veel homme tuleb see ette võtta selleks nädalaks viimast korda :D

Täna tuli Gun ka Venemaalt tagasi ja tegi Rainiga koos trenni, Taavi tuli ka veel õhtul sinna et meid ikka korra õhtul üle vaadata, et niisama ei cilliks seal :)

Team Koovit

post-3152-1310759412_thumb.jpg

Ise oli siis õla trenn:

istudes hantlitega surumine, läksin üles välja ja tulin uuesti alla

Lendamine hantlitega küljele istudes

post-3152-1310759457_thumb.jpg

post-3152-1310759487_thumb.jpg

Plokil ette tõsted

Tagumine õlg hantlitega pingil

Trapets hantliga

Säär supperseeriana kahel pingil

kõht ja küljelihased

Mõtlesin et hüppan veel poest ka läbi peale trenni, et võtan pakki veisehakkliha et homseks söögi valma teha ja oh ülaltust Rimis 20 meetrine järjekord, ei tia mis toimub aga tuli ära seist ja siis mingi vend mõtles ta nii tegija, et kui seda järjekorda nägi pidi kohe täiest kõrist karjuma T*ra küll ja B*istets, päris naljakas oli kuulda kuna kõik rahavas jäi vaikseks ja vaatas teda.

Paar pilti ka Gunni ja Raini biitsepsi trennist

Gunn vist muud minu arust ei teegi kui ainult biits :DDDDD

post-3152-1310759322_thumb.jpg

Rainil kilo maas ja pilt hoopis teine kohe

post-3152-1310759373_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minul vabaõhutreeningud jätkuvad :D

Nimelt mul nüüd siis reguleeritavad hantlid..max 18-19kg tk

Eile oli üle pika aja rahulik laup. ja kasutasin kohevõimalust et end liigutada. Põhiline millele rõhku panen on kätekõverdused.

Erinevate asenditega. Lisaks veel siis rippes.

Edasi tegin hantlitega maas surumist( pink puudub)

kui rind tehtud siis edasi õla 3 osa läbi:)

Lõpus triitsepsile, kitsalt kätekõverdused, maas hantlitega üle pea tõsted, jaladpinglid käed seljataga(rööbaspuu moodi asi) ei tea kuidas seda kutsutakse :)

Lõpus veel veidi biitsepsile ja kõhule..

väga suur miinus on et nüüd lõpuks on söögiisu kadunud ja kaal kukkunud..proovin nüüd kreatiiniga söögiisu tagasi saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minul vabaõhutreeningud jätkuvad :D

Nimelt mul nüüd siis reguleeritavad hantlid..max 18-19kg tk

Eile oli üle pika aja rahulik laup. ja kasutasin kohevõimalust et end liigutada. Põhiline millele rõhku panen on kätekõverdused.

Erinevate asenditega. Lisaks veel siis rippes.

Edasi tegin hantlitega maas surumist( pink puudub)

kui rind tehtud siis edasi õla 3 osa läbi:)

Lõpus triitsepsile, kitsalt kätekõverdused, maas hantlitega üle pea tõsted, jaladpinglid käed seljataga(rööbaspuu moodi asi) ei tea kuidas seda kutsutakse :P

Lõpus veel veidi biitsepsile ja kõhule..

väga suur miinus on et nüüd lõpuks on söögiisu kadunud ja kaal kukkunud..proovin nüüd kreatiiniga söögiisu tagasi saada.

Tubli töö! Söö ka ikka korralikult- mees peab sööma! Tuld! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eile tegin jalatrenni.alustasin kükiga.kükk tundus suht raske eile ja ei olnud sellist minekut nagu reedel oli ,kui rinnale peale bicepsi tegemist veel 48kg hantlitega kaldpingil surumist jaksasin teha.üle pika aja üks parimaid rinna trenne tuli siis igatahes kuna tunne oli ikka päris hea.

kükis aga 175kg 2x siis 155kg x8

siis jalapressile ,rõhutasin just neg osa ja raskust ei ajanud taga

lõpetuseks istudes sirutused,läksin 10kg sammuga üles ja tegin 95kgx8

sis 2pealihasele ettekummardused kangiga ning trenazööril.

kaal enne trenni oli 74.9kg

pilt ka juba vaikselt annab muutumismärke,selle kohta ka pilt (peale kükitrenni)...

08766631754c30.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
eile tegin jalatrenni.alustasin kükiga.kükk tundus suht raske eile ja ei olnud sellist minekut nagu reedel oli ,kui rinnale peale bicepsi tegemist veel 48kg hantlitega kaldpingil surumist jaksasin teha.üle pika aja üks parimaid rinna trenne tuli siis igatahes kuna tunne oli ikka päris hea.

kükis aga 175kg 2x siis 155kg x8

siis jalapressile ,rõhutasin just neg osa ja raskust ei ajanud taga

lõpetuseks istudes sirutused,läksin 10kg sammuga üles ja tegin 95kgx8

sis 2pealihasele ettekummardused kangiga ning trenazööril.

kaal enne trenni oli 74.9kg

pilt ka juba vaikselt annab muutumismärke,selle kohta ka pilt (peale kükitrenni)...

08766631754c30.jpg

siit võib midagi head tullla B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere!

Hakkan ka siis siia vaikselt enda blogisi lisama. praegu siis pidasime Taaviga plaani, ja ma hakkan valmistuma sügiseseks surumis vöistlusteks ning lava vormi katsun saavutada alles kevadeks. Praegu lihtsalt minu töö ei vöimalda seda varem ja trenn on hetkel 3x nädalas.

Täna siis oli kohe surumises üles minek, kuna pole väga ammu surunud suuri raskusi siis enda üllatuseks surusin 150 kg( ilma surummissärgita) see tõstis motivatsiooni üles, sest olin lootnud, et 130 ikka ära tuleb.

edasi siis 120kg 2x4 110 kg2x3

järgnes hantlitega surumine kaldpingilt kus 42 stega sai 2x4 tehtud. ennem muidugi kergemate hantlitega ka kordusi alla:D

see järel venitav harjutus rinnale rinnalihase trenazööril.

ja siis biitsepsile ka kolm harjutust ning väike poseerimine, mis Taavi juhendamisel aina paraneb B) Tänud talle selle eest!

keha kaal hetkel 66 ja toidulisanditest muscle plus

Share this post


Link to post
Share on other sites

66kg ja 150kg rinnalt :)

Ma ei kujuta ette, mida teie ema pidi tundma sünnituste ajal. :huh:

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Vendade tungival soovil poetan ka siia paar reakest oma tegemistest.

Põhjus miks ma ei ole väga aktiivne siin foorumis olnud on see, et enne jaanipäeva tegin oma õlale liiga mis annab tänaseni tunda. Juulis pole trennidel mingit süsteemi olnud. Ei saa ju korralikult teha kui üks nädal tartus, järgmine nädal kohtla-järvel ja siis paides jne. Teetöölise elu on keeruline. Kehakaal on ka tiba langenud, lootsin seda ju kasvatada päris tublisti. See, et kaal ei kasvanud annab lootust, et äkki ma saangi kaalu sügisel 71 kg-ni. Selge on et tuleb ka lihaste kadu. Aga keda see huvitab kui on võimalik kodus astuda MM-il lavalaudadele.

Ja selleni aitab mul jõuda Team Koovit, ees otsas vanameister isiklikult.

Tulevikus hakkab ilmslet minu tipp vormid kevadeti olema, aja jooksul on nii lihtsalt välja kujunenud, et kevadel olen ma kõige paremas hoos.

Ei hakkagi hetkel pikemalt seletama, kirjutan mõni päev oma trennidest ja raskustest.

Täna vist valmisid ka Team Kooviti särgid(Y)

Kui viitismist ja aega siis riputan hilejm ka mõned vormi pildid üles. Ärge siis üllatuge kui seal väike kriipsujuku peal on.

Olge mõnusad =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

särgid said valmis jh eile.pool päeva kulus selle alla,et leida särk,logod ja trükkida lasta.

peale seda läksime eile trenni ning plaanis on jalg,tegime koos gunnariga.alustasin rinnalt kükiga.läksin ülesse aga mitte 1steni vaid 4-5 oli plaanis.

120kg esimesel korral tegin 3x.3ndaga vajusin ette seepärst rohkem ei teinud,siis pärst veel 1 seeria ning 120kgx5.

siis jalapress 1 jalaga.ning siis plokil läksin 10kg ülesse,sirutused ette.täisplokiga 8x

siis ben-johnson ning istudes kakspealihase trenazööril.

kaal ikka langeb tasapidi,enam vähem 74,kg alguses hetkel.koogikesi ,burgereid ja pizzasid pole juba paar nädalat söönud :)

ka gunnar harjutab tasapisi poseerimist ja kindlasti tulevikus lavale :huh:

08790572905612.jpg

087905731b2ba2.jpg

kui vormipilte tehti siis harjutasid kõik läbi poseerimise ning samuti ka Lauri..

087905735031b9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga põnev lugeda vägilasvendade tegemistest. Poseerimine ja ettevalmistumine sügishooajaks käib juba täie hooga. Kindlasti soovitan ka teistel sügisel võistlevatel sportlastel ettevalmistustega alustada, et hiljaks ei jääks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×