Jump to content

Recommended Posts

Sina risustad. Wannabe jõutõstja. :lol:

Aga muidu võid hakata vaidlema näiteks Eesti Jõutõsteliiduga. Seal on võistluste tulemused selgelt jaotatud kaheks: lamades surumine ja jõutõstmine. Või siis ükskõik millise artikliga, mis käsitleb jõutõstmist kui kolmevõistlust, mille ÜKS ala on lamades surumine.

Samas mida surujast ikka muud oodata, kui rind ees lahingusse tormamist, kui keegi tema armast lamades surumist kui ainsat õiget jõutõstmise ala ei tunnista. Kes see jobu ikka kolmevõistlust jõutõstmiseks nimetaks. :P

Kuule kukk, ära fantaseeri seal nii palju !!!

Enne kui sõnavõtad, loe esmalt selle lingi alt jõutõstmise kohta ajalugu http://powerlifting.ee/index.php?page=ajalugu

Tänapäeval kuuluvad jõutõstmise alla kaks ala: jõutõstmise kolmevõistlus (kükk, lamades surumine ja jõutõmme) ning lamades surumine (üksikalana).

Ehk siis mina pean end jõutõstjaks mitte rinnalt surujaks.

See kui minu tugevaim ala on rinnalt surumine, ei tähenda et see oleks mu elumõte ja ainus asi millest lugu peaksin. Kui sinu piiratud mõistus ja kadedeus ei tule toime sellega, siis leia omale uus hobi. Usun et kalapüügiga suudaksid paremaks inimeseks saada. Emajõgi pole sul kaugel ja õngekonks pole kallis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuule kukk, ära fantaseeri seal nii palju !!!

Enne kui sõnavõtad, loe esmalt selle lingi alt jõutõstmise kohta ajalugu http://powerlifting.ee/index.php?page=ajalugu

Tänapäeval kuuluvad jõutõstmise alla kaks ala: jõutõstmise kolmevõistlus (kükk, lamades surumine ja jõutõmme) ning lamades surumine (üksikalana).

Ehk siis mina pean end jõutõstjaks mitte rinnalt surujaks.

See kui minu tugevaim ala on rinnalt surumine, ei tähenda et see oleks mu elumõte ja ainus asi millest lugu peaksin. Kui sinu piiratud mõistus ja kadedeus ei tule toime sellega, siis leia omale uus hobi. Usun et kalapüügiga suudaksid paremaks inimeseks saada. Emajõgi pole sul kaugel ja õngekonks pole kallis

Samas... http://www.silbaum.net/joutostmine_SSS.html. Jõutõsteliidu lehekülg ei ole sellest allikast vähem adekvaatsem. Pigem rohkem, sest ega jõutõsteliidu lehel ei ole ka otsetõlge IPF-i lehel olevast ajaloost.

Edited by shreku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis täna väheke lailihast ja triitsepsit tehtud. Pidin päeval käima kuna sparta pandi kolmest kinni, enne trenni hüppasin fitshopist läbi ja võtsin paki Olimpi vitamiine( siiamaani parimad vitamiinid mida proovinud olen, kohe tunned et mõjub) ja Hera 80

Mõtlesin et teen raamis tõmmet aga näed rahvast niipalju et raame polnud vabasi ja siis alustasin kohe lailihasega.

1. lailihas üheotsa kangiga ülesminek ja selle paar kaheksast

2. traktor 5x8

3.lailihas ülatõmbed 5x8 ja siis püramiiidina alla

4. lailihas ühekäega ülatõmbed plokil

triitsale esimeseks prantsuse surumine 4x15

rõõbaspuul 4x10

sirge pulgaga plokil püramiid ülesse iga seeria vähemalt 8

Lõppu veel kõht ja oligi läbi

Bussiga ühika poole, kus ootasid praetud vikerforelli ribad ja 4 munavalget

post-3152-1308858775_thumb.jpg

nüüd magama ära homme jälle tööpäev

Share this post


Link to post
Share on other sites

täna tegin trenni Saaremaal Jaan Salu saalis.Saal nüüdseks palju avaram kui varem ning hantleid ja asju ka juures.Alustasin kükiga,kuna plaanis oli jalapäev.tegin 160kg x4 ja seda 2x.siis veel väiksemate raskustega lisaks.

peale seda tegin hantlitega väljaasteid.

2pealihasele ka hantlitega ettekummardused ja 2pealihase trenazööril.

kuna eile trenni ei saanud siin siis teen 3 päeva järjest trenni.

homme õla päev siis juba Spartas trennis:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis raskustega sa väljaasteid tavaliselt teed ja kas liikudes või kohapeal paigal?

viimati tegin ühest saali otsats teise, hantleid käes hoides(23kg x2)

Edited by RainKuusnõmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

täna tegime priiduga koos trenni spartas,mina bic-rind,temal selg-triits.ma alustasin bicepsile laia haardega sirge kangiga tõsted,ning kitsa haardega peale.siis hantlitega seistes bic eraldi kätega ja lõppu veel bicepsi masinale ka ühe käega seeriad

siis rinnale smithil pos kaldega surumine,läksin 6stega ülesse,90kg x 6 .

lamades horisontaalselt surumine hantlitega.väga raskustega hullama ei hakanud ja tegin 30kgste hantlitega 5x8 seeria

ning ristivedu peale ja kõhulihas ka-seda üritan ka nüüd rohkem teha.

lõppu veel venitused.

praegune kaal 77.0

toidulisandeid sain ka juurde kuna aimaril oli vanast ajast järgi ja ei hakanud neid rootsi kaasa tarima(kuna ta trenni teha ei saa seal niikui nii),seega hetkel hera 80,htr ,prode90 ja promix ninglisaks ka dextrot

Edited by RainKuusnõmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

täna sain töölt varem ära ja seega saime varem trenni minna,tegin pmst Taavi ja Lauriga koos.plaanis oli nagu ikka peale bic-rind päeva kükitrenn.kükis siis ülesminek.Taavi ja Lauri alustasid varem ja panid niiõelda sihid ette mis tuleb ära teha :P

taavi tegi ka kükki suurema raskusega täna(mingi varasem vigastus segab ),seeriatest v 150kg x18 ja veel ka 170kg seeria, üle 190kg ta ei lõinud täna.mina ise aga läksin tasapisi üles ja alates 160kg tegin 1sed katsed,numbrites siis 160x1,180kgx1,190kgx1 siis võtsin maha 20kg ja 5x 170kg.priit aitas viimastega natuke.

edasi tegin rinnalt kükki smithil.100kgx4 oli viimane raskem seeria ning pumpasin väiksemate raskustega juurde.

nelipealihasele viimane oli sirutused istudes,läksin plokil 8ste seeriatega,10kg kaupa lisasin raskust ja viimane oli 85kgx8

kakspealihasele kõhuli trenazööril ja hantlitega kummardused ette(kakspealihasele)

lõppu ka kõht,rippes jalgade tõsted(hantel raskuseks)

homme puhkus,reedel õla päev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis Rainiga koos trenni mindud, võttis mind ots töölt peale siis ühikasse trenni asjad sheik ja trenni . mina tegin ise õlapäeva, viies trenn juba jutti oli aga pole hullu tunne oli hea.

Esimesena tegin hantlitegaa õlga superseeriana 12-10-8-6-4 ja iga kord võtsin suurem hantli ja tegin läbi kolm korda niimoodi.

Teine harjutus oli kangiga tagant surumine seal tegin isikliku rekordi , kuna lihtsalt varem ei ole seda niimoodi teinud

Kolmas taguõlg 4x10

neljas õlg küljele 4x12 masinal

trapets hantlitaga 4x12

säärt tegin kaks harjutust ebaõnnestumiseni , mõlemad plokil

ja kõht lõppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai järjekornde jalatrenn tehtud , vorm ka vaikselt paraneb , see nädal peab üldse ainult päeval trennis käima kuna tööl pandi õisesse vahetusse.

1, kükk 7x8 150 kg

2. kükk masinal 4x8

3. kelk 4x12

4.reis masinal 2x 12-10-8-6-4 igakord raskus suurenes

5. jalatagumine hantlitega 3x8

6. jalatagumine masinal 4x10

7 siselihased masinal 4x12

8. kõht

nädalavahetus möödus suht unetult kuna terve nädalavahetus sai saaremaal tööl oldud ja siis kohe peale tööd hommikul tallinna poole sõitma hakatud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sai järjekornde jalatrenn tehtud , vorm ka vaikselt paraneb , see nädal peab üldse ainult päeval trennis käima kuna tööl pandi õisesse vahetusse.

1, kükk 7x8 150 kg

2. kükk masinal 4x8

3. kelk 4x12

4.reis masinal 2x 12-10-8-6-4 igakord raskus suurenes

5. jalatagumine hantlitega 3x8

6. jalatagumine masinal 4x10

7 siselihased masinal 4x12

8. kõht

nädalavahetus möödus suht unetult kuna terve nädalavahetus sai saaremaal tööl oldud ja siis kohe peale tööd hommikul tallinna poole sõitma hakatud.

sa pizza jah keskelt juba päris peenike :D kakled ka siin naistega :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin minagi täna oma trenni ära.käisin tavapärasel ajal peale tööd ja tegin üksi seekord,bicepsi ja rinna trenni.

(Gunnar ,Raigo ja Rait-kellega tavaliselt koos teeme,on komandeeringus ida virumaal.)

alustasin täna sirge kangiga tõsted püsti seistes,sellele otsa kõvera kangiga kitsa haardega tõsted

siis seistes vaheldumisi hantlitega 1käsi korraga tõsted

ja bicepsi masinal 1käsi korraga

rinnale tegin smithil positiivse kaldega surumist läksin 8saste seeriatega ning tegin 80kg 3x 8

siis ülarinnale veel hantlitega kapos.kaldega surumine ,seal ka pumpasin,ei läinud suurte raskusteni ja tegin samuti 8saseid seeriad,30kg hantlitega 5 seeriat kokku

rinnalelihase trenazööril 4 seeriat

kaalust niipalju, et alates augustis hakkan ka kärpima tasapisi,sest siis jääb minna eestikateni suht vähe aega.üritan ka MM pääseda ning see on 1.5 kuud peale eestikaid ja veel on lahtine kas eestikatel olen klassikas või mitte.esialgne mõte oli ,et eestikatel kulturismis kuni 80kg -raigo ja Priiduga 1 katis :lol::D aga seda on veel aega natukene planeerida

peale trenni hera80,htr,dextro,õhtul ka prode90

väike pilt ka mida ma ammu tegelikult pidin juba lisama

tegin võrdluse,esimene pilt on tehtud eestikatel okt,2010 ja teine pilt on juuni ,2011

086980191a6b67.jpg

Edited by RainKuusnõmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai üle pika aja kogu Gängiga koos trenni mindud, kuna minul oli eelmine nädal õine vahetus ja Raigo, Rait, Gun oli kohtla järvel vene tsikke ärritamas ilma särgita ringi käies, ja Rain käis õhtuti ning Taavil ei sattunud ka koguaeg smaal ajal trenn kui minul , kuigi korra oli siis tegin õlga ja krt sundis veel pingutama kus tegin 34 kiloste hantlitega ette tõsteid 5x , siiani rekord pole kunagi muidugi proovinud seda raskust nõnda tõsta aga kerge oli , kuna 30 kilostega pumpasin. Veel minu Imestuseks oli Spartas ka Ott Kiivikas , keda tavaliselt näha Revalis pumpamas. Aga trenn oli normaalne selle kohta et magada pole juba mitmeid päevi saanud normaalselt. Kuna eile oli Õllesummeril viimane päev siis egas härjad ei saanud ja ometigi sellelt ürituselt puududa.

Tänane trenn oli minul kükk teistel biits rind.

1 kükk kitsalt 4x8

eest kükk 4x10-12

jalamasin püramiidina

kelk 4x12

kakspealihas hantlitega 4x10

kakspealihas masinal 4x10

siselihased 4x12

Tegime ka paar pilti

Kõik bänd sooja tegemas

post-3152-1310327873_thumb.jpg

Mõtlesin et ei viitsi koguaeg ka kükkida, et lähen mulisen natuke

post-3152-1310327918_thumb.jpg

Lauri pumpas ka rinda

post-3152-1310327992_thumb.jpg

Kohtal Järve härg biitsa pumpamas

post-3152-1310328025_thumb.jpg

Kitsalt kükk

post-3152-1310328072_thumb.jpg

Eino Rait ei suuda enam üldse trenni teha , ainult istus

post-3152-1310328100_thumb.jpg

Taavi jälle pidi ässama- Kaal 98 ja võistlustel peab 88 olema

post-3152-1310328144_thumb.jpg

Näitaks võibolla eest ka aga kuna üks naisterahvas arvas klubis et jumala lahe on kallale tulla ja ja rinda hammustada siis ei näita

post-3152-1310328217_thumb.jpg

Rain tegi ka väikse poose

post-3152-1310328306_thumb.jpg

Edited by pizza13

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegin minagi täna oma trenni ära.käisin tavapärasel ajal peale tööd ja tegin üksi seekord,bicepsi ja rinna trenni.

(Gunnar ,Raigo ja Rait-kellega tavaliselt koos teeme,on komandeeringus ida virumaal.)

alustasin täna sirge kangiga tõsted püsti seistes,sellele otsa kõvera kangiga kitsa haardega tõsted

siis seistes vaheldumisi hantlitega 1käsi korraga tõsted

ja bicepsi masinal 1käsi korraga

rinnale tegin smithil positiivse kaldega surumist läksin 8saste seeriatega ning tegin 80kg 3x 8

siis ülarinnale veel hantlitega kapos.kaldega surumine ,seal ka pumpasin,ei läinud suurte raskusteni ja tegin samuti 8saseid seeriad,30kg hantlitega 5 seeriat kokku

rinnalelihase trenazööril 4 seeriat

kaalust niipalju, et alates augustis hakkan ka kärpima tasapisi,sest siis jääb minna eestikateni suht vähe aega.üritan ka MM pääseda ning see on 1.5 kuud peale eestikaid ja veel on lahtine kas eestikatel olen klassikas või mitte.esialgne mõte oli ,et eestikatel kulturismis kuni 80kg -raigo ja Priiduga 1 katis :D:) aga seda on veel aega natukene planeerida

peale trenni hera80,htr,dextro,õhtul ka prode90

väike pilt ka mida ma ammu tegelikult pidin juba lisama

tegin võrdluse,esimene pilt on tehtud eestikatel okt,2010 ja teine pilt on juuni ,2011

086980191a6b67.jpg

kusjuures minu kaalud sellel pildil on pea 10 kg erinevad,esimsel siis 67.5kg ja teisel kuskil 77kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli õla trenn koos Raidiga.

Kuna eile tundus juba olek natuke liiga tühi ja lihas ka tühi siis tegin pisikese laadimise õhtul et parandada asja ja mõjus , tunne oli mega hea trenni minnes, lausa sai suuremaid raskusi õlale proovitud.

esimeseks tegime kettaga ettetõsteid 20x12; 25x12; 30x12,35x12; 40x10; 50x4 mis ka uus rekord ja siis uuesti alla 30x15 ; 20 hoidsime 15 sekki siis alla ja uuesti 5 sekundit ja õlg oli ikka meeletult täis

Teisena kukla tgant surumine kangiga läksime kuni 60-ni selle paar seeriati 8-10, Rait -12 kordust ja siis uuesti 10 kilo kaupa alla maxini kordused

Küljele tõsted istudes , üritasin puhtalt õlaga teha

Tagumine õlg hantlitega

Trapets tagant tõsted iga seeri panime raskust juurde üks pilt ka sellest kui olin lõpetanud trapetsi (kvaliteet halb mobiiliga tehtud)

post-3152-1310414119_thumb.jpg

Lõppu veel säär ja kõht

Nüüd magama ära kuna ootan juba et saaks homset lõunat süüa milleks on veisehakliha ja riis:D

Keep Moving Forward

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×