Jump to content
Ciisuc

Vedelik kehas

Recommended Posts

Las massöör uurib pirnlihase olukorda ka, sest paljudel inimestel pirnlihases palju pingeid. Anomaaliad pirnlihasega põhjustavadki piriformis sündroomi.

Edited by 0ttt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannivenitus neh, ja pirnlihas asubki kannis, ja sealt see närv läbi jooksebki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen neid soovitatud venitusi teinud nüüd 2 päeva ja vabal hetkel. Kui vasakut jalga venitan, siis kisub koguaeg silme eest kergelt mustaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üle ei tasu ka pingutada. B)

Tegemist siiski venitusharjutustega ning kui pole harjunud ennast venitama siis kohe alguses ei saagi kõik hästi lõpuni venida ning liiga palju peale pressides võid hoopis viga endale teha.

Kui ikka tugevat valu teeb siis ei tasu liialdada. Endal puhul pakkus see venitus pigem sellist "Mõnusat" venitusvalu - võimalik, et sul on mingi vigastuse tõttu muud probleemid seal alas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ei ole asi selles, et pole harjund venitama. Käin ikka trennis ja ei tasu unustada, et olen võistlustantsija olnud. Venin päris hästi aga lihtsalt miski vasakus seljas hakkab valu tegema. Pole varem seda tähendanud ja viimasel ajal selg valutama hakanud rohkem kui varem. Ootan ikka oma arstiaja ära. Kergelt murelik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen neid soovitatud venitusi teinud nüüd 2 päeva ja vabal hetkel. Kui vasakut jalga venitan, siis kisub koguaeg silme eest kergelt mustaks.

Mõned soovitused: jalg, kere enne soojaks. ära piirdu ainult pika staatilise venitusega, et lähed max venitusse ja hoiad, proovi ka väga kergelt "põrgatavaid" liigutusi (mitte max venituse juures) ja peale venitust näiteks jala viibutamist ette ja taha seistes. Ühesõnaga, mida rohkem erinevaid venitusmeetodeid kasutad, seda parem on funktsioonile. Iga venitusmeetod on hea millegi jaoks. Ära üle venita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liigne venitamine vähendab lihastoonust

B) Et kui tahad piriformise sündroomist lahti saada siis venita üle?? :D Ärritad seda piirkonda veelgi rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
B) Et kui tahad piriformise sündroomist lahti saada siis venita üle?? :D Ärritad seda piirkonda veelgi rohkem.

Kust loed välja soovitust minu postituses?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tean, et ülevenitamine võib samuti tekitada mikrokahjustusi nii lihases kui kõõluses, kinnituskohas. Ei ole ise toonuse vähenemist märganud, valu küll. B)

Ei soovitaks ühtki tegevust "üle" teha. Normaalselt venitades on ka võimalik toonust vähendada lihast pikendades, miks ma peaks tahtma üle venitada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
See viitab istmikunärvi pitsumisele.

Pöördu neuroloogi poole.

Perearsti ei toetand seda ideed ja tegi hoopis röntgeni puusaliigestest. Küll aga sain neuroloogi juurde ka aja septembris alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Perearsti ei toetand seda ideed ja tegi hoopis röntgeni puusaliigestest. Küll aga sain neuroloogi juurde ka aja septembris alles.

Selle jaoks tehaksegi uuringuid, et diagnoosi täpsustada. Ja kui üks uuring ei selgita põhjusi, siis tehakse järgmine ja niikaua, kuni leitakse põhjus.

Anna pärast teada, mis leiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovtan e vitamiini õli kapsleid ja magneesiumi ja perearstilt soovitaksin b vitamiini süsti kuuri küsida! Usu mind ,et kui kõik need ära teed on kuu ajaga vähemalt poole parem. Kui b vitamiini süsti kuur tuntavalt kasuks siis soovitan seda vähemalt kaks korda aastas lasta teha. Tugevamate valude ajal soovitan 2x400-st ibuprofeeni korraga(Leevendab valu ja vähendab põletikulist protsessi organismis. Kindlasti oleks üks hea asi iga päev sooja tušši all käia.(Parandad lümfisüsteemi tööd)

Arstidega on nii,et sa jäädki nende vahet jooksma kui ainult neile loodad! Tänapäeval lähenetakse ainult patsiendi sümptomitele mitte probleemi alusele mis viiks paranemisele!(Minu soovitatud kombinatsioon annab teie organismile võimaluse ise taastuda)......Kui ei aita tuleb arstitele rauda anda kuni probleem selge!!!.....Kiiruga kirjutatud sorry LP:!

Edited by frossy32

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magneesium ja B-vitamiini süstid on üldiselt head asjad iga elujuhtumi korral aga apteegi E-vitamiin alfa-tokoferool on osaliselt antivitamiin. Soovitan otsida tokoferoolide-tokotrienoolide segu aga see saab olema pikk ja raske vägikaikavedu Ravimiameti ja tolliga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle teema võib lukku panna, ära kustutada v mis iganes. Probleem leitud - 24kg kaotatud ja ei ole mingit liigset vedeliku ja krampe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle teema võib lukku panna, ära kustutada v mis iganes. Probleem leitud - 24kg kaotatud ja ei ole mingit liigset vedeliku ja krampe :)

Anna ikka teada ka, mis siis probleemiks oli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ülekaal oli probleemiks. Mul oli ligi aasta treeningpausi ja sellega kaasnesid ka ebatervislikud valikud toidulaual. Kaal tõusis aastaga üle 20kg. Nüüd on möödas jälle aasta ja kaal kõik alla läinud nii nagu oli enne treeningpausi. Jalga krampi ei löö. Treeningutes kasutan mõnikord compressport sääriseid (alguses rohkem, nüüd järjest vähem). Kui tean ette, et tuleb raske trenn, siis manustan tavapärasest rohkem magneesiumi tablette. Ja treeningjalatsiga vist enam maastikule väga jooksma ei lähe :)

Edited by Ciisuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×