Jump to content
black512

Kuidas võtta alla 8 nädalaga ligi 15-20KG?

Recommended Posts

Tervist, on sihukene probleem, kas on võimalik kuidagi võtta alla 8 nädalaga kusagil 15-20 KG?

Käin ise jõusaalis tihti, kuid kilosi tuleb juurde(lihast võibolla natukene jah) kuid kõht kasvab aina rohkem, et oskab keegi soovitada mida süüa, mida teha täpsemalt ,et saaks kõhtu väiksemaks ja kusagil 8 nädalaga 15-20KG alla?

Hetkel kaalun ligi 95KG!

Vaatasin baasainevahetuse arvutist ,et päevane energiahulk on mul: 2131.9kcal, kuid lugesin mõnest foorumist ,et mõnel mehel on 1000 kcal päevas:O

Et oskab keegi midagi soovitada?

Tore oleks kui mingit lolli juttu keegi ajama ei tule,

Tänud!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist, on sihukene probleem, kas on võimalik kuidagi võtta alla 8 nädalaga kusagil 15-20 KG?

Käin ise jõusaalis tihti, kuid kilosi tuleb juurde(lihast võibolla natukene jah) kuid kõht kasvab aina rohkem, et oskab keegi soovitada mida süüa, mida teha täpsemalt ,et saaks kõhtu väiksemaks ja kusagil 8 nädalaga 15-20KG alla?

Hetkel kaalun ligi 95KG!

Vaatasin baasainevahetuse arvutist ,et päevane energiahulk on mul: 2131.9kcal, kuid lugesin mõnest foorumist ,et mõnel mehel on 1000 kcal päevas:O

Et oskab keegi midagi soovitada?

Tore oleks kui mingit lolli juttu keegi ajama ei tule,

Tänud!

Jah - on võimalik ka nii räme kaalukaotus, aga seda ei soovita sulle mitte ükski vähegi pädev treener.

Nii suur kaalukaotus viib tahes-tahtmata lihasmassi languseni, samuti võib viia muude terviseprobleemideni. Ehk isegi kui saad selle 15-20kg alla võetud, siis üldine välimus võib olla kõhnem, aga samamoodi "Jube".

Kui tõesti nii suur soov 8 nädala pärast näha tuntavat muutust siis max 1kg nädalas. Ehk 8kg alla võtta. Siis saab rääkida veel tervislikkusest ning lihasmassi säilimisest enamvähem.

Aga igal juhul ilma Treeneri koostatud kavata ei mõtle sa sellist toitumiskava ega toetavat trenni küll ise välja.

Ehk leia endale treener, kes kava koostaks, too oma eesmärgid välja ning võid kindel olla, et jõuad ka tulemuseni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No seal jõusaalis kus käin seal põhimõtteliselt polegi mingit treenerit.

Ei oska kellegi poole pöörduda ka, ning keegi ikka oskab soovitada millest alustada, mida süüa, mida teha ,et võtaksin alla? Kasvõi 1kg nädalas. Mis harjutused, toidud jne:)

Oleks väga tänulik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No seal jõusaalis kus käin seal põhimõtteliselt polegi mingit treenerit.

Ei oska kellegi poole pöörduda ka, ning keegi ikka oskab soovitada millest alustada, mida süüa, mida teha ,et võtaksin alla? Kasvõi 1kg nädalas. Mis harjutused, toidud jne:)

Oleks väga tänulik.

Kus jõusaalis sa käid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EI taha küll midagi halba öelda, aga 12. klassis võiks lugemisoskus olla sellel tasemel et leida kaalust alla alateemast mitmeid sarnaseid teemasid.Lisaks saab Fitness.ee tööriistade alt endale korraliku jõusaalikava. + veel näiteks on olemas selline näidismenüü http://www.fitness.ee/?act=article&art...smenuu-nadalaks ja üldse tegelikult tuleks võtta veebitreeneri alt ja endale toitumis ja soovitavalt ka treeningkava tellida.

Loodan et sain kasulik olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain vähe targemaks, lihtsalt pole enne väga jälginud kcal ja asju, minu jaoks 0 teema, ei tea kust täpselt alustada, mida süüa , mida teha jne:) aga eks ma sirvin ning kui keegi oskab veel midagit öelda, siis ootan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline kaalulangus on võimalik nälgides, elu ja surma piiril kõikudes. Kui oled selleks valmis, anna aga minna. :)

Ka amputeerimine aitab ..., ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, miks nii? Neid aineid pole üldse mõtet kasutada??

Igastahes ma ei saa kcal asjadest aru.

Näiteks singi pakil on 100g toote kohte 124 kcal, pakk on 150g.

Ning ma ei saagi aru, kui tahan saada oma kcal vajaduse kätte siis peaks vapsjee palju neid sööma?

Või kuidas see teema käib, oskab keegi aidata?

Tänud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära tablettide poole vaata. Kasu nendest on, aga 99% tulemusest tuleb regulaarselt enesekallal töötamisest. Tuleb hakata konkreetselt trenni tegema ja toitumine paika panna. Paraku see elus nii on :) Pole veel kuulnud, et kuskil maailmas sajab taevast raha alla vms...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Missugune näeb sinu praegune menüü välja. Tihtipeale aitab juba seal mõningate muudatuste tegemine.

Pigem ära võtagi nüüd eesmärgiks kaheksa nädala pärast kergem olla. Muuda enda elustiili, et pidevalt korralikus vormis olla.

Ning hakka sellega vaikselt, aga kindlasti järjepidevalt tegutsema. Üldjuhul lõppevad sellised kiired kaalukaotused läbikukkumisega.

See tähendab, et võid ju korraks ennast kergemaks saada, kuid need kilod tulevad vähemalt sama kiirelt tagasi.

Eemalda oma menüüst igasugune rämps, maiustused, suhkrujoogid. Ära nälgi, sööd 4-6 korda päevas ca. kolmetunniste vahedega.

Kui siit mõnelt targemalt ei raatsi toitumiskava tellida, siis on ka odavamaid võimalusi. Kõige lihtsam, uuri ja loe - Internet ja see sait on igast

kasulikku materjali täis. Natuke kallim variant. Osta Muscle ja Fitness ajakiri, kus on pidevalt erinevaid treening- ja toitumiskavasid ning muud kasulikku lugemiseks. Võid kindlasti ka nende kodukat uurida, kust saab tellida vanemaid ajakirju peaaegu niisama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No söön kuidas kunagi, hommikuti tavaliselt ei jõua süüa, päeval võtan mingi prae ja kaks mahla, õhtul söön suht 2 korda ja ongi kõik.

Ja kaal muudkui tõuseb ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
No mis muuta tuleks? Hommikul süüa, päeval ka midagit, ning õhtul pmtslt üks puuvili või midagit?

Ei jaga seda teemat üldse,

4-7x päevas süüa, kõik toidukorrad võiksid olla kõhtu korralikult täitvad ning omama piisavates kogustes vajalikke toitaineid õigetes vahekordades. Mitte nii, et hommiksöök on 100g süskareid ja lõuna 100g valke. Ikka tasakaalustatult kõik.

Kõige lihtsam ongi oma menüü sättida nii, et sööd tihti ning suhtkoht sarnaseid koguseid. Ehk ühelgi päeva hetkel ei teki tunnet, et krt küll, kõht on tühi, või et räme isu selle või tolle järele.

Toidud on vaja kindlalt paika panna ning iga päev seda ka järgida. Päris nii ei saa kohe kindlasti, et ah söön seda mida külmkapist leian, või et söön seda mida koolis pakutakse ainult jne...

Ainult professionaalid võivad enamasti lubada endale sellist "näiliselt pohhuistlikku" suhtumist - nende keha on neile nii selge, et nad automaatselt suudavad käigu pealt oma menüüd korrigeerida ning muuta, et isegi päeva jooksul söödud burgerid vms ei hakka liigselt vormile.

Algajal on esialgu kõige lihtsam, kui on olemas selge ja kindlate koguste ja toitainetega paika pandud menüü - lihtsalt vaatad kella ning sööd seda mis kirja pandud. Ei ole vaja mõelda, ei ole vaja paanitseda. Tead, et menüü on just sulle koostatud ning viib tulemusteni. Lihtsalt söö ja vaata kuidas vorm paraneb.

Kava saad treenerite käest osta ning tegemist on investeeringuga terveks eluks.

Siit foorumist ei suuda sulle keegi mõne päevaga õpetada toitumise paika panemise detaile. Need teadmised on päris laialdased ning vajavad omajagu õppimist ning teinekord ka palju praktilist kogemust.

Jalgratta leiutamine lihtsalt aeglustab su arengut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega see ülekaal ju ka päris üleöö ei kogunenud, nii et miks peaks see ka kiiresti olema kõrvaldatav? Inimesed on sinu vastu ikka väga abivalmid, eriti kuna sa ise korrutad et sa midagi ei jaga. Jään ootama mõne tüübi teemat, et tahaks 10 nädalaga Kiivika või Kalmuse lihaseid!

Share this post


Link to post
Share on other sites
No mis muuta tuleks? Hommikul süüa, päeval ka midagit, ning õhtul pmtslt üks puuvili või midagit?

Ei jaga seda teemat üldse,

Soovitused:

1. söö 4-6 korda päevas, millest 2 on väiksemad

2. söö päeva esimesel poolel toitu, mis sisaldab peamiselt valku ja rasvu, lõuna võib energeetiliselt suurim olla ning õhtusöök veidi väiksem- sinna võid süsivesikuid lisada. (F.Antsoni soovituse järgi)

3. pärast trenni on süsivesikuid sisaldav söök omal kohal

4. kui BAV on ca 2200+aktiivsus ehk istuva eluviisi puhul korrutame selle 1,2ga ja saame 2640, mida kaalulangetamiseks vähendame 20% ja saame 2112kcal. Selle pead sa igal juhul nüüd oma toiduga kätte saama. Kui naksad rohkem ära, siis läheb kehvasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist, on sihukene probleem, kas on võimalik kuidagi võtta alla 8 nädalaga kusagil 15-20 KG?

Käin ise jõusaalis tihti, kuid kilosi tuleb juurde(lihast võibolla natukene jah) kuid kõht kasvab aina rohkem, et oskab keegi soovitada mida süüa, mida teha täpsemalt ,et saaks kõhtu väiksemaks ja kusagil 8 nädalaga 15-20KG alla?

Hetkel kaalun ligi 95KG!

Vaatasin baasainevahetuse arvutist ,et päevane energiahulk on mul: 2131.9kcal, kuid lugesin mõnest foorumist ,et mõnel mehel on 1000 kcal päevas:O

Et oskab keegi midagi soovitada?

Tore oleks kui mingit lolli juttu keegi ajama ei tule,

Tänud!

Mul sõbranna võttius kahe kuuga maha 12kg. Jõi Acai mahla, aga mitte ei närinud mingeid reohelise tee ja iinidega kapsleid vaid jõi puhast mahla. Seda saab Tallinnast loitsukellerist

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul sõbranna võttius kahe kuuga maha 12kg. Jõi Acai mahla, aga mitte ei närinud mingeid reohelise tee ja iinidega kapsleid vaid jõi puhast mahla. Seda saab Tallinnast loitsukellerist

Right... <_<

Et siis terve toitumine oli mahla joomine? Edu sellega - mis tüüpi puidust kirstu välja valis? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×