Jump to content
50 A.E.

Paljuga teete biitsepse?

Recommended Posts

Sooviks teada, et mis siis standard on?

Eks igaüks vastavalt treenituse tasemele ikka :) , ja muidugi oleneb ka kas kangi või hantlitega ja mis harjutus täpsemalt :)

Edited by Arx07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küünarvarte kõverdamine hantlitega seistes - pole eriti teinud, tavaliselt teen kangiga seistes. Aga umbes 20-25kg(10+ kordust) ilmselt per hantel. 25a, 95kg.

Edited by Arx07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei vaevu aega raiskama sellistele harjutustele, pigem pressin enne lõuatõmbed treeningkavasse kui biitsepsi tõsted:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei vaevu aega raiskama sellistele harjutustele, pigem pressin enne lõuatõmbed treeningkavasse kui biitsepsi tõsted:)

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites
See teema on null 0 tähtsusega siin foorumis :)

Mõne inimese jaoks on elulise tähtsusega:)

Esitan teemaalgatajale küsimuse, et paljuga sa kükki teed ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei vaevu aega raiskama sellistele harjutustele, pigem pressin enne lõuatõmbed treeningkavasse kui biitsepsi tõsted:)

Vean kihla, et sa ei tee 40 lõuatõmmet järjest.

See teema on null 0 tähtsusega siin foorumis :)

Tohhoullu! Mind niisama huvitas. Soovisin teada, et paljuga tavaliselt tehakse. Oli plaanis endale uued hantlid hankida. Soovisin teada, mitme kilosed peaksid umbes olema selle küsitluse järgi, sest Googles ei leidnud normaalset vastust.

Mõne inimese jaoks on elulise tähtsusega:)

Esitan teemaalgatajale küsimuse, et paljuga sa kükki teed ?

Ma ei tee kükki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oli plaanis endale uued hantlid hankida. Soovisin teada, mitme kilosed peaksid umbes olema selle küsitluse järgi, sest Googles ei leidnud normaalset vastust.

Aga sa hangi "tellitavad" hantlid,võimalikult suured - teatud harjutusi tehakse ju ka ühe hantliga;no pullover ...ntx ... etc ... etc

Ja ka EZ-kang biitsepsile ei tee paha,pärast ise tead,palju peale laod.

Ja loodetavasti ei treeni sa ainult biitsa,, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On mingi meditsiiniline põhjus?

Või lihtsalt rumal?

Ma tegin ennem kükke raskusega aga kuradi mõttetu ja ebamugav oli. Teen nüüd eraldi jalgadele harjutusi raskustega. On kohe tunda, kui palju efektiivsem, kui mingid kükid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma tegin ennem kükke raskusega aga kuradi mõttetu ja ebamugav oli. Teen nüüd eraldi jalgadele harjutusi raskustega. On kohe tunda, kui palju efektiivsem, kui mingid kükid.

oh jumal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma usun, et Jumal nõustuks.

ise pead ju teadma paljuga sa biitsa jõuad teha ...ja ilma kükita jalgu ei kasvata ...seda peaks iga treenija esimese asjana teadma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oli plaanis endale uued hantlid hankida. Soovisin teada, mitme kilosed peaksid umbes olema selle küsitluse järgi, sest Googles ei leidnud normaalset vastust.

Esiteks, see mis raskusega mingid suvalised foorumikülastajad "teevad biitsepsit" ei peaks sinu jaoks mingit tähtsust omama sest igal ühel on enda jõu tase. Teiseks hangi endale reguleeritavad hantlid sest sa ei tee ju kogu aeg sama raskusega trenni.

Kolmandaks, miks sa valid hantleid biitsepsi järgi?

Arvestades sinu biitsepsi ületähtsustamist ja küki maha tegemist ma arvan et biitsepsi treenimise raskuse on kõige viimane asi mille üle sa peaksid muretsema. Mine loe veidi artikleid treeningu kohta ja küll sa saad targemaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imre Vähi ei tee ka kükke ja usun on ka paljusid kes ei tee kükke. Kas ta on siis ka idioot, kui tema jaoks on mõni muu jalatreenimismeetod efektiivsem ? Kas kükke tehes ainult jalg kasvabki ? Mõelge nüüd natuke oma peaga, mitte lihastega. Asi ei ole nii must-valge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nõustun. Kükk on hea ja väga võimas harjutus. Aga...

Väide, et ilma kükita suuri jalgu ei saa on ka puhas lollus.

Jalapressiga ning säärte sirutustega annab endale väga suured pakud alla treenida. Nii mõnigi uuring väidab, et säärte sirutused pakuvad nelipeale hoopis suuremat koormust kui kükid.

Kükk on hea massilisaja, kuid peale jalgade treenib ta veel niivõrd paljusid teisi lihaseid samuti. Isoleeriva harjutsega nagu säärte sirutused saad kasutada väga suurt koormust mis läheb otse jalgadesse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jälle üks selline teema, kus enne lugema asumist teadsin, et väga palju teemasse minevaid vastuseid pole ning lõpuks jõutakse kükini...nagu tavaliselt.

Treenin otseselt biitsepsit väga harva, ilmselt heal juhul paar harjutust kuu jookusl. Otseselt sellel harjutusel minu kavas kohta pole, vähemal praegusel perioodil mitte. Üldjuhul, kui teen, siis hantlitega tehes on 20kg-sed, ca 6-8 kordust. Kangiga umbes 3x10x40kg.

Ega siin mingit standardit polegi. Iga üks teeb vastavalt treenitusele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan teemasse ka siis :)

Hantlitega teen niisama seistes või istudes 22kg-stega. Kodus suuremaid hantleid ei ehita mõlemale käele. Trennis saab veidi juurde panna.

Kangiga teen kuni 75kg. Must tehnika aga max raskus. Lisaks teen veel pisikeste 7-10kg-ste hantlitega isoleeritult scotti pingil või vastu jalga.

Korra nädalas siis seda - seljapäeval.

Vanus 25, kaal 99kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imre Vähi ei tee ka kükke ja usun on ka paljusid kes ei tee kükke. Kas ta on siis ka idioot, kui tema jaoks on mõni muu jalatreenimismeetod efektiivsem ? Kas kükke tehes ainult jalg kasvabki ? Mõelge nüüd natuke oma peaga, mitte lihastega. Asi ei ole nii must-valge.

Põhimõtteliselt jah kui sind ainult huvitab jalalihaste suuremaks treenimine siis saab seda ka igasuguste masinatega teha.

Kuid küki eelis seisnebki just selles (minu meelest) et see on kogu keha hõlmav harjutus ning seega arendab nn funktsionaalset kogukeha jõudu paremini kui mingi reiesirutus. Seetõttu kui peaks valima vaid ühe jalaharjutuse üle kõigi teiste, siis oleks selleks kahtlemata kükk. Muidugi kui sind muu ei huvita kui lihtsalt jalalihaste suurendamine siis otseloomulikult on võimalik ka ilma kükita läbi saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jälle üks selline teema, kus enne lugema asumist teadsin, et väga palju teemasse minevaid vastuseid pole ning lõpuks jõutakse kükini...nagu tavaliselt.

Treenin otseselt biitsepsit väga harva, ilmselt heal juhul paar harjutust kuu jookusl. Otseselt sellel harjutusel minu kavas kohta pole, vähemal praegusel perioodil mitte. Üldjuhul, kui teen, siis hantlitega tehes on 20kg-sed, ca 6-8 kordust. Kangiga umbes 3x10x40kg.

Ega siin mingit standardit polegi. Iga üks teeb vastavalt treenitusele.

Siit ka Fitness.ee foorumi seadus: mida väiksema lihasgrupi treeningust jutt käib, seda enam läheneb tõenäosus 1-le, et jõuatakse välja kükini. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imre Vähi ei tee ka kükke ja usun on ka paljusid kes ei tee kükke. Kas ta on siis ka idioot, kui tema jaoks on mõni muu jalatreenimismeetod efektiivsem ? Kas kükke tehes ainult jalg kasvabki ? Mõelge nüüd natuke oma peaga, mitte lihastega. Asi ei ole nii must-valge.

See teema pealkiri ütles juba kõik tüübi kohta. Mul pole mõtet ennast kaitstagi.

Jutt "kuradi ebamugav ja ebameeldiv oli" on ikka puhta debiilsus.

Minumeelest on väga hea vanasõna.

"Ürita sa santi sundida, kui sant ei taha kõndida."

Kas on mõtet aidata algajat, kes ise ennast aidata ei taha. Enda arust on tüüp veel jõle hero ja tuleb mölisema, kuidas ta jõuab 40 korda lõuga tõmmata ja jäägu teised vait. Alles oli kellelgi probleem vihaga foorumis. A no alati on võimalus juhtkonnal eemaldada sellised viha õhutavad kasutajad. Ju siis ma olen väärt seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×