Jump to content
Sign in to follow this  
Siiliplatsenta

Rinnatreeningu anomaalia

Recommended Posts

Tere kogenud jõusaalijad!

Umbes 2 kuud tagasi hakkas toimuma enda arust üpriski imelik muutus rinna treenimisel: kangiga surumisel hakkasid raskused vähenema, kuid hantlitega surumisel tuli jõudu juurde nagu varemgi. Nüüdseks olen jõudnud sellisesse seisu, et kangi ja hantlitega surumise raskused on võrdsed, ennem oli see vahe umbes 15 kg. Treenin praegu 5x5 kava järgi, toitumine on korras. Oskab keegi kommenteerida, milles võiks olla konks? Kangiga surumisel tuleb kohe selline nõrk tunne, samas teiste suurte harjutuste nagu jõutõmme, kükk, surumine pea kohale jms korral seda probleemi pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umbes sama jama mulgi, kõiges muudes harjutustes asjad liiguvad ülespoole, aga kangi surumine on nagu nael per*** ei taha raskused suureneda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Variandid, mis minu puhul on toiminud:

a ) jäta välja nädalaks v kaheks

b ) asenda positiivse või negatiivse kaldega surumisega, mingiks ajaks (2-3 nädalat)

c ) vähenda raskust, suurenda kordusi (üheks-kaheks trenniks)

d ) suurenda raskust, vähenda kordusi (üheks-kaheks trenniks)

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Umbes 2 kuud tagasi hakkas toimuma enda arust üpriski imelik muutus rinna treenimisel: kangiga surumisel hakkasid raskused vähenema, kuid hantlitega surumisel tuli jõudu juurde nagu varemgi

See on jumalik näpunäide et oled oma senise elu valesti elanud. Muuda ennast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere kogenud jõusaalijad!

Umbes 2 kuud tagasi hakkas toimuma enda arust üpriski imelik muutus rinna treenimisel: kangiga surumisel hakkasid raskused vähenema, kuid hantlitega surumisel tuli jõudu juurde nagu varemgi. Nüüdseks olen jõudnud sellisesse seisu, et kangi ja hantlitega surumise raskused on võrdsed, ennem oli see vahe umbes 15 kg. Treenin praegu 5x5 kava järgi, toitumine on korras. Oskab keegi kommenteerida, milles võiks olla konks? Kangiga surumisel tuleb kohe selline nõrk tunne, samas teiste suurte harjutuste nagu jõutõmme, kükk, surumine pea kohale jms korral seda probleemi pole.

Milline on su treeningkava ja sagedus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tüüpiline näide, et surumisega pingutatakse üle ja kõiges muus, milles vaja pingutada, ei raatsita.

Kui su surumine areneb, siis areneb ka hantlitega surumine, aga vastupidi see ei käi.

Pead surumisel raskusi paarkend kilo ehk vähemaks võtma ja vaikselt sama raskuse juurde tagasi tulema, siis peaksid saama takistusest üle. Ehk siis maakeeli sa jooksed peaga vastu seina, aga sein liiga tugev- pead rohkem hoogu võtma, et seinast läbi joosta:D

Edited by smack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui su surumine areneb, siis areneb ka hantlitega surumine, aga vastupidi see ei käi.

Et kui mingi periood kangi ei suru, teen hantlitega rinda, siis kangiga surumise tulemus ei parane?

Julgen vastu väita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tüüpiline näide, et surumisega pingutatakse üle ja kõiges muus, milles vaja pingutada, ei raatsita.

Kui su surumine areneb, siis areneb ka hantlitega surumine, aga vastupidi see ei käi.

Pead surumisel raskusi paarkend kilo ehk vähemaks võtma ja vaikselt sama raskuse juurde tagasi tulema, siis peaksid saama takistusest üle. Ehk siis maakeeli sa jooksed peaga vastu seina, aga sein liiga tugev- pead rohkem hoogu võtma, et seinast läbi joosta:D

Vastupidi peaks loogiliselt võttes ka arendama, mõlemad on ju analoogsed, kuigi mitte identsed liigutused. Ma ei ole selline, kes käib üle päeva jõhkralt rinnalt surumas, et suvel saaks Pärnu rannas ilma särgita ringi koperdada uhke näoga, rohkem kui rinda teen ma jõutõmmet, erinevaid kükke ja õlgu, et veits parandada oma korvpalli vormi suveks. Lihtsalt teiste harjutustega ei ole niisugust probleemi millegipärast. Muidu tänud soovituste eest, tuleb siis kiiremas korras raskuste ja seeria pikkustega katsetama hakata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa muidu surumisel oskad õlgu taha kokku ja alla tõmmata; rind peaks sel juhul ette tõusma. Surumisel tuleb nii õlgu stabiliseerida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×