Jump to content
ztr1p

Väike uurimus

Recommended Posts

Äkki keegi aitaks mind vastustega, pean tegema uurimustööd ja mul oleks vaja et te kirjutaksite mulle mõned asjad.

1. Millist massilisajat olete kasutanud ( toote nimi oleks hea) ?

2. Kui palju on see toode teile massi juurde andnud, kui üldse on andnud?

3. Kui vanalt hakkasite lihaste vormimisega tegelema ( fitness, bodypump )?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Äkki keegi aitaks mind vastustega, pean tegema uurimustööd ja mul oleks vaja et te kirjutaksite mulle mõned asjad.

1. Millist massilisajat olete kasutanud ( toote nimi oleks hea) ?

2. Kui palju on see toode teile massi juurde andnud, kui üldse on andnud?

3. Kui vanalt hakkasite lihaste vormimisega tegelema ( fitness, bodypump )?

1. Hera 80, Optimum Nutrition Gold Whey

2. See on täielik väärarusaam nagu mingi üks pulber annaks tohutult palju massi juurde ning väga teistmoodi võrreldes teiste toodetega. Tegemist on tavaliste toitainetega lihtsalt natuke teisel kujul, mitte mingi ravimiga. Seega ei ole massilisajal/valgupulbril mingit "effekti" kui sellist. Minu meelest on need pulbrid lihtsalt mugavuse pärast sest pärast trenni on palju lihtsam neid ühe šeigiga ära juua kui üritada neid samu toitaineid samades kogustes tavatoidust koguda.

Need inimesed kes arvavad et kui nad ostavad endale mingi pulbri ja siis lihas kasvab mühinal on ka need kes väga kaugele ei jõua, tean sest olin ise ka alguses selline.

3. 19 aastaselt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud esimesele julgele vastajale, äkki keegi oleks veel nii kena ja kirjutaks enda kogemustest. Päris kiire on sellega.

AITÄHH!

Küsin siis midagi lihtsamat ja loodan et nüüd tuleb ka vastuseid.

millised lihaseid olete kõige enam kahjustanud või mille pärast te ei ole saanud trenni teha?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Äkki keegi aitaks mind vastustega, pean tegema uurimustööd ja mul oleks vaja et te kirjutaksite mulle mõned asjad.

1. Millist massilisajat olete kasutanud ( toote nimi oleks hea) ?

2. Kui palju on see toode teile massi juurde andnud, kui üldse on andnud?

3. Kui vanalt hakkasite lihaste vormimisega tegelema ( fitness, bodypump )?

1. Mass2 on seni vast ainuke olnud.

2. Ei mäleta, see oli väga ammu.

3. vist oli vanus 16-17.

Ja trenni tegemine on olnud häiritud hüppeliigese vigastuse, ninaluumurru, küünarvarre luu mõra, alaselja vigastuse tagajärjel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kodujuust, kohupiim, muna, kala, liha.

Või mõtled sa mingit jõusaali trenazööri, mille abil trenni teha, ja seeläbi lihaseid kasvatada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sooviks osta lihasmassi kasvatavat toodet, äkki keegi oskab soovitada?

Mulle tundub et sul on palju lugemsit vaja teha. Lihasmassi ei kasvata niiväga mingi konkreetne imetoode (ära üldse hakkagi seda otsima sest sellist asja pole olemas) vaid üldine eesmärgipärane toitumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Millist massilisajat olete kasutanud ( toote nimi oleks hea) ?

Mass2 ja Hera 80. Mõlemad on suht head. Vahe lihtsalt selles, et herasse pead ise lisama süsikuid jne.

2. Kui palju on see toode teile massi juurde andnud, kui üldse on andnud?

Ei tea

3. Kui vanalt hakkasite lihaste vormimisega tegelema ( fitness, bodypump )?

15

Kõige rohkem on segand treeninguid jõusaali kauge asukoht ja sellest tulenevalt ei olnud kooli ajal võimalik korralikult ja intensiivselt kogu aeg teha. Veel on segand töö, kuna vahel viibin nädal aega tsivilisatsioonist eemal.

Vigastustes on põlv segand trenni(põlve aga vigastasin tööl). Muidu ma ütleks, et jõusaalis treenides on vigastuste oht minimaalne kui mõistusega teha. ja kui hakkabki vigastus tulema, siis tavaliselt tunned harjutuse käigus, et ei ole enam mõtet edasi pressida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×