Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Suksu

Kael

Recommended Posts

Guest Suksu

Tere! Mul on sedalaadi probleem, et kael on propotsionaalselt liiga peenike(kõige enam tahaks väikest lihaskasvu kaela eesmisele osale).

Kui keegi teab harjutusi kaelale, siis palun nimetage neid ja kirjeldage: )

Ettetänades suksu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovi õlgade kehitamine käsikutega. Mul mõjus B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul ka sama probleem, olen küll kangiga õlakehitusi teind, aga need mõjuvad aint trapetsile (õlad on kohe viisakama kuju võtnud:P) aga kael on ikkagi alt poolt liiga peenike...:S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovida võid ka sellist harjutust - otsmik maha (soovitavalt matil), jalad õlgade laiuselt harkis, tagumik püsti, kätega toeta ka kindlasti matile, muidu võid haiget saada.Ja siis liiguta kaela edasi-tagasi.Aitab küll, tegelesin ise maadlusega kunagi, see oli seal põhiharjutus, hetkel kael 45. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimuse esitas naissoost isik minu arust - temale ma küll jõutõmmet pähe ei määri. Ise aga teen küll ... niiet võta rahulikult ja lase õhk välja B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaata sihuke nadi jõukas on ka et pole isegi tõstevööd enam...suuri raskusi ei taha nagu vööta ka tõstma hakata...vahest on jah isegi valu läbi käind...a aitab siis kaelale ka vä???

Share this post


Link to post
Share on other sites

N:

Hoia oma enda käsi kuklal sörmseongus ja painuta pead tahapoole. Sarnast harjutust saad teha ka nii, et hoiad kätega vastupanu otsaeest ja painutad pead ettepoole. Hoia nii tugevalt, et jöuaksid sooritada 10-12 kordust seerias. 1 harjutus siis kaela eesmisele osale, teine tagumisele.

Proovi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suksu, sa räägid ja mötled ikka kaelast, mitte trapetsist, jah? Sulle soovitatakse siin hulgaliselt trapetsi harjutusi, mis tegelikult eriti kaela jämedust ei möjuta vörreldes spetsiaalsete kaela harjutustega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaela saab ka treenida nii, et hoiate kettast nt. 20 kg kätega vastu pead ise lamades pingil kas siis külili või selili, olenem mis osa treenida tahate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×