Jump to content
50 A.E.

mis oleks head toidulisandid. andke nõu

Recommended Posts

Selline küsimus siis : kuidas saab 40 g ära mõõta , palju see 40 g on üks teelusikas ?

hmm. üks teelusikas on pigem 5 grammi...

nt 1 dl kaerahelbeid kaalub 40 grammi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mure siis selles, et pole kunagi toidulisandeid kasutanud ja soov oleks nüüd hakata kasutama, aga ei tea millist osta. Seega palungi nüüd targematelt nõu. Trenni teen muidu 3-4 korda nädalas ja 6 kuud juba nii. Kaalun 74 kg ja pikkus on 184cm. Peale trenni olen siiani söönud piimatooteid lihtsalt (erinevaid kohupiimasid jne).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mure siis selles, et pole kunagi toidulisandeid kasutanud ja soov oleks nüüd hakata kasutama, aga ei tea millist osta. Seega palungi nüüd targematelt nõu. Trenni teen muidu 3-4 korda nädalas ja 6 kuud juba nii. Kaalun 74 kg ja pikkus on 184cm. Peale trenni olen siiani söönud piimatooteid lihtsalt (erinevaid kohupiimasid jne).

Mis trenni teed? Mis eesmärk?

Share this post


Link to post
Share on other sites
olen teinud kätekõverdusi, kõhulihaseid ja hantleid tõstnud ja mõni muu harjutus on kah veel. Nüüd siis hakkan ka jõusaalis käima ja eesmärgiks on ikka lihast kasvatada. Endale jäi silma see http://fitshop.fitness.ee/kombod/0/readmor...taarne%20kombo/ Kas on mõistlik või tuleks see mõte maha matta?

Sobib ikka, seda kokkusegades tuleb sisuliselt sama asi välja, mis muscle+, ainult odavam :(

Edited by Arx07

Share this post


Link to post
Share on other sites
olen teinud kätekõverdusi, kõhulihaseid ja hantleid tõstnud ja mõni muu harjutus on kah veel. Nüüd siis hakkan ka jõusaalis käima ja eesmärgiks on ikka lihast kasvatada. Endale jäi silma see http://fitshop.fitness.ee/kombod/0/readmor...taarne%20kombo/ Kas on mõistlik või tuleks see mõte maha matta?

Mõistlik oleks sul mõnda aega jõusaalis käia ja toitumine korda seada. Ega see kombo mingi imevahend ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toitumine on paigas? see on kõige alus:)

Harin end veel alles selle toitumise koha pealt. Mõistlik oleks vist siis natukene edasi lükata see toidulisandite kasutamine nagu aru saan. Tuleks vist siis toimida nii, et toitumine paika, jõusaalis kah kavad ja asjad paika saada ja siis alles toidulisandeid kasutama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Harin end veel alles selle toitumise koha pealt. Mõistlik oleks vist siis natukene edasi lükata see toidulisandite kasutamine nagu aru saan. Tuleks vist siis toimida nii, et toitumine paika, jõusaalis kah kavad ja asjad paika saada ja siis alles toidulisandeid kasutama.

kui raha on võid ju varem ka kasutada, ega nad toovad kasu ikkagist, mingitki korda toitumisse vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sooviks teadjamatelt nõu saada toidulisandite/toitumise osas. Eesmärgiks on lihasmassi kasvatamine.

Trennis käin 5 korda nädalas (valem selline, et 2 päeva trenni, 1 päev paus). Umbes kolmel päeval (vastavalt võimalusele) käin kõigepealt bodypumpis ja hiljem koorman veel jõusaalis ~1,5 tunni vältel enamjaolt samad lihasgrupid veel suure/maksimaalse raskusega täiesti läbi. Bodypumpita päeval olen jõusaalis ~2 tundi.

Trennis käin hommikuti, umbes tund enne trenni söön putru, muna ja joon rohelist teed. Peale trenni tarbin Dorian Yates'i Formass taastusjooki. Plaanis on varsti ka kreatiini kasutama hakata.

Niisiis soovitusi - mida muuta/lisada/ära jätta. :)

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui su eesmärgiks on lihasmassi kasvatamine, siis ära järjest seda bodypumpi ja jõusaali küll küta, tee neid eraldi päevadel ja bodypumpi osa pigem piira (korra nädalas selline pumping on ok) ülejäänud aeroobse treeningu osa tee ikka kardioseadmetel ,muidu sa ei taastu lihtsalt ära. Seda enam kui räägid et iga kord tõmbad ennast täiesti läbi. Tugev ei ole see kes palju treenib, vaid see kes treenib täpselt nii palju kui muutuseks on vaja ja ülejäänud aja keskendub puhkusele ja taastumisele.

Ega ei jõua kõike asju siin lahti kirjutada, soovitan pöörduda selles saalis kus sa käid treeneri poole, kellel on aega pikemalt nüansid läbi rääkida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×