Jump to content
Sign in to follow this  
kelisa

Alakõhulihased

Recommended Posts

Tere,

minul on mureks järgmine asi: isegi korraliku toitumise ja järjepideva treeninguga ei suuda ma kaotada nn. rõngast kõhu ümbert. Ülemised kõhulihased on tugevamad kui alumised ja ka rohkem nähtaval. Harjutuste kohapealt nii palju, et teen seeriaid, enamasti 3x25 ja üritan iga päev. Milles võib asi olla? Ja kas keegi oskab soovitada harjutusi alakõhulihastele?

Aitäh:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

minul on mureks järgmine asi: isegi korraliku toitumise ja järjepideva treeninguga ei suuda ma kaotada nn. rõngast kõhu ümbert. Ülemised kõhulihased on tugevamad kui alumised ja ka rohkem nähtaval. Harjutuste kohapealt nii palju, et teen seeriaid, enamasti 3x25 ja üritan iga päev. Milles võib asi olla? Ja kas keegi oskab soovitada harjutusi alakõhulihastele?

Aitäh:)

Vastus on ühene:TOITUMINE EI OLE KORRAS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nähtavasti on daemoniumil õigus, aga kui rasv on ainult kõhu peal, siis võib väidetavalt peituda põhjus ka kortisoolis. Kuri aimdus, et mul endal vist oli nii. Seoses olulise elumuudatusega kadus kõhupealne pekk paari päevaga ilma seejuures toitumis- ja treeningharjumusi muutmata. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

minul on mureks järgmine asi: isegi korraliku toitumise ja järjepideva treeninguga ei suuda ma kaotada nn. rõngast kõhu ümbert. Ülemised kõhulihased on tugevamad kui alumised ja ka rohkem nähtaval. Harjutuste kohapealt nii palju, et teen seeriaid, enamasti 3x25 ja üritan iga päev. Milles võib asi olla? Ja kas keegi oskab soovitada harjutusi alakõhulihastele?

Aitäh:)

Ei ole olemas ülemisi ja alumisi kõhulihaseid. Kõhulihas on üks lihas, mis on lihtsalt tugevdatud sidekoeliste viirgudega. Ja eks ta nii ongi, et rasv ju koguneb kõhu allossa, mitte rinna alla volti. Kõhulihastelt ajab aga rasva ära kükk sinist värvi ketastega kangiga ja pruuni kana liha söömine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt need ülemised ongi rohkem nähtaval kui alumised.ainult vähestel kel nö geenidega vedanud on selline ühtlane 6 pack.isegi päris kuivana ei pruugi need esile tulla.nii,et teie puhul ei teagi öelda kas asi toitumise taga või lihtsalt ongi selline lihas asetsus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuttav värk, mul endal on kah rasva% ika üüüpris madal, kõhulihased tipp-topp vormis, ülemine osa väga kenasti nähtaval, küljed ka ilusad, kuid see viimane, alumine kuuspaki "kaksik" ei taha kuidagi peidust välja ronida.

pisut nagu oleks näha, kuid olulielt vähem kui ülaosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enamus inimesi usuvad, et nende toitumine on õige, aga tegelikult ei ole. Igasugused toitumisega seotud küsimused on väga individuaalne. Minu kõhulihased tulevad nähtavale ainult korraliku dieediga. Isegi kui ma iga päev 100 000 kordust kõhulihast treeniksin, aga toitumist ei jälgiks, siis ei oleks mul võistluslavale asja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nähtavasti on daemoniumil õigus, aga kui rasv on ainult kõhu peal, siis võib väidetavalt peituda põhjus ka kortisoolis. Kuri aimdus, et mul endal vist oli nii. Seoses olulise elumuudatusega kadus kõhupealne pekk paari päevaga ilma seejuures toitumis- ja treeningharjumusi muutmata. ;)

Milline see elumuudatus oli?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milline see elumuudatus oli?

Positiivne ;) Täpsemalt ei hakka kirjeldama, aga ütleme nii, et aastaid hinge närinud mure leidis oma lahenduse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Positiivne ;) Täpsemalt ei hakka kirjeldama, aga ütleme nii, et aastaid hinge närinud mure leidis oma lahenduse.

Kuuldavasti vabanes Kuremäe kloostris peanunna koht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alakõhulihastele on tegelt üsna palju harjutusi. enda lemmik on tähestiku tegemine sirgete jalgadega.

ehk selili maas hakkad jalgu sirgelt üles tõstma ja sedasi tähti joonistama. mida madalamale jalad lased, seda rohkem alakõhulihas töötab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alakõhulihastele on tegelt üsna palju harjutusi. enda lemmik on tähestiku tegemine sirgete jalgadega.

ehk selili maas hakkad jalgu sirgelt üles tõstma ja sedasi tähti joonistama. mida madalamale jalad lased, seda rohkem alakõhulihas töötab.

Aga kui juba alajäsemejutuks läks, siis jätkamegi sealt:

Vaatame iliopsoast e niude-nimmelihast, mis on kokkulepitud nimetus teatud lihasgrupile: koosneb m iliacusest, m psoas majorist ja m psoas minorist (kellel see on - seda lihast nimelt pole kõigil)

Iliopsoas1_2.jpg

See on lihas, mis saab koormus kõndides, joostes või ükskõik mis liigutust tehes, kus toimub reie flektsioon puusaliigeses ning istudes on see lihas taas lühenenud asendis, seega on see lihas väga vigastustealdis.

Nagu näha, algab psoas maj. lülisamba eesosalt ja kinnitub reieluu väiksele kõbrukesele. See tähendab seda, et see lihas osaleb ka paljudes kõhulihasteharjutustes - sellistes kus algasend on selline, et jalg pole puusast painutatud (!). Iliacuse peamine funktsioon on reie painutamine puusast, ja psoasel siis ka lülisamba-vaagna lähendamine.

Kõiksugused varbseinal või pingil jalgade tõsted koormavad esmajärguliselt iliopsoast, ja kõhusirglihaseid ainult staatiliselt või siis, kui reied ületavad maapinna suhtes horisontaali.

Niude-nimmelihas on üks keha tugevamatest lihastest, seega on loogiline, et see teeb liigutusest ka märkimisväärse/suurema osa. Seega kõiksugused viibutamisega harjutused varbseinal või rippudes kõhulihaseharjutused, eriti kui need on tehtud hooga, tulevad esmajärgus iliopsoase pealt, sirglihas jällegi pigem stabiliseerivas funktsioonis. Seega sellistel harjutustel tuleks ekstsentrilist faasi veel eriti rõhutada, et kõhusirglihas mingigi koormuse saaks.

"Kõhulihas, sikspäkk"- kõhu sirglihas, aktiveerub või saab suurema töö siiski juba siis, kui piltlikult öeldes alumine roie läheneb vaagnale ja selg kõverdub.

workouts365.com_hanging_leg_raise.jpg

Esimene pool harjutusest puusapainutaja iliopsoase pealt, ja peale horisontaali kõhusirglihase pealt.

hanging-leg-raises.jpg

See tsikk teeb ainult puusapainutajatele ektsentrilist-kontsentrilist, sirglihas on staatikas, äärmisel juhul minimaalne liikumine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×