Jump to content
Sign in to follow this  
Janika Aavamägi

Kui ei saa kükkida

Recommended Posts

Tagasi artikli juurde

Kui te ei saa kükkida, ärge kaotage lootust. Proovige seda jalatrenni, mis keskendub erinevatele jalgade asenditele ja on massi lisamiseks jalgadele suurepärane.

Järgnev kava on rohkem keskmise tasemega harjutajale ja pigem edasijõudnule, kes otsib vaheldust oma tavategemistesse jalapäeval või ei saa kükkida. Kava võib suure tõenäosusega olla teie tavapärastest trennidest suurema mahuga. Nendele, kes seda kava teha proovivad, soovitan jaotust, kus reie – nelipealihased ja tagakülg ning sääred on lahutatud. Ehk, te keskendute vaid reie – nelipealihastele. Soovitan tungivalt, ärge hakake samal treeningul säärt ja tagakülge tegema. Pärast trenni võiks anda kehale 48 tundi puhkust.

Kokkuvõte kavast:

1. Sääre sirutamine ühe jalaga, mõlemale jalale 2 – 3 seeriat 20 kordusega.

2. Surumine jalgadega (kitsas jalgade vahe + lai jalgade vahe) – 10 + 10/8 + 8/6 + 6

3. Hack´i kükk (lai jalgade vahe + kitsas jalgade vahe) – 15 + 15/12 + 12/10 + 10

4. Sääre sirutamine kahe jalaga (lai jalgade vahe + kitsas jalgade vahe) – 20 + 20/20 + 20

Põhimõtteliselt, kombineerides kaks jalgade vahet (lai + kitsas) on tegemist superseeriaga. Puhkust kahe erineva jalavahe vahel ei ole.

post-18819-1297782932_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olgugi mis on aga praktikas ikkagi kui kükkida ei saa siis vaevalt, et korralikku pakku keegi alla saab. Vehi neid teisi harjutusi palju tahad, ikkagi jala kasvamise võti on kükk võimalikult suure raskusega, vaielge palju tahate aga nii see on. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×