Jump to content
Sign in to follow this  
ketas

Surumise tsükkel

Recommended Posts

Tekkisid üsimused selle surumise programmi kohta, mis siin lehel üleval on.

1) Kas peale lamades surumist tehakse teisi harjutusi (kald pinnal surumine, lendamised) sama arv kordi, mis lamades surumisel?

2) Korduste arvud seeriates on üpris väikesed. Kui pikad peaksid olema pausid nende vahel?

3) Palju üldse teha seeriad (koos lamades surumisega) rinnale tugeval päeval ja nõrgemal päeval? Praegu on mul tugev päev laupäev ja nõrgem kolmapäeval.

Ette tänades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Tehakse ka teisi harjutusi.

Soovitaksin raskel päeval (laup.) teise harjutusena lendamist kaldpingil (näit.3x6-8) ja rinna venitust (3x8-10).

Kergel päeval (kolm.) ainult rinnavenitusharjutust (näit.3x10 või 2x12) lisaks.

2.Kui väga kerge on siis hoia paus siiski vähemalt minut. Kui nii kerge pole, siis rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×