Jump to content
Char27

Kükk

Recommended Posts

mul selline probleem, et ma ei saa täistallaga kükki teha, sest ma kukun tahapoole ümber..heal juhul kui käed ette väga sirutan, siis püsin püsti

ei tea millest see probleem tingitud on?

sellest tingituna ma ei saa ka kükiharjutust teha kangiga, aga kas alternatiivselt sobib selline kükk, kui kang on smith masina sees, ja siis kang toetab mind, et ma ümber ei kuku

ja selg ei ole kaldus vaid moodustab 90 kraadise nurga põrandaga, seega jalad on nagu ees pool

EDIT:

tahaks ka mingit harjutust hamstringile jalapäeval..sest mul jõutõmme on seljapäeval..nagu oleks see seljaharjutus

hetkel mul ainult Jalgade kõverdamine trenazööril kõhuli

Edited by Char27

Share this post


Link to post
Share on other sites
mul selline probleem, et ma ei saa täistallaga kükki teha, sest ma kukun tahapoole ümber..heal juhul kui käed ette väga sirutan, siis püsin püsti

ei tea millest see probleem tingitud on?

Suure tõenäosusega painduvuse probleem. Otsi internetist "third world squat".

Kükk ainuõige harjutus, alternatiive sellele pole :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mul selline probleem, et ma ei saa täistallaga kükki teha, sest ma kukun tahapoole ümber..heal juhul kui käed ette väga sirutan, siis püsin püsti

ei tea millest see probleem tingitud on?

sellest tingituna ma ei saa ka kükiharjutust teha kangiga, aga kas alternatiivselt sobib selline kükk, kui kang on smith masina sees, ja siis kang toetab mind, et ma ümber ei kuku

ja selg ei ole kaldus vaid moodustab 90 kraadise nurga põrandaga, seega jalad on nagu ees pool

EDIT:

tahaks ka mingit harjutust hamstringile jalapäeval..sest mul jõutõmme on seljapäeval..nagu oleks see seljaharjutus

hetkel mul ainult Jalgade kõverdamine trenazööril kõhuli

Kükk on jalapäeva A ja O. Kui sa ei tee kükki siis on sul mõttetu jalapäev (minu arvates).

Paljudel on raskusi kükiga alguses kuid harjuta seda (alguses ilma kangita) ja küll sa õpid selgeks. See on tegelikult väga loomulik liigutus inimesele nii et ei ole siin midagi ületamatut.

BABY%20SQUAT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mul selline probleem, et ma ei saa täistallaga kükki teha, sest ma kukun tahapoole ümber..heal juhul kui käed ette väga sirutan, siis püsin püsti

ei tea millest see probleem tingitud on?

sellest tingituna ma ei saa ka kükiharjutust teha kangiga, aga kas alternatiivselt sobib selline kükk, kui kang on smith masina sees, ja siis kang toetab mind, et ma ümber ei kuku

ja selg ei ole kaldus vaid moodustab 90 kraadise nurga põrandaga, seega jalad on nagu ees pool

EDIT:

tahaks ka mingit harjutust hamstringile jalapäeval..sest mul jõutõmme on seljapäeval..nagu oleks see seljaharjutus

hetkel mul ainult Jalgade kõverdamine trenazööril kõhuli

Alguses on kindlasti raske lahtise kangiga kükkida. Sellepärast tulekski võimalikult kerge raskusega seda teha - ehk tühi kang või harjavarrega. Alati võid ka paari sentimeetri paksuse plaadi või ketta kandade alla panna. Sellega sa kindlasti saad vältida tahalangemist ja suudad ka sügavamale kükkida. Sinu kukkumine ja tasakaalutus näitab sinu nõrkust (ei ütle paha pärast). Puudub tasakaal, kindlasti tugevamaid stabiliseerivaid lihaseid vaja. Kindlasti näe selle kükiga vaeva. Smithi eelistamine oleks kõige kergema vastupanu teed minek. Mõlemal kükil on kindlasti omi plusse ja miinuseid, kui olen kindel, et lahtise kangiga kükk tuleb rohkem kasuks.

Hamstringile on head harjutused näiteks:

- sirgete jalgade jõutõmme

- Good morning

Ära reie tagaosaga üle ka pinguta. Tavalisest jõutõmbest saad juba piisava koormuse.

Kükki saab ka mitmeti teha. Kui kükid paralleelini, siis on suuremal jaol töö sinu reie nelipea. Sügavküki puhul on reie tagaosa ja tuharalihase tööd kaks kord rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuharaid ja reie tagaosa saab teha väga hästi väljaastetega, nii et kui teete ainult poolkükki, siis saab väljaastega ka tuharad läbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väljaasted, taha asted või bulgarian split squat on küll väga head harjutused, aga need kükile üle ei kandu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ma panin nüüd jalapäeva kava paika...kas see järjekord on optimaalne?

smith squat

jalapress

lunges

jala sirutus ette

good morning

jala tõmme kõhuli

püsti calves

istudes calves

jalapress calves

Share this post


Link to post
Share on other sites

mingi umbkeelne oled? Osad sõnad eesti keeles, osad inglise keeles, väga imelik, on ju eesti keeles täitsa olemas vasted neile. Teema juurde tulles ei kujuta mina ette nii sisukat trenni, harjutusi nagu liiga palju, aga samas kui igat harjutust teed 1 seeria siis on vast normaalne. Tee eeskükki kui tavalist ei saa teha, küll siis ka see tasakaal tavaküki jaoks tuleb.

PS! keegi kunagi postitas sellise artikli, väga sisukas minu arust kükk

Edited by LB

Share this post


Link to post
Share on other sites
no ma panin nüüd jalapäeva kava paika...kas see järjekord on optimaalne?

smith squat

jalapress

lunges

jala sirutus ette

good morning

jala tõmme kõhuli

püsti calves

istudes calves

jalapress calves

Sa teed korra nädalas jalgu eksju. Neid harjutusi on ikka meeletult palju. Harjutusi ei tehta nii, et lihtsalt paberile numbrit kirja saada. Kusagil poole kava pealt sul kaob juba keskendumine ära ja sa teed edasi lihtsalt, et kaelast ära saada.

Edited by smack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa teed korra nädalas jalgu eksju. Neid harjutusi on ikka meeletult palju. Harjutusi ei tehta nii, et lihtsalt paberile numbrit kirja saada. Kusagil poole kava pealt sul kaob juba keskendumine ära ja sa teed edasi lihtsalt, et kaelast ära saada.

vaatasin siit kava: http://www.fitness.ee/treeningkavad/14

siin ka umbes sama palju harjutusi päevas ju.

no eks ma võtan siit 2 harjutust vähemaks, 1 calvesile ja 1 kõhuli jalatõsted siis..kokku 7 harjutust jalale...see päris paras vast

mingi umbkeelne oled? Osad sõnad eesti keeles, osad inglise keeles, väga imelik, on ju eesti keeles täitsa olemas vasted neile. Teema juurde tulles ei kujuta mina ette nii sisukat trenni, harjutusi nagu liiga palju, aga samas kui igat harjutust teed 1 seeria siis on vast normaalne. Tee eeskükki kui tavalist ei saa teha, küll siis ka see tasakaal tavaküki jaoks tuleb.

PS! keegi kunagi postitas sellise artikli, väga sisukas minu arust kükk

ei ole, saad aru küll ju :)

lihtsalt otsisin erinevatest kohtadest ja kiirelt pani kava kokku, mis sel vahet on mis keeles ma kirjutan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saa eriti aru, miks eelistad endiselt Smithi kükki. Ise tegin samuti üle poole aasta Smithiga, kus suutsin kükkida 170 kg, kuid tavalisele kangile üle minnes, ei suutnud 100 kg puhtalt teha. Siit sulle nõuanne - tee parem tavalist kükki. Õpi lahtise kangiga kükkima. Kui suudad lahtise kangiga nt 170 kg kükkida, suudad Smithi peal seda nagunii teha. Kuid vastupidi ei ole kahjuks võimalik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no täitsa lootusetu..kukun ümber lihtsalt..ma paneks isegi video siia, kui väga vaja on, et mis toimub :D

pmst saan saalis teha nii kükki, kui kanna all on mingi asi, aga see on väga kõrge ja tollega nii, et päkk maas ja kand selle värgi peal, aga tõesti jube kõrge on too, ma preagu kodus vaatasin, et saan teha kükki, mingi 3cm alusega kanna all, aga trennis on vist see 7cm ja toetuspind väga väike juba siis

smithi ka ei taha teha..mis soovitusi? panen video siia?

ma ei usu, et ma ainuke siin foorumis olen sellise probleemiga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
no täitsa lootusetu..kukun ümber lihtsalt..ma paneks isegi video siia, kui väga vaja on, et mis toimub :D

pmst saan saalis teha nii kükki, kui kanna all on mingi asi, aga see on väga kõrge ja tollega nii, et päkk maas ja kand selle värgi peal, aga tõesti jube kõrge on too, ma preagu kodus vaatasin, et saan teha kükki, mingi 3cm alusega kanna all, aga trennis on vist see 7cm ja toetuspind väga väike juba siis

smithi ka ei taha teha..mis soovitusi? panen video siia?

ma ei usu, et ma ainuke siin foorumis olen sellise probleemiga :D

Ma arvan et video aitaks jah mõista mida sa valesti teed. Kõige parem oleks aga see kui võtaksid treeneri (või muu teadja inimese) endale kõrvale et kohe tegemise käigus sind õigesse suunda suunata.

Muide kas sa ilma kangita suudad kükki teha tasakaalu kaotamata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma arvan et video aitaks jah mõista mida sa valesti teed. Kõige parem oleks aga see kui võtaksid treeneri (või muu teadja inimese) endale kõrvale et kohe tegemise käigus sind õigesse suunda suunata.

Muide kas sa ilma kangita suudad kükki teha tasakaalu kaotamata?

ei suuda teha ka ilma kangita niisama teha!!! :D

suudan nii :

1) kanna all väiksed 3-4 kõrgdused .. sellega tundub et tehnika ka õige ja nii

2) kuidagi ääriveeri mööd ka nii, et käed ette sirutatult ja mingi 5 kilone kantel kätevahel, aga kandade all pole midagi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

- õige küki tehnika

- alusta sellest venitusest , 5 minutit hoiad

- lihtsalt istud küki asendis 3-10 minutit

tõenäoliselt peaksid need venitused aitama, loomulikult venita alati kogu keha ning peamine on õige küki tehnika selgeks saada.

Jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi ei käsi teha kükki lahtise kangiga, sa ei taha ju jõutõstmise võstlustel osaleda? Vabalt võid smithil teha või hack-masinal või jalapressil, kedagi ei peaks "kottima" kuidas või mida teed, teed ju enda jaoks. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
- õige küki tehnika

Minu meelest see pole kõige parem video küki õppimiseks. Jõutõstjale sobib aga tavainimesele on minu arvates see jõutõstja kükk kuidagi ebaloomulik. Klassikalise tõstja kükk (kus sa "istud maha" mitte "istud taha") tundub vähemalt mulle palju loomulikum liigutus.

Kui on aega ja viitsimist, siis see mees siin võtab üpris põhjalikult kõik küki nüansid läbi:

http://www.youtube.com/user/johnnymnemonic2

Keegi ei käsi teha kükki lahtise kangiga, sa ei taha ju jõutõstmise võstlustel osaleda? Vabalt võid smithil teha või hack-masinal või jalapressil, kedagi ei peaks "kottima" kuidas või mida teed, teed ju enda jaoks. :D

Miks teha kehvemat harjutust kui saaks teha ka paremat harjutust? Eriti kui jutt on kükist mis on üks kõige paremaid harjutusi üldse ning mis peaks ikka olema iga jõusaalikülastaja arsenalis.

Edited by matjusm

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas selles videos väga lai pole see kükk? ma olen nagu sellist kükki teinud/üritanud.

kas teises on neid sidemeid ka vaja?? sest neil küll mul pole..või lihtsalt oledki vastu seina niimoodi küki asendis?

aga okei, seda kolmandat võin küll proovida. proovisin juba..käed hoidsin täiega ees ja mingi 30 sekki sain olla, ja siis käisin käna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega sa kükki tehes selga risti maaga ei hoia?

Siis ei olegi võimalik teha kükki, loogiline, et taha kukud.

Alla minnes peab ikka natuke ette poole kalduma.

Ja siis see raskus, mis sul seljal on, ei lase sul ümber kukkuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina tahaks küll väga videot näha. Ausalt öeldes, ei ole kunagi näinud, et keegi ümber kukkuks. Sa võib-olla teed tõesti midagi väga valesti. Pane video üles, siis on lihtsam midagi kommenteerida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi ei käsi teha kükki lahtise kangiga, sa ei taha ju jõutõstmise võstlustel osaleda? Vabalt võid smithil teha või hack-masinal või jalapressil, kedagi ei peaks "kottima" kuidas või mida teed, teed ju enda jaoks. :D

Lahtise kangiga küki võlu peitub stabiliseerivates lihastes. Lisaks võtab Smithil kükk oluliselt vähemaks alaselja rolli [mis on üsnagi paha-paha].

Seoses sellega teemaalgajatale väike märkus: ära ürita küki ajal selga risti maapinnaga hoida, vaid lase ülakehal ette kalduda. Nagu good morningut tehes vms, aga mitte nii palju :D . Kang võiks olla külje pealt vaadates täpselt kohakuti kandadega. Ja seda terve liigutuse aja. Ehk alla lastes puusad taha ja juba asendit sisse võttes keera varbad välja.

Jõutõstjad teevad üldiselt seda wide stance power squati, ise aga üsnagi olympic squati. Kõik oleneb sellest, kui tugev alaselg võrreldes reie nelipeaga on. Video lõpus kerge võrdlus kahe küki asendi vahel.

Üksnes hack-masina või jalapressiga piirdumine võib küll tuua suuremad ja tugevamad jalalihased, kuid kui reaalselt mingit raskust õlgadel kandma pead, siis tulemus on värisevad jalakesed juba kergete raskustega.

Vabaraskuseta kükita ise ei treeniks üldse jalalihaseid, mõttetu. Juba kas või praktilisest seisukohast. Võimatu on suurte reite ja väikse vööümbermõõduga poest mugavaid pükse leida. Moes on treenimata mehed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proovi jalgu laiemalt hoida, ninad natuke välja keerata ja aeglasemalt teha. Lisaks VENITA!

venitan küll üldiselt jalgu, aga mingeid täpsemaid harjutusi? võiks olla ka kodus tehtavad, ilma rihmadeta või nii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×