Jump to content
Sign in to follow this  
ants16

Biitsa/triitsa päev

Recommended Posts

Küsimus siis selles, et kui teen enamus harjutusi 4x10, siis kas piisab käte päeval 3st harjutusest biitsale ja 3st harjutusest triitsale?

Muidugi piisab, võid isegi vähem seeriaid teha ja pole midagi hullu.

Biitseps ja triitseps on väikesed lihased mis saavad korraliku trenni ka igasugustest surumis ja tõmbamis harjutustest kätte nii et neid ei ole vaja lõputult igasuguste erinevate harjutustega hävitada nagu mõnel jõusaalikülastajal see kombeks on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsimus siis selles, et kui teen enamus harjutusi 4x10, siis kas piisab käte päeval 3st harjutusest biitsale ja 3st harjutusest triitsale?

Herr Otsuse raamatust üks tähelepanek: seljale,

õlale, reitele aitaks kolmest, rinnale kahest, biitsepsile,

triitsepsile, säärtele ühest harjutusest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Segan natuke vahele, aga tekkis küsimus, et kas mõistlikum on teha lihasgruppi äärmiselt kontsentreeritult ja seejuures minna suutlikkuseni või hõlmata ühe korraga rohkem lihaseid ja pumbata lihtsalt mõnusalt täis? Esimese variandi puhul saab kõik lihased korra nädalas läbi tehtud (5-6 trennipäevaga), teise variandi puhul saab iga lihas nt 2x nädalas koormust.

Olen esimest varianti tükk aega teinud, peale igat trenni annab konkreetne lihasgrupp tunda korralikult, ent arengut nagu väga ei ole..

Toit on korralik.

Edited by protein_pets

Share this post


Link to post
Share on other sites
Segan natuke vahele, aga tekkis küsimus, et kas mõistlikum on teha lihasgruppi äärmiselt kontsentreeritult ja seejuures minna suutlikkuseni või hõlmata ühe korraga rohkem lihaseid ja pumbata lihtsalt mõnusalt täis? Esimese variandi puhul saab kõik lihased korra nädalas läbi tehtud (5-6 trennipäevaga), teise variandi puhul saab iga lihas nt 2x nädalas koormust.

Olen esimest varianti tükk aega teinud, peale igat trenni annab konkreetne lihasgrupp tunda korralikult, ent arengut nagu väga ei ole..

Toit on korralik.

Mis moodi sa oma arengut mõõdad? Jõud, lihaskasv?

Kui ei tule massi, siis sa ei söö piisavalt. Kui ei tule jõudu, siis kasutad ehk väheeffektiivseid treeningvõtteid.

Kui on soov jõudu arendada siis iga 7 päeva tagant mingit harjutust teha on veidi vähevõitu. Kuid järgmine samm ei pea olema teha kõike 2x nädalas, näiteks võid samu lihaseid/harjutusi treenida iga 4-6 päeva tagant ehk keskmiselt 1,5 trenni nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×