Jump to content
Sign in to follow this  
lacosteman

kätekõverdused ja kodune treening üldiselt.

Recommended Posts

Tere! Selline lugu siis et elan üsna väikeses kohas,jõusaal on kaugel ja üsna kehva. Ehk siis selle variandi välistame

Olen 17

pikkust on 183cm

kaal: 58

Eesmärk suve alguseks natukene lihasmassi kasvatada.

Kodus on kaks 10 kilost hantlit ja on võimalik teha üheks 20 kiloseks. Hantlitega saaks käsi ja selga teha. Käin ka jalgpallitrennis nii et jalad saavad ka veidi trenni.

Peamine küsimus on,et kas ainult kätekõverdustega oleks võimalik 5 kuuga rinnalihaseid veidi kasvatada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kujuta ette palju sul jõudu võib olla aga nende 10kg hantlitega saab teha kodus päris palju asju. Hantlitega saad teha lendamist ja maas surumist rinnale.. Lisaks veel käe erinevaid lihaseid nagu nt biitseps,triitseps jms.Kuigi see 10kg on võibolla ehk liiga vähe sinu jaoks,ei tea ju..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei kujuta ette palju sul jõudu võib olla aga nende 10kg hantlitega saab teha kodus päris palju asju. Hantlitega saad teha lendamist ja maas surumist rinnale.. Lisaks veel käe erinevaid lihaseid nagu nt biitseps,triitseps jms.Kuigi see 10kg on võibolla ehk liiga vähe sinu jaoks,ei tea ju..

Ma olen rinda teinud küll 10 kilostega juba päris kaua. Seda jääb tõesti väheks. Olen teinud igasugu surumist ja seda liblikat või lendamist ka rinnale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis sa sellest rinnast ikka niiväga pumpad. Tee korralikku kogukehatreeningut. Tuleb tulevikus ja jalkas rohkem kasuks kui punnis rind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kätekõverdused on vägagi hea harjutus kui soovid muuta oma ülakeha sitkemaks. Peamine probleem on selles et sa pead tegema neid palju kui soovid et lihased väsiksid.

Ise kasutan kangi puudumisel sellist seeriat; kätekõverdus ja kohe surun 17,5kg hantlitega rinna takka. Peale seda teen pikema puhkepausi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ma teen selliseid kätekõverdusi nagu youtubes see Scooby õpetas. 2 sekundit üleval, 2 all. Esimese setiga tuleb 20 ära,teisega 12 ja kolmandaga 10 enamasti. Tänasest panin endale koolikoti selga ja 6 kilo kettaid sisse.

Et muidu kui nüüd 3 korda nädalas ilusti teha ja vaikselt kotti raskust juurde panna, kas siis on loota ka lihaste kasvu juuni alguseks ?

Toitumine on enam vähem korras, liha söön kõvasti ja banaane ja piima läheb päevas liiter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ma teen selliseid kätekõverdusi nagu youtubes see Scooby õpetas. 2 sekundit üleval, 2 all. Esimese setiga tuleb 20 ära,teisega 12 ja kolmandaga 10 enamasti. Tänasest panin endale koolikoti selga ja 6 kilo kettaid sisse.

Et muidu kui nüüd 3 korda nädalas ilusti teha ja vaikselt kotti raskust juurde panna, kas siis on loota ka lihaste kasvu juuni alguseks ?

Toitumine on enam vähem korras, liha söön kõvasti ja banaane ja piima läheb päevas liiter.

eks sa ikka saad tulemust aga sa pead arvestama et tehes ainult ühtemoodi su keha harjub mingil hetkel. Sa peaksid katsetama erinevat stiili kui sa teed tavaliselt siis sa koormad tervet rinda aga tahaplaanile jäävad rinna ülaosa ja keskmine osa. Rinna ülaosa saad rõhutada kui teed kätekõverdusi jalad üleval ja rinna keskosale saad koormust anda kui teed kätekõverdusi sõrmed püramiid asendis.

Samas sa peaksid ka teadma, et kätekõverdused ei treeni aint rinda vaid ka triitsepsit, õlgu, selja tagaosa,kõhu ja seljasirutajat( hoides keha sirge). Tõstes üks jalg õhku ja tehes kätekõverdusi treenid ka tuharalihast ja keha stabiliseerivaid lihaseid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Olen 17 aastane ja olen kodus treeninud juba ligi 4 aastat. Muretsesin endale juba paar aastat tagasi korralikult raskuseid ja odava kangi. Saan hantlid kuni 30kg teha ja kangi kuni 75kg. Lisaks on mul veel olemas isetehtud ja kindel pink millel saab ka kallet muuta. Ütleks nii, et areng on väga hea ja ei usu ka et see oleks ka parem jõusaalis treenides. Lisaks tuleb see palju palju odavam (kogu kupatus maksis mul vist kokku kuskil 2500 krooni, mis on pea 5e kuu jõusaali tasu) ning aegasäästlikum, näiteks kui on kiire aeg, saad kodus teha tunniga mingi lihasgrupi treenigu ära(olenevalt päevast), kui jõusaali minekuks ja seal trennimiseks kuluks vb ligi 3-4 tundi. Niiet edu sullegi kodus treenimisel ja muretse endale korralikult raskust ja kang, siis saad kõiki lihaseid korralikult treenida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Olen 17 aastane ja olen kodus treeninud juba ligi 4 aastat. Muretsesin endale juba paar aastat tagasi korralikult raskuseid ja odava kangi. Saan hantlid kuni 30kg teha ja kangi kuni 75kg. Lisaks on mul veel olemas isetehtud ja kindel pink millel saab ka kallet muuta. Ütleks nii, et areng on väga hea ja ei usu ka et see oleks ka parem jõusaalis treenides. Lisaks tuleb see palju palju odavam (kogu kupatus maksis mul vist kokku kuskil 2500 krooni, mis on pea 5e kuu jõusaali tasu) ning aegasäästlikum, näiteks kui on kiire aeg, saad kodus teha tunniga mingi lihasgrupi treenigu ära(olenevalt päevast), kui jõusaali minekuks ja seal trennimiseks kuluks vb ligi 3-4 tundi. Niiet edu sullegi kodus treenimisel ja muretse endale korralikult raskust ja kang, siis saad kõiki lihaseid korralikult treenida.

jep, täitsa õige minul on kodus veel lõuatõmbe puu ja suur" COREBALL". Sellel kõhu ja seljasirutajat tehes töötavad ka stablisaator lihased( sellega et sa pallil vänderdama ei hakka). Olles kõhuli sellel pallil võid teha korraga seljasirutajat ja ka lendamist õlgadele. Uk sprodi poes maksis £5 ja kannatab 120 kg raskust, ainuke vaev on täispumbata :D . Olen näinud kudas sellel tehakse nii rinnale lendamist kui ka Arnoldi pressi ja muid hantlitega harjutusi, peamine eesmärk on kaasata ka keha stabiliseerivad harjutused.

Selle palliga saad teha ka vägagi edukalt kätekõvedusi, pall jalge alla ja teed. Jalad on kõrgemal seega koormad rinnaülaosa pluss keha teeb ka rohkem tööd et hoida tasakaalu.

Edu treeningutes

Share this post


Link to post
Share on other sites
jep, täitsa õige minul on kodus veel lõuatõmbe puu ja suur" COREBALL". Sellel kõhu ja seljasirutajat tehes töötavad ka stablisaator lihased( sellega et sa pallil vänderdama ei hakka). Olles kõhuli sellel pallil võid teha korraga seljasirutajat ja ka lendamist õlgadele. Uk sprodi poes maksis £5 ja kannatab 120 kg raskust, ainuke vaev on täispumbata :D . Olen näinud kudas sellel tehakse nii rinnale lendamist kui ka Arnoldi pressi ja muid hantlitega harjutusi, peamine eesmärk on kaasata ka keha stabiliseerivad harjutused.

Selle palliga saad teha ka vägagi edukalt kätekõvedusi, pall jalge alla ja teed. Jalad on kõrgemal seega koormad rinnaülaosa pluss keha teeb ka rohkem tööd et hoida tasakaalu.

Edu treeningutes

Endal ka muidu lõuatõmbekang olemas, aga see coreball tundub huvitav treening vahend ja, peaks kunagi tutvuma selle palliga. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et siis põhimõtteliselt kui vaeva näha,siis on küll kodus võimalik kätekõverduste ja hantlitega vormi saada.

Aga palju ma kätekõverdusi tegema peaks? Kui suudan üle 12 teha,kas siis peaks raskust juurde panema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Et siis põhimõtteliselt kui vaeva näha,siis on küll kodus võimalik kätekõverduste ja hantlitega vormi saada.

Aga palju ma kätekõverdusi tegema peaks? Kui suudan üle 12 teha,kas siis peaks raskust juurde panema?

Kätekõverdustel on vägagi tähtis tehnika,et sa teeksid sirge seljaga. Oleneb mida sa tahad kui sa soovid vastupidavat rinda siis tee ainult keharaskusega soovid lihasekasvu siis jah raskusega.

MENS HEALTHIS mida mina loen oli toodud välja comando sõdurite üldfüüsilise parandamise treening kava, seal tehti kõike harjutusi kas keharaskusega või siis raske seljakotiga. Tehti üks seeria suutlikuse piirini . Samas kui teada kus need mehed mässavad siis neilt oodatakse vist tugevat ja vastupidavat füüsist :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×