Jump to content
Mr Fox

Ühikatoit kaalu juurde võtmisel / kaotamisel

Recommended Posts

Pealkiri ütleb kõik. Me ilmselt kõik teame milline ühika toit on - Leivad, makaronid ,praekartulid, pelmeenid, odavad supid, kiirmakaronid, vorstid, viinerid, saiad, muna.Millal süüa ja mis koguses? Hetkel sooviks rohkem abi alla võtmisel kuna just sai 6 kuud tõsiselt massi juurde võetud ning lihase kõrvalt tuli ilustalt pekki ka juurde.

Mida süüa hommikul? Muna peaks välja jätma kuna siiamaani ei ole ma vahest isegi võileiba endale hommikuks jõudnud teha.

Kuidas on lood tee/kohviga, päevas joon ma harilikult 2 tassi rohelist teen ning 1 tassi kohvi. Mulle meeldib neid juua rohke suhkruga, kui hullusti see mõjutab minu kaalu langetamist?

Ma ei soovi mingeid täpseid toitumiskavasi, vaid soovitusi toiduainetest mis ma välja tõin.

Suured tänud :)

- Mister Rebane

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pealkiri ütleb kõik. Me ilmselt kõik teame milline ühika toit on - Leivad, makaronid ,praekartulid, pelmeenid, odavad supid, kiirmakaronid, vorstid, viinerid, saiad, muna.Millal süüa ja mis koguses? Hetkel sooviks rohkem abi alla võtmisel kuna just sai 6 kuud tõsiselt massi juurde võetud ning lihase kõrvalt tuli ilustalt pekki ka juurde.

Mida süüa hommikul? Muna peaks välja jätma kuna siiamaani ei ole ma vahest isegi võileiba endale hommikuks jõudnud teha.

Kuidas on lood tee/kohviga, päevas joon ma harilikult 2 tassi rohelist teen ning 1 tassi kohvi. Mulle meeldib neid juua rohke suhkruga, kui hullusti see mõjutab minu kaalu langetamist?

Ma ei soovi mingeid täpseid toitumiskavasi, vaid soovitusi toiduainetest mis ma välja tõin.

Suured tänud :)

- Mister Rebane

pane suhkru asemel 35% vahukoort :D rohkem aedvilju, äkki peaks hommikuti varem ärkama ja korraliku hommikusöögi tegema? rohkem valku, rasva vähem süsivesikuid, vähem kcal kui keha päevas kulutab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pane suhkru asemel 35% vahukoort :) rohkem aedvilju, äkki peaks hommikuti varem ärkama ja korraliku hommikusöögi tegema? rohkem valku, rasva vähem süsivesikuid, vähem kcal kui keha päevas kulutab.

Nagu ma mainisin ma ei saa selliseid asju nagu vahukoor endale lubada kuna varustuse saan ma vanematelt. Kui suur mõju oleks siis oleks suhkrul minu tees( ma harilikult panen kuskil 4 teelusikat).

Tänud siiski :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikusöök tee õhtul valmis. Söö võimalikult vähe jahutooteid ning nagu juba öeldud, tõsta juurviljade osakaalu (need pole ka kallid). Turult saad odavalt kanahakkliha ja-maksa. Säästukas on odavat kohupiima.

Esimene asi, millega pead arvestama - valmista söök ise!

Edit: suhkur praagi välja, midagi head Sa sellest ei saa.

Nagu ma mainisin ma ei saa selliseid asju nagu vahukoor endale lubada kuna varustuse saan ma vanematelt.

Kas Sa ei saaks vanematele pisut nõu anda, millega Sind varustada?

Edited by hehee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hommikusöök tee õhtul valmis. Söö võimalikult vähe jahutooteid ning nagu juba öeldud, tõsta juurviljade osakaalu (need pole ka kallid). Turult saad odavalt kanahakkliha ja-maksa. Säästukas on odavat kohupiima.

Esimene asi, millega pead arvestama - valmista söök ise!

Edit: suhkur praagi välja, midagi head Sa sellest ei saa.

Kas Sa ei saaks vanematele pisut nõu anda, millega Sind varustada?

Ma mainisin, et ma sooviksin infot JUST NENDE toiduainete kohta. Ma ei saa midagi muud kaasa ühikasse( hetkel)

Kohe kindlasti ei saa, mu vanemad on väga... erilised.

Juurviljad ja puuviljad küll aga ma peaksin hoidma rõhku ju valgul, et ma rasva asemel lihaseid ära ei kaotaks?

EDIT: Kas võileivad juustu/lihapallidega on kahjulik mu diiedile ?

Edited by Mr Fox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik oleneb ju, kui suur su üldkaloraaz tuleb. Kui kulutad päevas 3000 kcal aga sööd 2000, siis võtad ikakgi alla, mis sest, et sööd seal vorsti või kommi.

Muidugi on normaalsem, tervisele parem ja kaalulangetust hõlbustavam, kui sööd normaalseid naturaalseid toiduaineid, mitte poolfabrikaate ja rafineeritud toiduaineid.

Veider muidugi on, kui vanemad käsivad lastel süüa ebatervislikke valmistoite.

Muna on odav ja seda söö 1x päevas vähemalt. Pead lihtsalt varem ärkama, kui tahad hommikul normaalselt süüa.

Ühika toit on muidugi suhteline mõiste. Ma elan ka ühikas, aga kui külmkapp vähegi olemas, ei sega see normaalset toitumist. Ühesõnaga kui tulemust tahad, pead selle nimel vaeva nägema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõik oleneb ju, kui suur su üldkaloraaz tuleb. Kui kulutad päevas 3000 kcal aga sööd 2000, siis võtad ikakgi alla, mis sest, et sööd seal vorsti või kommi.

Muidugi on normaalsem, tervisele parem ja kaalulangetust hõlbustavam, kui sööd normaalseid naturaalseid toiduaineid, mitte poolfabrikaate ja rafineeritud toiduaineid.

Veider muidugi on, kui vanemad käsivad lastel süüa ebatervislikke valmistoite.

Muna on odav ja seda söö 1x päevas vähemalt. Pead lihtsalt varem ärkama, kui tahad hommikul normaalselt süüa.

Ühika toit on muidugi suhteline mõiste. Ma elan ka ühikas, aga kui külmkapp vähegi olemas, ei sega see normaalset toitumist. Ühesõnaga kui tulemust tahad, pead selle nimel vaeva nägema.

Ma lihtsalt ei saa endale sellist toitu nagu ma tahan, mu vanematel on midagi selle vastu, ma ei tea miks.

Okei, ma sain enamvähem oma vastused kätte. Ma siis rakendan SVR varjanti ning üritan vähem kokku hoida valku sisaldavatest toodetest.

Mis on teie muljed kaalulangetamise eesmärgil kardio asemel jõutreeninguga tegelemisel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju sul eelarve on? Mulle kantakse iga nädal 500 eeku üle ja saan ilusti söödud. Muidugi saan tasuta mune ja kartuleid nii palju kui tahan, aga see selleks. Ostan alati soodukaga liha ning pole ühtki toidukorda, kust ma valku ei saaks. Hommikusöögiks praemunad, 3,5% piim, kohupiim. Ülejäänud aegadel söön liha (sealiha, kanaliha) koos kartulitega või pruuni riisiga, piima uuesti ja ohtralt 30% hapukoort. Ning ei kurda mitte millegi üle, eelarvest üle ka ei jookse. Tuleb nüüd semestri lõpp rohkem pingutada, saaks veel stippi ka, siis läheb puhta lõbuks siin kätte ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teises teemas Sa kirjutasid, et teenid 4000.- kuus, näpista siis sealt pisut, et oma menüüd rikastada. Saaksid vahukoort osta küll kui raatsiksid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teises teemas Sa kirjutasid, et teenid 4000.- kuus, näpista siis sealt pisut, et oma menüüd rikastada. Saaksid vahukoort osta küll kui raatsiksid :)

Sellest 4000st kroonist ma sentigi näpistada, omad põhjused.

Edited by Mr Fox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vanematega pole võimalik läbi rääkida. Sellisel juhul jääb Sul üle lihtsalt vähem süüa. Aga ära tee seda hommikusöögi või mõne muu toidukorra arvelt. Leia aeg oma toidukordadeks ja kärbi neid kalorite arvelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma lihtsalt ei saa endale sellist toitu nagu ma tahan, mu vanematel on midagi selle vastu, ma ei tea miks.

Kui sa oled ühikas siis mis moodi su vanemad kontrollivad mida täpsemalt sa sööd? Minu meelest sul on just nüüd võimalus (eelarve piires) süüa täpselt seda mida tahad.

Teiseks, kaalulangetamisel on esmatähtis ikkagi kogu kaloraaž ehk et kalorid sisse vs kalorid välja. Võid oma menüüd ka muidugi kohandada kuid see on peamine põhimõte mida sa pead jälgima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa oled ühikas siis mis moodi su vanemad kontrollivad mida täpsemalt sa sööd? Minu meelest sul on just nüüd võimalus (eelarve piires) süüa täpselt seda mida tahad.

No kui äkki rahalised võimalused ei luba süüa punast kala, sealiha, ja vahukoort, siis lihtsalt ei saa neid.

See on ju iseenesest mõistetav.

Ega vanemad ei kontrolligi, mida ta sööb, ta vb ei saa neid endale lubada.

Mul on endal suht samad toiduained menüüs, aga plaanis on juurde võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa oled ühikas siis mis moodi su vanemad kontrollivad mida täpsemalt sa sööd?
Ega vanemad ei kontrolligi, mida ta sööb, ta vb ei saa neid endale lubada.
Ma ei saa midagi muud kaasa ühikasse( hetkel)
Nagu ma mainisin ma ei saa selliseid asju nagu vahukoor endale lubada kuna varustuse saan ma vanematelt.

Ehk siis, matjusm ja Nestaur, Foxile pannakse söök kodust kaasa. Lugege postitusi kui neile vastate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehk siis, matjusm ja Nestaur, Foxile pannakse söök kodust kaasa. Lugege postitusi kui neile vastate :)

Täpselt nii. Pikk lugu, raske juhus. Üritan kuidagi hakkama saada :D

Mu päevane toitumine näeb siis midagi sellist välja -

Hommik - Röstsai + või + juust x2

Enne lõunat - Tee / kohvi

Lõuna - Koolitoit, kusjuures väga hea. Alati võtan 2 piima

Pärast lõunat - Tee

Kell 5 enne trenni - 100-150 grammi makaroone + juust + lihapallid + mingi kaste

Jõutrenn - Ümmarguselt tund aega

Kell 7 - Koolitoit. Jälle 2 piima

Kell 9/10 2-4 Võileiba + tee

Kell 12 - Tassisupp / tee .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täpselt nii. Pikk lugu, raske juhus. Üritan kuidagi hakkama saada B)

Mu päevane toitumine näeb siis midagi sellist välja -

Hommik - Röstsai + või + juust x2

Enne lõunat - Tee / kohvi

Lõuna - Koolitoit, kusjuures väga hea. Alati võtan 2 piima

Pärast lõunat - Tee

Kell 5 enne trenni - 100-150 grammi makaroone + juust + lihapallid + mingi kaste

Jõutrenn - Ümmarguselt tund aega

Kell 7 - Koolitoit. Jälle 2 piima

Kell 9/10 2-4 Võileiba + tee

Kell 12 - Tassisupp / tee .

Kuhu munad jäid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuhu munad jäid?
Ta ei saa ju endale lubada seda.
Leivad, makaronid ,praekartulid, pelmeenid, odavad supid, kiirmakaronid, vorstid, viinerid, saiad, muna.

Saab ju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saab ju.

Munad on täiesti olemas aga ma ei saa neid alati kaasa ning kui saan siis ainult 1 pakki. Ma küsisin ju nõu nende toiduainete kohta? Millele rohkem rõhku panna ning millal oleks kõige parem aeg neid süüa?

Ma küsisin abi kuna ma lootsin, et ma saaksin midagi uut ja kasulikku teada aga võta näpust.

Tänu siiski igasugusele vastukajale (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kummaline teema B)

Nädala söögi vead korraga kodust kaasa ? Vahepeal poes ei käi? Tassisupp küll eriti pädev asi ei tundu ...

Aga üldiselt raske probleemist aru saada...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kummaline teema B)

Nädala söögi vead korraga kodust kaasa ? Vahepeal poes ei käi? Tassisupp küll eriti pädev asi ei tundu ...

Aga üldiselt raske probleemist aru saada...

Loe siis veidi rohkem. Ei saa käia kui raha pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loe siis veidi rohkem. Ei saa käia kui raha pole.

Läbiv vastus sul ongi, et ma ei saa B) Okey, kui sa ei saa, siis ära muudagi oma toitumist, vaid tee lisaks üks tugev aeroobne trenn.Näiteks sõidad ratast, või jooksed jne.Seda ju ikka saad?

Argo

Edited by argoll

Share this post


Link to post
Share on other sites

No sa küsisid nõu olukorras, kus su valikud ongi nii piiratud, et ei ole erilist vahet mida sa teed. Pead leppima sellega, et toitud ebatervislikult ja kaalu kaotus sellise dieediga on üsna ebameeldiv - s.t. saad seda teha ainult kalorite lugemisega ning selle juures jääd tõenäoliselt kannatama tühja kõhtu ja toitainete puudust.

Mida võin soovitada on 2 korralikku aeroobset ja 2-3 intervalli nädalas. See peaks selle süsivesikute hulga käigus hoidma:)

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Läbiv vastus sul ongi, et ma ei saa B) Okey, kui sa ei saa, siis ära muudagi oma toitumist, vaid tee lisaks üks tugev aeroobne trenn.Näiteks sõidad ratast, või jooksed jne.Seda ju ikka saad?

Argo

Saab küll ju muuta? Mis toiduainele rõhku panna ning kuidas valmistada/millal süüa? Seda vastust ma jahingi siin hetkel.

Ma ei tea miks, aga mulle üldse ei istu aeroobne. Oma kalorid saan enamvähem kulutatud jõutreeningul/taipoksis.

@ JRX

Yep, hetkel lasengi natuke näljal näpistada aga mitte liiga palju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×