Jump to content
taavimann

Algaja.

Recommended Posts

Tere olen 17aastane umbes 174cm pikk ja 63km kaalun. Selline mure, et mängin saalihokit ja seal oleks hea kui oleks veits massi aga kahjuks mul seda väga ei ole. Sooviks saada lihast juurde mõne ainega pluss veel jõusaaliga ehk annab keegi hea kava ja mõne hea aine.

Aitäh!

TAAVI

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui juba ainete jagamiseks läheb sis sooviks minaga :)

treeningkava sis nii palju

fitness.ee>tööriistad>treeningkavad>massikava/alustajate kava

kindlasti saad veel siin foorumis kuulda, et HAKKA SÖÖMA! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heade ainete all mõtled ilmselt steroide vms. ja sellise asja eest tuleks sulle vastu pead anda. Säti oma toitumine ja trenn korda ja kõik tuleb ajapikku ise. Kui just proffi tasemele ei soovi jõuda unusta toidulisandid ära kahjustavad ainult tervist. Minu arust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Säti oma toitumine ja trenn korda ja kõik tuleb ajapikku ise. Kui just proffi tasemele ei soovi jõuda unusta toidulisandid ära kahjustavad ainult tervist. Minu arust.

Muidugi on kõige tähtsam tavatoitumine aga mis paneb sind arvama et toidulisandid kahjustavad tervist? Kas valgupulbris on midagi ohtlikku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heade ainete all mõtled ilmselt steroide vms. ja sellise asja eest tuleks sulle vastu pead anda. Säti oma toitumine ja trenn korda ja kõik tuleb ajapikku ise. Kui just proffi tasemele ei soovi jõuda unusta toidulisandid ära kahjustavad ainult tervist. Minu arust.

Mis ajast toidulisandid tervist kahjustavad?? :) Pidevalt osavad inimesed apteegist mineraale ja vitamiine, mida toidust ei saa kätte. Need on ka toidulisandid.

Selles mõttes olen Sinuga muidugi nõus, et iga asja liigne tarbimine VÕIB kahjustada tervist.!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heade ainete all mõtled ilmselt steroide vms. ja sellise asja eest tuleks sulle vastu pead anda.

Ei tea miks? Need ained olidki algselt mõeldud äpude järeleaitamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere olen 17aastane umbes 174cm pikk ja 63km kaalun. Selline mure, et mängin saalihokit ja seal oleks hea kui oleks veits massi aga kahjuks mul seda väga ei ole. Sooviks saada lihast juurde mõne ainega pluss veel jõusaaliga ehk annab keegi hea kava ja mõne hea aine.

Aitäh!

TAAVI

Sinu pikkuse kohta tundub kaalu maru vähe. Tõsta oma tavatoidukoguseid ja ehk ka söömissagedust, küll kaal tõusma hakkab. Võid kasutada ka mingit "massilisajat" peale treeninguid, mis keha eelkõige valgu, süsiv varustab. Ürita ennast mitte lihtsalt paksuks süüa, vaid mine ka jõusaali ning tõsta tavatoidus ka valgukoguseid veidi ehk vastavalt sisetundele - piimatooted, liha, kala, munad.

Mine jõusaali, kus kindlasti oleks olemas ka treener, kes oskaks sulle õiget tehnikat näidata. Saalihoki eeldab vast rohkem kiirust, selle eelduseks ongi lihased. Mina soovitaks teha sul jõusaalis tavalisi baastõsteid, mis sulle ajapikku nii lihast, jõudu kui ka kiirust lisavad - jõutõmme, rinnalt surumine, kükk, lõuatõmbed, tõukamine, svung, rinnalevõtt, kõhulihased. Las treener jaotab need sulle ära vastavalt sinu saalihoki treeninguga ja ehk mingi 2 korda nädalas või nii. Ei soovitagi väga üksinda neid harjutusi tegema hakata, kuna vist oled suhteliselt kõhna ning nii võib vigastuseoht olla päris suur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parim aine teema-algatajale on korralik toidukava.

Mingeid lisajaid-lisandeid talle esialgu vaja pole kui et ainult arsti ettekirjutusel.

Mitte et nood halvad oleks.Lihtsalt algajad (ja veel grupp seltsimehi) kipuvad nondega kompenseerima oma oskamatust või viitsimatust söömine korda teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere olen 17aastane umbes 174cm pikk ja 63km kaalun. Selline mure, et mängin saalihokit ja seal oleks hea kui oleks veits massi aga kahjuks mul seda väga ei ole. Sooviks saada lihast juurde mõne ainega pluss veel jõusaaliga ehk annab keegi hea kava ja mõne hea aine.

Aitäh!

TAAVI

http://fitshop.fitness.ee/veebtreener/0/re...20toitumiskava/

Sellel lingil klikates antakse Sulle hea kava ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei tea miks? Need ained olidki algselt mõeldud äpude järeleaitamiseks.

Ma pole küll ekspert aga kas mitte steroidid ei kahjusta tervist, minu arust kui sa otsustad neid võtta pead ka võtma teisi aineid mis kaitsevad su organeid, nt. maksa. Ei soovita seda kellegile.

Pidi ka veel su keha testostorooni tootmise välja lülitama ;)

Muidugi on kõige tähtsam tavatoitumine aga mis paneb sind arvama et toidulisandid kahjustavad tervist? Kas valgupulbris on midagi ohtlikku?

Valgupulber pole ohtlik. Ma sain kirjast aru ,et ta soovib aineid mis annavad kiirest tulemusi. Kas valgupulber annab kiiresti tulemusi?

Mis ajast toidulisandid tervist kahjustavad?? :D Pidevalt osavad inimesed apteegist mineraale ja vitamiine, mida toidust ei saa kätte. Need on ka toidulisandid.

Selles mõttes olen Sinuga muidugi nõus, et iga asja liigne tarbimine VÕIB kahjustada tervist.!

Vabandan jälle, vitamiinid ja mineraalid on vajalikud küll aga liigne tarbimine ei too mitte kasu vaid kahju. Minu teada organism omastab teatud koguse, ülejäägi lihtsalt lükkab välja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma pole küll ekspert aga kas mitte steroidid ei kahjusta tervist, minu arust kui sa otsustad neid võtta pead ka võtma teisi aineid mis kaitsevad su organeid, nt. maksa. Ei soovita seda kellegile.

Pidi ka veel su keha testostorooni tootmise välja lülitama ;)

ole hea too üks meditsiiniliselt tõestatud näide, et winstroli süstimine kahjustab maksa või lülitab testo tootmise välja. tegelikult võiks siin foorumis steroidi teemal rääkimise lõpetada ja pole üldse mõtet rääkida asjast millest midagi ei tea :)

tee parem korralikult jõusaalis trenni ja pane toitumine korda, ülejäänud tuleb ise ajaga. eks kunagi tulevikus võib hakata mõtlema toidulisanditele nagu HTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parim aine teema-algatajale on korralik toidukava.

Mingeid lisajaid-lisandeid talle esialgu vaja pole kui et ainult arsti ettekirjutusel.

Mitte et nood halvad oleks.Lihtsalt algajad (ja veel grupp seltsimehi) kipuvad nondega kompenseerima oma oskamatust või viitsimatust söömine korda teha.

Olen sinuga täitsa nõus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valgupulber pole ohtlik. Ma sain kirjast aru ,et ta soovib aineid mis annavad kiirest tulemusi. Kas valgupulber annab kiiresti tulemusi?

Sa kirjutasid selge sõnaga, et toidulisandid kahjustavad tervist. Kui mõtled keelatud aineid siis nii ütlegi. Toidulisandid on valgupulber, vitamiinid, kalamaksaõli, glükosamiin jne, mis kindlasti ei põhjusta selliseid kõrvalmõjusid nagu steroidid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa kirjutasid selge sõnaga, et toidulisandid kahjustavad tervist. Kui mõtled keelatud aineid siis nii ütlegi. Toidulisandid on valgupulber, vitamiinid, kalamaksaõli, glükosamiin jne, mis kindlasti ei põhjusta selliseid kõrvalmõjusid nagu steroidid.

Heade ainete all mõtled ilmselt steroide vms. ja sellise asja eest tuleks sulle vastu pead anda. Säti oma toitumine ja trenn korda ja kõik tuleb ajapikku ise. Kui just proffi tasemele ei soovi jõuda unusta toidulisandid ära kahjustavad ainult tervist. Minu arust.

Nii on tema arust.

Aruga on nii nagu on. Oleme ikka korrektsed ja viisakad lõpuni. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa kirjutasid selge sõnaga, et toidulisandid kahjustavad tervist. Kui mõtled keelatud aineid siis nii ütlegi. Toidulisandid on valgupulber, vitamiinid, kalamaksaõli, glükosamiin jne, mis kindlasti ei põhjusta selliseid kõrvalmõjusid nagu steroidid.

ma arvan et ma juba vabandasin kuna sain kirjast valesti aru. Samas ma loen su kirjast et sa muutud kergelt sarkasmiliseks, egas midagi kahjuks oskan ka mina olla sarkasmiline B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heade ainete all mõtled ilmselt steroide vms. ja sellise asja eest tuleks sulle vastu pead anda. Säti oma toitumine ja trenn korda ja kõik tuleb ajapikku ise. Kui just proffi tasemele ei soovi jõuda unusta toidulisandid ära kahjustavad ainult tervist. Minu arust.

Nii on tema arust.

Aruga on nii nagu on. Oleme ikka korrektsed ja viisakad lõpuni. :P

Mr. Rotter kõigest austusest teie teadmiste vastu ei soovi ma minna sarkasmiliseks. Ma tunnistasin enda viga ja oma kurvastuseks loen teie vastusest välja ainult lahedat sarkasmi minu vastu. Seega kirjutan teile selle vastuse, võtke heaks või pange pahaks B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mr. Rotter kõigest austusest teie teadmiste vastu ei soovi ma minna sarkasmiliseks. Ma tunnistasin enda viga ja oma kurvastuseks loen teie vastusest välja ainult lahedat sarkasmi minu vastu. Seega kirjutan teile selle vastuse, võtke heaks või pange pahaks B)

Igal tagajärjel on põhjus.

Heade ainete all mõtled ilmselt steroide vms. ja sellise asja eest tuleks sulle vastu pead anda.

Aga kui mina ka sellises stiilis postitusi teeks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igal tagajärjel on põhjus.

Heade ainete all mõtled ilmselt steroide vms. ja sellise asja eest tuleks sulle vastu pead anda.

Aga kui mina ka sellises stiilis postitusi teeks?

No sai vist väheke karmiks mindud B) , oleks vist pidanud uurima mida mõtleb Heade Ainete all :P , vastu pead pidi tähendama et natsa loll mõte ja see tuleks maha laita.

Paistab et mitte mu keele liikumine ei ole väledam kui mu mõte vaid ka mu sõrmede liikumine on väledam kui mu mõtte töö :D. Loodan sa said aru mida üritasin öelda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõbrad, proovime püsida teemas, muidu pole algajatel mõtet abi paluda.

Soovitan sul Taavi kasutada massilisajat. Olen ise kasutanud sellist kvaliteetset Saksa massilisajat:

http://www.nosterrex.ee/massilisajad/26-be...mass-7000-.html

sama ka siin:

http://www.powersport.ee/index.php?main_pa...products_id=189 .

Vaniljemaitseline on suurepärane. Teisi maitseid pole proovinud. Ning 7 kg-st jätkub pikaks ajaks.

Kasutasin massikat kohe peale trenni. Alati lisasin juurde 40 gr vadaku valku. Toimis suurepäraselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sõbrad, proovime püsida teemas, muidu pole algajatel mõtet abi paluda.

Soovitan sul Taavi kasutada massilisajat. Olen ise kasutanud sellist kvaliteetset Saksa massilisajat:

http://www.nosterrex.ee/massilisajad/26-be...mass-7000-.html

sama ka siin:

http://www.powersport.ee/index.php?main_pa...products_id=189 .

Vaniljemaitseline on suurepärane. Teisi maitseid pole proovinud. Ning 7 kg-st jätkub pikaks ajaks.

Kasutasin massikat kohe peale trenni. Alati lisasin juurde 40 gr vadaku valku. Toimis suurepäraselt.

Ja milleks algajale seda vaja on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×