Jump to content
vend vähk

Vend Vähk veab seanahka

Recommended Posts

FitShopis on ju väga häid Olimpi vitamiine :)

176e885fe6196b1a3b710a02bfc6c934.jpg

Eile ostsingi just need vitamiinid-mineraalid, aga tõsise FAST fännina loodan ikka FAST vitamiine kunagi näha. Just tegin kerge trenni: 65 lõuatõmmet ja 70 rööbaspuusurumist lisaraskustega. Nüüd hakkaniga päev harjutusi lisama ja koormust tõstma. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis on varsti videomaterjali jälle oodata! ;)

See spordinurk, kus ma nüüd treenima hakkan, ei lähe kindlasti videolindile... Kunagi memuaarides ehk mainin seda. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

18.veebruar 2013

Ilm on megailus! Kui oleks vaba päev, siis paneks jälle suusad alla ja läheks teeks mäe peal mõned suuskadega saltod vanade aegade mälestuseks. Mul on ikka väike plaan kunagi muretseda korralik varustus ja võtaks ka väikese filmioperaatorite meeskonna kaasa ja paugutaks mitmeid korraliku tasemega hüppeid, mida saab jäädvustada juba profivarustusega ning teeks sellise põneva ringvaate oma erinevatest hobidest, jõu- ja ilunumbritest. Oleksid põnevad klipid suusatrikkidest, kalapüügist, kulturismist jne.

Täna olen teinud juba varahommikul ühe bodypumpi. Õhtul annan Tartus Tamme spordihoones veel teise bodypumpi ja kui ma selle üllitise siin ära olen toksinud, siis teeks ka natuke jõutrenni käepäraste vahenditega. Tuleb hakata lõuatõmbeid ja rööbaspuud tegema, samuti teisi harjutusi- ühesõnaga ennast vormi ajada nagu see oli aastaid tagasi. Nädalavahetusel sain siis kätte suure FAST toetuse ja nüüd oleks nagu teine käik sees- täna läksid juba PUMP+, JOINT+, HERA80, BCAA, HT-R ning hetkel libistan vaikselt imemaitsvat vaniljemaitselist WHEY3-e. Õhtul PUDDING ja PROMIX kindlasti. Kahju, et FAST vitamiine ei tooda, aga äkki üllatavad lähiajal ka sellega.

Mis veel. Äramärkimist vajab kindlasti minu jaoks oluline sündmus, kus eile üks bodypumpi huviline ja fitness.ee fänn tõi mulle Tallinnast kaasa suure kotitäie erinevate riikide münte! Sain oma mündikogule põnevat täiendust ja suured tänud lahkele annetajale!

Pidage vastu! :)

Fasti maasikad on ju täitsa olemas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

19.veebruar 2013

Täiesti masendav. Juba otsisin oma rannariided üles ja olin valmis ka päikesekreemipurgi lahti kruvima, aga läks jälle talveks. Kuna eriline murdmaasuusamees ei ole, siis nagu ei oskagi sellest talvest rohkem rõõmu tunda. Mingid hullunud kevadlinnud juba vaikselt käuksuvad kuskil põõsastes ja kassid-koerad ka jooksevad tatiste nägudega ringi ja tahavad kõikidega sugu tegema hakata, aga lume sulamiseni läheb veel aega.

Mina olen enda lodeva ja karvase ihu arendamise ka oluliselt kõrgemale kohale seadnud. Kes on minu tegemiste järjepidevad lugejad, need teavad, et eile alustasin täiesti uut programmi. Lisaks CXWORX ja BODYPUMP programmile teen nüüd iga päev ka lõuatõmbeid ja rööbaspuusurumist. Lõuatõmbeid teen laialt althaardes ning rööbaspuud küll laia- küll kitsa haardega. Täna tegin laialt ning tunda oli, kuidas rind sai hirmsa paugu. Althaardes lõuatõmbeid teen ennekõike sellepärast, et ka kärbunud biceps uuesti paisuma hakkaks. Nii lõuatõmbeid kui ka rööbaspuud teen lisaraskustega. Tänase päeva jooksul siis 125 lõuatõmmet ja 100 rööbaspuud. Püüan iga päevaga teha uued korduste rekordid ning julgen spekuleerida, et juba paari kuu joooksul teen ehk 2-3000 kordust päevas. Kindlasti võiks ju mõni lugeja kiunuma hakata, et nii palju seeriaid teen raudselt mitu tundi järjest, aga ma ei pea korraga tegema. Umbes 15 minutiga 2-300 kordust ja siis jälle poole tunni pärast uuesti vahelduseks suurema lisaraskusega jne. Kui ei katseta, siis ei saagi teada. Tänagi tegin 15-20 kordust, puhkasin 1 minut ja uuesti. Lõpuosa oli päris raske, aga ühe seeria tegin 20 minutit eraldi hiljem ja oleks nagu uuesti sündinud! Eks varsti toon sellesse programmi sisse ka teisi harjutusi, aga hetkel nendest piisab kui olen juba 5 kuud jõusaalist eemal olnud.Ausaltöeldes juba praegu on selg kergelt valus. Kehakaal oli õhtul pärast CXWORX-i 84,7 kg aga visuaalselt olin punnis nagu +90! Kui nii edasi, siis annan varsti põhjust igasugusteks spekulatsioonideks. :rolleyes:

Toidulisanditest on täna läinud WHEY+, WHEY3, PUMP+, JOINT+, praegu tegin HERA80 värske banaaniga ja pärast veel väike koks PROMIX kuivatatud ploomiga. Hirmus pauk on sees ja homse suhtes on suured plaanid! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seal oli vast üks null üleliia.....

See null oli õiges kohas. Lähtun sellest samast põhimõttest, et olen umbes samas suurusjärgus kõhtu treeninud mingil ajal ja siis oli ka kõht elu parimas vormis. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

See null oli õiges kohas. Lähtun sellest samast põhimõttest, et olen umbes samas suurusjärgus kõhtu treeninud mingil ajal ja siis oli ka kõht elu parimas vormis. :rolleyes:

Tundub, et Serge Nubret oli maailma parima kõhu vormimise tõel väga lähedal kuna tegi samuti 2000x istulitõusu päevas ja omas IMO läbi aegade parimat kõhtu. Küll tegi ta seda aastakümneid ja nii iga päev. Seega Imre sul on aeg traditsiooni jätkata, et hoida oma Radiaator maailma parimate hulgas. ;)

serge-nubret.jpg

Samas 3000 lõuatõmmet oleks totaalne eneseületus vist mistahes inimloomale. Kunagi tegin iga päev 100x ja nii nädal aega järjest. Käed olid rakkus nii, et jube ja selg kiskus krampi. Kardan, et regulaarselt nii 3000-ni minna tähendaks surma. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tundub, et Serge Nubret oli maailma parima kõhu vormimise tõel väga lähedal kuna tegi samuti 2000x istulitõusu päevas ja omas IMO läbi aegade parimat kõhtu. Küll tegi ta seda aastakümneid ja nii iga päev. Seega Imre sul on aeg traditsiooni jätkata, et hoida oma Radiaator maailma parimate hulgas. ;)

serge-nubret.jpg

Samas 3000 lõuatõmmet oleks totaalne eneseületus vist mistahes inimloomale. Kunagi tegin iga päev 100x ja nii nädal aega järjest. Käed olid rakkus nii, et jube ja selg kiskus krampi. Kardan, et regulaarselt nii 3000-ni minna tähendaks surma. :D

Mina ei löö risti ette mitte millegi ees! Tunnistan ausalt, et täna on selg päris valus ja lailihas annab kergelt tunda, aga see ainult motiveerib! Kohe lähengi jälle tuld andma! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tundub, et Serge Nubret oli maailma parima kõhu vormimise tõel väga lähedal kuna tegi samuti 2000x istulitõusu päevas ja omas IMO läbi aegade parimat kõhtu. Küll tegi ta seda aastakümneid ja nii iga päev. Seega Imre sul on aeg traditsiooni jätkata, et hoida oma Radiaator maailma parimate hulgas. ;)

serge-nubret.jpg

Samas 3000 lõuatõmmet oleks totaalne eneseületus vist mistahes inimloomale. Kunagi tegin iga päev 100x ja nii nädal aega järjest. Käed olid rakkus nii, et jube ja selg kiskus krampi. Kardan, et regulaarselt nii 3000-ni minna tähendaks surma. :D

ahmad-haidar2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imre, mis ajaga päevas need 3000x tuleksid? Ütlesid, et umbes 300x 15min, siis järelikult umbes kaks ja pool tundi?

Nii karmiks ma seda elu endale ka ei tee, et 2 ja pool tundi järjest tuld annan. Praegu käisin harjutamas ja umbes tunni ajaga tegin 200 lõuatõmmet ja 200 rööbaspuud. Lihas on kange ja vajab sissetöötamist, aga olen kindel, et 8 tunni jooksul oleksid 10-15 korda suuremad numbrid täiesti reaalsed. Tegelikult läheks kohe praegu ja teeks veel ilmselt mõlemat 100 juurde, aga arvestan, et lihastele on vaja puhkust ning kui liiga kõrgele kohe tõusma hakata, siis võib motivatsioon järsku otsa saada. Sellest üritusest peab mõnu tundma! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii karmiks ma seda elu endale ka ei tee, et 2 ja pool tundi järjest tuld annan. Praegu käisin harjutamas ja umbes tunni ajaga tegin 200 lõuatõmmet ja 200 rööbaspuud. Lihas on kange ja vajab sissetöötamist, aga olen kindel, et 8 tunni jooksul oleksid 10-15 korda suuremad numbrid täiesti reaalsed. Tegelikult läheks kohe praegu ja teeks veel ilmselt mõlemat 100 juurde, aga arvestan, et lihastele on vaja puhkust ning kui liiga kõrgele kohe tõusma hakata, siis võib motivatsioon järsku otsa saada. Sellest üritusest peab mõnu tundma! :)

Tegelikult päris kõva tulemus teise(?) trenni kohta peale 5 kuulist pausi jõusaalist. Rückenberg kirjutas siin (http://www.fitness.e.../wwwhullpeastee), et tahtis tunniga 300x teha, kuid tulemuseks sai 200x. Sa tegid aga juba nüüd 200x lõuga tunniga ning lisaks veel 200x rööbaspuud ka vahepeal ;) Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

See lõuatõmmete teema on põnev ja kindlasti seljale väga arendav. Pooldan selliseid ettevõtmisi alati ja igal juhul. Oman selles osas ka ise korralikku praktikat:

http://www.fitness.ee/artikkel/1324/varustan-teid-huva-nouga-hasti-palju-tomba-louga

Ajendas mind sellisele lõuatõmbe katsetusele see mees oma kirjutisega:

http://www.fitness.ee/artikkel/1322/viie-kuuga-13-064-louatommet-i-osa/1

Siin on muidugi hästi oluline teadvustada, et mille peale välja minnakse, kas lühikesel perioodil maksimaalselt suurt tulemust tegema või soovitakse stabiilselt arenedes mõõdukalt iga päev tõmmates areneda. Kogemusest ütlen vaid niipalju, et 60 minutiga olen tõmmanud 200 lõuga, need olid ka ainult lõuad. See alguse jõud raugeb kiirelt ja pärast esimest poolt tundi läheb suureks taktikamänguks. Ise arvan, et kui üritada ühekordset lühikese aja peale püstitatud rekordit, siis 1000 päevas oleks ehk reaalne, aga seda kindlasti mitte päevi järjest ja see oleks päevas ka lagi.

Aga kui üritada pikalt läbi lõuatõmmete edasi minna ja areneda, siis 50 - 200 on päevas talutav ja seda ka kindlasti vahelduvalt. Päevi järjest 200 - ste mahtudega minna, veidi kindlasti kannatab, aga mitte pikalt. Ja muidugi oleneb kindlasti ka sellest, kas, kui palju ja mida juurde teha ning kas tõmmata LIIGUTUSE või LAILIHASE pealt. Ise tõmban kontrollitult ja lailihase pealt. Praktikas olen ise pigem 50 - 100 korduselisi päevaseid mahte periooditi rakendanud. Selliselt jääb energiat ka teisteks tegemisteks.

Aga edu Imrele sel lõuatõmmete ettevõtmisel igal juhul!!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult päris kõva tulemus teise(?) trenni kohta peale 5 kuulist pausi jõusaalist. Rückenberg kirjutas siin (http://www.fitness.e.../wwwhullpeastee), et tahtis tunniga 300x teha, kuid tulemuseks sai 200x. Sa tegid aga juba nüüd 200x lõuga tunniga ning lisaks veel 200x rööbaspuud ka vahepeal ;)

Janar tegi pealthaardes, Imre aga althaardes. Althaardes on lihtsam tõmmata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janar tegi pealthaardes, Imre aga althaardes. Althaardes on lihtsam tõmmata.

Aga Imre tegi laialt althaardes, mis on jällegi raskem, kui kitsalt althaardes (mis oleks loomulikum asend althaarde puhul) ;) Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult päris kõva tulemus teise(?) trenni kohta peale 5 kuulist pausi jõusaalist. Rückenberg kirjutas siin (http://www.fitness.e.../wwwhullpeastee), et tahtis tunniga 300x teha, kuid tulemuseks sai 200x. Sa tegid aga juba nüüd 200x lõuga tunniga ning lisaks veel 200x rööbaspuud ka vahepeal ;)

Ma olen ju sellise intensiivse trenni ja kiire taastumisega harjunud. Bodypumpi teen ju alates 2007 aastast ning nüüd lisaks ka CXWORX, mis on pumpist veel intensiivsem. Siinkohal täpsustaks, et lisavarustusena on mul seljas paks kaitseväe talvevorm, mis iseenesest kaalub päris palju. Kevadepoole on mul valmis pandud killuvest ja USA kiiver lisaraskusteks lisaks suvevormile. Pean tunnistama, et kuigi olen bodypumpis saanud korraliku jalgade ettevalmistuse, kipuvad praegu jalad ikkagi väsima, sest minu sõjaväesaapad on päris rasked ja pumpade ajal jalgade hoidmine mingis kindlas asendis on saabastega keeruline. Lisan veel, et rööbaspuud tegin 100 x laialthaardes ja 100 korda kitsalthaardes kastide vahel kus käelabad oli täies ulatuses kasti serva peal ja nii on harjumatu ning kindlasti raskem. Aja jooksul, kui lõuatõmbed juba tuhandetesse küündima peaksid hakkama, siis kindlasti püüan pooled tõmbed teha ka pealthaardes laialt. Hetkel ei ole see võimalik- te ei kujuta ettegi, millistes tingimustes mehed trenni teevad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasutan ise tehtud vesti, 9kg hommikuti jooksmisel ja lisaraskuseks lõuatõmmetel. K...t, lõuatõmbeid eriti juurde ei tule aga jalad on hakanud vestiga nii ära harjuma, et laupäeviti on juba 20km jooksuringid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasutan ise tehtud vesti, 9kg hommikuti jooksmisel ja lisaraskuseks lõuatõmmetel. K...t, lõuatõmbeid eriti juurde ei tule aga jalad on hakanud vestiga nii ära harjuma, et laupäeviti on juba 20km jooksuringid.

Nii need raskused vaikselt tõusevad. Arenguruumi veel on! :P

post-50-0-82835700-1361377695.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

See lõuatõmmete teema on põnev ja kindlasti seljale väga arendav. Pooldan selliseid ettevõtmisi alati ja igal juhul.

Ajendas mind sellisele lõuatõmbe katsetusele see mees oma kirjutisega:

http://www.fitness.e...atommet-i-osa/1

Seal artikli all küsitakse, et kuidas see rõngastega tõmbamine siis käib.

FIkseeritud kangil tõmbamine pidi jube kahjulik olema autori jutu järgi.

Janar või keegi oskab valgustada?

Riistvõimlejate rõngaid on mõeldud, mis ripuvad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui päeva jooksul teha neid lõuatõmbeid(saan aru, et järjest näiteks ei tee) mõtlen iga tund teha 3-5*max seeriat kas vaja enne käed selg kuidagi soojaks võimelda,et vältida vigastusi või kui oluline see ühe harjutuse jaoks on ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui päeva jooksul teha neid lõuatõmbeid(saan aru, et järjest näiteks ei tee) mõtlen iga tund teha 3-5*max seeriat kas vaja enne käed selg kuidagi soojaks võimelda,et vältida vigastusi või kui oluline see ühe harjutuse jaoks on ?

Mul nüüd nagunii selline töö, kus liigun enamus ajast ringi ja toimetan. Päris tugitoolist ei lähegi lõuatõmbeid sooritama. Natukenegi peab soe sees olema. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iga soorituse eel tuleks teha ka venitusi. Lõuatõmbes on see eriti oluline. Prooviks isegi niisugust asja, kui ei peaks soojendama-venitama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×