Jump to content
vend vähk

Vend Vähk rühmatrennid ja jõusaal käsikäes

Recommended Posts

19.jaanuar 2020

 

Ikka vaikselt toimetame. Püüan olla aktiivsem ja hakata postitama rohkem oma treeningutest ning toitumisest, vähem vormipilte- haiame niiöelda madalat profiili. Tööd on palju ning loodetavasti kõik läheb nii nagu peab. Täna oli mul nii jõusaal kui ka bodypump- viimasel nädalal oli ka 3 treeninguga päevasid. 

Pidage vastu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

29.jaanuar 2020

 

Tere sõbrad! 

Täna oli tagasihoidlikum päev- üks bodypump ja natuke jõusaali. Kehakaal juba stabiilselt alla 85 kg ning esmaspäeval nägin isegi 83 kg täpselt. Eelmise aastaga võrreldes olen 2 kuud ees ja eks see annab hingerahu. Palju erinevaid treeninguid, palju uusi harjutusi ja nii see vorm vaikselt paremaks lähebki. Eks on trummi löödud eelmistelgi hooaegadel, aga oleme ausad- alates 2007 olen alati jõudnud EM-il finaali ning välismaale nalja tegema ei lähe. Seekord on suureks abiks ka kreatiin, mida ei ole mitte kunagi varem võistluseelsel ajal kasutanud just kaalusaamise eesmärgil. Homme on mul 2 jõusaalitrenni ja 2 rühmatrenni. Reedel jälle rahulikumad ajad. Pidage vastu! :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

09.veebruar 2020

 

Tere sõbrad! 

Tore oleks, kui fitness.ee saab jälle hoo sisse ning algavad jälle pikad arutelud erinevate sporditeemade ümber. Proovin siin ise ka vaikselt siin toimetada, sest tegemist on ju ilmselgelt Eesti suurima kulturismi ja fitnessi andmebaasiga koos tohutu pildi- ja kirjamaterjaliga. Minu dieet on kulgenud plaanipäraselt. Spordisaalis olen olnud viimastel nädalatel rohkem kui kunagi varem. Olulisel kohal vaheldus, rinnale turmtuld eest ja taggant, samuti selga alati rohkem üllatada. Täna on mul nii jõusaal kui bodypump. Peab ilmselt soojema dressi selga ajama ja kui vaja, siis ka soe pesu alla. Mingil päeval planeerin võtta vaba päeva ning teha ühe suurema forellipüügimaratoni. Täpiline peaks praegu päris näljane olema. Jää peale ja jää alla ei roni. Toitumisest nii palju, et praegu põhiliselt puuviljad, teinekord linnulihafileed. Lihast on mõnusalt palju alles ja see ilmselt kreatiini kasutamise põhjusel. Kogu aeg midagi uut :-)

Ok, ma nüüd panen veel trenni varustuse kokku ja siis Eedenisse! 

 

Trennis näeme! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×