Jump to content
vend vähk

Vend Vähk Kohtumine Van Dammega

Recommended Posts

30.detsember 2011

Kerge rutiin, aga enesetunne suhteliselt hea. Viimasel ajal kipun nostalgitsema ja vanade aegade meenutustes avastasin oma mälestustes sellise loo:

Ma olin siis veel lasteaialaps(1983) kohe-kohe kooli minemas kui seda lugu kesktelevisiooni vahendusel näidati üle terve NSVL-u. Krt, olid ajad! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krt, homme lähen trenni. Käed sügelevad. Ihu sügeleb. Muskel kisendab raskuste järgi! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

02.jaanuar 2012

Natuke naljakas on uut aastaarvu kirjutada ja ilmselt läheb natuke aega. Täna tegin siis uue aasta esimese trenni. Kehakaal oli hommikul 87,5 kg ja enesetunne päris hea. Hommikul andsin ühe võimsa bodypumpi ning päeval siis käisin jõusaalis. Kirjutan siis paari reaga tänasest jõusaalitreeningust:

Sissejuhatuseks jooksmine maadlussaalis 15 minutit. Joosta oli väga super ning kujutan ette, et sellise kehakaaluga võiks tulla päris hea 100 meetri aeg. Hingamine oli ideaalne ja oleks isegi kauem jooksnud, aga kerge ajalimiit oli peal. Pärast jooksmist läksin jõusaali:

1. Lõuatõmbed laialt haardes kuklale 3 x 10-14

2. Istudes masinal reie nelipeasirutused 3 x 20-30

3. Lamades surumine rinnale 4 x 5-15 (5 x 120 kg- hea algus minu uute rekordite püüdmiseks)

4. Lamades surumine hantlitega kaldpingil rinna ülaosale 3 x 8-12 (40 kg hantlitega)

5. Istudes bicepsi harjutus kahe hantliga 3 x 8-10

6. Seistes bicepsi baasharjutus kangiga 3 x 8-12

7. Keharaskuse surumine rööbaspuudel 3 x 18-22

Lõpetuseks kõhulihased selili redeliga 4 x 30-50

Toidulisanditest on täna läinud SHOCK, BLOCK, HTR, PUMP+, JOINT+ ja kohe võtan sisse ka PROMIXi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

03.jaanuar 2012

Uus aasta ja esimene trauma. Võimsale treeningute algusele järgnes ka kohe ebameeldiv trauma- olen eile oma parema käe korralikult ära venitanud küünarnukist. Kahtlustan, et mitte jõusaalist, vaid pigem poksikoti tagumisest vale nurga alt. Peale jooksmist teinekord togin poksikotte ka ja meenutan vanu aegu 1990-1991 aastate karatetreeningutest. Täna jätan kahjuks trenni vahele, aga vähemalt eile sai märk maha pandud. Loodan südamest, et midagi väga tõsist ei ole, sest homme pean 2 bodypumpi andma ning praegu on käe kõverdamisega tõsiseid raskuseid. Kerge palavik on ka millegipärast, aga küll saab kõik korda. Muide, sellel nädalal tahan teha vähemalt 3 autovaba päeva. Peale varahommikusi ja hilisõhtuseid koeraga jalutamiskäimiseid ma viimasel ajal enam väga jalgsi ringi ei liigugi. Püüan ennast parandada ja olla eeskujuks paljudele teistele autosõltlastele. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

02.jaanuar 2012

Natuke naljakas on uut aastaarvu kirjutada ja ilmselt läheb natuke aega.

Ära muretse, kohe tuleb maailmalõpp, peale seda enam sellist muret ei ole :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära muretse, kohe tuleb maailmalõpp, peale seda enam sellist muret ei ole :D :D

Mingil saareriigil jäeti eelmisel aastal 30 detsember vahele, kuna vennikesed läksid üle teisele ajavööndile. Ehk oleks lihtsam meil ka kohe üle minna 2013 aastale ja see lõpuaasta vahele jätta? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingil saareriigil jäeti eelmisel aastal 30 detsember vahele, kuna vennikesed läksid üle teisele ajavööndile. Ehk oleks lihtsam meil ka kohe üle minna 2013 aastale ja see lõpuaasta vahele jätta? :)

See oleks päris hea "tüng" küll :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samas, mis see 2013 parem on? Kindlasti leidub suur hulk inimesi, kellele see aastaarv pseudoprobleemide tõttu jällegi ei sobi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samas, mis see 2013 parem on? Kindlasti leidub suur hulk inimesi, kellele see aastaarv pseudoprobleemide tõttu jällegi ei sobi :D

Teeme siis 2014 kohe ja oleme 2 aasat vanemad ja targemad paugupealt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neljapäev, 5 jaanuar 2012

Niisiis, tervis on läinud paremaks ning vaikselt käin ikka jõusaalis ka lisaks bodypumpidele. Käevenitus on taastunud ning tulevikus hoian poksikotist parem eemale. Eile proovisin siis lamades surumist natuke ning tulemuseks 120 kg x 6,5. Viimane kordus läks kerge sillaga ja seda ma täiskorduseks ei loe. Kutsusin ühe abilise ka, aga see hakkas kohe kisendama juba enne kui ma suruma hakkasin, et "Light Weight!" jne. Ühesõnaga Kirbu kool. :D Mulle isiklikult selline kisa midagi juurde ei anna-pigem segab. Pidin oma abilist rahustama soorituse ajal. Pole hullu, täna püüan võimalusel juba tõsisema surumise ette võtta. Jooksma pean ka rohkem.

Lisanditest: HERA80(karamelli), WHEY+(šokolaadi), WHEY3(vanilje), lisaks JOINT+, BCAA ja PUMP+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neljapäev, 5 jaanuar 2012

Niisiis, tervis on läinud paremaks ning vaikselt käin ikka jõusaalis ka lisaks bodypumpidele. Käevenitus on taastunud ning tulevikus hoian poksikotist parem eemale. Eile proovisin siis lamades surumist natuke ning tulemuseks 120 kg x 6,5. Viimane kordus läks kerge sillaga ja seda ma täiskorduseks ei loe. Kutsusin ühe abilise ka, aga see hakkas kohe kisendama juba enne kui ma suruma hakkasin, et "Light Weight!" jne. Ühesõnaga Kirbu kool. :D Mulle isiklikult selline kisa midagi juurde ei anna-pigem segab. Pidin oma abilist rahustama soorituse ajal. Pole hullu, täna püüan võimalusel juba tõsisema surumise ette võtta. Jooksma pean ka rohkem.

Lisanditest: HERA80(karamelli), WHEY+(šokolaadi), WHEY3(vanilje), lisaks JOINT+, BCAA ja PUMP+

Ma saan aru ,et loodad iga päevaga maksimum surumist parandada või kuidas sule see loogika üles ehitatud on? Ise treenin korra nädalas rinda ja siis nädala möödudes proovin raskust suurendada, kuid jõutõstjad teevad ka tihedamalt, kuid nad ei tee ühe korraga palju harjutusi, siis saab ka suurema sagedusega treenida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma saan aru ,et loodad iga päevaga maksimum surumist parandada või kuidas sule see loogika üles ehitatud on? Ise treenin korra nädalas rinda ja siis nädala möödudes proovin raskust suurendada, kuid jõutõstjad teevad ka tihedamalt, kuid nad ei tee ühe korraga palju harjutusi, siis saab ka suurema sagedusega treenida.

Need on praegu nii väikesed raskused ja minu puhul läbiproovitud süsteem. Ma tõstan samaaegselt raskuseid ka bodypumpis ning mulle sobib. Selline mõnus rutiin tuleb sisse ning paari nädala pärast loodan 120-ga juba sooja teha nagu 3-4 aastat tagasi. Rinna lööb ka mõnusalt täis! Arvestades, et ma enne suurvõistluseid olen viimastel aastatel iga päev kõik lihasgrupid vähemalt 1 kord läbi treeninud, siis praegu 1 harjutust iga päev eraldi võimsamalt teha on köki-möki! Ei saa öelda, et see ainult mulle sobib. Mul on olnud jüngreid, kes on minuga samasid süsteeme kaasa teinud ning neil on samuti surumise näitajad üles läinud. Samas olen märganud, et kui surumist juba 140-150 kiloga seeriaid teen, siis kõikides teistes harjutustes lähevad ka raskused tahest-tahtamata suuremaks. Selliste numbrite juures oleks kuidagi masendav 15-kiloseid hantleid näppima hakata. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isegi ma mäletan neid aegu siin foorumis kus Imre tegi 160 ga korduseid! Millest selline nii suur langus tingitud on, kas kulturistidel kõiguvad jõunäitajate vahemik nii palju, samamoodi nagu kehakaalgi?

Edited by ville1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

kuidas sa sellest küünarnuki vigastusest taastusid? Andsid rahu? määrisid sooja/külmaga?

Ise ka peksin 2 päeva tagasi poksikotti ja nüüd küünarnukiga mingi jama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isegi ma mäletan neid aegu siin foorumis kus Imre tegi 160 ga korduseid! Millest selline nii suur langus tingitud on, kas kulturistidel kõiguvad jõunäitajate vahemik nii palju, samamoodi nagu kehakaalgi?

Justnimelt!

Võistlusvormi tegemisel on kehakaal 10-12 kg kergem ning väga suurte raskuste alla ei riski erinevatel põhjustel ronida. Suurte raskustega võivad kaasneda ka traumad ning eriti masendav oleks kui 1 nädal enne suurvõistluseid rebestad endal midagi ära ning kogu 4-5 kuu pikkune ettevalmistus on läinud tühja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilt selge ,kui teed jah 1 harjutuse päevas, siis saab tõesti teise sagedusega treenida ja peaks ära taastuma ilusasti.

Selles suhtes, et 1 harjutse teen eraldi suurema raskusega, aga teisi harjutusi ka ikka erinevatele lihasgruppidele erineva jaotusega. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

kuidas sa sellest küünarnuki vigastusest taastusid? Andsid rahu? määrisid sooja/külmaga?

Ise ka peksin 2 päeva tagasi poksikotti ja nüüd küünarnukiga mingi jama.

See lahenes iseenesest. Teisipäeval ei kannatanud kätt liigutadagi, aga kolmapäeval pidin andma 2 bodypumpi ning sai kuidagi hakkama ning käsi õhtuks liikuma. Täna juba ok! Mingit ravi ma ei teinud- juu ei olnud asi nii hull! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neljapäev, 5 jaanuar 2012

Niisiis, tervis on läinud paremaks ning vaikselt käin ikka jõusaalis ka lisaks bodypumpidele. Käevenitus on taastunud ning tulevikus hoian poksikotist parem eemale. Eile proovisin siis lamades surumist natuke ning tulemuseks 120 kg x 6,5. Viimane kordus läks kerge sillaga ja seda ma täiskorduseks ei loe. Kutsusin ühe abilise ka, aga see hakkas kohe kisendama juba enne kui ma suruma hakkasin, et "Light Weight!" jne. Ühesõnaga Kirbu kool. :D Mulle isiklikult selline kisa midagi juurde ei anna-pigem segab. Pidin oma abilist rahustama soorituse ajal. Pole hullu, täna püüan võimalusel juba tõsisema surumise ette võtta. Jooksma pean ka rohkem.

Lisanditest: HERA80(karamelli), WHEY+(šokolaadi), WHEY3(vanilje), lisaks JOINT+, BCAA ja PUMP+

:D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lühidalt.

Täna õhtul surusin rahulikult ilma kisakoorita 120 kg x 8! Hakkab vaikselt tulema! Nüüd kerge PROMIX sisse ja tuduma! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nüüd enam peast ei mäleta - kaugele sa Imre viimati jõudsid? 190kg?

Jah, 190 kg sain isegi kätte viimase katsetuse ajal, aga siis tuli jälle võistlusdieet vahele... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×