Jump to content
vend vähk

Vend Vähk Kohtumine Van Dammega

Recommended Posts

*köhh köhh* emaHUNT

Nii tore teada, et keegi ka minu postituste lugemisel kaasa mõtleb ja viitsib parandada :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis sa arvad palju sa kehaga jõnksutamata ehk siis nö puhta tehnikaga ja laia pealthaardega lõuatõmbeid suudaksid teha tunni jooksul? Ma sain su tegevusest indu ja tegin täna taas katseid endaga, tulemus 30% kõvem kui eelmine kord. Võrdlusmomenti otsin, sellepärast tunnen huvi :)

Ma sain 60 minutiga 184 lõuatõmmet ja 275 rööbaspuud. Minu lõuatõmbed selle tehnikaga on kuuestes seeriates, rööbast tegin üheksastega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis sa arvad palju sa kehaga jõnksutamata ehk siis nö puhta tehnikaga ja laia pealthaardega lõuatõmbeid suudaksid teha tunni jooksul? Ma sain su tegevusest indu ja tegin täna taas katseid endaga, tulemus 30% kõvem kui eelmine kord. Võrdlusmomenti otsin, sellepärast tunnen huvi :)

Ma sain 60 minutiga 184 lõuatõmmet ja 275 rööbaspuud. Minu lõuatõmbed selle tehnikaga on kuuestes seeriates, rööbast tegin üheksastega.

See on hea point. Üleeile üle pikema aja jõusaalis seljamasinal harjutades avastasin, et laialt haardes puhta sooritusega on seljal väiksemate kordustega oluliselt suurem pingutus kui tuhandete kaupa althaardes jõnksutades. Siinkohal täpsustan, et siiani see koht, kus ma oma treeninguid läbi viin, ei võimalda mul väga laialt pealthaardes harjutust sooritada. ...aga meil on veel aega! :P Kohe hakkan imemaitsva PUDDINGuga maiustama! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegin sama katsetuse! Ma ei suuda käsi niimoodi laia althaardega kaua hoida, küünarnukkidesse lööb valu sisse. Tegin ka pealthaardes 10-12 kordusi kokku 160 80 minutiga, rööbaspuid tuli 230, kordused jäid 15 ja 30 vahele! Usun et rööbaspuud on enamusele lihtsam kui lõuatõmbed! Avastasin veel et pelathaardes kitsalt on ka üks hea variant mida varem polnud proovinud, väga huvitava tunde tekitas..proovige!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegin sama katsetuse! Ma ei suuda käsi niimoodi laia althaardega kaua hoida, küünarnukkidesse lööb valu sisse. Tegin ka pealthaardes 10-12 kordusi kokku 160 80 minutiga, rööbaspuid tuli 230, kordused jäid 15 ja 30 vahele! Usun et rööbaspuud on enamusele lihtsam kui lõuatõmbed! Avastasin veel et pelathaardes kitsalt on ka üks hea variant mida varem polnud proovinud, väga huvitava tunde tekitas..proovige!

Tore, et leidub selliseid julgeid katsetajaid, kes oma kogemusi ka teistega jagavad. Rööbaspuudega on nii ja naa. Kui ma siin mõned nädalad tagasi 600 ja 600 paugutasin, siis mingi hetk avastasin, et triceps on nii valus, et ei lase enam palju korduseid teha, aga samas lõuatõmmeteks oli purakat kõvasti. Ise püüan oma treeningvõimalused võimalikult ruttu mugavamaks muuta, et saaksin ka laialt pealthaardes lõuatõmbeid teha.

Paari sõnaga tänasest päevast ka. Hommikul tegin vägeva bodypumpi, kus näiteks asendasin seljaharjutuse CXWORX seljaharjutusega. Ainult kummiga tõmmete asemel tegime kangiga seljatõmbeid ja peab tunnistama, et erakordselt suur koormus alaseljale. Igasugused uued väljakutsed on alati teretulnud! :)

Ma nüüd HERA80 maiustama! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tore, et leidub selliseid julgeid katsetajaid, kes oma kogemusi ka teistega jagavad. Rööbaspuudega on nii ja naa. Kui ma siin mõned nädalad tagasi 600 ja 600 paugutasin, siis mingi hetk avastasin, et triceps on nii valus, et ei lase enam palju korduseid teha, aga samas lõuatõmmeteks oli purakat kõvasti. Ise püüan oma treeningvõimalused võimalikult ruttu mugavamaks muuta, et saaksin ka laialt pealthaardes lõuatõmbeid teha.

Paari sõnaga tänasest päevast ka. Hommikul tegin vägeva bodypumpi, kus näiteks asendasin seljaharjutuse CXWORX seljaharjutusega. Ainult kummiga tõmmete asemel tegime kangiga seljatõmbeid ja peab tunnistama, et erakordselt suur koormus alaseljale. Igasugused uued väljakutsed on alati teretulnud! :)

Ma nüüd HERA80 maiustama! ;)

Eks uued harjutused mõjuvad ka ju lihastele "üllatusena", mis lükkab nad oma mugavustsoonist välja.

Päris fantaasiarikas inimene peaks olema kui suudaks iga trenn lihaseid üllatada B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks uued harjutused mõjuvad ka ju lihastele "üllatusena", mis lükkab nad oma mugavustsoonist välja.

Päris fantaasiarikas inimene peaks olema kui suudaks iga trenn lihaseid üllatada B)

Kas just fantaasiarikas, aga ütleme nii, et kogemustega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ega selle lihaste üllatamisega ole ka nii et päris iga treening ei saagi üllatada, siis juhtub veel see et lihased harjuvad ka selle nö üllatamismomendiga ära kui liiga tihit seda teha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tal on raamat ka välja antud kulturismi telgitagustest. Peaks tellima, oleks päris huvitav lugemine.

Ohoo, kas selle raamatu kohta saaks äkki mingisugust linki? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ega selle lihaste üllatamisega ole ka nii et päris iga treening ei saagi üllatada, siis juhtub veel see et lihased harjuvad ka selle nö üllatamismomendiga ära kui liiga tihit seda teha!

Alati saab üllatada. Üllatamiseks on miljoneid võimalusi, aga meie kasutame nendest üksikuid. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

05.mai 2013

Jälle nädal selja taga. Ilmad on läinud ilusamaks ning kuuldavasti täna Põhja-Eestis sadas päris korralikult aga eelseisvateks päevadeks on lubatud ulmeliselt palavaid päevasid. Eelmisel aastal samal ajal olin USA-s ja seal olid selleks ajaks juba võililled ära õitsenud ning sõstrapõõsastel olid marjad küljes. Hea meenutada ning tore oleks kui sellel aastal samuti USA-sse läheme. Trenni tegin täna tagasihoidlikult- umbes 15 minutit jooksu ja bodypump. Jooksmas käin praegu regulaarselt, sest paari päeva pärast pean tegema järjekordse Kaitseväe üldfüüsilise testi ning tore oleks ju ikka 300 punkti teha. Viimane kord tegin vägevad tulemused, aga siis oli meil ka vanakeste vaheline võistlus selle peale, kes teeb rohkem kui 30 punkti. Selleks oli välja töötatud spetsiaalne tabel. Homme on mul 2 rühmatreeningut ja võrdlemisi palju füüsilist koormust tööülesannetes. Võimalusel teen kindlasti ka rööbaspuud-lõuatõmbeid. Tänased lisandid olid sellised: WHEY+, HT-R, PRODE90, BLOCK, RUSH, PUMP+ ja BCAA :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas seda üldfüüsilist testi mingi aeg tagasi ära ei nuditud? Mul sõber just tegi enda oma ära. Ütles, et läks pohmas peaga vaatama, et mis värk on. 300p jälle käes nagu iga aasta, kuigi seekord läks täiesti külmalt nö. "Off-season" vormiga ja polnud muhvigi. Nii kergeks tehtud.

Et nüüd vist üldfüüsilise testi mingi osa läbikukkumine on põhjus vallandamiseks, aga ilmselgelt liiga palju paksukesi heade kohtade peal ning neid tuleb kaitsta. :rolleyes:

Või kuidas see süsteem viimasel ajal muutunud on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas seda üldfüüsilist testi mingi aeg tagasi ära ei nuditud? Mul sõber just tegi enda oma ära. Ütles, et läks pohmas peaga vaatama, et mis värk on. 300p jälle käes nagu iga aasta, kuigi seekord läks täiesti külmalt nö. "Off-season" vormiga ja polnud muhvigi. Nii kergeks tehtud.

Et nüüd vist üldfüüsilise testi mingi osa läbikukkumine on põhjus vallandamiseks, aga ilmselgelt liiga palju paksukesi heade kohtade peal ning neid tuleb kaitsta. :rolleyes:

Või kuidas see süsteem viimasel ajal muutunud on?

Olen isegi hiljuti kuulnud, et selles suhtes on toimunud mingid muudatused, aga ei viitsi väga süveneda nende paksukeste probleemidesse. Selge on see, et varsti tahavad jälle muuta ja lõpptulemuseks on mingi täielik jama kus spordipoisid ainult õlgu kehitavad. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen isegi hiljuti kuulnud, et selles suhtes on toimunud mingid muudatused, aga ei viitsi väga süveneda nende paksukeste probleemidesse. Selge on see, et varsti tahavad jälle muuta ja lõpptulemuseks on mingi täielik jama kus spordipoisid ainult õlgu kehitavad. :rolleyes:

Sõber, kes on hetkel sõjaväes, rääkis juba selliseid jutte, et ülemustel keelati põhiliselt "pumpade" jagamine ka ära :S Endal Juulis minek ja lootsin et tänu kätekõverdustele jääb ainukese lihasena rindki alles, aga nüüd vist mitte enam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõber, kes on hetkel sõjaväes, rääkis juba selliseid jutte, et ülemustel keelati põhiliselt "pumpade" jagamine ka ära :S Endal Juulis minek ja lootsin et tänu kätekõverdustele jääb ainukese lihasena rindki alles, aga nüüd vist mitte enam :D

Piisavalt ettevõtlik tüüp saab vormi hoidmisega ikka hakkama. Sa loe parem Kirbu blogi, kuidas tal ajateenistus läks. Polnud hullu midagi. Õiged lisandid, niipalju kui võimalik trenni juurde ja täitsa käras. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piisavalt ettevõtlik tüüp saab vormi hoidmisega ikka hakkama. Sa loe parem Kirbu blogi, kuidas tal ajateenistus läks. Polnud hullu midagi. Õiged lisandid, niipalju kui võimalik trenni juurde ja täitsa käras. :D

Eks ma ikka üritan jah endast parima anda, et vorm ei kärbuks, aga siiamaani kõik minu kaalus tuttavad, kes on sõjaväes käinud on alla võtnud, 173cm ja 73kg, kust kurat siit üldse veel alla võtta annab :D Hea oleks kui väljatulleks oleks 80kg ja siis oleks hea kärpima hakata, aga seda on liiga palju vist tahetud :D ja sõjaväe palga eest vist väga ei võimalda toidulisandeid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks ma ikka üritan jah endast parima anda, et vorm ei kärbuks, aga siiamaani kõik minu kaalus tuttavad, kes on sõjaväes käinud on alla võtnud, 173cm ja 73kg, kust kurat siit üldse veel alla võtta annab :D Hea oleks kui väljatulleks oleks 80kg ja siis oleks hea kärpima hakata, aga seda on liiga palju vist tahetud :D ja sõjaväe palga eest vist väga ei võimalda toidulisandeid

Ei ole Kaitseväel häda midagi. See ei ole enam 1997 aasta kus ajateenijad said teinekord lõunaks ühe kartuli ning käisid kõhu täiteks metsa all marju söömas või öösel saia varastamas... Pigem kurdetakse, et ajateenistusest tulevad paljud tagasi prisketena nagu jõulupõrsad. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole Kaitseväel häda midagi. See ei ole enam 1997 aasta kus ajateenijad said teinekord lõunaks ühe kartuli ning käisid kõhu täiteks metsa all marju söömas või öösel saia varastamas... Pigem kurdetakse, et ajateenistusest tulevad paljud tagasi prisketena nagu jõulupõrsad. :P

Priskemana tulevad tagasi need, kes olid enne kesise toidu peal nn "ektomorfid". Kodus sõid 2 saiakest ja tass kohvi, nüüd hakkasid 3x päevas süüa saama. Olen isegi kaitseväe toidu peal olnud mitmeid kordi, ega muud peale süsivesikute eriti ei olnudki. Üks kord oli küll päris head toidud ja kanafileed isegi anti - mulle pandi muidugi rohkem kuna tädikesed olid lahked ja said aru millega tegelen :P:D.

PS. Sõber läks kaitseväkke 196cm, 78kg, viimane kuu jäänud ja kaal on nüüd normaalne - 86-88 kg.

Eks see kaitsevägi teebki inimesed võrdseks - sportlased tulevad halvema vormiga välja ja mittesportlased parema vormiga kui enne olid.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priskemana tulevad tagasi need, kes olid enne kesise toidu peal nn "ektomorfid". Kodus sõid 2 saiakest ja tass kohvi, nüüd hakkasid 3x päevas süüa saama. Olen isegi kaitseväe toidu peal olnud mitmeid kordi, ega muud peale süsivesikute eriti ei olnudki. Üks kord oli küll päris head toidud ja kanafileed isegi anti - mulle pandi muidugi rohkem kuna tädikesed olid lahked ja said aru millega tegelen :P:D.

PS. Sõber läks kaitseväkke 196cm, 78kg, viimane kuu jäänud ja kaal on nüüd normaalne - 86-88 kg.

Eks see kaitsevägi teebki inimesed võrdseks - sportlased tulevad halvema vormiga välja ja mittesportlased parema vormiga kui enne olid.

Siis on isegi lootust raskemana välja tulla :D Vormi mõttes usun, et kindlasti mitte nii hea vormiga välja ei tule nagu sisse lähen. Aga seal olekski esmane eesmärk siis ükskõik mis moodustega kaalu juurde saada. Eks tuleb taldrik lakkuda lõpuni puhtaks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priskemana tulevad tagasi need, kes olid enne kesise toidu peal nn "ektomorfid". Kodus sõid 2 saiakest ja tass kohvi, nüüd hakkasid 3x päevas süüa saama. Olen isegi kaitseväe toidu peal olnud mitmeid kordi, ega muud peale süsivesikute eriti ei olnudki. Üks kord oli küll päris head toidud ja kanafileed isegi anti - mulle pandi muidugi rohkem kuna tädikesed olid lahked ja said aru millega tegelen :P:D.

PS. Sõber läks kaitseväkke 196cm, 78kg, viimane kuu jäänud ja kaal on nüüd normaalne - 86-88 kg.

Eks see kaitsevägi teebki inimesed võrdseks - sportlased tulevad halvema vormiga välja ja mittesportlased parema vormiga kui enne olid.

Minu sportlasekarjäärile andis just Kaitsevägi olulise tõuke. Üksikasjadest ma ei hakka siin kirjutama- arusaadav, et mugavad inimesed läheksid sellest pöördesse. :rolleyes:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×