Jump to content
õlalihas

Kardiotreening

Recommended Posts

Sinu postitustest ei ole ükski foorumi lugeja midagi tarka teada saanud, mina näen nendest, et midagi üritad teada anda, aga seda ka pooltõeselt.

Loe, millal on vaja sheik ja millal ei ole, kui pikk peab olema treening ja palju muudki, saad ka targemaks:

http://www.bodybuilding.com/fun/during-wor...shakes-help.htm

mul pole mõtet midagi öelda, sest kohe tuleb mingi link :D

ega see jutt vale pole, lihtsalt teine lähenemine, kindlasti mitte ainuke tõde!

rotter, ma nüüdsest pean oma kliendid sinu juurde suunama, tuleb välja et kõik on oma vormid valesti saavutanud...siiski ootan sinu kogemusi??

ma ei teadnudki et sa kõigi eest räägid...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis ilmselt ei saa glükotseeni täita, energia läheb eriti alla ja hiljem tahad palju rohkem süüa. Valgusüntees on ka ilmselt parem kui on olemas mõlemat valke ja süsivesikuid, mitte ainult üht või teist.

Kui huvi pakub, siis siin räägitakse üsna lühidelt enne trenni ja peale trenni toitumisest:

http://1.getprograde.com/What-to-NEVER-Eat...ou-Workout.html

Väga huvitav kõlab, aga võõrasse kohta oma emaili küll sisestama ei hakka:) Kui sealt mingi pdf tuli, siis kas sa võiksid selle mu mailile saata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mul pole mõtet midagi öelda, sest kohe tuleb mingi link :D

ega see jutt vale pole, lihtsalt teine lähenemine, kindlasti mitte ainuke tõde!

rotter, ma nüüdsest pean oma kliendid sinu juurde suunama, tuleb välja et kõik on oma vormid valesti saavutanud...siiski ootan sinu kogemusi??

ma ei teadnudki et sa kõigi eest räägid...

Mine raamatukokku, otsi ajaleht "Sovetski Sport" 1986.a. kevad, nr. ei mäleta, ja loe palju kulub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõnelt mehelt ootaks tõesti rohkem linke ja mõnelt rohkem kogemusi. Rotter oleks viimaste seas :D

Või on see nagu proovipakett, et kui täpsemalt teada tahad, pead maksma :) ?

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis ilmselt ei saa glükotseeni täita, energia läheb eriti alla ja hiljem tahad palju rohkem süüa.

Glükogeeni. BCAA-st või valgust saab ka glükoosi teha, aeglaselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glükogeeni. BCAA-st või valgust saab ka glükoosi teha, aeglaselt.

Aa, ma mõtlesin et jutt mingist uuest ühendist :D Tere hommikust noh, glükotseen:)

Seda et seda valgust teha saab, ei ole minu jaoks siiski uudis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mõnelt mehelt ootaks tõesti rohkem linke ja mõnelt rohkem kogemusi. Rotter oleks viimaste seas :D

Ma seisan müts peas, saapad jalas ukse juures ja ootan, millal pensionile saab. Rohkem ei viitsi. Las nooremad avastavad maailma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mine raamatukokku, otsi ajaleht "Sovetski Sport" 1986.a. kevad, nr. ei mäleta, ja loe palju kulub.

Mõni aasta tagasi vaidlesid Frediga ja nüüd räägid sama juttu, mis mõttega ma nii kaugesse minevikku naasen :D))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glükogeeni. BCAA-st või valgust saab ka glükoosi teha, aeglaselt.

Krt, ma olen inglise keelsete terminitega harjunud - glycogen. :) Mõtlesin mingil põhjusel, et see on glükotseen eesti keeles. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma seisan müts peas, saapad jalas ukse juures ja ootan, millal pensionile saab. Rohkem ei viitsi. Las nooremad avastavad maailma.

Kahju. Mis sa seal niisama ikka seisad. Toas on soe, hakkad veel higistama ja higi järgi haisema :)

Võta müts ja saapad ära vahelduseks ja istu lauda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mõnelt mehelt ootaks tõesti rohkem linke ja mõnelt rohkem kogemusi. Rotter oleks viimaste seas :D

Või on see nagu proovipakett, et kui täpsemalt teada tahad, pead maksma :) ?

Ok, teeme ära, saadan sulle treenig/toitumise kava, tasuta, misiganes su eesmärk!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, teeme ära, saadan sulle treenig/toitumise kava, tasuta, misiganes su eesmärk!

Nonii. Jälgides seda hullust on see huvitav asjade pööre. Paneme Gmasteri üheks kuuks PTLondoni kava peale ja kuuks Rotteri kava peale ja vaatame, mis mehest saama hakkab. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, teeme ära, saadan sulle treenig/toitumise kava, tasuta, misiganes su eesmärk!

Teeme.

Ma olen praegu täpselt sellises faasis, et võin uusi lähenemisi katsetada.

Aga toitumise kava peaks olema üsna low budget, ühikaelu noh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teeme.

Ma olen praegu täpselt sellises faasis, et võin uusi lähenemisi katsetada.

Aga toitumise kava peaks olema üsna low budget, ühikaelu noh.

loodan, et mitte väga low, pmi nii palju infot kui võimalik mis treeningu ja toitumisega seotud on, ka viimane kava,toitumine ,tervis,elustiil ja palju veel???

Share this post


Link to post
Share on other sites
loodan, et mitte väga low, pmi nii palju infot kui võimalik mis treeningu ja toitumisega seotud on, ka viimane kava,toitumine ,tervis,elustiil ja palju veel???

Will do, aga mitte täna:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krt küll.. ühest väikesest küsimusest on tekkinud suur vaidlus..

Jah, kui peale sheiki veel aeroobset teha, siis ei teki kaloridefitsiiti ja rasv ei vähene...oleks ma sellega päri, siis me ei vaidleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krt küll.. ühest väikesest küsimusest on tekkinud suur vaidlus..

Nii teemaarendus kui tekkinud põnev projekt on ju ainult rikastavad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finally this thread is going somewhere:)

GMAster - intervallidest olen loobunud. Olen nõus, et rasvapõletuseks on intervallid efektiivsed, aga aeroobne baas on asendamatu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just nii, aeglaselt.

Aga kus sul kiiret on ? :D

Ja aja nt vadak juba enne trenni sisse.

Finally this thread is going somewhere:)

GMAster - intervallidest olen loobunud. Olen nõus, et rasvapõletuseks on intervallid efektiivsed, aga aeroobne baas on asendamatu:)

Räägi lähemalt, mis ja miks ?

Ma ei hakka keerutama, mul intervall väsitab närvisüsteemi. Aga mul pole see nii hardcore ka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Energiatootmine e. "põletamine" ei käi ju lihaskoe arvelt.

Mingist hetkest või mingil määral ju käib nii lihaskoe, siseelundite kui naha arvelt ? Katabolism aka "gameover".

Seda et seda valgust teha saab, ei ole minu jaoks siiski uudis :)

Peab sulle õppetöös mingeid takistusi korraldama, liiga palju konkurente ei ole feimile hea! :D

Ja PTLondoni kava oleks ka huvitav proovida aga ma pole kindel kas mul on püsivust kava järgida :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah, kui peale sheiki veel aeroobset teha, siis ei teki kaloridefitsiiti ja rasv ei vähene...oleks ma sellega päri, siis me ei vaidleks.

Halloo, jutt ei käi mitte rasva vähenemisest vaid aeroobse treeningu mõjust lihaskaosele ja selle vältimisest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×