Jump to content
niisamamees

Millal tohib hakkata kasutama lisandeid?

Recommended Posts

Tere. Selline küsimus ,et millal tohib võtta lisandeid (kreatiin, muscel+ jne). Peab selleks mingi põhi olemas olema või kuidas(mõtlen lihaste paasil)?

Olen käinud jõukas umbes aasta(vahepeal tuli auk sisse) aga pole kasutanud mingeid lisandeid ning nüüd tahaks lõpuks korralikumat lihast kasvatada! Mida võiks alguses kasutada ,mis ainet?

Edited by niisamamees

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere. Selline küsimus ,et millal tohib võtta lisandeid (kreatiin, muscel+ jne). Peab selleks mingi põhi olemas olema või kuidas(mõtlen lihaste paasil)?

Olen käinud jõukas umbes aasta(vahepeal tuli auk sisse) aga pole kasutanud mingeid lisandeid ning nüüd tahaks lõpuks korralikumat lihast kasvatada! Mida võiks alguses kasutama ,mis ainet? Loodan ,et saate aru!:D

Ette tänades.

Mina alustasin kreatiini kasutamist pärast poolt aastat. Lisa valku pärast kolme kuud (kiire elutempo pärast). Tee kreatiiniga algul laadimine ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere. Selline küsimus ,et millal tohib võtta lisandeid (kreatiin, muscel+ jne). Peab selleks mingi põhi olemas olema või kuidas(mõtlen lihaste paasil)?

Olen käinud jõukas umbes aasta(vahepeal tuli auk sisse) aga pole kasutanud mingeid lisandeid ning nüüd tahaks lõpuks korralikumat lihast kasvatada! Mida võiks alguses kasutama ,mis ainet? Loodan ,et saate aru!:D

Ette tänades.

Taastusjoogid ei ole mingid ravimid mille võtmiseks sul peavad olema mingid eeldused täidetud. Need on täiesti tavalised toitained, täpselt need samad mida sa saad ka tavatoidust, lihtsalt natuke teisel kujul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina alustasin kreatiini kasutamist pärast poolt aastat. Lisa valku pärast kolme kuud (kiire elutempo pärast). Tee kreatiiniga algul laadimine ka.

monohüdraadiga tuleb laadimist teha, teistega ei pidanud olema vajalik. niiet ennem ostes küsi poest nõu, kuidas peaksid tarvitama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tänud.

näiteks kui hakkan kasutama taastujooke kas siis peab olema ka laadimine?

Igal tootel on lisainfos kirjas kuidas neid tarbima peab. Esmaslt võiksid siiski enda vajadused kindlaks teha, mida sa toidulisandilt ootad ja siis vastavalt sellele ka vali. Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täpselt siis hakka kasutama, kui sa tavatoitumisega ei suuda enam edasi areneda. Kui tunned, et raskused on pikemat aega kohapeal ja miski muu enam ei aita, siis hakka kreatiini tarbima. Valgupulbreid polegi vaja kasutama hakata, saaksid ka tavatoiduga vastavad toitained kätte, kuid kui tunned, et taastumine vajaks parandamist või ei jõua sööki nii kiiresti alla kulistada, siis on aeg hakata taastusjooke jooma. Muidugi me räägime siin sellisest olukorrast, kus tavatoitumine on ka muul ajal korras.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soovituslik lugemine kreatiini kõrvalmõjude ja ohtude kohta http://en.wikipedia.org/wiki/Creatine#Health_effects

No mõni isegi impoks jäänud kreatiini tarvitamisest. Aga see inimene võttis ulmelisi kogusedi ja oma 7 aastat jutti. On kaks varianti, kuidas kreatiini võtta: kuuridena või pidevalt. Kui kuuridena, siis võivad kogused suuremad olla, varieerudes 5 ja 20 vahel, kui pidevalt, siis mingi 3 grammi päevas. Materjali kreatiini kohta on siin tohutult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina alustasin kreatiini kasutamist pärast poolt aastat. Lisa valku pärast kolme kuud (kiire elutempo pärast). Tee kreatiiniga algul laadimine ka.

sama siin ...kreatiin siis kui areng väiksemaks jäi....nii umbes 6 kuud.....lisa valku ei võta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×