Jump to content
Rasengan

Naturaalne valgu šeik

Recommended Posts

Tere rahvas,

nagu pealkirjast näha võib, otsiks mõnda head naturaalset valgu šeiki, mille ained on kergesti kättesaadavad ja šeik ise ka joodav. Netist otsisin, leidsin küll, aga mõnda asju ma arvan oleks raske tavapoodidest saada. Ise mõtlesin, et selline kerge võib-olla oleks nt piim, banaan, kakaopulber. Aga valku tollest väga palju ei saa, mingit kodujuustu ega kohupiima pole ka eriti mõtekas sisse panna, ega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere rahvas,

nagu pealkirjast näha võib, otsiks mõnda head naturaalset valgu šeiki, mille ained on kergesti kättesaadavad ja šeik ise ka joodav. Netist otsisin, leidsin küll, aga mõnda asju ma arvan oleks raske tavapoodidest saada. Ise mõtlesin, et selline kerge võib-olla oleks nt piim, banaan, kakaopulber. Aga valku tollest väga palju ei saa, mingit kodujuustu ega kohupiima pole ka eriti mõtekas sisse panna, ega?

Ei tea miks mitte? Kohupiimaga tuleb väga maitsev!

Lisaks võid veel oma äranägemise järgi igasugu kraami lisada jäätisest müslini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks sa seda kokteiliks kokku tahad lasta? Söö lihtsalt asju:)

Sööngi, pärast trenni võtan oma väikse šeigi ära, ja siis u poole tunni pärast kodus natuke suurem söök.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kohupiimale piima juurde paned, peaks asi piisavalt vedel tulema küll. Banaani(d) kiidan heaks! Kakaopulber samuti hea mõte. Kaneeli ka. Rosinaid? Krt kõht läheb endal tühjaks. :D

Piimana võiksid kasutada minu lemmikut naturaalset lehmapiima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lausa lust näha, et keegi sarnaselt mõtleb kui mina. Mulle on igasugused pulbrid absoluutselt välistatud. Võtan alati peale trenni shake-i: piim+kodujuust+külmutatud banaanid. Külmutatud banaanid tekitavad sellise jäätise, mis trenni lõpuks ära sulab, aga shake on endiselt hea külm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sega lahja kohupiim mingi supilusikatäie magusa moosiga ühtlaseks massiks. Lisa törts piima, et vedelam oleks + üks õun ja ongi hea taastumisprotsessi alustaja sul olemas.

Edited by samuil

Share this post


Link to post
Share on other sites

ega need valgulisandid väga "sünteetilised" või "ebanaturaalsed" ka ei ole, et neid nüüd nii vältima peaks. Igalühel omad põhimõtted toitumises.

Muidu Piim + joogijogurtit natukene ( banaani / maasika maitseline) + kohupiim + 1 banaan + kaneel nt on päris hea sheik :D olen ka kamajahu lisanud sinna. Variante on tohutult palju!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naturaalse lehmapiima ja poepiima vahe seisnes valkude omastamises ja seedeensüümide puudumises?

Piimarasva peendispergeerimine ehk homogeniseerimine ka... viib võõrvalke vereringesse.

Mõned pulbrid on külmtöödeldud ja kõik valgud terved, tõenäoliselt siis seedeensüümid ka sest need on ka valgud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

selline küsimus ,et kui teed kohupiima+piim(poe)+banaan ning lisad natukene kreatiini ehk umbes sama nagu Muscel+... Tohib nii teha kuna seal kreatiini peal üeltud ,et peab olema laadimis periood vms.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naturaalse lehmapiima ja poepiima vahe seisnes valkude omastamises ja seedeensüümide puudumises?

Huvi pärast küsin, millised need proportsioonide suurusjärgud on. Kas poepiimas leiduvatest valkudest omastatakse 5% võrreldes sellega, mida omastatakse mittepoepiimast või 95%, või 50%? Või millised need suurusjärgud on? Veel millest muust kui piima töötlemisest enne poodi vedamist sõltub valkude omastamine ja kuidas see või need asjaolud päeva lõpus äraomastatud valkude osakaalu mõjutavad. Suurusjärkude täpsusega. Kirp, kas tead ja seletad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huvi pärast küsin, millised need proportsioonide suurusjärgud on. Kas poepiimas leiduvatest valkudest omastatakse 5% võrreldes sellega, mida omastatakse mittepoepiimast või 95%, või 50%? Või millised need suurusjärgud on? Veel millest muust kui piima töötlemisest enne poodi vedamist sõltub valkude omastamine ja kuidas see või need asjaolud päeva lõpus äraomastatud valkude osakaalu mõjutavad. Suurusjärkude täpsusega. Kirp, kas tead ja seletad?

Seda tuleks küsida Hr. Alan B´Stardilt. Võimalusel eelistan ma tõesti tavalist lehmapiima, mida õnneks oma signatuuris olevast ökopoest ka saan. See on minu arust umbes sama, kas süüa värskelt püütud lõhet või paar aastat seisnud spotikonservi. Selge see, et toiteväärtus pole sama, kadunud on paljud vitamiinid jne.

Pärispiima juues ikka tunned, kuidas esiisade ramm soontesse voolab. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seda tuleks küsida Hr. Alan B´Stardilt. Võimalusel eelistan ma tõesti tavalist lehmapiima, mida õnneks oma signatuuris olevast ökopoest ka saan. See on minu arust umbes sama, kas süüa värskelt püütud lõhet või paar aastat seisnud spotikonservi. Selge see, et toiteväärtus pole sama, kadunud on paljud vitamiinid jne.

Pärispiima juues ikka tunned, kuidas esiisade ramm soontesse voolab. :D

Nojah. Seep see ongi - tundub nagu teaks midagi, aga kui otsida mida konkreetselt, siis polegi midagi peale tunde, et ramm voolab. Ramm voolab soontes ja soontesse kindlasti, aga kuivõrd ja kas üldse see ka piima päritolu, töötlemisviisiga seotud on, jääb arusaamatuks. Nagu võtmete otsimine lambi alt - hea valge otsida isegikui võtmed kuskile porimülkasse kadunud. Enda kohta arvan, et katsun jääda selliste asjade juurde, millest ise aru saan ja/või mis silmnähtavate tulemustega on, kas siis negatiivsete või positiivsetega. Piima töötlemisviisi ja -määra mõju jõunäitajatel (ehk soontes voolavale rammu määrale) teiste asjaolude - mida, juhin tähelepanu, pole üldsegi teada - mõjust eraldamine kahtlemata ei kuulu minule arusaadavate asjade hulka. Minu maailmas siis muidugi. Igaüks elab omas maailmas, ja nähtvasti on maailmu, kus taolised asjad on võimalikud ja igapäevase regulaarsusega või tihedamaltki tehtavad. Üks pole parem kui teine, üldiselt. Või? Alani jt kommentaarid muidugi teretulnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai täna siis selline šeik ära proovitud:

piim 300g

rasvatu kohupiim 90g

kakaopulber 15g

banaan 100g

Täitsa maitsev oli isegi. Kakaod võib rohkem ka panna, sest selle maitset nagu aru ei saanud. Siin toiteväärtus ka

Kaloreid: 380.7 Kcal

Rasva: 8.55 g.

Valku: 29.8 g.

Süsivesikuid: 45.5 g.

Kiudaineid: 3.5 g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga kui kasvõi pulbritest sheik vahepeal kopa viskab ja tahaks kasvõi raha kokkuhoidmis mõttes teha näiteks ise toiduainetest sheik siis teeb ju suhteliselt sama välja ? Ise polegi nö toiduainetest kunagi sheike vist teinud trennisuhtes... peaks muutma seda harjumust, jube vastik on vahest peale trenni pakk kohupiima, klaas piima ja muid asju kõrvale süüa kui näiteks kiire on vms et palju lihtsalt ju ongi siis enda nö taastussheik valmis vändata.

Muidu selline probleem ka, et tavalist piima ma ei juua ei saa.... seega joon kitsepiima, et millise sheigi ma teha võiks? Tahaks saada kuskil 20-30g valke ja 40-50 süsikaid ehk kokku.... aga kuna hardgainer siis kasvõi 20-30g valke ja üle 60g süsikaid, või siis näiteks trauben zuckerit lisada et rohkem sv-sid saaada.

Näiteks 200ml kitsepiima, 100g kohupiima , 2 banaani ? See on juba selline korralik sheik `?

Edited by haamer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lausa lust näha, et keegi sarnaselt mõtleb kui mina. Mulle on igasugused pulbrid absoluutselt välistatud. Võtan alati peale trenni shake-i: piim+kodujuust+külmutatud banaanid. Külmutatud banaanid tekitavad sellise jäätise, mis trenni lõpuks ära sulab, aga shake on endiselt hea külm.

Sellisel kujul taastusjook ilusti ära ka taastab lihased ikka? räägitakse küll, et peab ilmtingimata vedelal kujul mingi 0g rasvaga valgusheiki jooma, et imendumine võimalikult kiire oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sellisel kujul taastusjook ilusti ära ka taastab lihased ikka? räägitakse küll, et peab ilmtingimata vedelal kujul mingi 0g rasvaga valgusheiki jooma, et imendumine võimalikult kiire oleks.

Ütleme nii et mina olen näinud härga, kes peale trenni 2L 3,5% piima jõi ja taastumisega tal probleeme polnud.

Seega ei tasu kõike liiga peensusteni ajada.

Kalorid, toitained sisse, see hüper-imendumiskiirus hakkab alles kõrgemal tasemel mängima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ütleme nii et mina olen näinud härga, kes peale trenni 2L 3,5% piima jõi ja taastumisega tal probleeme polnud.

Seega ei tasu kõike liiga peensusteni ajada.

Kalorid, toitained sisse, see hüper-imendumiskiirus hakkab alles kõrgemal tasemel mängima.

70 - ndatel ja 80 - ndatel, kui toidulisandeid veel saada polnud, siis joodigi piima kohe peale trenni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piimarasv kiirendab imendumist.

Linki? huvitav oleks mehhanismi lugeda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×