Jump to content
Janar Rückenberg

Janar Rückenberg - Team FAST "2016 suvi..."

Recommended Posts

post-17-1304362915_thumb.jpg

Ei saanud suuremad asjad, üldiselt sel valmistumisel on nii, et kogu asja olemus, kuivus ja vorm on video pealt alati paremini nähtav, kui piltidelt.

Su vasaku biitsepsi (pildil parema) peal on lihtsalt RÄME voolik. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stressiolukorras (nälg, koormus, magamatus) tasub alati 3 g C-vitamiini päeva peale laiali jaotada, piirab stressireaktsiooni. 5 g on ka ok. Energiaks proovi tsitrulliinmaleaati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommik!!!

Kindlasti ei olnud minu eesmärgiks panna üles viimase peale häid ja teravaid pilte, siis need ise maha laita ja selliselt siis häid kommentaare hakata kerjama, nii piltidele, kui vormile...tõsi, nii see just välja kukkus ;):rolleyes:. Need kaks fotot said tõepoolest head, seda ei saa eitada, kuid kui andsin hinnangut, et midagi head ei saanud, siis pidasin ise silmas ilmselt tervikut, sest 40 - st pildist said tõepoolest head vaid need kaks. Ülejäänutel oli tõesti vorm selline, nagu poleks viimased kuud toitumist jälginudki :huh:. Ja lihastunnetus, nagu ka lisasin oli tõesti kõikide piltide ajal ülisitt, lihas tühjaks jooksnud ja pumbatus kadunud, see, mille kätte sain on ülimponnistus :). Lihtsalt, ootasin ise algul eilsest pildiseeriast oluliselt rohkemat, kui vaid kahe pildi õnnestumist, sellest ka nördimus, mis siin minu kommentaarides kajastus. Aga see selleks. Kirjutan ka öistest sündmustest. Öösel sai söömas käidud, kahes järgus koguni ;). Kella ühe ajal 60 g muna (1 muna) ja 30 grammi kanasinki + 1 õun (130 g). Sellest ei piisanud, teine raks kella kolme ajal, siis juba 120 grammi vanilje kohupiima. Midagi pole teha, tunnen, kuidas keha on tühi ja lihased imevad, tõepoolest ka sellise päevase kaloraazi juures. Tõmbab mao nii korisema ja seest õõnsaks, et ma ei saa lihtsalt muidu magada. Täna ongi olnud unetu öö, mis on eelseisvat tõsist jalatrenni arvestades ilmselt "hea" :P.

Selline öine söömine pole muide eriline, sel valmistumisel isegi päris tavaline, aga arvan, et ka see on olnud põhjus, miks sedakorda massi ja kvaliteedi suhe on saanud võib - olla elu parim...ikka see keha kuulamine. Aga see, et mul enesetunne ka 4000 Kcal nadi on, see vastab tõele. Loomulikult ei ole kaloraaz iga päev selline, viimasel nädalal on päeviti kõikumine täpselt selline, et ühel päeval on näiteks 3000, järgmisel 4000, siis 2900 ja siis 4200 jne. Laias laastus üle ühe päeva 4000 ja siis 3000. 4000 on palju ja tõsi, ilmselt mu päevased kulutused ei ole ülisuured. Ilmselt siin on põhjuseid mitmeid, esimene kindlasti see, et minu ainevahetus on ülikiire, see on 100% selge. Teiseks, jõutrennid on kindlasti keskmisest intensiivsemad, kui eile tuli 1.20 - ga 25 seeriat, tegelikult 31 seeriat, kui tõmmetes arvestada seeriaks mõlema käe tõmbeid. Tegelikult tuli seeriaid veelgi enam, kui veel pullover ja lõuatõmbed ka ära lahutada, see teeb veel pluss kolm, mis teeb juba 34 seeriat. Jalatrennid on päris tavalised, kui 60 minutiga teen 25 - 28 väga tõsist seeriat. Jõutrenn on jõutrenn, kuid kui teha vaadeldavas ajaühikus ühe 10 liigutuse asemel 15, siis on kalorikulu kindlasti oluliselt suurem. Kokkuvõttes kindlasti väga korralikud jõutrennid on keskmisest energeetilisemalt kulukamad. Kindlasti oma kulu on koolis päevasel ringitormamisel. Ja päris kindel olen ka selles, et arvutatav kaloraaz tuleb reaalselt ilmselt selgelt väiksem, selles olen kindel.

Lõpetuseks garneerib kõike see, et ma tegutsen nende kalorite pealeandmises täpselt Indrek Otsuse juhistele. "Ei tohi olla tunde või päevi kestvat nõrka, tühja või näljatunnet. Arusaadav, kui trenni lõpus läheb kumm korraks tühjaks, kuid muul ajal peaks enesetunne olema enam vähem ok". Sellest olengi juhindunud, annan peale täpselt niipalju, kui vaja, et sitt tunne kaoks, aga võimalikult mõõdukalt ja pigem isegi minimaalselt. Ja isegi hoolimata sellest on seda söögiisu ja halba enesetunnet ikkagi rohkemgi kui küllalt :P. Lisaks, kuna olen ilmselgelt dieedi lõppfaasis, siis siin ongi oluline kaloraazi tagasi tõsta, seda ikka selleks, et mitte lihast kaotada, et mitte "auku" kukkuda ja oleks energiat trennides lihasmassi säilitavaid trenne teha!!!

Kaal hommikul, peale väga kerget WC - d ja öist söömaaega oli ka 94.7 kg, kuid usun, et polnud päris tühi. Arvan tegelikult, et päris reaalne kaal, peale korralikku WC - d on seal 93.5 kg (ilma öise söömiseta ja peale korralikku WC - d), mitte rohkem, mis ongi väga hea kaal!!! Pilt peeglist...ILUS!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimased Rücku pildid väga head! Nüüd on ka poseerimine paremaks läinud ning olen väga kindel, et seekord tuleb mehel ka Euroopa meistrivõistluste finaalkoht ära. Mitmendaks kokkuvõttes jääb, ei hakka ennustama. Mind ennast häirib jubedalt kui juba enne võistluseid kõrvalseisjad hakkavad medaleid kaela riputama. Põhimõtteliselt on võimalused tulla 1-6 kohale + alati arvestada ka dopingukontrollide tulemustega poole aasta pärast... Nüüd on oluline grimmiga mitte alt minna. Ise kavatsen sügishooajaks varakult otsida veel uusi võimalusi ebayst. Seal on tuhandeid erinevaid pruunistavaid grimme ning pean leidma endale selle sobiva. Ütlen ausalt- tunnen Dream Tanist väga suurt puudust, aga midagi ei ole teha. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust!!!

Viimane jõusaalitrenn on selleks nädalaks tehtud. Mis seal salata, nii keha kui vaim hakkavad väsima ja nii uskumatu kui see ka ei tundu, isegi 4000 Kcal juures, mis tuleb ilmselt ka täna täis. Soovitud 93 kg enne Balti Matši laadimist jääb ilmselt saavutamata, kuna täna hommikul olin 94.5. No kindel ei ole veel muidugi midagi, kuna reedel kavatsen siiski tühjendada, varu on kindlasti ka vee ja soolade arvelt. Samas, ega ei põe ka. Olen sellele palju mõelnud, et minu selle valmistumise võti ongi olnud, see, et pole pigem defitsiidiga nii põhja pannud ja olen tunde järgi peale andnud. Nüüdseks on selge, et mul on/oli valida kolme valiku vahel:

1. Minna välja väga suurena, ent sellisel juhul kuivusega raudselt kaotades, mis kokkuvõttes head tulemust kohe kindlasti üldse ei tähenda.

2. Minna välja ülikuivana, kuid selle ülima kuivuse saavutamisel loovutada kindlasti oluliselt kvaliteetset lihast, mis samuti ei pruugi midagi head tähendada, lõpptulemust silmas pidades. Selle variandi korral on mul oht "jalgadest ilma jääda", mis annab kohe proportsioonides tunda.

3. Minna välja suhteliselt massiivselt ja suhteliselt kuivalt, mis tundub, et on õnnestunud. Olen omale selgeks mõelnud, et nii ma tahangi laval sel korral olla. Lihast loovutada ei tahaks, nagu näha, on see siiani ka edu taganud.

Nagu ütlesin, laadimiseelne 93 kg pole ka võimatu, kuid arvan siiski, et veel enne Balti Matši seda ei tule, aga mine sa tea. Superkuivuse nimel tõmblema ei hakka, kuna selle hinnaks on lihasmass. 93 kg peab sajaprotsendiliselt saavutama kindlasti enne EM laadimist.

Hetkevormiga olen enam - vähem rahul, selge, et alati võiks parem olla. Kui võrrelda eelmise kevade Hollandi vormi, siis see võis väga millimeetri jagu kuivem olla, kuid seda kindlasti lihasmassi hinnaga.

Täna oli vennaga tugev õlg, biitseps ja triitseps superseeriatena ja 4 seeriat lailihasele. Lõpetuseks kõndisime 8 staadioniringi, mis on 2 km. Homme on taas karvaajamine, plaanin kõndida 10 km ja poseerida. Reedel plaanin ka kõndida.

Aga jah, vaim hakkab väsima...

Panen ka kolm pilti, kaks tänasest trennist ja ühe eilse pildi, pärast jalatrenni kodus. Ärge mu hirmsa seinaga koridori vaadake, Tupsu on selle korralikult ära töödelnud, luban, et suvel panen uue tapeedi :).

Kui keegi moderaator satub peale, siis võiks mind ka täna aidata, piltide osas. Pildid on "kurjad" ja selge, et trenni ajal saab vahest häid pilte, tegelikult, vabas olekus ei ole asi kaugeltki nii hull :rolleyes:.

Ah jaa, peale trenni sõin, keedetud tatar 50 grammi, 130 grammi kanafileed ja üks 150 grammine õun. Homsest lähevad ka toidud magedaks.

Muide, see on mu renoveeritud jõusaal, mis on hetkel täiesti kiiruga kolitud ja paigutamata, vanad masinad tahan üle võõbata, kenasti paika panna ning lisaks saan la paar uut masinat. Hetkel teen seal, kuna on hädaolukord ja võistluseelne kriitiline aeg ning garaazist tuli kiiresti tulema tulla. Muidu tuleb seal veel tublisti kõpitseda.

Jalapildi korral on muide märkimisväärne see, et tavaliselt pärast jalatrenni separatsiooni pole kohe üldse, kuid eile oli jalg isegi pärast trenni rahuldava välimusega.

post-17-1304539981_thumb.jpg

post-17-1304540010_thumb.jpg

post-17-1304540044_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks sul see kaalunumber nii oluline on nagu ma aru saan mahud sa klassikasse juba praegu sisse? Arvan et vaata eelkõige pilti ja jäta kaalunumber kui selline teisejärguliseks. Ma ei taha öelda, et pildi paranemine toimub sellisel juhul kui kaal on sama kogu aeg, sa pead nägema kaal numbri langust, kuid samal ajal kui on pidev nälg on see signaal et oled defitsiidis ja tõenäoliselt pekk ka kaob.

Pilt on hea ja ära vinti üle keera, arvesta, et kaks nädalat edasi jääb EM, selge et viimane nädal ei peaks enam defitisiidis olema ideaalis, see peaks olema selgelt juba taastav nädal, siis oled ka ilma laadimata hea. Praegu sa piltide järgi tühi ei ole ja kui see pilt on nii hea miks siis tühjendada ja laadida? Nii olen ka ise teinud kui on hea pilt ja sooned jooksevad, mida ma seal enam laen???? Lihtsalt mõtteid mida sa ka kindlasti oma peas keerlemas näed ehk on abi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täpselt nii see kipubki minema jah, nagu sa Ott räägid, sest jah, kui siin kaal ikka jääbki sinna 94.5 peale ja 96 kg on lubatud, siis siin tõepoolest midagi väga laadida ei olegi jah. Kuigi reedel võtan toiduga siiski kindlasti tagasi, sest kui keha on veidi eelnevalt tühi olnud ja siis süsikaid anda, siis olen ikka sellist vaskulaarsust ja paremat pumbatust täheldanud.

Kuna see kaal on tegelikult selline suhteliselt piiri peal, siis ilmselt kui 4 - 5 tundi seal pussis laadida, siis jah võib kaalumise ajal olla üllatusi. Soov aga kindlasti klassikasse jääda!!!

Energiaga trennides on nii, et seda jagub täpselt tugevaks 1 - 1.5 tunniseks korralikuks jõutrenniks, siis on paagid tühjad, aga nii vist peakski õige olema :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalmus sööb viimasel ajal üldse 5x öö jooksul. Niiet Janar sinu paar öiset käiku on täiesti normaalne veel. :)

Aga jah - kui trenn on korralik siis läheb mistahes kogus toitu nagu tühja auku. Isegi vahest 600g sealiha + 200g juurikaid + 200g maitsestamata jogurtit keeran sisse ning peale einet on selline tunne, et makku ei jõudnud midagi. Haihtuks nagu kuskil poolepeal ära. :)

Aga kindlasti aitab see, et kui trennid on rasked siis võid ka süüa rohkem. Kõht võib ju veidi tühi olla, aga ainuüksi see, et iga paari tunni tagant võid külmkapi kallal käia on vaimselt suhteliselt vabastav. Palju hullem oleks vormi teha väiksema trennikoormuse juures kus peaks arvatavasti toitumist kõvasti kärpima, et rasva põletada... sealjuures hakkaks vaimselt toidukordade vähesus ja kogused kindlasti veelgi enam ajudele...

Vorm muidugi super. Usun, et praegusel hetkel see kaalunumber kindlasti täit tõde ei näita. Seega võid selle 93kg juures isegi vesisem välja näha kui kuskil midagi rappa läheb. Jälgi peegelpilti ja võta stoilise rahuga asja. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga võimas vorm Janar! Usun tuleb väga huvitav lahing Riias. Edu ja pea ikka vastu ka need kõige raskemad päevad! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunagi ma uskusin, et Ott Kiivikas on Eesti kõige suurem veresoonemees, aga nüüd tundub, et Rücku on soonelisem :)

post-50-1304616113_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käte pealt ei ole mul kunagi selliseid trosse olnud, kuid rinna ja õla osas on parematel päevadel neid ikka puntras olnud....sooned on toredad, kuid separatsioon on olulisem ,see et asi jookseks ja lihasrühmade eraldusjooned ja lausa kiudude kaupa näha oleks - see on olulisem, kindlast koos soontega see krempel veelgi võimendub. Kuid olen näinud ka meeletu venoosusega tüüpe, kellel puudub separatsioon ja siis on see pilt suht eemaletõukav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naksitrall vist vihjab sellele Fasti bannerile, mis sul postituste all on. Seal on pilt peegelpildis.

Mind aga huvitaks, et mis su naispool sinu spordist ja "kannatusterajast" arvab? Teeb ta ise ka mingit sporti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline soonelisus pole küll enam esteetiline; tavanaised pigem jooksevad sellist kolli nähes minema ja ega see silmale eriti meeldiv vaatepilt ka pole :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üsna selge, et ma pole 99.9999% ajast samasuguse väljanägemisega :D . See on ainult üks hetk trennis töö käigus pumbatult, üks moment, üks harjutus ja üks pingutus, mis on hästi tabatud. Kui ma tõusen praegu arvuti tagant püsti ja lähen võtan peegli ees trapetsi poosi, siis mul pole isegi mitte kolmandikku nende piltide soontest väljas. Kindlasti ei tasu selliste piltide järgi kohti välja jagada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline soonelisus pole küll enam esteetiline; tavanaised pigem jooksevad sellist kolli nähes minema ja ega see silmale eriti meeldiv vaatepilt ka pole :D

Pilte on kõvasti töödeldud, et saada sooned välja. Algse fotoga võrreldes on töödeldud pildid märksa kontrastsemad. Rõhutatud on varjud ja heledad kohad. Lisaks on koormuse ajal veresooned rohkem "väljas" kui puhkeolekus. Kui lisada eelpool nimetatule see, et tavaliselt käivad inimesed riides, siis pole sooni eriti nähagi. Pealegi ei kesta selline kuivus aastaringselt. Tõmmake ennast sama kuivaks ja pumbake kõvasti! Usun, et tulemus on pea sama! Vähemalt "teed" on "kaardil" samas kohas. Jämedus on arvatavasti treenitusega tulnud.

Janar jõudis minust juba ette.

Edited by rinaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline soonelisus pole küll enam esteetiline; tavanaised pigem jooksevad sellist kolli nähes minema ja ega see silmale eriti meeldiv vaatepilt ka pole :D

See on pagana hea, et nad minema jooksevad, saab omale rannas näiteks parema koha ja saunas rahulikult üksi vihelda. Tegelikult on hea vahel inimestele hirm naha vahele ajada ja selleks polegi enamat vaja kui piisab lihtsalt riidest lahti võtta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veidi kõrvalistel teemadel. Täna oli mul taas tööpäev, kuid, kuna vihma sadas päev läbi, saali mul hetkel veel kasutada ei ole ning on aastalõpp, siis lahendasin tunni läbiviimise hoopis tavapäratult. Tunni teemaks oli joonistada pilt "Mina ja jõusaal". Lubasin lastele, et parimad tööd saavad kajastatud siin fitness.ee - s, minu bloqis. Ärge pange pahaks, kuid lubadust peab täitma.

Mark Melnik 8. klassist:

post-17-1305573819_thumb.jpg

Toomas Pruul 5. klassist:

post-17-1305573830_thumb.jpg

Palju Õnne võidutöödele!!!

Edited by Oskar

Share this post


Link to post
Share on other sites

On küll, kusjuures :D, teine, must - valge töö kuulub siis Toomasele, soperdasin natuke ise üleslaadimisega ära, selles mõttes, et tekst ei jäänud pildi kohale. Olen seadistuste osas algaja ja ei oska teksti ja pilti paika ajada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellel nädalavahetusel 20 - 23. mail toimuvad Bulgaarias, Sofias meeste kulturismi ja klassikalise kulturismi Euroopa meistrivõistlused.

Eestit esindab neil võistlustel selle aasta Eesti absoluutne karikavõitja Janar Rückenberg, kes võistleb klassikalise kulturismi pikkuskategoorias +180cm.

Janar saavutas mullu EM -l finaalis 6. koha ja kindlasti on plaanis sellel aastal oma tulemust parandada. Eelvõistlus toimub laupäeval 21. mail ja finaalid 22.mail.

Eesti klassikalise kulturismi ja kulturismi paremik (Imre Vähi, Taavi Koovit ja Ott Kiivikas) seekord kaasa ei tee, sest põhiettevalmistus on suunatud sügisel 18-21 nov. Tallinnas toimuvatele klassikalise kulturismi maailmameistrivõistlustele.

Treeneri ja kohtunikuna saadab Janarit Euroopa meistrivõistlustel Indrek Otsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×