Jump to content
IvoP

Ivo Pärle

Recommended Posts

IVO PÄRLE

Vanus: 28

Sünniaeg: 10.12.1981

Elukoht: Tartu

 

Pärit olen väikesest kohast - Antsla, kus veetsin oma lapsepõlve ja noorusaja. Noorena harrastasin suusatamist ja lauatennist, hobiks oli kõik, mis seostus mootorite, kiiruse ja tehnikaga. Sellest on kindlasti jäänud ka mingid jäljed, kuna kiiruseületamine on minu puhul tavaline.

Põhikooli lõpus kolisin Valgamaale, kus asusin õppima Hummuli põhikoolis ja sealt said alguse ka minu esimesed tõsisemad treeningud jõusaalis. Kuna koolis ei olnud jõusaali, käisin iga päev 15 km kaugusele Valka trenni. Tolli tänaval asus tolle aja kohta väga korralik ja heal tasemel jõusaal, kus sai alati hea trennielamuse osaliseks ja uskumatu, aga see koht eksisteerib endiselt, ka nüüd olen seda kohta külastanud ning peab mainima, et endiselt on see väga kõva koht!

Peale põhikooli läksin Vana-Antslasse ehitajaks õppima, elasin ühikas ja käisin 6 korda nädalas kooli jõusaalis trennis, kuna mul olid isiklikud jõusaali võtmed sain minna siis kui tahtsin ja olla niikaua kui vaja. Treeningvaim oli kõva, sest treenisin koos Gert Goršanoviga. Kõik kolm pool aastat kui kutsekas õppisin tegin kõvasti trenni, jõusaali kõrval oli ka maadlustrenni võimalus, kus ka käisin - trenni mulle meeldis teha :angry:

Peale kooli lõppu viisid tuuled mu Soome tööle. Töötasin firmas, mis tegeles kõikvõimalike metallitöödega. Mälestuseks tegin endale roostevabast terasest hantli, mis siiamaani alles ;)

Kuna tööd oli palju ja päevad olid pikad siis trennitegemine jäi kahjuks unarusse. Peale igapäevase rauatassimise oli võimalus ka palju suusatada kuna Soomes olid talved ilusad ja pikad. Elasin ja töötasin Soomes neli aastat ning viimasel aastal sain hakata ka jälle jõutrenni tegema.

Peale 4 aastat Soomes, õnnestus tagasi Eestisse tulla, sain tööd gaasilõikus masinal ja jällegi oli töö seotud rauaga ja terasega. Kuna Eestis tegi suurema töö ära masin ja tööaeg oli paindlikum sain uusti alustada oma jõusaali teed.

Kahe aasta pärast tutvusin härra Kalmusega, kes süstis musse palju positiivust ja jõudu end taas vormi saada. Seda ma ka suutsin juba elu esimesel võislusel "Eesti karikas 2007" saavutasin I koha ja absoluutarvestuses III koha, see andis väga palju indu ja jõudu edasiseks juurde, sest tundsin, et suur vaev on vilja kandnud.

Jälgisin hoolega Kalmuse õpetusi ja ettekirjutusi, uskusin teda ja tegin täpselt nii nagu ta ütles ja kõik läkski nii nagu Kalmus ütles. Kõik toitumis-ja trenniprogrammid pani tema paika, sest ise olin veel sel teemal võhik. Kuid mida rohkem sa selle sees oled seda rohkem hakkab asi sind huvitama ning järjest rohkem hakkad sa ise asju uurima ja lugema ja ennast uute võimalustega kurssi viima.

Ja kõik see raske trenn ja sellega kaasas käiv elu tõi tulemusi:

 

Aasta 2007

Eesti Karikavõistlus (kuni 70 kg) - 1. koht, absoluutarvestuses 3. koht

 

Aasta 2008

Eesti karikavõistlus (kuni 175 cm ) klassikaline kulturism - 2. koht, absoluutarvestuses 6. koht

Euroopa Meistrivõistlused - 14. koht

 

Aasta 2009

Eesti karikavõistlus (kuni 80 kg) - 1. koht, absoluutarvestuses 4. koht

Siauliai Baltic Match - 4. koht

Met-RX Fitness Classic Bodybuilding - absoluutarvestuses 2. koht

Sparta (korduste peale surumine) - 3. koht

Euroopa meistrivõistlused - 8. koht

2009. aasta lõpus tekkis kerge vigastus, mis pani põntsu nii trennitegemisele ja ilmselgelt ka võistlemisele, kui vigastus aga hakkas taasutuma ja jõudu tuli juurde mõtlesin,et nii nagu raud on tugev ja purunematu - olen seda minagi!

Selle aasta olen võtnud rahulikult ja elanud ilma pingeteta peas mõlgub ikka mõte, et tahaks veel võistelda aga olin selle mõte suht maha matnud kuni tänaseni kui Fast äratas isu veel pingutada, võistelda ja ennast proovile panna. Mõtlesin selle üle pikalt, kuid lõpuks jõudsin otsusele, et miks mitte proovida, kaotada pole ju midagi - AINULT VÕITA ! ! !

"Lõppude lõpuks saavutavad inimesed ikkagi ainult seda, mida nad on endale eesmärgiks seadnud, sellepärast tulebki valida ülevaimad eesmärgid" - (Henry David Thoreau)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, mis vigastus oli?

Koormuste ning raskuste kasvades kandus valu küünarnukkidest, mis oli vana vigastus, randmelihastesse ja õlgadesse. Algul proovisin jätkata, kuid mida aeg edasi, seda vähem trennile vastu sai pidada. Taastumine aeglustus, kuna üritasin vormi teha ,vett jäi kehas vähemaks, ning sunnitud paus oli tulekul. Liigeste mure pole mind muidugi unustanud - annab märku koguaeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea sissejuhatus!

Ivo! Kui aega on, siis kirjelda natuke ka oma toitumist-milliseid lisandeid kasutad võistlusvälisel ajal ja miks, samuti palju on sinu kaal praegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuidas Fast neid sponsoreeritavaid valib?

Tulemuste ja potentsiaali järgi. 2011 toimub Tallinnas CBB MM ning BF MK-etapp, seega sponsitavad tulvad ilmselt eelkõige nende sportlaste hulgast, kes on kandidaadid esindama riiki kodustel võistlustel. Tõenäoliselt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist sõbrad karvased ja sulelised :) suured ja väiksed :lol:

Mõtlesin, et kirjutaks teile siis natuke oma toitumisest ja hetke oludest treeningutes.

Trenni teen 5 korda nädalas ning terve nädala jookul üritan treenida läbi kõik tähtsad lihased. Nädalat alustan tavaliselt jalatreeningust ning lõpetan õla ja triitsepiga.

Peale tugevaid treeninguid käin lihaseid ujumisega lõdvestamas.

Ning suurem lõõgastumine ja puhakamine toimub ikka nädalavahetusel, mil ma trenni ei tee. Kuna enamus trenne on tugeva koormusega pean väga oluliseks puhkust, et ennetada ületreeningu ohtu.

Ja, et seda vältida kasutan ka Fasti toidulisandeid :

Whey +

Beta-alanine;

Pump+;

Clutamine;

Ja liigestele Joint+

Olen ise FASTi lisanditega väga rahul ja positiivsel arvamusel. Olen kasutanud väga palju erinevaid lisandeid aga pole kokkuvõttes väga rahul olnud kuna lõpptulemusena selgub ikkagi see, et olen ennast üle treeninud ja väsinud ning jõud tuleb ikka oma organismist mitte lisandite toel, mis pidid aitama jõudu taastada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist sõbrad karvased ja sulelised :) suured ja väiksed :lol:

Mõtlesin, et kirjutaks teile siis natuke oma toitumisest ja hetke oludest treeningutes.

Trenni teen 5 korda nädalas ning terve nädala jookul üritan treenida läbi kõik tähtsad lihased. Nädalat alustan tavaliselt jalatreeningust ning lõpetan õla ja triitsepiga.

Peale tugevaid treeninguid käin lihaseid ujumisega lõdvestamas.

Ning suurem lõõgastumine ja puhakamine toimub ikka nädalavahetusel, mil ma trenni ei tee. Kuna enamus trenne on tugeva koormusega pean väga oluliseks puhkust, et ennetada ületreeningu ohtu.

Ja, et seda vältida kasutan ka Fasti toidulisandeid :

Whei +

Beeta-alanine;

Pump+;

Clutamine;

Ja liigestele Joint+

Olen ise FASTi lisanditega väga rahul ja positiivsel arvamusel. Olen kasutanud väga palju erinevaid lisandeid aga pole kokkuvõttes väga rahul olnud kuna lõpptulemusena selgub ikkagi see, et olen ennast üle treeninud ja väsinud ning jõud tuleb ikka oma organismist mitte lisandite toel, mis pidid aitama jõudu taastada.

Jagan seda arvamust ja just hiljuti on mulle üha enam tunduma hakanud, et mõne uhke asja mitte-tarbimine on pigem kasulik (ükskõik kui äge pakend pole!). Võtmesõnadeks insuliin ja veresuhkur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis siis "põrsa" eluskaalu numbrid on. kas jõuluks läheb ahju.... :lol:

Numbrid on siis sellised 170cm 80kg! Kevadeks peab olema 73kg ahju panin vaikselt sussuma, et mitte tempot liiga suureks lõpus kruvida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eelmisel nädalal käisin Tallinnas telliskivi peakontoris ning minu üllatuseks oli ka eesti koondise peatreener Indrek Otsus seal...seega ei suutunud ma vastu panna ja pidin oma vormi talle ikka ära näitama, et temapoolseid kommentaare kuulata, kuna tean, et see mees ei ilusta asja kunagi. Vastus oli siis selline: "Oooooo..kas see mees on eesti koondisest...???" Sealt suundusin aga otsejoones trennisaali, kus tegin tugeva jalapäeva Taavi Koovitiga. Trenni käigus mõistsin, et ei ole veel kõik kadnunud, kuna jalapäeva raskused küündisid üle 400 kilo ja Kooviti innustavad kommentaarid andsid ka märku, et hetkel ei olegi vaja veel tipp vormis olla.

Nädalalõpus võtsin aja maha ja tähistasin koos fitnessiperega jõule, sest praegu on veel viimane aeg puhata. Peoga võib rahule jääda, sest nagu sportlastele omane enne vägijooki tehti sporti. Mina siis sain 1 korda sel talvel suusad alla panna ja nautida Kõrvemaa kauneid suusaradu :)

Nagu teada pole ma suure jutuga vend, seega hetkeks kõik...aga püsige lainel vartsi on tulemas ka uusi vormipilte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaanis on kaalu langetamine .Kuuga olen kaotanud kaalus kaks kilo, järgneva kuu jooksul soovin veel kaks kilo kehakaalust kaotada.Tundub, et kaalulangetamine on toiminud õigesti, sest jõunäitajad on endiselt rahuldavad. Kindlasti on seda jõudsasti toetanud kasutatavad toidulisandid:pump(plus),bcaa,glutamine. Eks aeg näitab, kas saavutan soovitud tulemuse või tuleb tegelda rahvaspordiga. Püsivalt on probleeme õlapiirkonnas, mis tõttu ei saa teha kõiki soovitud harjutusi sellele piirkonnale. Lähtudes eelpool mainitust tuleb valida harjutused , mis ei koorma liigselt õlaliigeseid, kuid mis samas ei anna ka soovitavat tulemust. Õlaliigese taastamiseks kasutan joint (plus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole paha, jalg on hea! Tunneks huvi kuida su jalatrennid välja näevad, mis harjutused, mitu korda nädalas?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole paha, jalg on hea! Tunneks huvi kuida su jalatrennid välja näevad, mis harjutused, mitu korda nädalas?

Väino vist ei maga öösel ja imetleb kl 04:39 Ivo paljast ihu. :D Mis siin salata, Ivol on juba päris palju võistluskogemusi ja kindlasti tuleb siit elu parim vorm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×