Jump to content
Toskin

Lendamine küljele hantlitega

Recommended Posts

Mure siis selles et , ei saa sooritada seda harjutust , kuna kui küljepealt käe alt ülesse viin siis käib mingi naks läbi ja see on valus , mida peaks ette võtma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on suht tavaline asi, et mõnele inimesele mõni harjutus lihtsalt ei sobi. Siis tuleb see asendada millegi muuga. See on muidugi eeldusel, et sa üritad seda harjutust sooritada õige tehnikaga ja ka siis valus või ebamugav on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ära eriti raskega tee algul. Kas kätt niisama tõstes ka naks käib? Kui rahulikult teed, peaks ära harjuma. See on tavaline, et naksub, mul jalg tegi ka kui teatud liigutust tegin, siis treener ning mu ema, kes med.õde on, ütlesid et kui teha seda, siis harjub nii ära lõpuks et ei naksu enam:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omast kogemusest julgen soovitada siiski selle probleemiga tegelemist. Pakuks välja, et osad lihaskiud on miskipärast lühemad või rohkem pinges. Proovi äkki aitab, kui teed regulaarselt aeglaseid käteringe. Mõnikümmend ringi mõlemat pidi paar korda päevas ja väga kerge venitus otsa (liiga intensiivsega võid pingesse tõmmata)? Peaks aitama ka siis, kui asi liigeses.

Anna siis tagasisidet ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õlaliigest tasub kindlasti üritada tugevdada nagu eelpostitaja soovitas.

Endalgi naksumist ja hädasid olnud (õlaliiges on ju ometigi liikuvaim ja sestap ka ohustatumaid liigeseid) ja selle vastu aitab lihaste, süvalihaste tugevdamine profülaktiliselt küll. Eeldusel, et pole tegu põletikuga vm vastunäidlustusega.

Üheks parimaks abimeheks peaks expanderi (kummiga) harjutusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eee.. Millal see "ARST" siis äksjualli küsimustele vastama hakkab?

Paistab, et see teema liigutati alamfoorumisse "Küsi arstilt". Varem sellist alamfoorumit üldse ei olnud. Kas meil siin arste on, seda ma ei teagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omast kogemusest julgen soovitada siiski selle probleemiga tegelemist. Pakuks välja, et osad lihaskiud on miskipärast lühemad või rohkem pinges. Proovi äkki aitab, kui teed regulaarselt aeglaseid käteringe. Mõnikümmend ringi mõlemat pidi paar korda päevas ja väga kerge venitus otsa (liiga intensiivsega võid pingesse tõmmata)? Peaks aitama ka siis, kui asi liigeses.

Anna siis tagasisidet ka.

Hakkan siis katsetama , pärst siis räägin kas mõjus (H)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×