Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Kristjan-Johannes Konsapi blogi

Recommended Posts

Tervitused.

Kirjutasin siin ükspäev ka väikse kokkuvõtte Läti lahtistest, aga see läks aeglase internetiühenduse tõttu kõige kaduva teed. No üldised kommentaarid lisasin niikuinii Lahtiste teema alla koos videotega.

Neljapäevast saati olen saanud taas trenni teha. Vorm on langenud pidevate metsalaagrite tõttu, aga pole hullu. Nagu juba maniniud, siis juba 37 päeva pärast saan hakata taas korralikult trenni tegema, seega väga ei morjenda, kui selle aja jooksul isegi ühtegi trenni ei saaks teha. Aga saan: kasvõi väiksed vormi hoidvat trennid linnalubade ajal.

N, R, P, E tegin keha harjutamiseks terve keha trennid, seega eile tegin lihtsalt aeroobset ca 40 min. Täna jagasin keha veidi laiali.

Suuremad lihased olid veel valusad ja nende trenniks polnud ka vastavat energiataset, seega tegin täna õlg-triitseps-biitseps.

Õlale tegin:

Smithil surumine 4x12, 10, 6, 4

Seistes kõrvale lendamine 3x 12,10, 8

Ettekallutatult kangile toetudes 3x 12, 12, 15

Plokil kõrvale lendamine 3x8, 12, 8+7

Triitsepsile:

Lamades kitsalt kangi surumine: 3x12, 8, 5(x100 kg)

Pea tagant ühe käega hantliga: 3x8, 8, 10

Ploki alla surumine: 3x12, 10, 10(plokk põhjas)

Biitsepsile:

Sirge kangiga kõverdused 3x 10, 8, 6

Kaldpinnal istudes 3x 15, 10, 10

Topeltbiitseps trossidega: 3x 12, 12, 15

Trenn oli päris hea. Jõud polnud muidugi parimal tasemel, aga tunne oli ok. Ühte ma ütlen: jõutõstja võib kaitseväes jõudu täitsa hoida, aga kulturismi mõttes vormi hoida on juba raskem sellise toidu pealt. Õnneks olen kogu ajateenistuse vältel lisaks valgupulbreid kasutanud ja nagu ka uuringud kinnitanud, aitab kõrgem valgukogus lihast vähemalt säilitada.

Lisaenergia ja pumbatuse saamiseks mõtlesin taas kasutusele võtta mingi toote. Valik langes Olimpi uuele tootele "Soul ripper". Kuna mul hinge kaotamisega probleeme pole, lasin selle käiku. :rolleyes:

post-3216-0-48185400-1334764821.jpg

Proovin seda veel mõned trennid, enne kui otsustava hinnangu annan, aga täna jätkus küll energiat trenni lõpuni ja üleüldine enesetunne soosis pingutamist.

Reedel on üks puksiiriülesanne Pärnus, aga õhtul peaksin ikkagi linnaloale saama, et laupäeval EKVd vaatama tulla.

Jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vaatan sealt pakendilt... et sa pead reeglitega suguühtesse astuma???

Hirmus pakend, nii kirju ja logosid täis et see on vist kangem kui steroidid :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vaatan sealt pakendilt... et sa pead reeglitega suguühtesse astuma???

Hirmus pakend, nii kirju ja logosid täis et see on vist kangem kui steroidid :D

:D Sa tõlgid nagu Sky+ tõlkelugu.

Eks reklaam lubab alati kõike ilusat kokku, aga sellest ei tasu lasta heidutada: kui ära proovid, saad teada, kuidas on. Esmamulje järgi muidugi ülimat psühhedeelset kogemust ei anna, nagu meile tuntud kõige kõvemad lisandid ;) Aga see-eest ei sisalda ka aineid, mis dopingukontrollis problemaatiliseks võivad osutuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vaatan sealt pakendilt... et sa pead reeglitega suguühtesse astuma???

Hirmus pakend, nii kirju ja logosid täis et see on vist kangem kui steroidid :D

Ma siin mõtlen, et olen ka mingi kolme erinevat ergutit proovinud, aga otsest mõju nagu ei tunnegi, kui kofeiini sees, siis higistan rohkem muidugi. Et noh ei tea, kas psühholoogilisel tasemel mõjub rohkem, kui sa tead, et võtad ergutit või füüsiliselt ka :D. Hea oleks, kui üks vend võtab mingit sarnase maitsega suhkrusegu vms, teine siis õiget ergutit ja noh mõlemad ikka arvavad, et võtavad ergutit, et kummal siis suurem pauk sees on :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma siin mõtlen, et olen ka mingi kolme erinevat ergutit proovinud, aga otsest mõju nagu ei tunnegi, kui kofeiini sees, siis higistan rohkem muidugi. Et noh ei tea, kas psühholoogilisel tasemel mõjub rohkem, kui sa tead, et võtad ergutit või füüsiliselt ka :D. Hea oleks, kui üks vend võtab mingit sarnase maitsega suhkrusegu vms, teine siis õiget ergutit ja noh mõlemad ikka arvavad, et võtavad ergutit, et kummal siis suurem pauk sees on :D

Olen kohanud ka seda, et lisand, mis kõigile suurepäraselt toimib, ei avalda(väidetavalt)mõnele isikule mingit mõju. Sel juhul kardan ma, et isik lihtsalt ei pinguta piisavalt. Ergutit aitavad piiri nihutada, aga kui ei julgeta isegi lisandi abiga neid piire kombata... siis ega lisand ei pane kangile rohkem kilosid juurde, kui seda ise teha ei julgeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma siin mõtlen, et olen ka mingi kolme erinevat ergutit proovinud, aga otsest mõju nagu ei tunnegi, kui kofeiini sees, siis higistan rohkem muidugi. Et noh ei tea, kas psühholoogilisel tasemel mõjub rohkem, kui sa tead, et võtad ergutit või füüsiliselt ka :D. Hea oleks, kui üks vend võtab mingit sarnase maitsega suhkrusegu vms, teine siis õiget ergutit ja noh mõlemad ikka arvavad, et võtavad ergutit, et kummal siis suurem pauk sees on :D

Selliseid uuringuid on omajagu, aga paraku peamiselt tootjate poolt tellitud, niiet.. :D

üks näide..

http://www.jissn.com/content/7/1/10

Edited by gmaster
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirp, kus hakkad treenima kui vabaned? Kindlasti tahaks sinusuguse mehega mõne ühistrenni teha.

No klubidevahelised üleviimise läbirääkimised summade suhtes alles käivad, aga hetkel tundub kõige paljulubavam ühe "13-kordse-absoluutse-Eesti-kulturismi-meistri" treeningrühm.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma siin mõtlen, et olen ka mingi kolme erinevat ergutit proovinud, aga otsest mõju nagu ei tunnegi, kui kofeiini sees, siis higistan rohkem muidugi. Et noh ei tea, kas psühholoogilisel tasemel mõjub rohkem, kui sa tead, et võtad ergutit või füüsiliselt ka :D. Hea oleks, kui üks vend võtab mingit sarnase maitsega suhkrusegu vms, teine siis õiget ergutit ja noh mõlemad ikka arvavad, et võtavad ergutit, et kummal siis suurem pauk sees on :D

Proovi Caspari Super Pumpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna kauples meie rühm endale välja õhtuse kinokülastuse. Üks mees otsustas aga eelistada seljatrenni ja võib öelda, et ei pidanud kahetsema.

Energiat täna jätkus, taaskord. Seetõttu otsustasin üle pika aja seljatrenni alustada jõutõmbega:

4 tööseeriat, viimasel panin vöö ja tõsterihmad peale ja tuli varuga 170x4. Tippvormis olen muidugi rohkem teinud, aga polnud paha.

Ettekallutatult kangi tõmbed: 4x12, 10, 8, 8(viimasel 100kg) Tunnetus säilis ilusti ja jäin taaskord rahule.

Hantli tõmbed küljele: 4x12, 10, 8, 10(viimasel 50 kg- saali suurim hantel)

Ploki tõmme ülalt kitsa althaardega: 4x10-12

Ploki tõmme ülalt laia haardega: 4x10-15

Õlakehitused kangiga: 4x 12, 10, 8, 10 (endiselt tunnetus hea)

Trenn kestis kuskil 1,5 tundi, aga energiat jätkus suht suurest mahust hoolimata lõpuni ja tunnetus oli stabiilselt hea. Väga tihti siin energiat trenni lõpuni ei jätku. Ei tea, kas abiks oli Olimpi Soul Ripper(mis küll korraga väga suurt laksu ei anna, aga tundub, et trenni lõpuni annab küll ühtlaselt energiat.) No kofeiiniannus ikka töötab: jutt voolab mul veel pärast trenni ka. Veel rohkem kui tavaliselt. :D

Või siis on asi selles, et olen einevalt metsaajast taas suurendanud valgukogust: hommikul 1 kulp Herat, lõunaooteks kulp Herat/Prodet+valgubatoon, enne trenni kulp Prodet, pärast trenni Hera+Dextro. Ajateenistuse läbinud sõber rääkis ka, kuidas pärast paari päeva linnaloal valgurikast toitumist olid esmaspäeval jõunäitajad koheselt paremad. Siia võiks pitkida ka Kalmuse teooria: tehagi sihilikult paar päeva valguvaesemat toitumist, seejärel valk normi viies olevat ta alati saavutanud uued rekordid.

Homme oleks plaanis rinnatrenn tulbis, kui vähegi mõsitlikul ajal linnaloale saan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna kauples meie rühm endale välja õhtuse kinokülastuse. Üks mees otsustas aga eelistada seljatrenni ja võib öelda, et ei pidanud kahetsema.

Energiat täna jätkus, taaskord. Seetõttu otsustasin üle pika aja seljatrenni alustada jõutõmbega:

4 tööseeriat, viimasel panin vöö ja tõsterihmad peale ja tuli varuga 170x4. Tippvormis olen muidugi rohkem teinud, aga polnud paha.

Ettekallutatult kangi tõmbed: 4x12, 10, 8, 8(viimasel 100kg) Tunnetus säilis ilusti ja jäin taaskord rahule.

Hantli tõmbed küljele: 4x12, 10, 8, 10(viimasel 50 kg- saali suurim hantel)

Ploki tõmme ülalt kitsa althaardega: 4x10-12

Ploki tõmme ülalt laia haardega: 4x10-15

Õlakehitused kangiga: 4x 12, 10, 8, 10 (endiselt tunnetus hea)

Trenn kestis kuskil 1,5 tundi, aga energiat jätkus suht suurest mahust hoolimata lõpuni ja tunnetus oli stabiilselt hea. Väga tihti siin energiat trenni lõpuni ei jätku. Ei tea, kas abiks oli Olimpi Soul Ripper(mis küll korraga väga suurt laksu ei anna, aga tundub, et trenni lõpuni annab küll ühtlaselt energiat.) No kofeiiniannus ikka töötab: jutt voolab mul veel pärast trenni ka. Veel rohkem kui tavaliselt. :D

Või siis on asi selles, et olen einevalt metsaajast taas suurendanud valgukogust: hommikul 1 kulp Herat, lõunaooteks kulp Herat/Prodet+valgubatoon, enne trenni kulp Prodet, pärast trenni Hera+Dextro. Ajateenistuse läbinud sõber rääkis ka, kuidas pärast paari päeva linnaloal valgurikast toitumist olid esmaspäeval jõunäitajad koheselt paremad. Siia võiks pitkida ka Kalmuse teooria: tehagi sihilikult paar päeva valguvaesemat toitumist, seejärel valk normi viies olevat ta alati saavutanud uued rekordid.

Homme oleks plaanis rinnatrenn tulbis, kui vähegi mõsitlikul ajal linnaloale saan.

Sa linnaloamees ikka laupäeval tuled Salmesse? ...ja võtad mütsi ka kaasa igaks juhuks? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitused, spordirahvas.

Homme on siis see kauaoodatud, õnnistatud, jumalik päev, kui lõpeb minu teenistus Eesti kaitseväes. Tagasivaadates on aeg uskumatult kiiresti läinud, kuigi mäletan selgelt selle kõige raskemaid hetki. Hetkel ei hakka sellest mingit kokkuvõtet või arvamuslugu kirjutama. Annan vaid teada, et 16 päeva Kevadtormi läks normaalselt ning olen elus ja terve.

Homme kell 1000 on lõpurivistus, millest saavad ka tsiviilisikud osa võtta ning kui hästi läheb, on pärast seda tsiviilriided selga ja KOJU!

Kindlasti alustan oma keha "rekonstruktsiooniga". Kavatsen seda jäädvustada nii piltides kui ka konkreetsetes mõõtmistes(Mustamäe haiglas pidi olema hetke täpseim rasva/lihasmassi jne mõõtmise aparaat, käin ka seal ära).

Endalgi huvitav teada saada, kui kiiresti jõuab keha pärast sellist aastast lihasuretust tippvormi kui kombineerida õige toitumine, treening ja toidulisandid.

Hetkel kõik, esimeste trennideni reservis. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaitseväes käib üks kõva anaeroobne treening - ja et selles ikka päris kindel saaks olla, siis pannakse vahel jooksmiseks gaasimaskid pähe! Kaitseväe variant miniatuursest alpimajast :D

Edited by htilga
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaitseväes käib üks kõva anaeroobne treening - ja et selles ikka päris kindel saaks olla, siis pannakse vahel jooksmiseks gaasimaskid pähe! Kaitseväe variant miniatuursest alpimajast :D

Tuleb tunnistada, et gaasimaskis pole ma kordagi jooksnud. Gaasimaski olen pidanud kasutama gaasimaski õppuse ajal ja sellele järgnevatel harjutustel, see ka kõik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuleb tunnistada, et gaasimaskis pole ma kordagi jooksnud. Gaasimaski olen pidanud kasutama gaasimaski õppuse ajal ja sellele järgnevatel harjutustel, see ka kõik.

Eks väeosa on ka erinev. Ma teenisin paari aasta eest Kuperjanovis, jalaväe kompaniis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai tehtud reservi esimene trenn Tulbi spordiklubis.

Raskustega ei hakanud üle pingutama, alguses loomulikult tasa ja targu, et lihast lihtsalt "üles äratada". Tegin pigem pikemaid seeriaid, terve keha trennid esimesed nädalad.

Pumbatus oli päris hea ja energiat jagus päris hästi. Vb asi selles, et pole ju mingi kuu aega ühtegi boosterit kasutanud, täna panin aga Olimpi Soul Ripperi sisse. Sellel on küll suht vaevumärgatav mõju, kuid pikaaegne sportlane tunnetab siiski ära.

Siiski kavatsen ka aeroobsele treeningule rohkem rõhku panna, sest treenitus on hetkel nagu on. Samuti on kaal päris kõrge ja see mõjutab vererõhku ning vastupidavus pole praegu trennis kõige parem.

Ahjaa: kaal näitas pärast trenni ja sauna 85,4 kg, mis on vähem kui kardetud. Panin ka esmaspäevaks aja Mustamäe haiglasse, et täpset keha koostist mõõta(rasva%, lihasmass jne).

Mitte küll kõige parema fotokaga, aga esimesed "before" pildid tegin siiski(samas vb nii ongi parem: kehva kvaliteediga ajab veel rohkem pingutama :D). Tulemus oli karm, aga õiglane. Tööd jagub...

See selleks, et poseerimine roostes on, aga eest poosid ei rahuldanud üldse. Selja tagant oli enam-vähem, rahule võib jääda küljepoosidega. Siit üks näide, millest on olemas ka eelmise aasta pildid. Nurk pole küll sama, aga siin pole nagu väga vahetki.

post-3216-0-76865100-1337969495.jpg

Rohkem pilte ja juttu homme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×