Jump to content
Sign in to follow this  
zoue

Kaalu juurde vaja

Recommended Posts

Tere,

Mul oleks vaja kaalu juurde jne

Vanust 17 ja kaalu 58-60 , Pikkust 183

4-7 toidukorda on päevas ja ikka käed kondised-.-

Söömisega eriti kaalu pole küll tulnud juurde.

Kuidas saada nahka sinna rohkem peale vms?

Teistes kohtades eritii ei vingu.

Ehk oskate aidata?

Peaks muna sööma rohkem?

Mul plaanis septembrist minna isegi jõusaali. Aitaks see üldse midagi?

Pean mingeid mõttetuid lisandeid sisse ka ajama?

(Juhul kui peaks siis võiks mingi ühe perioodi teha lisanditega ja ülejäänud ilma)

Lugupidamisega,

zoue

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks "mõttetud lisandid"? Sinu jaoks küll, jah, kuna sul pole tõenäoliselt toitumine korras. Toidulisandid ei asenda tervislikku toitumist. Kuidas ma seda tean, et su toitumine korras pole?

Sa ütled küll, et sööd 4 (vähe) kuni 7 korda päevas, aga oleneb mida ja kui palju sa sööd. Pead kulutama vähem energiat kui sa sisse sööd. Nii tiheda (kuid õige) söömisega, õige trenniga sa lihtsalt hakkad kasvama. Kuna sina ei kasva, siis järeldus: vale toitumine. Kui pika aja jooksul sa 4-7 korda päevas oled söönud?

Teine võimalus on, et sa sööd-sööd, aga trenni ei tee. Lihaskasvu tagamiseks sa pead ka trenni tegema. Kirjuta ka oma treeningkogemustest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nii segast arusaama inimese kehast, toitumisest ja trennist pole kaua aega lugenud... Koolis ikka käinud oled? Bioloogia tund on? Kehaline kasvatus?

Kui oled kondine, siis sellepärast, et sööd liiga vähe. Toidukordade arv ei loe kannigi, kui sa iga toidukord sööd ainult ühe õuna. Ise pole sa nagu välja loen, veel trennigi läinud.

Su eemärk on lihtsalt ennast paksuks süüa? Osta poest pakk võid ja keera endale sisse ja nii iga päev. Küll näed, kuidas pekk vohab.

Lisandid on sulle, kes sa ei tea isegi tavalise toidu söömisest midagi, tõesti mõttetud.

Kõigepealt hakka toituma nagu peab ja siis räägib edasi. Kui vanemad süüa ei anna siis tuleb ise peale käia ja küsida, või tööle minna ning ise süüa osta.

Alusta sellest, et tee endale selgeks mida toiduained sisaldavad. Enamasti pakkide peal kirjas.

Sulle on raske midagi soovitada kuna sa ei ole enda kohta eriti mingit infot andnud. Seega eeldan, et sa ei tee midagi muud füüsilist, kui et chillid kodus või sõpradega väljas...

Toidupakkidel on kirjas palju kaloreid sisaldavad. Alusta selles, et söö päevas 2500 kalori eest toitu. Kui kaal ei tõuse siis tõsta see 3000kcal peale. Ja niikaua tõstad, kuni kaal ülespoole liikuma hakkab. Ei ole veel ühtegi imelooma kohanud, kes mehiselt süües juurde ei võtaks.

Kuid vali mida sööd. Ei hakka sulle ilget teksti siia rohkem kirjutama... proovi esialgu nii - peaks kärama küll massikava kohta:

Valke - 2g kehakilo kohta - lihad, piimatooted jne

Süsivesikuid - 4-5g kehakilo kohta - teraviljatooted, puuviljad jne

Rasvu - 1,5g kehakilo kohta - piimatooted, lihad, +veel palju muud, nt. pähklid

Kehakaal on sulle teada, kuku aga arvutama. Peaks umbes 2500kcal ära tulema. Olenevalt sellest, kuidas kaal kõikuma hakkab tee korrektuure. Kui liiga kiiresti tuleb juurde siis võta veidi numbreid vähemaks, kui kaalu ei tule siis lükka hoopis suuremaks.

AGA... kui sa ei taha lõpetada paksukesena siis mine hakka trennis käima ning ehita endale nende kalorite arvelt parem korralikult lihased.

Ning jumala pärast mees. Mine ja surfa veidi netis või mine raamatukokku ning laenuta paar raamatut toitumise ja treeningu kohta. Või küsi oma bioloogia või kehalise õpetaja käest.

Päris nii ikka ka ei saa, et mitte midagi ei mõika.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks "mõttetud lisandid"? Sinu jaoks küll, jah, kuna sul pole tõenäoliselt toitumine korras. Toidulisandid ei asenda tervislikku toitumist. Kuidas ma seda tean, et su toitumine korras pole?

Sa ütled küll, et sööd 4 (vähe) kuni 7 korda päevas, aga oleneb mida ja kui palju sa sööd. Pead kulutama vähem energiat kui sa sisse sööd. Nii tiheda (kuid õige) söömisega, õige trenniga sa lihtsalt hakkad kasvama. Kuna sina ei kasva, siis järeldus: vale toitumine. Kui pika aja jooksul sa 4-7 korda päevas oled söönud?

Teine võimalus on, et sa sööd-sööd, aga trenni ei tee. Lihaskasvu tagamiseks sa pead ka trenni tegema. Kirjuta ka oma treeningkogemustest.

Noo Toitumine suhteliselt korralik,

Hommikul tavaliselt mingi võileivad ja vb liha ka vahepeal.

2-3 tundi hiljem tavaliselt liha, spagetid jne

Ei söö õuna ega midagi sellist(õun tekitab mingit kõrvetised vms)

Igatahes olen ujumistrennis käinud ja jõusaaliga tegelen .

to archangel,

Ma olen trenni teinud pmst koguaeg. Mul kodus ka masinad olemas ja teen suht tihedalt ning ujumistrennis üritan käia nii palju kui nahk suudab. Mitte ainult ühte keha osa . Ma tean mõndagi jõusaali treenimistest jne. Eisöö õuna . Mõtlen rohkem saiakesi/korralikuimaid ja ikka igapäev suht mingi ma ei tea friikartulid + salat + liha .

Aganoh,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noo Toitumine suhteliselt korralik,

Hommikul tavaliselt mingi võileivad ja vb liha ka vahepeal.

2-3 tundi hiljem tavaliselt liha, spagetid jne

Ei söö õuna ega midagi sellist(õun tekitab mingit kõrvetised vms)

Igatahes olen ujumistrennis käinud ja jõusaaliga tegelen .

to archangel,

Ma olen trenni teinud pmst koguaeg. Mul kodus ka masinad olemas ja teen suht tihedalt ning ujumistrennis üritan käia nii palju kui nahk suudab. Mitte ainult ühte keha osa . Ma tean mõndagi jõusaali treenimistest jne. Eisöö õuna . Mõtlen rohkem saiakesi/korralikuimaid ja ikka igapäev suht mingi ma ei tea friikartulid + salat + liha .

Aganoh,

oeh <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noo Toitumine suhteliselt korralik,

Hommikul tavaliselt mingi võileivad ja vb liha ka vahepeal.

2-3 tundi hiljem tavaliselt liha, spagetid jne

Ei söö õuna ega midagi sellist(õun tekitab mingit kõrvetised vms)

Igatahes olen ujumistrennis käinud ja jõusaaliga tegelen .

to archangel,

Ma olen trenni teinud pmst koguaeg. Mul kodus ka masinad olemas ja teen suht tihedalt ning ujumistrennis üritan käia nii palju kui nahk suudab. Mitte ainult ühte keha osa . Ma tean mõndagi jõusaali treenimistest jne. Eisöö õuna . Mõtlen rohkem saiakesi/korralikuimaid ja ikka igapäev suht mingi ma ei tea friikartulid + salat + liha .

Aganoh,

1.Nii et siis saiakesed,friikartulid ja ja spagetid on korralik toit.

Ahahh.

2.Kuna tead jõusaalis treenimisest nii mõndagi,selgita palun,mida võiks tähendada kogu ja tihedalt trenni tegemine masinatel.

Kas see on mingi treeningkava nimetus?Kuidas see kava välja näeb?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.Nii et siis saiakesed,friikartulid ja ja spagetid on korralik toit.

Ahahh.

2.Kuna tead jõusaalis treenimisest nii mõndagi,selgita palun,mida võiks tähendada kogu ja tihedalt trenni tegemine masinatel.

Kas see on mingi treeningkava nimetus?Kuidas see kava välja näeb?

no ma nimetasin midagi lihtsalt söökidest.

Tatart söön ka nädalas paar korda ning kohupiima.

eitea ma , ära hakka peale

Share this post


Link to post
Share on other sites
no ma nimetasin midagi lihtsalt söökidest.

Tatart söön ka nädalas paar korda ning kohupiima.

eitea ma , ära hakka peale

1. Toitumine ei ole sul kindlasti paigas! Selleks loe siit foorumist toitumise artikleid. Mulle endale meeldis ka Jorgen Matsi blogi http://jorks.wordpress.com/ hakka aga esimest sissekandest peale. Lihtne, kokkuvõtlik, asjalik.

2. Treening pole sul suure tõenäosusega paigas! Selleks loe Indrek Otsuse raamatut "Kulturism ja Fitness". Saadaval internetist tasuta lugemiseks http://treener.eok.ee/dokument_open.php?dokument_id=216

Kui peamised märksõnad anda, mille järgi peaksid alustama, siis

1. söö rohkem kui kulutuad;

2. Veendu, et päevase valgu koguse saaksid kätte ( 1,5-2g kehakaalu kohta);

3. Tee jõutrenni

4. Tee trenni korraliku treeningkava alusel, soovitatvalt ära mõtle seda ise välja. Need on vabalt saadavad siit samalt lehelt tööriistade alt.

5. Hakka ennast harima <_<

Edit: 6. Muuda oma suhtumist!

Edited by HenryP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kaal ei tõuse, siis sööd 99,99% tõenäosusega lihtsalt liiga vähe. Pead veel rohkem sööma. Millegipärast arvavad kõik, kes hommikuks 2 võileiba söövad, et see on mingi "eriti suur söömine". Kui sööd sinna juurde omletti ja 100g kaerahelbe putru, siis juba hakkab hommikusöögi moodi välja nägema.

Kui tahad lihaseid juurde, mitte lihtsalt kaalu(pekki) siis pead loomulikult ka trenni tegema, ega lihas iseenesest kasva.

Kuna Sa ei tea veel asjast absull midagi, siis uuri Fitness.ee lehel ringi, loe artikleid ja samalaadseid teemasid(mida on siin vist tuhandeid) ja saad ehk juba aimu, mida täpsemalt tegema pead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×