Jump to content
Oscar

Jõusaal + poks

Recommended Posts

Tere!

Tegelen massikasvatamisega, olen ektomorf, trenni tegin ülepäeva, nii et nädalas tuleb kokku 4 korda.Kava on jaotatud kolmeks. Nüüd hakkasin aga poksis käima 3 korda nädalas.

Küsiks nüüd, et kas tapan enda lihased lihtsalt liigse koormusega ära ? Mõtlesin midagi sellist:

esmaspäev: rind / biits

teisipäev: poks

kolmapäev: õlg ja selg

neljapäev: poks

reede: poks

laupäev: jalad / triitseps

pühapäev: puhkus

Ja poks on üsnagi aeroobne nii et ilmselt väga massilisamisele kaasa ei aita, aga üldine füüsiline ja jõud peaks ju kasvama, toitumine on paigas, nii et tasakesi peaks ju ka kaalunumbrid tõusma ? Et mis tulemust oodata on ? Kas kurnan ennast liiga ära ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on nädalas üheksa trenni, kolm jõusaali ja kuus ujumist. Pole midagi juhtunud, ega juhtu ka.(tfui tfui tfui) Kindlasti tee kõhulihaseid ka, kõhulihaseid ja alaselga võib teha igakord kui oled jõusaalis. :)

Aga oota kuni mingi tuntud mees vastab.

Edited by fortuna.9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole see nii hull koormus midagi, kuna poks on jah üsnagi aeroobne treening. Naljapärast võin tuua treeningkava, mis ei tapnud teda veel ära, muidugi tegu professionaaliga, aga veerand (või vähemgi) sellest vaevalt nüüd tavainimese ära tapab... Hakkas endalgi pea ringi käima, kuigi ma uurin tihti taolisi fakte.

Mike Tysoni päevane treeningkava:

5:00 Ärkamine, 3 miili sörki (5km)

6:00 Dušš ja tagasi voodisse.

10:00 Ülestõus, hommikused kaerahelbed.

12:00 Ringitreening, 10 raundi treeningpoksi.

14:00 Lõuna (liha, pasta ning puuviljamahl).

16:00 Veel ringitööd ning 60 minutit treeningrattal.

17:00 2000 kõhulihast, 500-800 'dips' -i (põhimõtteliselt rööbastel surumine, aga ei pea rööbastel tingimata olema), 500 kätekõverdust, 500 õlakehitust 30kg kangiga ning 10 minutit teisi harjutusi (biitseps, triitseps, rind, kõht, õlad).

19:00 Liha, pasta ning puuviljamahl (põhiliselt apelsinimahl).

20:00 30 minutit treeningrattal.

21:30 TV ning voodisse.

Edited by pkwild618

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mike Tysoni päevane treeningkava:

5:00 Ärkamine, 3 miili sörki (5km)

6:00 Dušš ja tagasi voodisse.

10:00 Ülestõus, hommikused kaerahelbed.

12:00 Ringitreening, 10 raundi treeningpoksi.

14:00 Lõuna (liha, pasta ning puuviljamahl).

16:00 Veel ringitööd ning 60 minutit treeningrattal.

17:00 2000 kõhulihast, 500-800 'dips' -i (põhimõtteliselt rööbastel surumine, aga ei pea rööbastel tingimata olema), 500 kätekõverdust, 500 õlakehitust 30kg kangiga ning 10 minutit teisi harjutusi (biitseps, triitseps, rind, kõht, õlad).

19:00 Liha, pasta ning puuviljamahl (põhiliselt apelsinimahl).

20:00 30 minutit treeningrattal.

21:30 TV ning voodisse.

Kava aastast 1985? Igatahes hea näide sellest, et parimad sportlased saavutavad oma tulemused treeningu kiuste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
teisip,neljap,reede mis te poxi trennis teete???

Mingeid jõuharjutusi ei tee, kui seda mõtled, aint poksimist, aeroobset ja venitusi.

Nii et ei ole ohtu ületreeninguks jah ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mingeid jõuharjutusi ei tee, kui seda mõtled, aint poksimist, aeroobset ja venitusi.

Nii et ei ole ohtu ületreeninguks jah ?

Jah, kuigi keegi ei saa siin sulle 100% lubada, et ei ole mingit ohtu.

Edited by fortuna.9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mingeid jõuharjutusi ei tee, kui seda mõtled, aint poksimist, aeroobset ja venitusi.

Nii et ei ole ohtu ületreeninguks jah ?

kui tahad poxis kui spordis kaugemale j6uda siis mina soovitax sul 1xn2dalas j6udu teha, ja vastupidavus j6udu rohkem.ylej22nud 2 p2eval k2i jooxmas.treenerilt peaxid kysima tglt seda.kuid vaata see sinu kyljes kinni Kevin rennoga-saade 2ra sealt saad harjutusi ja kuidas teha.igax juhux link ka:

http://www.fitness.ee/?act=tv〈=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tahad poksis tulemusi, siis kulturisti moodi jõu treenimine pigem pärsib su arengut. Kindlasti ära treeni jõudu üle kahe korra nädalas ja kui treenid siis tee rohkem kordusi ja rohkem plahvatuslikult.

Kunagi kui kehakultuurist eriti ei jaganud sai isegi selline viga tehtud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poksi harrastamine ei tohiks tulla kellegile kahjuks, kuid lihasmassi kasvatamiseks on tõesti parem raskuste tõstmine. Poksi eesmärk fitnessi vaatenurgast on
eelkõige lihastoonuse tõstmine, reaktsioonikiiruse arendamine ja oma keha kasutama õppimine.
Kui tekib kunagi mõte poksiga tõsisemalt tegelema hakata, võib varustust leida näiteks veebilehelt: www.budopunkt.ee/spordialad/poks.html

Edited by HansK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×