Jump to content
Guest stomach

Punnis kõht

Recommended Posts

Detsembri lõpus lõpetasin Shaun T Insanity 60 days programmi ja 1.jaanuar alustasin sellega uuesti. Sealjuures toitun normaalselt ja üle ei söö.

Kaal on normaalne ja langetada ei ole vaja. Trenni teen selleks et keha oleks ilusam ja saaks trimmi :)

Olen aga märganud et kõht on läinud kuidagi rohkem ettepoole punni...No ise nagu ootaks lamenevat kõhtu, et "pekipadjake" kaob pealt ära....Ümbermõõt väga muutunud ei ole viimase 1,5 kuuga, kuid katused tundub nagu nabaalust rasva oleks vähemaks jäänud, ehk siis see "padjake" on väiksemaks jäänud...ehk kujutan endale vaid ette. Aga miks see kõht ettepoole läheb? Kas teen midagi valesti? See ei ole nagu puhitus või gaasid, vaid nagu lihased "tõstaks" selle kõhu ettepoole....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvatavasti on pisipere tulekul...

Hahaa....Eks ma ikka teaksin sellest :) Pisem on hetkel 8 kuune :)

Alaseljas süvenenud lordoos? Kas selg pole nõgusamaks läinud kui varem oli?

Ei ole aru küll saada et selg oleks läinud nõgusamaks...selline tavaline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puusapainutajad? Ehk keegi seletaks täpsemalt ära ja annaks lahendusi? Ma nagu väga ei jaga seda asja nii spetsiifilise täpsusega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lugesin teema hoolikalt läbi....

Inanity trenn sisaldab ka venitusi....ka nö hip flexer(oli vist?) venitusi.

Tahaks teada mida ma ikkagi valesti võin teha? Kas venitan valesti? Või kasutan liiga palju neid lihaseid? Kas mu kõht lähebki siis suureks mitte väikseks?

Ma mõtlen et trenn on ikka koostatud ju selleks et põletada rasva ja vormida keha....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus võib olla selles, et sul on vale kehahoid ja et see trenn on vale kehahoidu süvendanud. Küsimus pole rasvas ega individuaalsete lihaste pikkuses või tugevuses, vaid selles, kuidas töötab kogu alakeha tervikuna.

Et sellest kehahoiu ja lordoosi-jutust aru saada, siis mine mõne sellise peegli ette kust sa oma kõhtu näed, muuda oma vaagna kallet ja vaata KÜLJE pealt kuidas see su kõhu ja SELJA kuju muudab. Otsi internetist sõna "lordoos" ja loe, millest me räägime. Kõige lollikindlam on, kui sa lased enda selgroo kõverused ja vaagna asendi asjatundjal väikse tasu eest üle vaadata - sest ise enda seljataha ju ei näe.

Edited by salasilm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatasin juutuubist Shaun T Insanity 60 days workout videot ja seal tundus olevat hästi palju põlvetõsteid (jookse, hüppeid ja lamades) ja nende harjutuste puhul töötavadki niude-nimme lihased.

Kusjuures mul täpselt sama tähelepanek enda puhul- nii kui trenni teinud, on ka kõht selline kõva ja kuidagi nagu punnis pigem ja see ei ole pekk :/

Kõhusirglihas lihtsalt verd täis? Palju vett joonud trenni jooksul?

Pinguta kõhtu ja kas siis ka kõht punnis on trenni ajal või on kõhulihaste separatsioon hoopis paranenud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei joo üldse trenni ajal vett ja kõht punnis alates sellest ajast, kui trenni tegema hakkasin taas- vahepeal olin lapseootel, siis ei saanud aru, kuna kõht oli pidevalt punnis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millisest asjatundjast jutt käib? Kelle juurde peaks pöörduma?

Tugiliikumisaparaadile spetsialiseeruvad füsioterapeudid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei joo üldse trenni ajal vett ja kõht punnis alates sellest ajast, kui trenni tegema hakkasin taas- vahepeal olin lapseootel, siis ei saanud aru, kuna kõht oli pidevalt punnis :D

Just mul samamoodi! Ma treenisin ka eelmine suvi...kaotasin 20kg, aga siis käisin mingitviisi jooksmas ja tegin kodus kergemat aeroobikat....Siis olin rase ja kevadel sain lapse...Hakkasin tenniga pihta...alguses oli ok kõik, aga viimasel ajal märkan nagu punnitaks kohati rohkem.

Ausaltöeldes ei usu mina et mul see lordoos on...selg ei ole nõgusamaks läinud.

Trenni ajal hoian kõhtu sees...või noh "core tight"....Siis ei ole punnis...Vett joon olenevalt trennist 0,3- 0,7l. Kas trenni ajal ei tohiks siis vett juua? Ma olen aru saanud et peaks jooma....pealegi hakkab suu nii kuivama kurgust et vaja juua...üleliia ei joo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma käisin ka rasedana trennis lõpuni välja ja tegin veidi ka kõhulihastele harjutusi, siis oli 3 kuud pausi. Võib olla ma teen tõesti midagi valest, sest selg on mul kogu aeg minu meelest nõgus olnud ja pikali olles nt jalgu üles tõstes kisub ka nõgusaks, proovin, mis ma proovin vastu matti suruda. Ma ei joo trennis lihtsalt sellepärast, et ei ole sellist hullu janu tundnud, joon pärast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul ka vahest sama lugu et alumine kõhu lihas( kõhuristilihas) on punnis nagu hullult gaase täis oleks. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No soovita siis nimeliselt kedagi.

Kaja Hermlin.

PS! Veejoomine trennis on väga õige asi. Kui vereplasma maht väheneb, väheneb ka jõudlus ;)

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu loogika ütleb,et peale kõhu trenni tuleks rõhk panna ka seljale ja külgedele.Jooki tarbida trennis iga 20 min.tagant paar tugevat lonksu.Sass01-kiitus humoorika versiooni eest!Kui suu kuivama hakkab,on juba vee puuduse tunnus.Hilisem joomine ei kompenseeri seda vaegust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×