Jump to content
Sign in to follow this  
kassu64

Järjekordne huvitav lugemine hüppe ihalejaile...

Recommended Posts

Tagasi artikli juurde

Kui me räägime hüppevõime arendamisest, siis unustage jutud kõikvõimalikest erinevatest keerukatest ?imeprogrammidest?, mis sisaldavad erinevat sorti kükke. Erinevatel kükivariatsioonidel on jõutreeningu praktikas oma koht, kuid mitte hüppevõime arendamisel. Kaks kõige olulisemat harjutust hüppevõime arendamisel on tavaline kükk kangiga ja kangi rinnalevõtmine. Pole sportlast, kes on hea hüppega, kiire ja plahvatuslik, kuid küki ja rinnalevõtmise näitajad oleks kehvad.

Kas te teadsite seda, et jõutõstjad ja klassikalised tõstjad on kõige parema vertikaalse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaidleks vastu.tean isiklikult nii mõndai sellist kuid just eriti suurte raskustega ei küki,samuti jõutõmmet.üleüldse saalis ei treeni.

ekslik on arvata,et surued kükkijad on ALATI head hüppajad ja vatupidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tean isegi ühte 174cm meest, kes on pannud korvpallis pealt ja seda täiskõrgusel korvil. Pole just pahe hüpe, kui arvestada, et nii mõnigi 2 meetri mees ei suuda pealt panna.

Muidugi see mees oli tõstmise olümpiavõitja ka, niiet nagu artikkel mainib siis hüppevõime sellise alaga tegelejatel meeletu. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeap üldiselt kõvad kükkijad on ka hea hüppevõimega.

lihtsalt ma ise imestan,et nii mõnigi vend kes kükkida ei suuda on väga hea hüppevõimega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See "kükk" võib tekitada illusiooni, et kõige olulisem on tugevad jalad. Loomulikult on, aga äärmiselt oluline (võibolla isegi "veel olulisem" - sellest ka need "tean meest kes ei küki aga..." jutud) on keha keskosa tugevus, stabiilsus ja plahvatusvõime. See tagab selle, et hüppeks saavad mobiliseeritud -kõik- olulised lihased.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lisaks keha keskosale ka õlad peavad olema tugevad , no eks neid mitte kükkijaid ole ka , eredam näide vist Kadour Ziani kes treenib ainult oma keharaskusega(üheljalal kükk enamasti) ja venitab ca.4 tundi päevas .

Need kes kükki ei tee ja on väga head hüppajad , siis pakun , et nad on väiksest poisist saati väljas palju ringi mütanud , aastaid korvpalli,võrkpalli mänginud või kergejõustikuga tegelenud , sest enamasti alustatakse ju u.6-8 aastaselt ja kui sa mängid 10-12 a. jutti intensiivselt - siis lihtsalt see pidev polümeetriline treening toob neile plahvatuslikkuse,kuid loomulikult on siin mängus ka head geenid .

Eks võimalusi ole igasuguseid kuidas hüpet treenida , aga siiski kõige kiiremad tulemused saab minu arvates kang turjal kükkides

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeap üldiselt kõvad kükkijad on ka hea hüppevõimega.

lihtsalt ma ise imestan,et nii mõnigi vend kes kükkida ei suuda on väga hea hüppevõimega.

Ilmselt on sellega nii, et kõik kes hästi hüppavad, ei küki veel palju, aga kõik, kes palju kükivad, hüppavad ka hästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ilmselt on sellega nii, et kõik kes hästi hüppavad, ei küki veel palju, aga kõik, kes palju kükivad, hüppavad ka hästi.

Väga hästi öeldud! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×