Jump to content
Sign in to follow this  
alien874

Kõhulihased...kui tihti?

Recommended Posts

Tere, Nimelt olen kuulnud siit ja sealt, et kõhulihased on üsna suur lihasgrupp ega nõua pikka taastumist. Kas selline väide võiks tähendada, et võin teha iga päev kõhulihaseid, et paremaid tulemusi kiiremini saada või siiski mitte? Ehk on keegi teadja abiks sellel teemal?

Tänud

Stiv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, Nimelt olen kuulnud siit ja sealt, et kõhulihased on üsna suur lihasgrupp ega nõua pikka taastumist. Kas selline väide võiks tähendada, et võin teha iga päev kõhulihaseid, et paremaid tulemusi kiiremini saada või siiski mitte? Ehk on keegi teadja abiks sellel teemal?

Tänud

Stiv

Arenguks piisab nende treenimisest 3-4 korda nädalas. Ütleks nii, et 99% toitumine + aeroobne treening ming 1% kõhulihaste harjutusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arenguks piisab nende treenimisest 3-4 korda nädalas. Ütleks nii, et 99% toitumine + aeroobne treening ming 1% kõhulihaste harjutusi.

See voovitus väga õige, tõesti ei ole mingit vajadust üle 3 või 4 korra nädalas kõhtu treenida. Teine soovitus on ka õige rasva kaotamise koha pealt, kuid ei ole teemaalgataja kirja pannud, mis paremaid tulemusi ta rutem ootab :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Kui tihti võib kõhtu treenida? Paljud inimesed soovitavad kõhtu treenida iga päev, aga kui sa iga päev ei treeni teisi lihasgruppe, miks peaksid seda tegema kõhulihastega? Ka kõhulihased vajavad stimulatsiooni ja piisavat puhkust, neid on kerge üle treenida.

Kõhulihased taastuvad treeningust suhteliselt kiirelt. Kui reielihased võivad pärast kõva treeningut mitu päeva valutada, toibuvad kõhulihased enamast nii 48 tunniga. Hea reegel on see, et kui kõhulihased on ikka veel eelmisest treeningust valulikud, ei ole veel aeg neid treenida."

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Teine soovitus on ka õige rasva kaotamise koha pealt, kuid ei ole teemaalgataja kirja pannud, mis paremaid tulemusi ta rutem ootab."

Just nimelt, et nad tuleks ikka nähtavale. Kerge pekikiht on peal, kuid mitte midagi hullu. Ühesõnaga siis saan aru, et igapäev ei ole soovitav neid treenida. Kuid kui treenida siis on see pigem halb või hea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Teine soovitus on ka õige rasva kaotamise koha pealt, kuid ei ole teemaalgataja kirja pannud, mis paremaid tulemusi ta rutem ootab."

Just nimelt, et nad tuleks ikka nähtavale. Kerge pekikiht on peal, kuid mitte midagi hullu. Ühesõnaga siis saan aru, et igapäev ei ole soovitav neid treenida. Kuid kui treenida siis on see pigem halb või hea?

Ise ei näe vajadust. Kõhulihas on nagu iga teine lihas, mis vajab arenguks puhkust. Aga pekikihi kohapealt juba nagu öeldi TOITUMINE+aeroobne treening teisiti 6-8 packi nähtavale ei saa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

näiteks Kalmuse saadud kavas oli kõhtu ainult 1x nädalas ja ütles et 2x max , aga noh ma teen 4x vähemalt ,taastub suht kiirelt :) ja Imre teeb vist iga päev ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
näiteks Kalmuse saadud kavas oli kõhtu ainult 1x nädalas ja ütles et 2x max , aga noh ma teen 4x vähemalt ,taastub suht kiirelt :) ja Imre teeb vist iga päev ?

Imre koha pealt olen ise ka midagi sarnast kuulnud. Sealt selle peale hakkasingi mõtlema, et kuidas siis see õigem oleks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõhulihased on midagi mida ma isoleeritult treenin vaid väga harva ning ausalt öeldes pole viimase poole aasta jooksul neile otseselt midagi teinud.

Samas aga igasugused baasharjutused nagu küki erinevad variandid kasutavad neid. Mul on vahest pärast rinnalevõtte või seistes õlapressi kõhulihased kanged nii et nad saavad oma trenni teistest harjutustest kätte küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõhulihased on midagi mida ma isoleeritult treenin vaid väga harva ning ausalt öeldes pole viimase poole aasta jooksul neile otseselt midagi teinud.

Samas aga igasugused baasharjutused nagu küki erinevad variandid kasutavad neid. Mul on vahest pärast rinnalevõtte või seistes õlapressi kõhulihased kanged nii et nad saavad oma trenni teistest harjutustest kätte küll.

Samas ei saa neid ka täiesti ära unustada, kuna tugev kõht aitab veelgi baasharjutustele kaasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja baasharjutused aitavad väga hästi kaasa tugevale kõhule!

Tihti istessetõuse teha = selg kiirelt tuksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja baasharjutused aitavad väga hästi kaasa tugevale kõhule!

Tihti istessetõuse teha = selg kiirelt tuksi.

Siis tuleb jõutõmbeid teha! Kuigi suur osa jõusaali rahvasat teeb just rind-biitseps-kõht treeningkavasid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korrektse vormiga kükk ongi rohkem keha keskosa sh kõhu harjutus kui jalgade:)

Lisaks veel plank, külgplank jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×