Jump to content
Sign in to follow this  
karloss

treeningkava

Recommended Posts

tere. Eesmärk on peamiselt arendada ülakeha(rind,õlad,biitseps,triitseps)

leidsin kuskilt sellise kava, kuidas teile tundub?

lamades surumine

neg. kaldega surumine

pectec pingil rinnale

rööbaspuudel surumine

seistes ploki allasurumine

Hantlitega õlale surumine

hantlitega lend.

biitseps scottpingil

biitseps istudes hantlitega

kõht

kas oleks sama kava järgi mõtekas teha 2 x nädalas?

või peaks teine päev midagi muutma või näiteks jalad ja selja ka juurde võtma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny Bravo treeningkava :)

Saab anda ainult negatiivse hinnangu.

Jalad ja selg kindlasti sisse võtta

Edited by matti

Share this post


Link to post
Share on other sites
tere. Eesmärk on peamiselt arendada ülakeha(rind,õlad,biitseps,triitseps)

leidsin kuskilt sellise kava, kuidas teile tundub?

lamades surumine

neg. kaldega surumine

pectec pingil rinnale

rööbaspuudel surumine

seistes ploki allasurumine

Hantlitega õlale surumine

hantlitega lend.

biitseps scottpingil

biitseps istudes hantlitega

kõht

kas oleks sama kava järgi mõtekas teha 2 x nädalas?

või peaks teine päev midagi muutma või näiteks jalad ja selja ka juurde võtma?

Ehk et ülakeha lihased mis on nähtaval eest? See kava on klassikaline näide Johnny Bravo'likust ühekülgsest treeningust. Parem võta tööriistade alt mingi korralik kava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa kas oled praegu ratastoolis või sa tahad pikemas perspektiivis kunagi sinna jõuda.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jalad kindlasti Ise kah tegin mingi paar kuud ainult ylakeha pärst tõin jalad kah sisse. Muidu näed välja nagu mingi Väärakas ylakeha suur ja jalad nigu Hernekepid! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

okei.. aga muidu selline kava on ülakeha jaoks sobiv? või tuleks midagi muuta?

oleks siis mõistlik teha üks päev selle kava järgi ja teine päev jalad ja selg eraldi teha ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
okei.. aga muidu selline kava on ülakeha jaoks sobiv? või tuleks midagi muuta?

oleks siis mõistlik teha üks päev selle kava järgi ja teine päev jalad ja selg eraldi teha ?

See on juba parem variant kui sa teisel päeval jalga ja selga teed.

Praeguses treeningkavas on see ploki allasurumine üleliigne sest sa juba teed 4 surumisharjutust. Ühe rinna harjutuse võid ka vähemaks võtta. Ning kui teed selga eraldi päeval, siis jäta need biitsepsiharjutused sel päeval välja sest seljaharjutused juba treenivad biitsepsit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
See on juba parem variant kui sa teisel päeval jalga ja selga teed.

Praeguses treeningkavas on see ploki allasurumine üleliigne sest sa juba teed 4 surumisharjutust. Ühe rinna harjutuse võid ka vähemaks võtta. Ning kui teed selga eraldi päeval, siis jäta need biitsepsiharjutused sel päeval välja sest seljaharjutused juba treenivad biitsepsit.

okei, no ma mõtlesingi nii et ühel päeval teen ainult selga ja jalgu..

aga miks üldse õeldakse et ei tohi liiga palju harjutusi ühel päeval teha?

see ju ei takistab lihaste arengut ega midagi sellist? pigem nagu vastupidi just ju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
okei, no ma mõtlesingi nii et ühel päeval teen ainult selga ja jalgu..

aga miks üldse õeldakse et ei tohi liiga palju harjutusi ühel päeval teha?

see ju ei takistab lihaste arengut ega midagi sellist? pigem nagu vastupidi just ju?

Tegelikult takistab küll, sa ei jõua ära taastuda, lisaks võib väsimus viimaste harjutuste ajal olla sedavõrd suur,et need arendavad pigem vastupidavust, lisaks võib olla probleeme ka keskendumisega. Eriti veel ,kui kogemust/staaži vähe. Parima lihase/jõu kasvu ei taga mitte maksimaalne, vaid optimaalne harjutuste/seeriate arv. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×