Jump to content
Sign in to follow this  
rantel

Sangommi trenn

Recommended Posts

Tere

Sain endale hiljuti ühe sangpommi (sangpomm on kuskil midagi 20+ kilo). Trenni tegemise soov.

Kuna jõusaali pole võimalik kasutada, sest ei ole nii palju rahalist ressurssi et jõusaali peale raista ja ega Rakvere lähistel minu teada tasuta kohta vist kuskil pole kus saaks käia.

Leidsin ühe treeningvideo:

Lisaks veel teeksin sellele kavale juurde lõuatõmbed ja kõige alguses mingi paar km jooksu.

Samas olen mõelnud et sangpommiga saab veel teha harjutusi mida videos pole.

Mis arvate, kuda see treening võiks mõjuda nii jõule, lihase välja toomisele kui ka välimusele.

Oskab keegi miskit huvitavat juurde lisada mida veel sangpommiga saaks teha (harjutusi).

Edited by rantel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sangaga saab teha palju samasugust nagu hantlitega , kui on veel pink siis veel lisa harjutusi . Saad ka neid samu asju teha ilma tõuketa - puhta jõuga .Lisaks lõua alla tõmbed,õlakehitused jne. Lase mõttel lennata.Edu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere

Sain endale hiljuti ühe sangpommi (sangpomm on kuskil midagi 20+ kilo). Trenni tegemise soov.

Kas pommil on tükk küljest ära , et täpset kaalu ei tea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas pommil on tükk küljest ära , et täpset kaalu ei tea?

Ei, tükki pole ära, aga algselt oli see 16kg, aga sinna sai ise pandud kaalu juurde suure metallikamaka näol, täna kaalun ära kodus.

Päris kõva trenn peaks olema, kui juba keegi saab sangpommil tüki küljest ära (ma nii tugev veel pole).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul endal on 32-kilone sang puukuuri juures, kuna avastasin, et kirvega puude lõhkumine on suurepärane soojendus enne sangpommi rebimist. Külmalt suudan hädavaevu 1-2 korda rebida aga peale puude lõhkumist läheb ilusasti 10 ja rohkem.

Vahest harva teen kõhu põiklihast nii, et hoian ühes käes ja kallutan ennast vasemale-paremale. Vahest teen ka rannet nii, et lihtsalt ripub käe otsas ja keerutan vastupäeva-päripäeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ise pikalt sangpommiga tegelenud.Ning võistlustel ka käind.

Näiteks saad teha tõukamist (võtad õlal ja surud üles ja siis jälle lased õlale ja jälle üles).saad ka rebimist teha ülevalt alla näiteks.Kui jõudu jagub siis parem oleks jala kõrvalt sangpomm üles rebida otse.saad teha kõhulihaste külglihaseid ka.Sangpomm annab hästi jõudu ja vastupidavust juurde.harjutusi on päris palju mida saab ühe sangpommiga teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud vastuste eest.

Igatahes tegelen natuke selle sangpommiga ja varsti panen juba enda tehtud pisikese treeningkava ka üles.

Saate kommenteerida :huh:.

Enne aga natuke toimetan ja vaatan kuda tuleb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Nüüd siis paneksin üles ka sellise väikese kava mida ma kodus nüüd teen selle sangpommiga.

1 päev.

Kuskil 2km jooksu.

Lõuatõmbed peopesad väljapoole: 3x10.

Lõuatõmbed peopesad sissepoole: 3x8.

Sangpommi üleslükkamine õlalt: 3x10 (ideaalis, nii palju veel vasaku käega ei jaksa, teen mõlema käega sama palju).

Sangpommi tõmbamine vastu rinda ettekallutatult: 3x10.

Sangpommiga hoo tegemine jalge vahelt sirgete kätega ette: 3x15.

Kätekõverdused laia haardega: alustan 35 korraga ja edasi nii palju kui tuleb, 3 seeriat

Hüppekükk: 3x10.

Kõhulihased: 3x30.

2 päev.

Kuskil 2km jooksu.

Lõuatõmbed peopesad väljapoole: 3x10.

Lõuatõmbed peopesad sissepoole: 3x8.

Sangpommi üles viskamine sirgele käele: 3x10 (ideaalis, nii palju veel ei jaksa vasaku käega).

Sangpommi tõmbamine lõua alla: 3x10.

Sangpommiga hoo tegemine jalge vahelt sirgete kätega ette: 3x15.

Hüppekükk: 3x10.

Kätekõverdused kitsa haardega: alustan 30 korraga ja edasi nii palju kui tuleb, 3 seeriat.

Peale jooksu teen kätele poksimisharjutuste näol soojendust.

Trenni lõpus venitan kõiki lihaseid.

Teen seda kava üle 1 päeva, kui tunnen et on tõesti väsimus, siis jätan 2 päeva vahele.

Kavatsen mingi aeg kuidagi sebida 2 ühe raskusega sanpommi ja ühe vähemalt 32kg-e ja surumispingi kuidagi valmis nikerdada, siis tuleb harjutusi juba juurde.

Eesmärk on hetkel lihtsalt natuke lihast kasvatada, rasvakogust vähendada ja jõudu juurde saada.

Igatahes mulle see kava mõjub.

Loodan et saate aru mis harjutustega on tegi, ja võibolla annate infot mida vähem teha, mis harjutust kuskile ümber tõsta.

Hetkel järjekord on selline ja tundub mulle endale olevat suht normaalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan veel mõningad harjutused.Istudes panna pomm jala otsa.Seistes võtta pomm ühte kätte ja kallutada küljele ja siis kätt vahetada.Pomm turjale ja "good morning"ut teha.Kükke teha pommi hoides rinna peal.Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kindlasti mis jääb natuke puudulikuks on just jalatrenn.

Aga selle kompenseerin teistel päevadel rattasõiduga (ei ole just väga lihase kasvatmise meetod, aga kindlasti mõjub hästi).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma teen küljelihaseid niimoodi, et panen 32kg pommi turjale ja siis teen kerekallutusi külje peale.

Olen seda varianti ka teinud,kuid pean pommi käes hoides tõhusamaks.Lisaks pean seda tõhusamaks.Pealegi haige seljaga on sinu varianti liiga riskantne teha,sest koormab selga ja võib valu tekitada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×