Jump to content
haamer

Trauben Zucker

Recommended Posts

Trauben Zucker Dextrose

Et mis värk sellega on, kas võib niisama ka veega segada sellel eesmärgil et süsivesikuid sisse laksida ?

Kui jah siis mis kogustest täpsemalt jutt on.

Ja kui tegu oleks maitseta valgupulbriga siis kui suure koguse sellega peaks segama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mõnikord lisan oma lisandisse ühe lusikatäie seda,see on magusa maitseline viinamarja suhkur,süsivesikute eesmärgil.

Näiteks ennem trenni klaas vett 1dl trauben zukeriga ei teeks paha ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need on kiired süsivesikud. Enne trenni ei sobi, peale trenni sobib ideaalselt. Enne trenni tarbida aeglasti imenduvaid süsivesikuid, siis ei jää sa trennis magama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Need on kiired süsivesikud. Enne trenni ei sobi, peale trenni sobib ideaalselt. Enne trenni tarbida aeglasti imenduvaid süsivesikuid, siis ei jää sa trennis magama.

aeglased olid pudru, riis, mais , makaronid jne ?

ja ei tea kui palju seda traubneit päevas tarvitada võiks üldse

näiteks endal oli mõttes et kui toidukõrval klaas vett siis lükkan lusikatäie zukkerit sisse

Edited by haamer

Share this post


Link to post
Share on other sites
aeglased olid pudru, riis, mais , makaronid jne ?

ja ei tea kui palju seda traubneit päevas tarvitada võiks üldse

näiteks endal oli mõttes et kui toidukõrval klaas vett siis lükkan lusikatäie zukkerit sisse

Milleks sulle seda suhkrut nii palju ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milleks sulle seda suhkrut nii palju ?

No mul toitumine nii et ei saa korraga valke ja süsivesikuid eriti süüa, see oleks üks lahendusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunagi ammu jõin ühe klaasi vett ja lisasin lusika trauben zuckerit, maitses väga rõvedalt :rolleyes: Lisaks kuna need on lihtsüsivesikud mida tasuks tarbida ainult hommikul ja peale trenni, siis poleks kasulik päevläbi traubenisheike sisse limpsida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pärast trenni läheb iga kord 75-100g~

see on naturaalne värk ka, mitte sahharoos.

Päris hea kehatüüp siis sel juhul. Ma muutuks kohe 1se nädalaga peekoniks . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No mul toitumine nii et ei saa korraga valke ja süsivesikuid eriti süüa, see oleks üks lahendusi

Seleta pikemalt palun, et mis teema sellega on? Miks valke ja sv-d ei saa koos süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas trauben zucker ja dextro on samad siis?

võtan preagu dextrot ja kreatiini enne trenni ja pärast trenni hera 80, dextro ja kreatiin.

Kui dextro saab otsa kas siis võib selle asendada trauben zuckeriga?

aa tahtsin teada veel mis on suhkru ja viinamarjasuhkru(dextro) vahe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trauben zucker = viinamarjasuhkur = dextro-> samad ained teiselt tootjalt.

Võid võtta dextro asemel samas koguses, aga oma asi kas tuleb odavam kui resursse kulutada selle otsimisele ja seega võtta poest mitu pakki, et aja ja rahakulu vältida.

Suhkrud on sahhariidid ehk süsivesikud ja erinevad - pikemalt juttu siin: http://et.wikipedia.org/wiki/Suhkrud

ja siin: http://www.toidutare.ee/termin.php?g=874&start=1

Suhkruga ei maksa liialdada, kogused: http://www.toitumine.ee/suhkur-ja-magusained-2/

ja veel tarka juttu: http://www.toitumine.ee/energia-ja-toitainete-vajadused/

Samuti võid sa ka ise rohken guugeldada. ;)

Edited by eliviielo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üleüldse milleks neid süskareid niipalju sisse ajada mingi vedelikuna peale trenni. Parem võta siis juba jäätisetuutu või muud maitsvat.

Fred Antson on öelnud:

Toitainete manustamisest peale treeningut on väga palju räägitud ja konsensus on selline, et umbes 0,4-0,8 grammi kiireid süsivesikuid ja 0,4 grammi vadakuvalku keha kilogrammi kohta 10% vesilahuses teeb oma töö taastumisprotsesside kiireks töölerakendamiseks ilusti ära. Kuid see ei ole üldsegi kohustuslik, kui me ei treeni kaks korda päevas või kui õhtusele treeningule ei järgne hommikune treening! Kuna taastumisega sel juhul kiiret pole, saavutame tavatoitu süües/juues samaväärse taastumise lihtsalt veidi hiljem.

Seega mõelge, kas te ikka kvalifitseerute? Või võtate süskareid lootuses, et nii midagi kuskilt kasvab paremini? :D - Et suured poisid saalis rääkisid? Need süskarid küll ei maksa suurt midagi, aga kuna suur osa siinseid inimesi näeb vaeva peki põletamisega siis tundub vähe tobe, et aetakse endale suures koguses vedelaid lisakaloreid sisse, mis nälga suurt ei rahulda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üleüldse milleks neid süskareid niipalju sisse ajada mingi vedelikuna peale trenni. Parem võta siis juba jäätisetuutu või muud maitsvat.

Fred Antson on öelnud:

Seega mõelge, kas te ikka kvalifitseerute? Või võtate süskareid lootuses, et nii midagi kuskilt kasvab paremini? :D - Et suured poisid saalis rääkisid? Need süskarid küll ei maksa suurt midagi, aga kuna suur osa siinseid inimesi näeb vaeva peki põletamisega siis tundub vähe tobe, et aetakse endale suures koguses vedelaid lisakaloreid sisse, mis nälga suurt ei rahulda.

Ses suhtes nõus et alg-kesktaseme tüübil vahet pole, mis kujul suhkru sisse saad, kas jäätisest või lürbid suhkruvett, aga ma ise oma kogemustele toetudes ütlen küll, et sv-valk kasvab paremini kui ainult valk. Kui jutt kehakaalu tõstmisest v lihase kasvatamisest.

See pole kohustuslik muidugi, aga igaüks peab seda ise välja uurima ja minul, kes ma väga sv süüa ei armastanud, oli areng ka selle trennijärgse suhkru taga kinni. Nüüd muidugi söön ohtralt ^_^

Ja ütlen ka ausalt, minu trennijärgne "traubenzucker" on...

Suhkur%201kg.jpg

GI: 65

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ma ei tegele pekipõletamisega.

Ma tahan saada jõudu, kiirust, vastupidavust ja lihaseid.

Toidulisandite vajalikkus sõltub eelkõige treeningu liigist ja muust toitumisest. Lampi pole mõtet midagi sisse endale ajada kuna ühel või teisel asjal on "Kuulsus" nagu ta aitaks selle või tollega. :)

Ses suhtes nõus et alg-kesktaseme tüübil vahet pole, mis kujul suhkru sisse saad, kas jäätisest või lürbid suhkruvett, aga ma ise oma kogemustele toetudes ütlen küll, et sv-valk kasvab paremini kui ainult valk. Kui jutt kehakaalu tõstmisest v lihase kasvatamisest.

See pole kohustuslik muidugi, aga igaüks peab seda ise välja uurima ja minul, kes ma väga sv süüa ei armastanud, oli areng ka selle trennijärgse suhkru taga kinni. Nüüd muidugi söön ohtralt ^_^

No kehakaalu tõstab ilmselgelt sv+valk rohkem, kui ainult valk. Ainuüksi kaloraaži kasv on märgatav. Vedelad kalorid, näljale suurt ei mõju, seega lihtne viis energialisa saamiseks. Seetõttu ka massilisajatesse neid niipalju sisse on topitud.

Omade kogemuste paha asi on ikka see, et nähakse seoseid asjade vahel ilma, et oleks raudkindlat metoodikat selle seose tõesuse kindlaks tegemises.

Võimalik on näiteks, et sinu muidu päevane süsivesikute tarbimine pole päris nii kõrge või nii sobilik koguse või tüübi, ajastamise poolest, et see trennijärgne süskar on nagu rusikas silma-auku sinu energiatunnetusele, meeleolule ja taastumisele. Viies vähema stressi ja paranenud tulemusteni.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni järel imevad lihasrakud mingi poole tunni-tunni jooksul süsivesikuid ja ka muud suhteliselt rasvarakkudest paremini, ka insuliinist sõltumatult, seepärast on anaeroobne koormus suhkruhaiguse vastu hea.

Ja süsivesik-valk koos annavad lihtsalt suurema koguse insuliini ja kiirema imendumise kui kumbki eraldi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni järel imevad lihasrakud mingi poole tunni-tunni jooksul süsivesikuid ja ka muud suhteliselt rasvarakkudest paremini, ka insuliinist sõltumatult, seepärast on anaeroobne koormus suhkruhaiguse vastu hea.

Ja süsivesik-valk koos annavad lihtsalt suurema koguse insuliini ja kiirema imendumise kui kumbki eraldi.

Jah.

Ütleme nii, et füüsiliselt korralikult aktiivsetele inimestele (mõõdukas aeroobne ja raskus-treening) suur osa tervisehädasid nagu diabeet külge ei hakkagi. Olenemata selles, kas lahmitakse kahe suupoolega HFCS'i sisse või mitte. :D

Sellega seoses - Huvi pärast hakkasin stabiilselt kaneeli ka kasutama kuna see on jutuks tulnud mitmes kohas. Lähemalt uurides on kasulik toime päris stabiilselt tunnustatud. Diabeedikutele 5+ ÜLIODAV toime-aine mida peaksid kõik proovima. Väike kokkuvõte:

295x2sk.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah.

Ütleme nii, et füüsiliselt korralikult aktiivsetele inimestele (mõõdukas aeroobne ja raskus-treening) suur osa tervisehädasid nagu diabeet külge ei hakkagi. Olenemata selles, kas lahmitakse kahe suupoolega HFCS'i sisse või mitte. :D

Ma nii julgelt ei lubaks.

Väga suur osa geneetikal, olen ise ka ühes selleteemalises uuringus osalenud Biomedicumis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nii julgelt ei lubaks.

Väga suur osa geneetikal, olen ise ka ühes selleteemalises uuringus osalenud Biomedicumis.

Mingi geneetika faktor on küll jah. Kas on selle uuringu kohta mingeid detaile ka olemas? Ilmselgelt räägime muidugi suhtkoht geneetilistest anomaaliatest aga oleks huvitav teada sellegipoolest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingi geneetika faktor on küll jah. Kas on selle uuringu kohta mingeid detaile ka olemas? Ilmselgelt räägime muidugi suhtkoht geneetilistest anomaaliatest aga oleks huvitav teada sellegipoolest.

No ma usun et see pole lõplikult valmis veel. Inimene ongi üks suur anomaalia.

Ja eks selle uuringu eesmärk ilmselt olegi välja uurida, mis geenides see anomaalia olema peaks või milliste puudumine/olemasolek seda soodustaks.

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isegi üsna kehvas seisus isendid peaks trenni ja ravimtaimedega normi saama igatahes. Terved aga kehva geneetikaga isendid peaks trenni, BCAA ja ravimtaimedega üsna normis püsima aga seda ma ei oska öelda, kui palju nad seejuures HFCSi saavad ahmida. Glükoosi ja tärklist pärast anaeroobset saavad kindlasti ahmida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah.

Ütleme nii, et füüsiliselt korralikult aktiivsetele inimestele (mõõdukas aeroobne ja raskus-treening) suur osa tervisehädasid nagu diabeet külge ei hakkagi. Olenemata selles, kas lahmitakse kahe suupoolega HFCS'i sisse või mitte. :D

Aavo Pikkuusil ja Enn Sellikul on mõlemil diabeet. (Kunagi andsin lingid ka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×