• Announcements

    • Rebane

      Foorumi suurem uuendus - FB sisselogimine!   03/15/2016

      Kõikidest probleemidest võib teada anda aadressil: webmaster@fitness.ee   Pikemalt juttu uuendustest siin -   Palun kasutajatel varuda kannatust, kui kõik tavapärased funktsionaalsused koheselt ei tööta. Küll peaks saama foorumisse oma kasutajaga sisse logida, postitusi teha ja neid vaadata. Kui millegipärast foorumisse sisse logida ei saa, siis palun kasutada foorumi enda paroolitaastamisvõimalust. Lähipäevadel proovime taaskord kõik vaamoodi tööle saada, kus nii Fitness.ee esilehel, poes kui ka foorumis toimib üks ja sama parool. Selle kohta teen ka eraldi teema, kus kirjeldan asja lähemalt.     Tegmisel hetkel: * Foorumisse eesti keele lisamine   Tööpäevadel/aegadel peaksin olema kättesaadav ka foorumi jutunurgas - http://forums.fitness.ee/chat/   Tehtud ja töötab: * Fitness.ee's ja Fitshop.ee's kasutaja loomine, parooli taastamine, parooli muutmine, sisslogimine * Poes ja Fitness.ee profiiliväljade täitmine ja muutmine * Saab anda foorumis jälle sulli ja feimi (ehk siis +/- reputatsiooni jagamine) * Postituste pildid/thumbnailid/attachmendid - õigesti näitama panemine * Iphone'i pealt saab pilte lisada   NB! Facebookiga sisselogimise jaoks (kui ei tööta) soovitan teha järgmist - logi ennast foorumisse sisse, seejärel mine enda seadete alla ja ühenda ennast facebookist lahti ning seejärel ühenda ennast tagasi. Peale seda toimingut peaks facebookiga sisselogimine taaskord töötama!   Aitäh.
Maarika1987

Kodune trenn

7 posts in this topic

Sooviks nõuandeid kuidas teha kodus aeroobset trenni, tahaks rasvu põletada ja võibolla ka natuke jõuharjutusi juurde. Põhivahendina tahaks kasutada hüppenööri. Mis harjutusi peaksin juurde tegema ja mis venitusharjutusi peaksin tegema ja kuna peaks venitama.

Ette tänades, Maarika:)

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei usu, et sa hüppenööriga väga pikka aega suudad trenni teha. Pigem eelista midagi muud. Ilmad peaks kohe-kohe paremaks minema ning rattaga saab sõita või jooksma minna (alternatiivina kepikõnd, niisama kiires tempos jalutamine, kasvõi näiteks alguses). Põhitöö tuleb ära teha köögis ning seal korda saada. Venistusharjutuste kohta leiad kindlasti internetist piisavalt informatsiooni. Enne sellist rahulikku aeroobset pole väga vaja venitada, eriti kui oled soojas kliimas (kas sees või ilmad on soojad) - peale trenni võiks kindlasti 5 minutit sellele pühenduda.

 

0

Need, kes paaniliselt kardavad süüa süsivesikuid, söögu sütt ja vesikuid eraldi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umbes aasta tagasi tegin kodus trenni nii et algul tegin nagu soojaks, käteringid jms. Siis venitasin natuke jalgu jne. Siis hüppasin hüppenööriga umbes 300-400 korda. siis tegin kõhulihaseid, jalatõsteid... ja siis venitasin natuke. Viitsimist oli ja hüppamine meeldis rohkem kui jooksmine.

Siis hakkasin käima aeroobikas. Nüüd aga töö tõttu pole võimalik enam aeroobikas käia. Mõtlesingi et saan äkki kodus teha nii nagu varem tegin aga natuke õigemini vms.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sooviks nõuandeid kuidas teha kodus aeroobset trenni, tahaks rasvu põletada ja võibolla ka natuke jõuharjutusi juurde. Põhivahendina tahaks kasutada hüppenööri. Mis harjutusi peaksin juurde tegema ja mis venitusharjutusi peaksin tegema ja kuna peaks venitama.

Ette tänades, Maarika:)

Üldiselt sobib rasvapõletamiseks kõige paremini siuke tore vahend kui köök - kui seda muidugi õigesti kasutada, :D

Kuidas sul söömisega lood on?

 

0

398032336555.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usun et söömisega suht korras kõik. Kuus paar korda tahaks muidugi käia kuskil kiirsöögikohas, magusast väga ei hooli aga vahepeal burgeri isu tuleb küll:D. Ega mul seda ülekaalu nagu polegi, Olen 22, pikkust 164 ja kaalun 53. mõned kohad lihtsalt pehmemad(kõht ja kintsud). Lisaks sellele et üritan jälgida mida söön tahaks ennast kuidagi ikka liigutada ka. Natuke on ju ikkagi trenni vaja ka teha:)

Kas siis hüppenöör koos mõndade lihasharjutustega on väga halb variant? Mulle just meeldiks selline variant kõige rohkem peale aeroobikas käimise ja kahjuks aeroobikas käia ei saa.

Edited by Maarika1987

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Usun et söömisega suht korras kõik. Kuus paar korda tahaks muidugi käia kuskil kiirsöögikohas, magusast väga ei hooli aga vahepeal burgeri isu tuleb küll:D. Ega mul seda ülekaalu nagu polegi, Olen 22, pikkust 164 ja kaalun 53. mõned kohad lihtsalt pehmemad(kõht ja kintsud). Lisaks sellele et üritan jälgida mida söön tahaks ennast kuidagi ikka liigutada ka. Natuke on ju ikkagi trenni vaja ka teha:)

Kas siis hüppenöör koos mõndade lihasharjutustega on väga halb variant? Mulle just meeldiks selline variant kõige rohkem peale aeroobikas käimise ja kahjuks aeroobikas käia ei saa.

hüppenöör on väga hea vahend. kasutan seda ka ise sageli.

ntx HIIT hüppenööriga:

 

0

Exercise is the architect. Recovery is the builder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otsi kõige suurem tuba oma kodus ja hakka kaheksaid jooksma.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.