Jump to content
Sign in to follow this  
ArgooA

Massi lisamine + jooks

Recommended Posts

Oleneb palju sööd. Nädalas kolm korda jooksmas käies kulutad päris palju energiat. Netis võid leida palju kulutab nt ühe tunnine jooks kaloreid. Need pead tagasi sööma siis ja natuke peale ka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik oleneb su treeningute pikkusest ja sellest,kui palju kcal tarbid..Näiteks kui sa käid kolm korda nödalas jooksmas 10-15min iga kord,siis ei tohiks massi lisamine küll eriti raske olla,kui sul just mega kiire ainevahetus pole.Siis oleks ilma jooksutagi raske..Ühesõnaga,söö rohkem kui tarbid ja ega sellel massil pole kuskile mujale minna kui sinu sisse :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõik oleneb su treeningute pikkusest ja sellest,kui palju kcal tarbid..Näiteks kui sa käid kolm korda nödalas jooksmas 10-15min iga kord,siis ei tohiks massi lisamine küll eriti raske olla,kui sul just mega kiire ainevahetus pole.Siis oleks ilma jooksutagi raske..Ühesõnaga,söö rohkem kui tarbid ja ega sellel massil pole kuskile mujale minna kui sinu sisse :D

Ma mõtlesin et iga kord joosta 1h ehk 10 km vms .

Share this post


Link to post
Share on other sites

40km nädalas joosta ja massi koguda, sul peab ikka VÄGA HEA söögiisu olema siis, et tagasi süüa kõik see..

Aeroobne on üldiselt lihasmassi vaenlane. Aga proovi, vaata, katseta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no kilometraaz tuleks ca 30km kui kolm korda käib aga seda on ka ikka suht palju,samas peab ju südame eest ka hoolitsema..Ühesõnaga söö niipalju kui jõuad ja kui kaalu ei tule ikka juurde,siis tea,et niipalju aeroobset kaalu juurdesaamiseks sinul ei toimi.Kõik on ju individuaalne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähemalt võid sa kindel olla, et see mass, mis juurde tuleb, on lihased, mitte pekk! :P Ise jooksen, suusatan või sõidan rattaga ka nii umbes 3-4h/nädalas, eelmise aasta sama ajaga võrreldes on kehakaal tõusnud umbes 3kg, niiet päris võimatu see ei ole. Kui mul suvel rattahooaeg on, siis sõidan 3-4h ühes trennis, seega ca 10h nädalas. Mina soovitaks sul jõudu arendada ja rahulikult edasi joosta, koos jõuga tuleb ikka massi ka juurde! Aga muidugi sööma pead ka rohkem, kui korraga taldrikusse ära mahub :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui piisavalt sööd (ning teed jooksud jõusaalivabadel päevadel) siis eks seda massi ikka tuleb. Olen lugenud et aeroobne trenn võib mingil määral isegi lihaskasvule kaasa aidata, miks täpsemalt enam ei mäleta.

Olen ise alati teinud aeroobset paralleelselt massiperioodidega ning lihast on ikka juudre tulnud küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaasi on kaloraaži vajalikul tasemel hoida, siis pole muret et jooksmine lihaskasvu pärssima hakkab. Kui nii palju süüa ei jaksa, siis mõni batoon või süsika-valgu sheik nahavahele ajada. Mõnus lisakaloripomm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×