Jump to content
Sign in to follow this  
villu_v

Süda läheb pahaks

Recommended Posts

trennis jalapäeval endal ka suht tavaline asi, suur pingutus, ega selle vastu vist väga midagi teha polegi? või on? :ph34r:

Edited by yamikazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole ime, keha pole harjunud säärase koormusega ja ajab sõrad vastu ..mõned on lausa kokku kukkunud trennis(peale trenni).

Räägitakse, et trennist tuleb viimane välja pigistada, aga ei tea kas on mõtet nii hardcoreks minna, et ketti suust voolab ja pilt on kahekorra, eriti just väga pikkade seeriatega trennis :ph34r:

Mul endal oli Saksa mahutrenni tehes küki viimaste seeriatega koguaeg nii, et pähe lõi valu ja kohati ajas iiveldama niiet teise poole trennist tegin järgmine päev tavaliselt, kuna peale kümmet seeriat kükki polnud väga mõtet punnitada rohkem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ma liiga innukalt lõigutrenne või anaeroobse läve testi teen, siis läheb ka süda pahaks. Ka legendaarsed treenerid Sally Edwards ja Joe Friel väidavad justkui ühest suust, et kui tunned iiveldust, oled oma anaeroobse läve ületanud.

Seega, vähe tagasihoidlikumalt!

Edited by Smuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Äki on mingeid toidulisandeid, mis seda leevendaksid?

Sellise asja vastu spetsiaalselt vast küll ei ole ja need trenniergutid mis on, lasevad sul oma keha veelgi lähemale viia iivelduse tekkimisele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endalgi mõnikord selline olukord olnud,nt peale jooksmist kehalises kasvatuses vms. Enam saalis paha ei hakka kui just mingit kuu ajast pausi sisse ei jäta ja siis järksu hakkan täiega paugutama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on süda korras, siis HIITi tehes on iiveldus okei. Oksendamiseni pole mõtet panna, aga kui kannatad väikest iiveldust, siis on hea ju - eesmärgiks ongi ju anaeroobses tsoonis töötada.

Kõige tõenäolisemalt põhjustab iiveldus järsk ja suur laktaadikonsentratsiooni tõus veres.

Kui rääkida vastupidavusest mingi spordi jaoks, siis psühholoogiline laktaaditolerants ning keha efektiivsus laktaadi tarvitamisel energiaks on väga väga olulised.

(kas see on nüüd "asjalik" postitus v?:rolleyes:)

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Minul näiteks läheb selle pärast süda pahaks, kui ma enne liiga mitu tundi enne trenni söönud.

Näiteks kui söön 4h enne trenni siis läheb süda ka pahaks, vastik kohe olla.

Aga kui näiteks söön mingi 2h enne trenni, siis on kõik korras.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere

Minul näiteks läheb selle pärast süda pahaks, kui ma enne liiga mitu tundi enne trenni söönud.

Näiteks kui söön 4h enne trenni siis läheb süda ka pahaks, vastik kohe olla.

Aga kui näiteks söön mingi 2h enne trenni, siis on kõik korras.

Mul läheb konkreetselt süda pahaks, kui ma pole korralikult söönud mingi 3-4 tundi.

Oksendamiseni asi kunagi ei lähe aga jube sitt on olla. Pole päris kindel, mis teema on. Maomahlad vast panevad pidu, kuna toitu pole mida seedida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teinekord endalgi pärast retsi trenni jube sitt olla eks see suurest pingutamisest ole tingitud!

Olen võib olla erand kuid mida raskem trenn on seda suurem rahulolu on ja meeldiv väsinud tunne. Vahest peale rasket trenni söön kõhu korralikult täis ja teen väikse uinaku. Suvel meeldis alati peale trenni vaikselt koju lonkida, väga mõnus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×