Jump to content
shara

Shaping+muu trenn, toitumine ja keha vormimisest jne

Recommended Posts

Tere

Olen siis foorumis esimest korda. Olen lugenud küll otsinguga erinevaid trennialade kohta, kuid see mis mind huvitab, seda siin pole.

Asun siis asjakallale. Nimelt ma pole kunagi elus peale kehaliskasvatus tundide, teinud sporti - ehk siis spordivõhik. Ma ei tea midagi pulsimõõtmistest, rasvadepõletusprotsessist ega toidus sisalduvatest valkudest, proteiinidest ja süsivesikutest ;) Täitsa häbi tunnistada, aga nii see on. Nüüd on aga selline lugu, et olen 2 last sünnitanud ja kuna kõik lihased on lõtvunud ja näen jube välja, siis tahaks hakata regulaarselt trennis käima. Kohe päris tõsiselt. Eesmärgiks on saada kaalust veidi alla (olen 165 cm pikk ja kaalun 53 kg) üks kindel eesmärk on ka kõhunahk ja lihased pingule (see on ka seoses vale kehahoiakuga mul) kuid kindlasti ei tahaks ma kasvatada sellist karmi lihast, ega minna pontsikuks :lol: Lihtsalt, lihased võiks olla trimmis ja mitte lodevad, ning kõht korralik prink.Küsiksin siis targemate käest nõu, et millist trenni soovitaksite mulle? Ise olen mõelnud, et jõusaal on välistatud ja bodypumpi ka ei tahaks. Tunduvad liiga mehised alad minu jaoks. V-b kardan valesti liigutades valesid asju endale külge "pookida" ehk siis suuri lihaseid :D - aga see on minu isiklik kiiks, sest on foorumit lugedes kujunenud mulje nendes trennidest - võite ka kummutada. Igatahes jah, siis shaping ja üks tantsuline trenn nt salsa või eviandance võiks olla siis vaheldumisi trennid.

Olen neid minu poolt pakutud trenne proovinud ka. Eviandance´is ja salsas olen nüüd juba 1.5 k käinud (ikka püüan 2 korda nädalas keskmisel käia, vahel on juhtunud ka et 1 kord). Kõhule see pole küll erilist muutust andnud, kuid jalgadel juba tunnen igatahes lihasealgeid - vahelduseks lödisevale pekile. Võib olla kujutan endale seda ka ette, et nii kiiresti on muudatusi toimunud, sest paralleelselt tegelen ka kuivharjamisega, mistõttu on ka nahk veid paremaks läinud (seda viimast siis juba 2 kuud igapäev kindlasti) EIle proovisin esimest korda ka shapingut. Mulle meeldib, aga ma olin vist ainuke, kes näost punasena püüdis neid harjutusi pingsalt järgi teha ja süda puperdas veel 3-4 h peale seda trenni. Pulss oli korras, kuid enesetunne oli selline ärev nagu oleks äsja trennist tulnud. Äkki tegin seda valesti ja teen kasu asemel hoopis kahju.

Igatahes sooviksin kõigest teada, sest iga väiksemgi infokild on teretulnud :) Tänan ette!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Loe ja hari ennast toitumise ja trenni vallas.

2. Telli omale toitumiskava ja järgi seda.

3. Mine jõusaali ja bodypumpi ;) - vabanda, aga need on ausalt parimad kehavormijad :) . Tantsutrenni võid muidugi ka juurde teha, kui meeldib.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenn vali selline, mis Sulle meeldib. Rasva põhiline kaotamise toimub ikkagi köögis. Shaping trennina on hea, aga ära palun sealseid toitumissoovitusi küll kuulda võta.

Soovitan lugeda Fred Antsoni artikleid ning postitusi ja Rotteri postitusi ning ära ehmata kui esialgu trennis hoopis juurde hakkad võtma, sest kui toitumine ok, tuleb kaalutõus lihase arvelt.

Toiduainete koostist saad uurida siitsamast lehelt tööriistade all oleva kaloriarvuti abiga.

See, et Sa trennis näost punaseks läksid ja hingeldama võttis, on normaalne. Teised ilmselt on lihtsalt kauem trennis käinud ja koormusega harjunud.

Kui vaheldust tahad, soovitan kindlasti proovida ka BP-d ja jõusaali, ära üldse loodagi, et kohe lihasmäeks kasvad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ütlen kohe ära, et jõusaalis või bodypumpis käies sa endale suuri lihaseid ei saa. kuid oht trimmis keha saada on küll :)

selle kõhupeki kohapealt, sellest saad lahti köögis. ehk siis toitumine peab korras olema. kui sa räägid, et oled võhik, siis soovitan siit toitumiskava tellida.

muud midagi kui julget pealehakkmist, ega siis tulemused ka tulemata jää

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Aitähh Sulle vastuse eest :) Muutusin kohe positiivsemaks ;) Millegi pärast meile polegi shapingus (mulle st. ) midagi toitumisest räägitud. Aga mind huvitaks veel selline tähtis asi ka nagu - kuidas ja mida süüa peale trenni. Seni olen ennast piiranud söögiga. Tean, et see vale, aga ma lihtsalt olen erinevatest foorumitest lugenud nii palju asju, et ei tea kuidas söögiga käituda. Olen veidi kombanud ka kaalujälgimis maastikku, kuid päristäpselt seda ei valda. Mida ja millal ja kui kaua enne ja peale trenni siis süüa tohib, et asjata kilosid juurde ei võtaks siis? Kas igal trennil on oma toitumisrežiim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere

Aga mind huvitaks veel selline tähtis asi ka nagu - kuidas ja mida süüa peale trenni.

Soovitan lugeda Fred Antsoni artikleid ning postitusi ja Rotteri postitusi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seda pekki polegi nii palju kui võrd lotendavat nahka. Just see viimane on probleemiks siis

Kõigepealt püüa siis oma probleem sõnastada. Seejärel püstita eesmärk :) .

Kui probleem ainult lotendavas nahas, siis aitavad sõber Aeg, ilukirurgid ja niisutavad kreemid ka vast natuke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõigepealt püüa siis oma probleem sõnastada. Seejärel püstita eesmärk :) .

Kui probleem ainult lotendavas nahas, siis aitavad sõber Aeg, ilukirurgid ja niisutavad kreemid ka vast natuke.

Ma täiendaks, et aeg, treening ning õige toitumine on võtmesõnad. Ilukirurgid ning niisutavad kreemid.... Nende suhtes olen skeptiline.

Mis üldisesse nahahooldusesse puutub, siis milleks kiskuda kõigepealt pesemas naha loomulik kaitsekiht igasuguste dušigeelide ja seepidega maha ning siis seda hiljem kunstlikult kreemidega taastada? Minul kadus igasugune kreemitamise vajadus ära pärast seda kui hakkasin pesemisel kasutama kohvipaksu või meresoola ja ma ei ole täheldanud, et oleksin räpane. Ka mees ei vingu ;) Lisaniisutust kasutan ainult suvel päikese käes ning ka siis on selleks kookosrasv ja mitte midagi enamat. Kadunud on igasugused nahaprobleemid, alates kummalistest löövetest ning lõpetades liigrasuse näonahaga.

Edited by hehee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere! Jõusaaliga ei kasva kiiresti lihased vaid tasapisi ja raske tööga ja pealehakkamisega saab tulemusi ning sellega sa saad ise ennast reguleerida, kust, kuidas, ja mida tahad jne. Ise kaotasin kevade poole 4- kuuga 14 kg. See oli mulle vastuolus, kuna ma ei soovinud seda ja nüüd üritan seda tagasi saada, mis ennem oli! Ja ma ütlen, et see kõik oli tänu jõusaalile.

Ma olen seda kuulnud tuttavatelt ja ise ka kokku puutunud isikutega, kes on varem tegelenud võistlustantsudega ja nüüd enam ei tegele, kuid sellega kaasnesid ka lisakilod, mida nemad ei ole soovinud. Põhjus on väga lihtne võistlustantsijad põletavad väga palju energiat ja energiat saadakse ju toidust. Ja kuna tandsuga enam ei tegele siis söid nad sama moodi edasi, kuni lõpuks aru said, et tuli lisakilosi juurde. Kuid jällegi samas nad lõpetasid järsult ja igaühega ei pruugi seda juhtuda.

Toitumis kava tellimine on kindlasti mõistlik otsus (Y)

Kuid jah tõsine pealehakkamine on alati suur pluss.

Tubli! Ja edu Trennis! (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma olen seda kuulnud tuttavatelt ja ise ka kokku puutunud isikutega, kes on varem tegelenud võistlustantsudega ja nüüd enam ei tegele, kuid sellega kaasnesid ka lisakilod, mida nemad ei ole soovinud. Põhjus on väga lihtne võistlustantsijad põletavad väga palju energiat ja energiat saadakse ju toidust. Ja kuna tandsuga enam ei tegele siis söid nad sama moodi edasi, kuni lõpuks aru said, et tuli lisakilosi juurde. Kuid jällegi samas nad lõpetasid järsult ja igaühega ei pruugi seda juhtuda.

Sedasi on ju ükskõik, millise füüsilise koormusega. Kui selle lõpetad, aga samamoodi nagu enne edasi sööd, siis loomulikult hakkad juurde võtma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toidus sisalduvatest valkudest, proteiinidest ja süsivesikutest

Teeme ühe asja edaspidiseks selgeks. Toitained on valgud, rasvad ja süsivesikud. Kui sa märkad kuskil sõna "proteiin", võid sellesse suhtuda kui "valku".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan vastuste eest. Aga kui jätkata siiski trennide teemadel, siis milliseid trenne teha ja mitu korda nädalas, et mingitki tulemust näha hakkaks olema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänan vastuste eest. Aga kui jätkata siiski trennide teemadel, siis milliseid trenne teha ja mitu korda nädalas, et mingitki tulemust näha hakkaks olema?

Igast liigutamisest on õnneks kasu. Võimalusel ühenda jõutreening ja aeroobne trenn. Tulemuste nägemiseks läheb vaja ikka vähemalt 3 trenni nädalas.

Mina alustasin bodypumbiga suts üle aasta tagasi. Esimesed visuaalsed muudatused tulid ca kuu aja pärast (selleks hetkeks oli treeningkoormus 3-4 trenni nädalas). Ja algul kaal tõusis ca 2 kg. Tänaseks olen pumbi, spinni ja jooksmise sünergiaga saavutanud vormi, et mind peetakse elukutseliseks sportlaseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×