Jump to content
Sign in to follow this  
TõnuE

Projekt "6 kanget"

Recommended Posts

post-20808-1258375313_thumb.jpg

Ajakirja Muscle & Fitness projekt avaldamaks kogu tõde treeningu- ja toitumiskavadest ning elukäigust nende järgimise ajal.

Tegemist on tervise-edendamise projektiga, mille eesotsas on 6 Eesti meest, kes on eeskujuks omakorda kõigile Eesti meestele seoses tervislike eluviiside, sportimise ning kvaliteetse ajaveetmise propageerimisega.

"6 kanget" on erinevas vanuses ning erineva sotsiaalse ning treenituse taustaga inimesed, kes kõik on selle projekti jaoks oma igapäeva toimetuste kõrvale lisanud ka treeningud, et tõestada - "Meie saame hakkama, saad Sina ka!". Tegusad erinevatel elualadel, ühendab neid üks eesmärk - muuta paremaks oma füüsiline vorm ning olla terve ja tugev! Meie projekt kestab 12 kuud ehk terve aasta, sest ega suured asjad ei juhtu sõrmenipsu peale.

Muscle & Fitness võtab täiusliku treeningu ja toitumise töövihikuna luubi alla projektis osalejate käekäigu: alates õigest eesmärgi püstitamisest ja vastavate sobilike treeningu- ja toitumiskavade koostamisest, kuni igapäevase treeningu ja toitumise ning üldise elutempo jälgimise.

"6 kange" projektis on meil abiks asjalikud treenerid ning oma ala spetsialistid, kes annavad nõu ning analüüsivad osalejate tegemisi. Arutame ka selle üle, kuidas oma tööelu ja treeningud sättida nii, et mõlemal alal edu saavutada!

Osalejate täpsema "konto" leiad lehelt http://6kanget.muscle-fitness.ee/ , kus kirjas kogu vajalik info.

Ole hea, vaata mehed üle, leia nende hulgast endale eeskuju ja alusta nendega koos treeninguid parema tervise ja füüsilise vormi nimel!

Meie eesmärk on olla eeskujuks ja motivatsiooniks neile, kes täna pole ühel või teisel põhjusel trenni jõudnud ja ka neile, kes millegi tõttu on treeningud ja saaliskäimise pooleli jätnud!

Lugemist on igaühele, ka tegijatele, sest alati leiab midagi uut ja kordamine on tarkuse ema!

Tsiteerides klassikuid: "Trennis näeme!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fitness.ee võiks samalaadse projekti teha. Iga veebitreener võtaks omale foorumlaste seast ühe õpilase ja siis kajastataks siin nende arengut :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fitness.ee võiks samalaadse projekti teha. Iga veebitreener võtaks omale foorumlaste seast ühe õpilase ja siis kajastataks siin nende arengut :o

Fitness.ee treenerid Ott, Marek ja Argo on ka meie projekti meeste treeneriteks ja nõuandjateks.

Kodulehelt leiab meeste treeningkavad ning toitumiskavad.

Iga nädal pannakse sinna kirja eelmise nädala treeningute kokkuvõte.

Nii et saab endale leida eeskuju, keda jälgida ning kellest eeskuju võtta või arengut ja tulemusi võrrelda.

6 kange kodukas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere. Olen selles projektis osaleja. olles 6 kange kodulehel on võimalus vaadata kõikide osalejate nimedele klõpsates nende tegevusi, kavasid, toitumist ja nädala kokkuvõtteid. olen sealtoodud kavade järgi tegutsenud viimased 4 kuud ning sel või järgmisel nädalal panen üles ka kehanäitajate muutused, kui oma treeneri juures olen mõõtmas ära käinud. kaalunumber on mul pea iga nädala kokkuvõttes välja toodud. algvorm enne projektiga alustamist oli selline

post-20041-1258381322_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fitness.ee võiks samalaadse projekti teha. Iga veebitreener võtaks omale foorumlaste seast ühe õpilase ja siis kajastataks siin nende arengut :o

Ma oleks kohe nõus, varsti tohin jälle trenni teha ( pimesoole operatsioon oli ). Sellesuhtes, et võiks ka samalaadse teha, just noortega, nagu netis on need 12 nädalased nö muutumisprogrammid ja vaadata, mis tulemused tuleksid. Kahekäega poolt, kuid ma kardan, et asi jääb siiski masu ajal katki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma oleks kohe nõus, varsti tohin jälle trenni teha ( pimesoole operatsioon oli ). Sellesuhtes, et võiks ka samalaadse teha, just noortega, nagu netis on need 12 nädalased nö muutumisprogrammid ja vaadata, mis tulemused tuleksid. Kahekäega poolt, kuid ma kardan, et asi jääb siiski masu ajal katki :o

kui vaadata selles projektis osalejaid, siis on valitud justnimelt väga erinevad vanusegrupid ja taustad. Taavi Jürimäe näiteks on meil just kõrgkoli läinud ja on ju noor. saad vaadata tema tegemisi ja võtta tema eeskujuks. kes on aga vanem, saab valida kas minu, kes tahab massi juurde ning seda lihaste arvelt või siis Tõnu, kes soovib taastada enda paari aasta taguse vormi ja natuke kilosid kaotada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fitness.ee võiks samalaadse projekti teha. Iga veebitreener võtaks omale foorumlaste seast ühe õpilase ja siis kajastataks siin nende arengut :o

Hea mõte! Alustuseks võib ka proovida kellegi 6kanget kavadest, mis on isegi selle projekti üks eesmärkidest.

Abiks on ajakiri Muscle@Fitness (ka M&F Hers) mis on täis erinevaid kavasi, nii treeninguks kui toitumiseks, soovitan.

6kanget osalejad aitavad ka jõudumööda oma kogemustega. Lisaks saab vajadusel jõusaalis treeneriga asju täpsustada. Treeneril on alati lihtsam kui omal juba mingi valik tehtud ja eesmärgid selged.

http://www.6kanget.muscle-fitness.ee/index...=4&Itemid=6

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui vaadata selles projektis osalejaid, siis on valitud justnimelt väga erinevad vanusegrupid ja taustad.

Aga sugu on teil kõigil üks, see teeb asja minu jaoks veidi igavamaks :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga sugu on teil kõigil üks, see teeb asja minu jaoks veidi igavamaks :o

Ajakirja Muscle&Fitness Hers tegijatel on plaanis uuel aastal samalaadne projekt ka naistele käima lüüa.

Ja kes teab, kui huvi on suur, siis miks mitte fitness.ee tiim ise samasuguse ettevõtmist korraldama ei hakka.

Võidavad kõik!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah, sugu ei ole esialgu plaanis muuta! :o

kui on soovi, siis saan oma ühe naistuttava kohta anda tagasisidet. valisime välja tema jaoks toitumise, treeningu ja mõningad ained, mida kasutada, et aitaks kaasa. näiteks võin tuua omega3 rasvhappe kapslid FAST´ilt. kui varasemalt oli tal kandade lõhenemisega probleem, siis peale juba kolmenädalast kasutamist see muutus. lisaks on peale 3 kuud õigemini toitumist kaal kukkunud 2,5 kilo, samas kui kehas on vähenenud rasva % 4 punkti (28,5´lt 24,5´le). treeninguks on enamikus aeroobne 35-45 minutit, millel on juures ka ülakeha tugevdavad jõusaali harjutused.

üks, millega soovitan naisterahval väga ettevaatlik olla, on nn rasvapõletajad. võivad viia naise hormonaaltasakaalu tuksi nagu kogemus näitab. tänaseks oleme selle toote välja jätnud peale nädalat kasutamist, mis näitas, et see antud inimesele ei sobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga sugu on teil kõigil üks, see teeb asja minu jaoks veidi igavamaks :huh:

Laupäeval, 28. novembril tähistab Sparta oma esimest sünnipäeva

Soovitan osaleda Sparta naisteklubi päeval. Sissepääs tasutal!

Vaata täpsemalt:

http://www.muscle-fitness.ee/index.php?opt...icle&id=111

ja

http://www.spartasport.ee/userfiles/2811_faliku2pdf.pdf

v.k.

Edited by volts+

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×