Jump to content
Sign in to follow this  
mammamia

Sellist vormi soovin üle kõige

Recommended Posts

Ülekõige soovin sellist vormi saavutada, nagu alloleval lingil üks fitness rate'i pilt. Kas vajalikud on just jõutreeningud, nagu BodyPump ja jõusal või on vaja veel muud trenni teha?

http://www.fitness.ee/rater/index.php?user...;setlanguage=et

Tugevad ja intensiivsed jõusaalitreeningud, tulemused tulevad aastatega. Täielik pühendumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tugevad ja intensiivsed jõusaalitreeningud, tulemused tulevad aastatega. Täielik pühendumine.

Kas vahele võib teha aeroobset või peab kõik olema puhas jõud?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas vahele võib teha aeroobset või peab kõik olema puhas jõud?

Aeroobset võib alati teha, kuid konkreetselt selle kasutaja puhul jääb aeroobne treening võistlusettevalmistuse perioodi. Hooajaväliselt on tal 4 treeningut nädalas jõusaalis, ei muud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas vahele võib teha aeroobset või peab kõik olema puhas jõud?

tegemist on võistlusvormiga sel pildil.

jah loomulikult on selles oma suur osa aeroobsel. samas nagu gannibal ütles 100% pühendumist. lisaks veel 100% toitumiskava järgmist. ja tulemused ei tule kuudega, vaid aastatega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tegemist on võistlusvormiga sel pildil.

jah loomulikult on selles oma suur osa aeroobsel. samas nagu gannibal ütles 100% pühendumist. lisaks veel 100% toitumiskava järgmist. ja tulemused ei tule kuudega, vaid aastatega.

Tema tulemus on tulnud 2 aastaga :rolleyes: Aga enesedistsipliin j sisemine motivatsioon on võtmesõnadeks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tema tulemus on tulnud 2 aastaga :rolleyes: Aga enesedistsipliin j sisemine motivatsioon on võtmesõnadeks!

ka 2 on mitmuses;) loomulikult neiu Alev on teinud vähese ajaga (2a on suhteliselt lühike aeg siiski) palju ära. lugesin tema lugugi Muscle&Fitness hers`ist. ning peamine ongi pühendumine ja enese motiveerimine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmalt on mul hea meel, et minu senine töö minu enese keha kallal kedagi motiveerib. Seda on hea teada ja innustab ennastki veel rohkem täiuslikkuse poole püüdlema! Aitähh! Sellise tulemuseni kahe aastaga jõudmine on üks paras eneseohverdamine sõna otseses ja igas mõttes. Väga tugevad ja intensiivsed treeningud, nagu gannibal enne mainis on üks suur osa sellest. Üsna tõenäoliselt teavad aga kõik isegi, et pelgalt jõutreeningust ei piisa. Toitumine ja enesedistsipliin, pluss 100% pühendumine mängivad üliolulist rolli. Lisaks veel oskus ennast motiveerida. Ise pean väga oluliseks treeneri olemasolu, kellele Sinu tegemised algusest lõpuni korda lähevad ning võimalike takistuste korral oma jõu ja nõuga abiks on. Aeroobne trenn tuleb igati kasuks, küll aga ise sellele nii palju rõhku võistlusvälisel hooajal ei pööra. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tavaharrastajalt olekski patt nõuda võistleva fitnessisti võistlusvormi. Selle taga on äärmiselt rasked jõutreeningud ja 24/7 spordile pühendumine, ka vaimselt. Ei saa olla nii et ühel päevad jälgid toitumiskava, teisel päeval on kõik sassis. See ala on äärmiselt raske nii füüsiliselt kui vaimselt, eriti naiste jaoks. Seda tuleb tõsiselt fännata, siis tulevad ka tulemused :rolleyes:

Ise olen sportinud aastast 1999, teinud kõvasti nii aeroobikat kui bodypumpi, tantsimist, sinna kõrvale ka veidike saali- ja ma ei näinud sugugi välja selline, nagu praegu, rääkimata võistlusvormist. Kuigi kehakaal oli praktiliselt sama mis praegu, ehk veidi väiksemgi veel. Paigas toitumine ja raske jõutrenn on need, mis panevad keha MUUTUMA. Minu vorm hakkas visuaalselt muutuma ka alles 2006 a sügisest, kui jätsin ära kõik muu, ja keskendusin ainult raskele jõutrennile, lisaks muutsin oluliselt oma toitumiskava.

Nii et, naistele, kes tahavad korralikku lihasmassi, ei piisa sugugi kergest nö jalaviibutusest kuskil aeroobikas paar korda nädalas :huh: Tulge saali, otsige omale hea treener, pühenduge, ja muutused ei jää tulemata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma käin jõusaalis 2-3x, siis 2x BP ja 2 aeroobset. Mulle meeldivad hetkel ainult mu käed, sest olen eriti õla ja triitsepsi ning biitsepsi fänn. Loomulikult tahan ka selliseid jalgu ja selga nagu mainitud pildil. Seljal on mul aga näha praegu kergelt kolmnurk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma käin jõusaalis 2-3x, siis 2x BP ja 2 aeroobset. Mulle meeldivad hetkel ainult mu käed, sest olen eriti õla ja triitsepsi ning biitsepsi fänn. Loomulikult tahan ka selliseid jalgu ja selga nagu mainitud pildil. Seljal on mul aga näha praegu kergelt kolmnurk.

Selliste jalgade tarvis on olemas harjutused nagu hack-kükk, jalapress, väljaastekükk, jõutõmme jne jne. Selja tarvis lõuatõmbed, küljetõmbed hantliga, ülatõmbed plokil jne jne. Raske töö, kuid tulemus on seda väärt! Jõudu! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selliste jalgade tarvis on olemas harjutused nagu hack-kükk, jalapress, väljaastekükk, jõutõmme jne jne. Selja tarvis lõuatõmbed, küljetõmbed hantliga, ülatõmbed plokil jne jne. Raske töö, kuid tulemus on seda väärt! Jõudu! :rolleyes:

Hack-kükki pole ma kunagi teinud, aga teen proovi ja lõuatõmbeid suht raske teha tervislikust seisukohast, kuid mõned võib-olla suudan teha. Tänud! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hack-kükki pole ma kunagi teinud, aga teen proovi ja lõuatõmbeid suht raske teha tervislikust seisukohast, kuid mõned võib-olla suudan teha. Tänud! :rolleyes:

Nn lõuatõmbeid saad teha ka plokksüsteemil, paned vastavalt oma jõule raskust ja vuhid teha. Ajapikku jõuad ka rippes lõuga tõmmata ja kes teab ehk isegi lisaraskusega. :huh:

Edited by Bonsuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nn lõuatõmbeid saad teha ka plokksüsteemil, paned vastavalt oma jõule raskust ja vuhid teha. Ajapikku jõuad ka rippes lõuga tõmmata ja kes teab ehk isegi lisaraskusega. :rolleyes:

Kas lõuatõmme ei annab seljale ja kätele võrdse koormuse?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×